تزریق ژل و هرآنچه باید راجع به آن بدانیم

0

images 1 3 - تزریق ژل و هرآنچه باید راجع به آن بدانیم

امروزه سه نوع مختلف پر کننده های پوستی برای افراد متقاضی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتست از پر کننده های موقت و نیمه ماندگار. پر کننده ها و ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک نتایج موقتی دارند، در حالی که سایر انواع پر کننده ها می توانند نتایج طولانی تری به همراه داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل و هرآنچه باید راجع به آن بدانیم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل و هرآنچه باید راجع به آن بدانیم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل و هرآنچه باید راجع به آن بدانیم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پر کننده های موقت

تزریق ژل لب با پر کننده های موقت شامل موارد زیر می شود:

  • کلاژن: کلاژن یک ماده طبیعی حاوی پروتئین است که نیرومندی و ساختار پوست را تقویت می کند. کلاژن اولین پر کننده ای بود که به بازار عرضه شد، اما معرفی هیالورونیک اسید باعث کاهش محبوبیت این ژل پر کننده شد.
  • اسید هیالورونیک: مانند کلاژن، اسید هیالورونیک نیز یک ماده طبیعی است که می تواند برای پر کردن و حجم دهی به بافت ها مورد استفاده قرار گیرد.
  • ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم: این پر کننده سنگین تر و متراکم تر از اسید هیالورونیک است و در لایه های عمیق تر زیر پوست تزریق می شود. به علت وجود این ماده در استخوان ها، تزریق هیدروکسی آپاتیت کلسیم معمولاً واکنش سیستم ایمنی یا عکس العمل آلرژیک به همراه ندارد.

پر کننده های نیمه ماندگار

این پر کننده ها از پلی متیل متاکریلات (PMMA) ساخته می شوند، این ماده توسط بدن جذب نمی شود. این پر کننده همچنین حاوی کلاژن است و فقط برای نواحی ضخیم پوست مانند تزریق ژل به صورت برای رفع خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده برای تزریق در نواحی اطراف چشم  یا لب ها توصیه نمی شود.

سیلیکون (ماندگار)

تزریق ژل سیلیکون یک روش غیر ایمن و غیر قابل قبول برای استفاده به عنوان یک ژل پر کننده است. این تزریق ها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید نشده و معمولاً توسط افراد غیر مجاز انجام می شود. بنابراین لازم است از این روش برای افراد استفاده نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: