برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی

0

برجسته سازی گونه با فیلرهای تزریقی

اگر وقت خود را صرف پیدا کردن بهترین راه برجسته سازی گونه ها و رفع علائم پیری در اینترنت سپری می کنید، پس احتمالا بهترین و موثرترین شیوه ای که می توانیم به شما عزیزان توصیه کنیم، استفاده از فیلرهای تزریقی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما هم مرتبا وقت خود را برای پیدا کردن اطلاعات به درد بخور درباره فیلرها هدر می دهید ، می خواهیم در این مطلب به شما اطمینان دهیم که بهترین و کامل ترین اطلاعات را به دست خواهید آورد.

23 - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی
برجسته سازی گونه

اخیرا سوالات زیادی راجع به برجسته سازی گونه با فیلرها در وب سایتمان توسط شما عزیزان پرسیده شده است.به همین خاطر به سراغ یکی از متخصصان زیبایی رفته ایم و پاسخ تمام این سوالات را جویا شده ایم.با ما همراه باشید تا تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم!

فیلر گونه چیست

به طرز غافلگیر کننده ای ، سلاح ما در برابر بروز علائم پیری ، داشتن گونه هایی جذاب و برجسته است.به مرور زمان، لایه های چربی گونه هایمان شروع به کاهش حجم کرده و موجب می شود که پوست دیگر قادر به حمایت از ساختارهای وسط صورت از جمله پوست اطراف چشم و خطوط دور لب ، نباشد!تزریق فیلر به گونه هایمان حجم بیشتری اضافه کرده و به طرز چشمگیری رطوبت پوست را تامین می کند.شاید به همین خاطر باشد که برخی ها معتقدند تزریق فیلر موجب لیفت صورت نیز می شود!

فیلرهای گونه چگونه عمل می کنند ؟

همان گونه که سن ما بالا می رود ، شروع به کاهش حجم در برخی نقاط صورتمان می کنیم که همین مسئله موجب می شود که ظاهرمان خسته و پژمرده به نظر برسد.این مسئله به خاطر دو فرآیند است :

کاهش چربی های صورت و تولید ناکافی کلاژن و الاستین در پوست

یکی از اصلی ترین نواحی صورت که شروع به کاهش حجم می کنند ،نقاط وسط چهره (زیر چشم ها، گونه ها و استخوان گونه ) می باشد!

برخلاف چروک های پوستی که برای رفع شدن نیاز به استراحت عضلات دارند ، جهت رفع معضل کاهش حجم باید به صورت فیلر تزریق شود تا دوباره برجسته شده و رطوبت آن نقطه بازگردد!

22 - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی
برجسته سازی گونه

فیلرها از نوعی قند طبیعی به نام “هیالورونیک اسید” ساخته می شوند که در حال حاضر نیز در بدن انسان تولید می شود.فیلرهای تزریقی راه بسیار مناسبی برای جایگزینی عملکرد این ماده در بدن می باشند و به این ترتیب می تواند ظاهر برجسته و توپُر را به بسیاری از نقاط صورت برگرداند.

تزریق فیلر می تواند به رفع مشکلات زیر کمک کند:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • ظاهر شدن علائم پیری روی پوست
  • کاهش خطوط ناشی از لبخند
  • لیفت خط فک
  • کاهش چین های خفیف اطراف چشم
  • بازگرداندن حجم به گونه ها
  • زاویه سازی صورت

به چه میزان فیلر احتیاج خواهید داشت ؟

بستگی به انتخاب خودتان دارد.به هر حال صورت شماست!

اعتقاد هر پزشک معتبری بر این است که هر شخصی حق دارد که دقیقا شبیه به آن چیزی شود که تمایل دارد بدون این که نیازی به توجیه آوردن باشد!به همین دلیل ، میزان مشخصی از تزریق فیلر (بر واحد سی سی ) برای همه توصیه نمی شود و تا حد زیادی به سلیقه ی شخصی و تمایل افراد بستگی دارد.

نکته : البته بهتر است در این مورد توصیه های پزشک خود را نیز گوش دهید.چرا که او بهتر از هر شخص دیگری ساختارهای چهره را می شناسند و دقیقا می داند که چه میزان تزریق فیلر برای کسب بهترین نتیجه لازم است!

برخی بیماران با تزریق دو سی سی فیلر هم راضی می شوند اما برخی دیگر دوزهای بیشتری می خواهند تا به نتیجه ی مورد نظر خود برسند.گرچه توصیه می شود که در ابتدا با اصول اولیه درمان پیش برویم (یک سی سی برای هر گونه) و به تدریج به نتیجه ی مورد نظر بیمار دست پیدا کنیم.

البته طبیعی است که بیمارانی که میزان بیشتری چربی و حجم از دست داده اند نیاز به دوزهای بالاتر تزریق دارند

21 300x199 - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی
برجسته سازی گونه

در جلسه ی مشاوره ای که پیش از درمان برگزار می شود ، پزشکتان به بررسی جزییات صورت می پردازد و در نهایت دوز مشخصی را تجویز می کند.

علاوه بر این در جلسه ی مشاوره، پزشک راجع به سابقه پزشکی ،تمایلات و اهداف درمان با شما صحبت خواهد کرد.پس از آن تزریق فیلر آغاز می شود تا بهترین نتیجه ی ممکن برای بیمار به دست آید

آیا تزریق فیلر درد دارد؟

این درمان غیر تهاجمی است و در طول آن از کرم های موضعی بی حسی استفاده می شود تا درد ناشی از تزریق را به حداقل برساند.علاوه بر این تمام فیلرهایی که در یک مرکز معتبر پزشکی، استفاده می شود حاوی اندکی مواد بی حسی (غالبا لیدوکائین) می باشد تا درمانی بدون درد داشته باشید.دوره بهبود و نقاهت درمان نیز بسیار کوتاه است و بلافاصله پس از اتمام آن می توانید نتایج حاصل از تزریق فیلرها را مشاهده کنید.

ماندگاری فیلر گونه چقدر خواهد بود ؟

وقتی که دوز دلخواه خود را تزریق کنید، دوام و ماندگاری فیلر تا 12 ماه خواهد بود!

25 300x200 - برجسته سازی گونه |حجم دهی گونه ها با فیلرهای تزریقی
ماندگاری فیلر گونه

عوارض جانبی تزریق فیلر چیست ؟

این مسئله برای هر کسی متفاوت است اما بیشتر افراد بعد از اتمام تزریق بدون هیچ مشکلی مطب را ترک می کنند.فقط احتمال دارد که اندکی دچار التهاب و قرمزی شوید.

برخی از عوارض جانبی محتمل شامل موارد زیر است :

  • کبودی
  • تورم
  • شل شدگی

در راحت بودن این درمان همین بس که خیلی از افراد در طول استراحت سرکار خود برای تزریق می آیند و بدون هیچ مشکلی مطب را ترک کرده و به سر کار خود برمی گردند!

نتایج درمان بعد از چه مدت ظاهر می شوند؟

نتایج حاصل از تزریق ژل و فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید ، فورا قابل مشاهده می باشد.پس از این که ورم و کبودی ناشی از تزریق به طور کامل برطرف شد ، احتمالا با گونه هایی برجسته مواجه خواهید شد که ظاهرتان را زمین تا آسمان تغییر داده است.

سخن آخر

در نهایت این که مهم ترین نکته به هنگام انجام هرگونه عملیات زیبایی ، انتخاب پزشکی ماهر و متخصص است که بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند!

مترجم و متخصص : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: