فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟!

0

فرم دهی گونه با ژل

فرم دهی گونه با ژل

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر نگاهی به نقاشی ها و مجسمه های یونان باستان بکنید ، متوجه خواهید شد که ساختارهای چهره بر اساس فرم مشخصی ساخته می شوند.در حقیقت ساختارهای نسبت طلایی چهره از زمان یونان باستان تا به کنون دست نخورده باقی مانده اند. مهم ترین نکته ای که در این نسبت باید رعایت شود ، داشتن گونه هایی برجسته و به قاعده است.

158 - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟!
فرم دهی گونه با ژل

واقعیت این است که گونه ها اصلی ترین معیارهای زیبایی به حساب می آیند و داشتن فرم مشخص گونه ها کمک فراوانی به جذابیت و زیبایی فرد می کند.

روش های مختلفی برای فرم دهی گونه ها وجود دارد. برخی تلاش می کنند با ترکیبات گیاهی و محصولات آرایشی به این هدف دست پیدا کنند اما تمام این ترکیبات ممکن است هیچ گونه نتیجه ای نداشته باشند.

بهترین روشی که امروزه برای فرم دهی به گونه ها استفاده می شود ، تزریق ژل و فیلر است.این مواد که اسید هیالورونیک ساخته می شوند بهترین گزینه برای حجم دهی و زاویه سازی صورت به حساب می آیند.

برای این که بیشتر با خواص تزریق ژل و فیلر آشنا شوید ، بهتر است از ساز و کار پوست و هم چنین روند پیری آگاهی بیشتری داشته باشد.

هرچه سن ما بالاتر می رود ، پوست و چربی های موجود در صورت تحلیل بیشتری پیدا می کنند.اسید هیالورونیک نوعی قند طبیعی است که در بدن ما انسان ها وجود دارد.این ماده مسئولیت مرطوب نگه داشتن و جذب آب در پوست را بر عهده دارد. علاوه بر این موجب تحریک تولید کلاژن در پوست نیز می شود.

اما با بالا رفتن سن ، میزان تولید این ماده در بدن ما کاهش پیدا می کند. در نتیجه پوست رو به خشکی رفته و چروک ها پدیدار می شوند.

علاوه بر این بافت چربی ها نیز رو به تحلیل می رود و همین تحلیل موجب چروک شدن پوست نیز می گردد.

157 - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟!
فرم دهی گونه با ژل

اما کار تزریق فیلر و ژل چیست؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

همان گونه که گفتیم فیلرها حاوی اسید هیالورونیک می باشند.با تزریق این ماده در صورت دو اتفاق اساسی می افتد :

پوست رطوبت خود را به دست آورده و ظاهری شاداب تر پیدا خواهد کرد

موجب فرم دهی و حجم بخشی به صورت می شود

نکته ی مهم دیگری که وجود دارد این اسید هیالورونیک تزریق شده ، موجب تحریک کلاژن در پوست می شود.کلاژن نوعی پروتئین است که باعث الاستیسیته و شادابی پوست می گردد.

مقدار تزریق ژل گونه

اما سوال مهمی که در این میان مطرح می شود این است که چه مقدار ژل باید به گونه تزریق کرد تا نتایج مورد نظر به دست آید؟

پاسخ به این سوال بستگی زیادی به تمایل و نیاز شما دارد.اگر از سن 40 سالگی گذشته اید ف پس احتمالا میزان تحلیل چربی ها در صورتتان ، رو به افزایش رفته است و علائم پیری شروع به نمایان شدن کرده اند.در این صورت پزشکتان با بررسی پوست و نیاز شما، مقدار مشخصی را تجویز خواهد کرد.

اما در صورتی که جوان هستید و صرفا برای زاویه سازی گونه ها و فک تصمیم به تزریق فیلر دارید ، همه چیز به تمایل شما بستگی خواهد داشت.برخی ترجیح می دهند که گونه هایی برجسته و بزرگ داشته باشند.البته همان گونه که در ابتدای مطلب ذکر کردیم ، مهم ترین اصل به هنگام انجام هرگونه عملیات زیبایی ، دست یابی به نسبت طلایی چهره می باشد. تزریق بیش از حد ژل به گونه ها ممکن است این نسبت را به هم بزنید.به عنوان مثال اگر اجزای صورتتان کوچک و ظریف باشد ، تزریق زیاد ژل به گونه ها موجب می شود که تناسب و هماهنگی میان اجزای صورت از بین برود و ظاهرتان ناخوشایند شود.

161 300x187 - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟!
مقدار تزریق ژل گونه

توصیه ی ما به شما این است که در این باره حتما به پیشنهادات پزشک خود گوش کنید چرا که او بهتر از هر کس دیگری ساختارهای چهره و ملاک های زیبایی را می شناسد.

چند سی سی برای گونه مناسب است؟

حال به این سوال بر می خوریم که اصولا چند سی سی ژل برای تزریق در گونه ها کافی است؟ همان گونه که می دانید واحد اندازه گیری ژل و فیلر، سی سی می باشد.اما نکته این جاست که نمی توان مقدار مشخصی را برای همه ی افراد تجویز کرد.در این مورد بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

فرم دهی صورت

برخی مواقع برای فرم دهی کلی به صورت ، علاوه بر تزریق ژل گونه ، لازم است که دیگر اجزای صورت نیز متناسب شوند.می توانید به طور همزمان تزریق ژل را در بینی ، چانه و پیشانی نیز داشته باشید.

به این ترتیب نتایج به دست آمده ، چشم گیر تر خواهند شد و فرم کلی چهره تان زیباتر به نظر می رسد.

تزریق ژل در چانه بیشتر مواقع برای چانه های عقب رفته انجام می شود.این مسئله موجب می شود که فک جلوتر آمده و هماهنگی بیشتری با گونه ها داشته باشد.

160 - فرم دهی گونه با ژل و فیلر | بهترین نوع ژل صورت چیست؟!
فرم دهی صورت

بینی های قوز دار را نیز می توان با استفاده از تزریق ژل و فیلر به خوبی فرم دهی کرد.در نهایت همه چیز به تمایل شما باز می گردد.برای کسب بهترین نتیجه عموما توصیه می شود که درمان های اضافه را نیز روی صورت خود انجام دهید.

هزینه تزریق ژل گونه | هزینه فرم دهی صورت

از مهم ترین مسائلی که به هنگام تزریق هرگونه مواد زیبایی به صورت پیش می آید ، بحث هزینه ها و قیمت ژل می باشد.

اصولا دو نوع فیلر بسیار رایج و محبوب در بازار وجود دارد :

  • ژل های خانواده ی ژوویدرم
  • ژل های رستیلن

هر دو فیلر نام برده ، حاوی اسید هیالورونیک می باشند و اثرات بسیار فوق العاده ای بر روی صورت خواهند داشت.تنها تفاوت آن ها در قیمت نهایی آن ها می باشد.به خاطر داشته باشید که شرکت های بیمه ، عمل های زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند.

البته هزینه تزریق ژل به پزشکی که انتخاب می کنید هم بستگی دارد.پزشکان بر اساس مواد مصرفی و هم چنین میزان سابقه و مهارت خود قیمتی را لحاظ می کنند.به همین خاطر اگر به پزشکی برخورد کردید که قیمت های پایین تری نسبت به دیگر پزشکان ارائه داد ، می توانید نسبت به مهارت و تجربه وی مشکوک باشید.

در هر صورت مسئله ی زیبایی چهره تان مطرح است و سپردن این مسئله ی خطیر به دستان پزشکان ناشی و غیر ماهر می تواند عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: