مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو

هایفو جوانسازی و لیفت صورت و گردن شما را به راحتی انجام می دهد.

0

مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو 

HIFU 357x210 - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو
مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو

آیا شما هم نگران شل شدن پوست صورت تان هستید؟  هیچکس دوست ندارد پوست صورتش آویزان باشد چون به نظر پیر و خسته می آید.  به خصوص افتادگی پوست گردن و اطراف چانه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نظرتان چیست اگر بدانید درمانی برای جوانسازی و لیفت صورت وجود دارد که آسان ، مقرون به صرفه و غیر جراحی می باشد؟  هایفو برای جوانسازی و لیفت صورت با استفاده از انرژی متمرکز با شدت بالا (HIFU)  انجام می شود.  هایفو جوانسازی و لیفت صورت و گردن شما را به راحتی انجام می دهد.

اگر به دنبال یک روش جایگزین برای زیبایی صورت بدون جراحی هستید ، درمان HIFU برای صورت یک روش کاملاً انقلابی است. درمان HIFU آسان است و علاوه بر بالا کشیدن و بهبود رنگ پوست صورت ، گردن و چشم موجب افزایش قابل ملاحظه ای جوانی طبیعی پوست می شود.

HIFU  درمانی بی خطر، آسان و مقرون به صرفه برای انواع پوست است. با استفاده از HIFU facelift، پوست از کار افتاده شما دوباره شروع به کار می کند و چشم های تان درشت تر به نظر می رسند. خطوط ریز صورت صاف می شوند و منافذ صورت کوچک تر می شوند.

جوانسازی و لیفت صورت با هایفو پاسخی است به برخی از مشکلات رایج  زیبایی مانند :

  • افتادگی و شل شدن پوست ،
  • افتادگی خط فک و اطراف دهان ،
  • افتادگی پلک ها ،
  • چین و چروک های گردن ،
  • نازک شدن پوست ،  
  • چروک ها و خطوط ریز ،
  • قرمزی و خشکی خفیف پوست ،
  • ناصافی و منافذ بزرگ پوست .

جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو در واقع درمان غیر جراحی صورت و گردن است.  این درمان با استفاده از اولتراسوند برای بلند کردن و رفع شلی و ضعف پوست شما انجام می شود.  نکته  خوبی در مورد درمان HIFU برای چهره این است که این تنها درمان غیر تهاجمی است که بدون برش و بخیه به طور خاص عمق پوست را هدف قرار می دهد و هیچ اثری از برش بر روی سطح پوست بوجود نمی آورد.

 

مزایای اصلی جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو  

3d skinmed  - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو
مزایای اصلی جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو

برخی از مزایای اصلی درمان جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو  عبارتند از:

  • هایفو یک روش غیر تهاجمی است.
  • هیچ برش ، خونریزی در بافت سالم وجود ندارد.
  • بهبود بسیار سریع است و می توانید به راحتی به فعالیت عادی بازگردید.
  • در درمان جوانسازی صورت با هایفو ریسک و خطری وجود ندارد.  
  • امواج اولتراسوند بدون آسیب رساندن وارد بافت می شوند و فقط بافت هدف قرار می گیرد.
  • این می تواند به عنوان یک درمان موضعی انجام شود.
  • در صورت لزوم ، می توان آن را تکرار کرد.
  • تغییرات غیر طبیعی و شدید وجود نخواهد داشت و پوست شما سالم تر، قوی تر و جوان تر به نظر می رسد.
  • هایفو تداخلی با رنگ پوست ندارد . به همین دلیل است که می تواند نتایج جوان سازی مؤثر در پوست تیره را نیز نشان دهد ، که پیش از این با درمان های مبتنی بر نور مشکل بود.

 

هزینه جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو چقدر است؟

hifu2 357x210 - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو
هزینه جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو چقدر است؟

پس از دانستن مزایای هایفو HIFU ، حتماً می خواهید بدانید هزینه جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو چقدر است؟

شما بهترین خدمات را از ما دریافت می کنید و هزینه جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو کاملاً مقرون به صرفه است.  شما می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد هزینه ها بگیرید.   شما می توانید با ما مشورت کنید و هر سؤالی در مورد درمان با  HIFU در ذهن خود دارید از متخصصین ما بپرسید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

جراحان و متخصصین زیبایی به شما توضیحات کامل ارائه می دهند و به تمام پرسش های شما پاسخ خواهند داد. شما همچنین می توانید در زمان مناسب یک جلسه مشاوره درخواست کنید.

 

عوارض جانبی هایفو چیست؟

در حالی که درمان با اولتراسوند یک روش مطمئن برای جوانسازی و لیفت صورت و گردن محسوب می شود ، اما هیچ روشی کاملاً بدون عارضه نیست و قبل از انجام هایفو، باید عوارض جانبی آن را در نظر بگیرید.

hifuTreatment Replace Face Lifts  357x210 - مزایای جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو | عوارض هایفو
عوارض جانبی هایفو چیست؟

عوارض جانبی هایفو عبارتند از :

درد

درمان با هایفو معمولاً بدون درد است و مراجعین فقط احساس سفتی یا گرما روی پوست خود دارند.  همچنین احساس سوزن سوزن شدن  و گرما در طول درمان احساس می شود که البته فقط در طول درمان احساس می شود و پس از اتمام درمان از بین می رود.

یک متخصص زیبایی با تجربه می تواند از کرم های بی حسی موضعی استفاده کند.  در صورتی که درد بیش از حد شدید باشد ، مسکن های خوراکی برای تان تجویز می کند که این بسیار نادر است و اکثر مشتریان نیازی به مصرف مسکن ندارند.

لکه شدن پوست

لکه شدن و قرمز شدن پوست شایع ترین عارضه جانبی هایفو است که برای کسانی اتفاق می افتد که پوست حساس دارند.  این عوارض جانبی دائمی نیست ، معمولاً چند ساعت بعد از درمان از بین می رود.

ورم

ورم یکی از عوارض جانبی پس ار درمان با هایفو است.  اما به دلیل اینکه پوست هر فرد متفاوت است ، ممکن است تورم رخ ندهد.  تورم معمولاً بعد از چند روز ناپدید می شود و پس از آن رضایت شما از جوانسازی و لیفت صورت و گردن با هایفو کامل می شود.  متخصص زیبایی قبل از شروع پروسه و در جلسه مشاوره شما را به طور کامل از تمام مزایا و عوارض جانبی این درمان آگاه می کند.

بی حسی

امواج صوتی که در طول روش HIFU منتشر می شوند ، به درون عمیق ترین لایه های پوست نفوذ می کنند تا حتی چین و چروک های خیلی عمیق را ریشه کن کنند. این تکنولوژی در توانایی خود در نفوذ به لایه میانی پوست منحصر به فرد است.   SMAS یک لایه است که در طول عمل جراحی معمولی سفت می شود.

اما بر خلاف جراحی ، HIFU  ارزان تر است و نیازی به زمان ریکاوری ندارد. همانطور که هایفو به عمیق ترین لايه ها نفوذ می کند ، گاهی اوقات می تواند باعث آسیب های جزئی شود که منجر به احساس بی حسی شود.

بی حسی اغلب در مناطق حساس مانند چشم ها و لب ها اتفاق می افتد. کسانی که احساس بی حسی داشتند ، در عرض دو هفته بدون نیاز به دارو یا مداخله پزشکی درمان شدند.  لطفا توجه داشته باشید که این عوارض جانبی نادر هستند و در طول مشاوره شما به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

ایمنی شما از اصول اولیه ما است ، بنابراین ما باید مطمئن باشیم که مشتریان ما  از عوارض جانبی کمتری رنج می برند.  هرچند مانند هر روش زیبایی ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد.

هایپرپیگمنتاسیون   

هایپرپیگمنتاسیون در عین حال که نادر است ، یک اثر جانبی است که به طور بالقوه دائمی است. هایپرپیگمنتاسیون باعث می شود پوست تغییر رنگ بدهد و تیره تر شود. این یک عارضه جانبی است که زمانی اتفاق می افتد که دمای دستگاه اولتراسوند به 45 تا 65 درجه سانتیگراد برسد.

این عوارض جانبی تا به حال در درمان های زیبایی اتفاق نیفتاده است.  ما برای هر مشتری یک تست پچ انجام می دهیم تا مطمئن شویم که در طول درمان مشکلی برای شما پیش نمی آید. چرا که ایمنی مشتری اولویت اصلی ما است.

بی اثر بودن درمان

کسانی که درمان با  HIFU را تجربه کرده اند ، گاهی اوقات هیچ اثر قابل ملاحظه یا اثرات مورد نظر خود را تجربه نمی کنند. در حالی که این عالی است که پوست آنها دچار آسیب دیدگی نمی شود ، اما برای کسانی که امیدوارند پوستی جوان و بدون چروک داشته باشند ، اثری ندارد.

در 10٪ موارد ، کاربران هیچ گونه تفاوت در ظاهر پوست و گردن خود نمی بینند.  البته نتایج در مراجعین  متفاوت است.  گاهی اوقات ساختار کلاژن در داخل پوست که به مقابله با اثرات جاذبه کمک می کند ،   اثر قابل توجهی در بیرون پوست نشان نمی دهد.

هر درمان صورت با برخی عوارض جانبی بالقوه همراه است. با این حال ، درمان صورت  با هایفو  یک روش مورد تأیید  FDA  برای جوانسازی و لیفت صورت و گردن است. عوارض جانبی دائمی هایفو  نادر است و عوارض جانبی جزئی نسبتا نادر است و در عرض یک یا دو هفته ناپدید می شوند.

هایفو بهترین درمان در دسترس به عنوان یک جایگزین امن برای جراحی است.  از درمان هایفو می توان برای سفت کردن پوست و هدف قرار دادن چربی های بدن هم استفاده کرد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: