تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم

0

تزریق ژل لب در شیراز

در چند سال اخیر تعداد بسیار زیادی از خانم ها و آقایان متقاضی تزریق ژل و فیلر برای حجیم کردن لب های خود بوده اند. به طور کلی روش های دائمی زیادی برای افزایش حجم لب ها وجود دارد اما ما عقیده داریم که روش‌ های موقت بهترین روش هستند زیرا ممکن است متقاضی تزریق ژل لب پس از مدتی پشیمان شود و دیگر نخواهد لب های حجیم و بزرگی داشته باشد. اگر به دنبال تزریق ژل لب در شیراز هستید توصیه می کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید تا اطلاعات لازم را در خصوص تزریق ژل لب در شیراز در اختیار شما قرار دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

Lips 1 300x300 - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم
تزریق ژل و فیلر یکی از محبوب ترین روش های موجود برای برجسته کردن و افزایش حجم لب ها است و افراد زیادی متقاضی درمان با این روش هستند.

مدت زمان باقی ماندن اثر تزریق فیلر به نوع محصولی که برای این هدف انتخاب می شود بستگی دارد. به طور کلی تزریق ژل لب حدود ۳۰ دقیقه طول می ‌کشد و پزشک برای کاهش هرگونه دردی از پماد بی حسی موضعی استفاده خواهد کرد.

مزایای تزریق ژل لب در شیراز چیست؟

اگر شما هم لب های باریکی دارید و دوست دارید لب های شما هم شبیه اکثر بازیگران قلوه ای و بزرگ به نظر برسد می ‌توانید از مزایای تزریق ژل بهره مند شوید. برخی از این موارد به شرح زیر می باشند:

  • تزریق ژل لب به افزایش حجم لب ها کمک می کند.
  • باعث بهبود خط لب می شود ظاهر زیبا و جذابی را به وجود می آورد.
  • حتی می ‌توان از تزریق ژل برای اصلاح برخی مشکلاتی که در ظاهر لب ها دیده می شود استفاده کرد.

ژل لب چگونه تزریق می شود؟

متخصصان توانمند ما پس از انجام جلسه مشاوره با شما و شناخت اهدافی که دارید فرایند تزریق ژل به لب را سازمان دهی می کنند.

در اکثر موارد از ترکیباتی برای تزریق به لب استفاده می شود که به طور طبیعی در بدن همه ما وجود دارد. مولکول های قند یکی از این ترکیبات هستند که به راحتی با آب ترکیب می شوند و مانند یک ضربه گیر در نقاط مختلف بدن از قبیل مفاصل عمل می ‌کنند و همچنین باعث تنظیم تعادل آب موجود در پوست می شوند.

695afc13b800c1beaab365658ff9d15b 1 222x300 - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم

تزریق ژل به لب با افزایش سطح این ماده ضروری در پوست به افزایش حجم ناحیه‌ ای که تحت درمان قرار گرفته است کمک خواهد کرد. پس از تزریق ژل به لب شما می توانید فورا شاهد نتایج به دست آمده باشید و از ظاهر خود لذت ببرید.

مهم ترین مسئله‌ ای که باید پس از تزریق ژل لب به آن توجه کرد پیروی کردن از همه نکاتی است که توسط پزشک و پرستار به شما گوشزد می شود تا نتایج بسیار خوبی را از درمان با تزریق ژل به دست بیاورید.

 

به خاطر داشته باشید در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید تا ریسک کبودی لب به صورت را پس از تزریق فیلر ارزیابی کند و در صورت لزوم اقدام به قطع کردن داروهای شما نماید.

پس از اتمام فرایند تزریق ژل فوراً از کمپرس یخ استفاده کنید و به مدت ۶ ساعت هر نیم ساعت یک بار حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه آن را روی لب خود قرار دهید. برای استفاده از کمپرس یخ باید مقداری یخ را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید سپس کیسه پلاستیکی را درون یک تکه پارچه بگذارید سپس روی پوست ناحیه مورد نظر قرار دهید تا از سوختگی پوست شما جلوگیری شود. درمان با نور ال ای دی می تواند در کاهش تورم و کبودی لب پس از تزریق ژل موثر باشد.

سوالات متداول درباره تزریق ژل لب در شیراز

 

آیا جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل ضروری است؟

۱۴۱۰۱۰ 300x210 - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم

پاسخ این سوال مثبت است زیرا برای تزریق ژل لب باید به طور کامل توسط پزشک ارزیابی شوید. انجام دادن جلسه مشاوره ای برای همه متقاضیان تزریق ژل کاملاً ضروری است تا پزشک بتواند با انتظارات و اهداف شما از تزریق ژل لب آشنا شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا تزریق فیلر به لب درد دارد؟

احساس درد یک مسئله کاملاً فردی است و به آستانه تحمل درد در افراد متقاضی درمان با تزریق ژل بستگی دارد. به طور کلی ممکن است در هنگام تزریق ژل به لب، فشار یا سوزش خفیفی را احساس کنید که جای نگرانی ندارد و به خوبی قابل تحمل است.

اگرچه سوزنی که برای تزریق ژل لب استفاده می شود بسیار نازک است احتمال بروز خونریزی و تورم خفیف در محل تزریق ژل وجود دارد که طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد.

چه مدت پس از تزریق ژل می توان شاهد نتایج مورد انتظار بود؟

375x321 cosmetic procedures lip augmentationxml  ref guide 300x257 - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم

شما می توانید فورا پس از تزریق ژل شاهد نتایج مورد انتظار خود باشید البته فراموش نکنید که پس از تزریق ژل، لب شما متورم می شود. از آنجایی که شدت بروز تورم لب در همه افراد یکسان نیست نمی توان میزان تورم لب را پیش بینی کرد.

چنانچه قرار است چند روز پس از تزریق ژل یک قرار ملاقات مهم داشته باشید بهتر است تزریق ژل را به پس از این اتفاق موکول کنید.

آیا امکان تخلیه ژل لب در شیراز وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است و می ‌توان با استفاده از یک نوع آنزیم که قابلیت از بین بردن ژل را دارد اقدام به تخلیه ژل لب کرد. معمولا به ندرت افرادی که به تزریق ژل پرداخته اند تصمیم می ‌گیرند که آن را تخلیه کنند.

به خاطر داشته باشید که تخلیه ژل نیز با عوارض خاص خود است که باید در این خصوص با پزشک تان صحبت کنید تا عوارض حاصل از تخلیه ژل را برای شما توضیح دهد.

آیا باید بعد از تزریق ژل لب خود را ماساژ داد؟

پزشک با شما در خصوص نحوه ماساژ دادن لب و تعداد دفعات انجام آن صحبت خواهد کرد. در برخی موارد ممکن است پزشک از شما بخواهد که از ماساژ دادن لب خود اجتناب کنید. در صورتی که هرگونه سوالی در ارتباط با تزریق ژل لب برای شما پیش آمده است می توانید با پزشک خود در این خصوص مشورت کنید و پاسخ دقیقی را دریافت کنید.

آیا آقایان نیز می توانند متقاضی درمان با تزریق ژل لب باشند؟

images 28 - تزریق ژل لب در شیراز| تخلیه ژل لب در شیراز| هزینه تزریق ژل لب+فیلم

پاسخ این سوال مثبت است. امروزه تعداد بسیار زیادی از آقایان که از ظاهر لب خود راضی نیستند و دیدن لب های باریک شان آنها را ناراحت می کند برای تزریق ژل و فیلر به لب و صورت خود به کلینیک زیبایی مراجعه می ‌کنند تا به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند. به طور کلی می ‌توان گفت که تزریق ژل به لب فقط مختص خانم ها نیست و آقایان نیز از این روش استقبال کرده‌ اند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: