رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوست

اثرات این درمان بلافاصله قابل مشاهده هستند

0

رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوست

پلاسما جت راهی برای رسیدن به زیبایی و جذابیت! برای اکثر ما حفظ  جوانی و سلامت پوست یک چالش بزرگ است.  حفظ جوانسازی و سلامت پوست صورت در آب و هوای محلی و خشک زمستان کار آسانی نیست. و شما حق دارید که نگران بی حالی و بی آبی پوست خود باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خبر خوب این است که پیشرفت تکنولوژی در عرصه پوست درمانی ، روش هایی را برای مقابله با شدید ترین عناصر طبیعت و همچنین روند پیری فراهم می کند. درمان های نوآورانه جدیدی از قبیل Jett Plasma Lift   لیفت صورت با جت پلاسما معرفی شده اند که با دقت طراحی شده اند تا پوست شما را جوان سازی کنند و رطوبت طبیعی آن را حفظ کنند.

اثرات این درمان  بلافاصله قابل مشاهده هستند و پوست شما پس از اتمام جلسه درمانی سفت تر و محکم تر می شود.

 

پلاسما جت چیست؟

Plasma Jett - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوستپلاسما جت یک وسیله پزشکی است که برای انواع مختلف درمان های پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  که به حذف خطوط ، چین و چروک پوست و شل شدن پوست کمک می کند.   شواهد نشان داده که این درمان به ویژه در بالا کشیدن پلک بالا و درمان خطوط پاکلاغی کنار چشم ها مؤثر است.

خطوط پاکلاغی و افتادگی پلک ها اغلب یک مشکل مهم برای افراد و به ویژه زنان است.  زیرا پوست اطراف چشم بسیار نازک است و سریع تر از بقیه مناطق صورت کشش خود را از دست می دهد.

 

پلاسما جت چگونه کار می کند؟

پس از اینکه بی حسی موضعی در منطقه درمان اعمال می شود ، پروسه درمان با دستگاه جت پلاسما شروع می شود.  در طی پروسه درمان مشتریان احساس گرمای کمی می کنند که بر اثر جرقه های دستگاه ایجاد می شود.  این پروسه قابل تحمل و بدون درد است.  این جرقه ها در پوست واکنش ایجاد می کند که منجر به تولید کلاژن می شود و اثر جوان کنندگی دارد.

تداخلات کمتر پباسما جت برای درمان های زیبایی مانند کشیدن پوست ، کاهش چروک ها ، ترمیم بافت همبند ، ترکیب مواد فعال در لایه های عمیق پوست ، بهبود کشش و چند مورد دیگر است.

پلاسما جت با شدت بیشتر برای درمان های پزشکی مناسب است.  مثلاً برای بلفاروپلاستی blepharoplasty  غیر تهاجمی (منطقه اطراف چشم ، به خصوص افتادگی پلک بالا) ، حذف چین و چروک های عمیق و سطحی.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

این درمان به علت قطر تخلیه پلاسما سریع و بسیار دقیق است.

 

مزایای اصلی پلاسما جتplasma2 - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوستمزایای اصلی پلاسما جت عبارتند از:

سفت شدن پوست و بهبود بافت پایدار از مزایای اصلی پلاسما جت است.  به طور مطلوب برای به حداکثر رساندن نتایج دو جلسه درمان لازم است. با این حال اکثر مردم بعد از یک جلسه پاسخ خواهند داد.

شما بلافاصله بعد از اتمام درمان خود را جوان تر و شاداب تر می بینید.  و با گذشت زمان ، پوست شما به طور طبیعی با ایجاد کلاژن و الاستین بیشتر پاسخ خواهد داد.  پلاسما جت درمانی است که نتایج فوری و بلند مدت را فراهم می کند و همچنین احساس خوبی را نسبت به ظاهرتان به شما می دهد.

 

عوارض پس از درمان با پلاسما جت

پس از درمان ، محل درمان شده احتمالاً بین 5 تا 7 روز  تورم دارد.  زمان ریکاوری بسیار کوتاه است.   انقباض پوست 2 تا 6 هفته پس از درمان طول می کشد و مشتریان تا چند هفته پس از درمان شاهد سفت شدن و بهبود پوست خود خواهند بود.

این درمان ترکیبی از فن آوری پیشرفته با تجربه و تخصص گسترده در زیبایی درمانی است که خواسته های مشتریان را برآورده می کند.

 

لیفت پلاسما جت پزشکی چیست؟

Jett Plasma Lift Medical  درمان طبیعی برای جوانسازی پوست صورت و بدن است که با کمک یونیزاسیون انجام می شود و برای بهبود پوست صورت و اصلاح چین و چروک به کار می رود.

 

چرا پلاسما جت؟bigstock Woman With Massage Lines Skin 190479040 e1500297485480 - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوستدر طول درمان جت پلاسما  ، ساختار پوست با هدف کاهش علائم پیری ، جوانسازی می شود.  این روش منحصر به فرد است زیرا :

  • دقیق است ، بر پروسه درمان کنترل دارد ،
  • امکان پیش بینی نتایج را فراهم می کند ،
  • اثر قابل ملاحظه ای را برای جوان سازی طولانی و فوری تضمین می کند.

 

مزایا و نتایج لیفت با جت پلاسما چیست؟

دستگاه پلاسما جت با یک تکنولوژی بسیار دقیق از انرژی حرارتی کار می کند که مکانیسم جوان سازی پوست و تولید کلاژن جدید بدون آسیب رساندن به اپیدرم (لایه های بالای پوست) را انجام می دهد.

هم  در طول دوره درمان و هم در طول چند ماه پس از آن یک فرآیند مداوم تولید کلاژن اتفاق می افتد ، بنابراین عمق و تعداد چین و چروک کاهش می یابد.

 

پلاسما جت برای چه کسانی مفید است؟

پلاسما جت برای چه کسانی مفید است که علائم زیر را داشته باشند :

  • پوست پیر و بی حال ،
  • صورت ورم کرده و پف آلوده ،
  • فرم بیضوی صورت خود را از دست داده اند ،
  • چین و چروک های کوچک و عمیق و مشکلات دیگر پوست ، (https://baborbeautyspa.lv)

 

پلاسما جت برای چه کسانی خطرناک است؟

پلاسما جت برای شما خطرناک است اگر :

  • ضربان ساز یا سایر دستگاه های الکتریکی در بدن خود دارید ،
  • در دوران بارداری هستید ،
  • بیماری های انکولوژی ،
  • ایمپلنت های فلزی درون بدن دارید ،
  • التهاب یا زخم عفونی در پوست منطقه ای که باید درمان شود ، دارید.

به منظور دستیابی به  نتایج  درازمدت ، دوره ای از 6 تا 8 جلسه درمان با یک دوره زمانی فاصله حداقل به مدت 1 هفته لازم است.

پس از اتمام دوره درمان ، اثر آن تا 6 ماه باقی می ماند.  ما به شما توصیه می کنیم که هر ماه یک بار درمان را تکرار کنید تا از اثرات طولانی مدت آن برخوردار شوید.

درمان با پلاسما جت یک روش جدید برای جوان سازی عالی صورت و بدن است. مهم است که بدانید  پلاسما یک تکنیک غیر جراحی است که در آن از چاقوی جراحی و یا سایر ابزار جراحی استفاده نمی شود.

درمان پلاسما پن یک پاسخ فعال برای افرادی است که مایل به درمان های زیبایی بدون جراحی هستند.  در این روش هیچیک از خطرات جراحی وجود ندارد.

 

مناطقی که با پلاسما جت درمان و جوانسازی می شوند  images - رفع خط اخم و لبخند با پلاسما جت،جوانسازی پوستصورت :

اصلاح پلک بالا و پایین ،  لیفت صورت و گردن ،  لب بالا ،  خطوط اخم ،  خطوط لبخند ،  خطوط کنار بینی Nasolabial ،  خطوط اطراف دهان Labial ،  همه نوع لیفتینگ ،  جوان سازی اسکار ،  حذف زگیل ها ، چروک ها ، لک های پوست و لکه های ناشی از بالا رفتن سن.

بدن :

زیبایی و جوانسازی شکم Tummy Tuck ،  بازوها ،  داخل و بیرون ران ها ،  ساق پا ،  زانو ، باسن ،  پستان ها ، دست ها ،  ساعد ها.

 

مزایای استفاده از پلاسما در مقابل جراحی  

  • بدون تزریق ،
  • بدون برش پوست ،
  • بدون بخیه ،
  • روش بسیار کم خطر (حداقل خطر) ،
  • عوارض جانبی حداقل و زمان ریکاوری به مراتب کمتر است ،
  • روش سریع و آسان ،
  • اکثر بیماران می توانند همان روز به محل کار بازگردند ،
  • بدون ریزش پوست ،
  • صرفه جویی قابل توجه در هزینه.

 

مشاوره پیش از درمان با پلاسما جت  

انجام درمان پلاسما جت صورت پس از مشاوره رایگان با متخصص ما و با توجه به نوع و وضعیت پوست مشتریان عزیز انجام می شود.  در جلسه مشاوره  توصیه هایی به منظور جلوگیری از مشکلات پوستی به شما خواهد شد. و اگر شما در حال حاضر با مشکلات پوستی درگیر هستید ، چگونگی درمان  به طور موثر با شما مطرح می شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

منبع لینک منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: