از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز

جوانسازی پوست یک روش پرطرفدار در بین خانم ها و البته آقایان تبریزی است.

0

از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز    filler injections 357x210 - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریزجوانسازی پوست یک روش پرطرفدار در بین خانم ها و البته آقایان تبریزی است.  از بین بردن خط خنده با تزریق فیلر در مرکز زیبایی تبریز توسط پزشکان متخصص پوست و زیبایی انجام می شود.  تلاش ما زیباتر کردن هموطنان تبریزی است.  هرچند که خانم های تبریزی در زیبایی معروف و زبانزد هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

خط لبخند چیست؟

خط لبخند ، که گاهی به آنها خط خنده گفته می شود ، انواع چروک هایی هستند که در درجه اول در کناره های دهان شما ایجاد می شود. بعضی اوقات خطوط لبخند نیز می تواند در اطراف چشم های شما ایجاد شود.  وقتی لبخند می زنید ، آنها بیشتر دیده می شوند و به نام خطوط پا کلاغی معروف هستند.

با افزایش سن ، این نوع چین و چروک ها ممکن است اجتناب ناپذیر باشند. با این حال ، شما گزینه های بسیاری برای کمک به خلاص شدن از شر آنها دارید.

 

عللی که باعث خطوط لبخند می شود

علل اصلی که باعث خطوط لبخند می شود عبارتند از :

  • از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست ( تولید نشدن کلاژن) ،
  • پوست خشک ،
  • ژنتیک ،
  • سیگار کشیدن ،
  • آسیب های ناشی از نور خورشید.

 

چطوری از خطوط لبخند پیشگیری کنیم؟

0 - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز
چطوری از خطوط لبخند پیشگیری کنیم؟

برخی از دلایل بروز خط خنده را می شود با ایجاد عادت های خوب در شیوه زندگی در سنین جوانی پیشگیری کرد.  به عنوان مثال ، شما می توانید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید تا از چروک های مرتبط به آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری کنید.

رطوبت رسانی به پوست نیاز به زمان طولانی دارد.  چه خط لبخند داشته باشید و چه نداشته باشید ،  هر روز مقدار زیادی آب بنوشید و از نوشیدن زیاد کافئین یا الکل خودداری کنید . زیرا کافئین و الکل باعث دفع آب بدن می شوند و دارای اثرات دیورتیک هستند.

هر روز یک یا دو بار صورت خود را بشویید و با یک مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود مرطوب  کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ورزش کردن و رژیم غذایی گیاهخواری همچنین می تواند به سلامت پوست شما کمک کند.

اگر سیگار می کشید و به دنبال دلیلی برای ترک سیگار هستید ، بدانید که ترک عادت به جلوگیری از چین و چروک های بعدی از جمله خط لبخند کمک می کند.

 

گزینه های درمان خطوط خنده هستند؟

وقتی صحبت از درمان خطوط لبخند می شود ، گزینه های مختلف درمانی وجود دارد.  چه گزینه های جراحی و چه روش های زیبایی غیر تهاجمی.  بهتر است با یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک در مورد گزینه انتخابی خود مشورت کنید که در زمینه درمان چین و چروک ها دانش و تجربه کافی داشته باشد.

همچنین برخی از گزینه های بدون نسخه (OTC) وجود دارد ، اگرچه دائمی نیستند. ممکن است بخواهید در مورد گزینه های زیر درمورد چروک با پزشک خود صحبت کنید :

 

پرکننده های تزریقی (ژل و فیلر) برای خطوط خنده

پرکننده های تزریقی یکی از گزینه های برتر برای افرادی است که به دنبال خلاص شدن از شر خطوط لبخند بدون انجام عمل جراحی هستند.  بسیاری از این پرکننده ها از اسید هیالورونیک تهیه می شوند و به چروک های اطراف دهان و بینی شما تزریق می شوند.

تأثیرات تزریق ژل و فیلرها بلافاصله قابل توجه هستند ، اما اگر از نتیجه تزریق راضی نباشید ، می توانید از پزشک خود بخواهید ژل را خارج کند.

 

نتایج درمان با ژل و فیلر در مرکز تزریق ژل تبریز

gel injection 1 357x210 - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز برخی از فیلرها با نام های تجاری رایج عبارتند از :  Juvdderm و Restylane.  نتایج درمان با ژل ها به طور معمول تا چند ماه ادامه دارد.  با این حال این احتمال وجود دارد که پس از تزریق های مکرر ،   بافت های زخم روی پوست بماند و ماندگاری ژل را بیشتر کند.   پرکننده های دیگری مانند Radiesse ، که از هیدروکسی آپاتیت کلسیم ساخته شده و Sculptra که از اسید پلی- L- لاکتیک ساخته شده است ، ممکن است نتایج دائمی بیشتری ارائه دهد و می تواند در بافت های عمیق تر صورت تزریق شود.

بر طبق گفته کلینیک کلیولند ، این پرکننده های تزریقی در حدود 6 تا 12 ماه دوام می آورند. عوارض جانبی می تواند بلافاصله پس از تزریق اولیه رخ دهد و شامل سردرد و واکنش های آلرژیک باشد.

 

تزریق بوتاکس

c700x420 357x210 - از بین بردن خط خنده با ژل و فیلر | معروفترین مرکز زیبایی در تبریز
تزریق بوتاکس

بوتاکس Botox ، Dysport  و Xeomin  نیز پرکننده های تزریقی هستند.  اگرچه بطور متفاوتی عمل می کنند. متخصص پوست شما این ماده را با یک سوزن کوچک به محل مورد نظر تزریق می کند. این مواد با تضعیف ماهیچه ها در ناحیه مورد نظر کار می کنند و این باعث می شود خطوط و چین و چروک ها شل تر و صاف تر شوند.  شما می توانید نتایج را طی چند روز پس از تزریق اولیه مشاهده کنید.

تزریق بوتاکس ممکن است توسط متخصص پوست ، چشم و یا جراح پلاستیک انجام شود.  زمان بهبودی نسبتاً کوتاه است و شما باید بعد از 24 ساعت فعالیت عادی خود (از جمله ورزش) را از سر بگیرید. برخی از عوارض جانبی رایج شامل سردرد و قرمزی یا تحریک در محل تزریق است.

تأثیرات تزریق بوتاکس تقریباً سه ماه طول می کشد. برای حفظ نتایج مطلوب ، لازم است هر چند ماه یکبار تزریق بوتاکس را تکرار کنید.  هزینه تزریق بوتاکس به این بستگی دارد که پزشک شما از چند تعداد واحد استفاده می کند.

 

عمل جراحی

اگر می خواهید نتایج قابل توجه تری داشته باشید که طولانی تر باشد ، ممکن است گزینه جراحی را انتخاب کنید.  لیفت صورت (rhytidectomy)  دائمی ترین راه حل برای رفع خطوط لبخند است.  جراحی پلاستیک خطوط اطراف دهان و چشمان شما را از بین می برد.

جراح پلاستیک شما ممکن است عمل جراحی پلک را هم در صورت درخواست شما انجام بدهد.  لیفت صورت نیاز به دوره ریکاوری طولانی دارد.  یعنی چیزی در حدود 3 ماه.

بزرگترین خطر در ارتباط با جراحی لیفت صورت ، عفونت است.  عوارض جانبی نادر شامل زخم ، درد و آسیب عصبی است.

 

درمان با لیزر

درمان با لیزر به یک تکنیک جدید که لایه بالایی سلول های پوستی را از بین می برد ، اطلاق می شود. این روش برای کاهش لکه های پوستی و چین و چروک ها انجام می شود.  تورم و درد از عوارض جانبی شایع لیزر جوانسازی صورت است.

برای اطلاع بیشتر از تزریق ژل و بوتاکس این مقاله را مطالعه کنید.

 

خلاصه مقاله

خطوط لبخند یک قسمت عادی از روند پیری است. همچنان که پیرتر می شوید ، چین و چروک هایی که دارید ، عمیق تر شده و تعداد شان زیادتر می شود.  با این وجود ، مراحلی وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن این روند استفاده کنید.

گزینه های درمان خط خنده فراوان است.  با توجه به نیازهای خاص خود با پزشک در مورد گزینه هایی که برای شما بهتر است صحبت کنید. جراحی یک گزینه است ، اما همیشه لازم نیست.

ممکن است شما بتوانید از بدتر شدن خطوط لبخند به علت بالا رفتن سن جلوگیری کنید. مرطوب نگه داشتن پوست و مراقبت از سلامتی کلی شما نیاز به پروسه بسیار طولانی دارد.

تزریق ژل و بوتاکس در مرکز تزریق ژل تبریز توسط پزشکان متخصص و با تجربه و باسابقه وسایرخدمات  زیبایی با مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود.  برای تماس با مراکز زیبایی و لیزر ما در تبریز اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

 

منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: