لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه

2

لیزر الکساندرایت چیست؟

لیزر الکساندرایت یک نوع دستگاه لیزر برای برطرف کردن موهای زائد است که به کمک پرتو های نور لیزر در طیف فروسرخ که طول موج آن را برابر با ۷۵۵ نانومتر است موهای زبر و سیاه بدن را از بین می برد. از این نوع لیزر تحت عنوان لیزر نور قرمز می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارد که هریک از آنها برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت آنها به طول موج پرتوهای نوری که تولید می ‌کنند ارتباط دارد. لیزر الکساندرایت برای برطرف کردن موهای زائد قرار می گیرد و نتایج بسیار خوبی را به بار می آورد.

لیزر الکساندرایت برای چه اهدافی استفاده می شود؟

women playboy magazine playmates shauna sand 1920x1200 wallpaper www.animalhi.com 86 300x188 - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه

دستگاه لیزر الکساندرایت مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار دارد و برای تعداد زیادی از اختلالات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. می توان برخی از اختلالات پوستی که به شرح زیر هستند را به کمک پرتوهای لیزر الکساندرایت درمان کرد:

  • درمان عروق عنکبوتی روی صورت و پا
  • نقاط قرمز رنگ روی پوست
  • نقاط تیره ناشی ناشی از بالا رفتن سن
  • خطوط سیاه روی پوست که مادرزادی هستند
  • برطرف کردن موهای زائد

چگونه لیزر الکساندرایت باعث از بین رفتن موهای زائد می شود؟

در این دستگاه لیزر پرتو های نور لیزر فولیکول های مو در ناحیه که قرار است تحت درمان قرار بگیرد را هدف قرار می ‌دهند هنگامی که پرتوهای نور لیزر به سمت پوست ناحیه مورد نظر ارسال می شود رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب نور لیزر می پردازند و نور به گرما تبدیل خواهد شد.

گرمای تولید شده باعث می شود فولیکول از بین برود و از بین رفتن فولیکول نیز به معنای ناتوانی آن برای تولید موهای زائد بدن است. می توان از این دستگاه لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن از قبیل صورت دست و پا زیر بغل ناحیه تناسلی قفسه سینه کمر روی شکم و همه نقاط بدن استفاده کرد.

به طور کلی لیزر الکساندرایت برای برطرف کردن موهای زائدی که رنگ آنها روشن است فایده ای ندارد اما برای از بین بردن موهای تیره و زبر در افرادی که متقاضی درمان با لیزر هستند رنگ پوست آنها روشن است بسیار موثر می باشد. باید برای افرادی که رنگ پوست آنها تیره است یا آن که برنزه کرده اند بسیار احتیاط کرد زیرا لیزر می تواند باعث از بین رفتن ملانین شود و نقاط سفیدی را روی سطح پوست آنها به وجود بیاورد.

آیا لیزر الکساندرایت عوارض جانبی دارد؟

woman sunburn - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه

لیزر موهای زائد علیرغم مزایای بسیار زیادی که دارد با عوارض جانبی متعددی نیز همراه است. احساس درد در طول جلسات درمان با لیزر بسیار شایع است اما سطح درد زیاد نیست و به طور کلی به آستانه تحمل افراد بستگی دارد.

اکثر افرادی که مو های زائد خود را لیزر کرده اند از احساس درد در جلسات لیزر تحت عنوان احساسی شبیه آفتاب سوختگی و برخورد کش به پوست یاد می کند. به طور کلی درد ناشی از درمان با لیزر به خوبی قابل تحمل است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

در برخی از افراد به علت بی تجربه بودن لپراتور لیزر و استفاده از دستگاه لیزر نامناسب ریسک بروز تاول پوستی در متقاضیان لیزر افزایش پیدا می کند. در چنین شرایطی باید از دست کاری کردن تاول ها به شدت خودداری کرد و فورا به پزشک مراجعه کرد تا برنامه درمان هر چه سریع تر شروع شود تا تاول ها زودتر بهبود پیدا کند.

تغییر رنگ پوست یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر موهای زائد است که خود را به صورت سفید شدن یا تیره شدن پوست ناحیه ای که لیزر شده است نشان خواهد داد اما اصلا نگران نباشید چرا که این وضعیت طی مدت چند ماه برطرف خواهد شد و پوست دوباره به حالت اول بر خواهد گشت. در حدود ۱۰ درصد از متقاضیان درمان با لیزر کبودی پوست پس از لیزر یک اختلال شایع محسوب می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

۱۵۳۷۴۸ 300x246 - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه

همان طور که می دانید حدود یک هفته طول می ‌کشد تا کبودی پوست برطرف شود پس باید صبور باشید. قرمزی پوست، التهاب و تورم پوستی از جمله عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد است که معمولا طی مدت چند ساعت تا چند روز پس از لیزر برطرف می شود و اصلا جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

گاهی اوقات برخی از افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند دچار عفونت پوستی می شوند که در این حالت باید فورا به پزشک مراجعه کرد تا فرآیند درمان آنها شروع شود و مشکلات بعدی را به دنبال نداشته باشد .

برنامه درمان خود را تکمیل کنید

c700x420 1 300x180 - لیزر موهای زائد در ارومیه| بهترین دکتر لیزر در ارومیه

برای کسب نتایج عالی از لیزر موهای زائد در شیراز باید برنامه درمان خود را تکمیل کنید. اکثر افراد به ۵ تا ۱۲ جلسه درمان با لیزر نیاز دارند که حدود ۴ تا ۶ هفته بین دو جلسه لیزر فاصله زمانی وجود دارد.

پس از اتمام جلسات لیزر شما باید از سال یکی دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید بدن انسان توانایی ترمیم خود را دارد و این احتمال مطرح می ‌شود که دوباره به بازسازی فولیکول‌ های مو بپردازد و موهای زائد شروع به رشد کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. رنگ پوست و مو و تراکم موهای زائد ناحیه ای که قرار است لیزر شود در تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد نقش دارند.نوع دستگاهی که برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد نیز در این مساله دخیل است.

آیا آقایان نیز می توانند موهای زائد خود را لیزر کنند؟

پاسخ این سوال مثبت است و آقایان نیز می توانند از مزایای شگفت انگیز لیزر موهای زائد بهره مند شوند و به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند. از لیزر برای مرتب کردن خط ریش، خط پشت گردن، برطرف کردن موهای زائد قفسه سینه و کمر و روی شکم استفاده می شود.

لیزر هیچ گونه تاثیری بر روی باروری و عملکرد جنسی آقایان ندارد و به هیچ عنوان آنها را به دردسر نخواهند انداخت پس جای نگرانی وجود ندارد و دیگر لازم نیست درباره مزایای لیزر موهای زائد شک کنید.

ما با سال ها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد آماده خدمات رسانی به شما خانم ها و آقایان گرامی هستیم و می توانیم لیزر موهای زائد نقاط مختلف بدن شما از قبیل صورت، پشت لب، چانه، مرتب کردن خط ریش، مرتب کردن خط پشت گردن، لیزر موهای زائد قفسه سینه، موهای روی شکم و کمر، موهای زائد زیر بغل و ناحیه تناسلی و موهای دست و پا بپردازیم.

قیمت لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روشهای موجود گران نیست زیرا شما یک‌ سرمایه گذاری بلند مدت را انجام می دهید و برای یک عمر از دردسرهای شیو کردن خلاص خواهید شد.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

2 نظرات
  1. Mahya می گوید

    سلام برا منافذ باز پوست هم لیزرتون جوابگو هست؟

    1. مرکز تحقیقات زیبان می گوید

      بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: