سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟

0

سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست صورت معجزه قرن است. با عمل های زیبایی که برای جوانسازی صورت انجام می گیرند، می توانید روند طبیعی پیری پوست را عقب بیندازید و از پوست صاف و بی چین و چروک خود لذت ببرید. گرچه روش های زیادی برای اینکار وجود دارند، اما خیلی ها هستند که به دنبال سریع ترین راه جوانسازی پوست می گردند. اما واقعا چقدر زود می توان پوست صورت را جوانسازی کرد؟ اصلا این اتفاق ممکن هست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

در این مقاله از زیبان بیشتر در مورد روش های مختلف جوانسازی پوست و سریع ترین راه ها صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

سریع ترین متد جوانسازی صورت

در بین روش های مختلف جوانسازی پوست صورت، متدهایی وجود دارند که به اعتقاد خیلی ها زودبازده ترین هستند. اما باید حتما در نظر داشته باشید که معیار شما برای تعریف سرعت چیست؟

آیا منظورتان این است که به دنبال روشی می گردید که طی یک جلسه به سرعت انجام شود؟ یا اینکه به دنبال روشی هستید که زودتر از بقیه متدها نتیجه می دهد؟

در این راستا باید حتما دو نکته مهم را در نظر بگیرید:

  1. آیا سریع ترین راه جوانسازی صورت الزاما بهترین هم هست یا خیر؟ یعنی در کنار سرعت کیفیت هم دارد؟
  2. هر کدام از روش های جوانسازی مزیت ها و معایب خودشان را دارند و معمولا برای هدف خاصی انجام می شوند. پس باید هدفتان از جوانسازی صورت را بدانید.
.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

در ادامه به سریع ترین راه جوانسازی صورت اشاره می کنیم. این شما هستید که باید با توجه نیاز خود یکی از آنها را برگزینید.

جراحی جوانسازی صورت

جراحی جوانسازی صورت طی یک جلسه انجام می شود. و از این نظر جزو روش های سریع به شمار می رود. اما واقعیت این است که نمی توانید به یک مرکز مراجعه کنید و چند ساعت بعد تحت جراحی قرار بگیرید. اول باید یک مجموعه و پزشک قابل اطمینان و خوب را انتخاب کنید، بعد شرایط شما باید مورد بررسی قرار بگیرد و سپس بعد از تنظیم قرار مقرر، در تاریخی در آینده جراحی روی صورت شما انجام بگیرد.

جراحی زیبایی یا جوانسازی صورت به این صورت است که پزشک با برش های ظریف و نازکی که اغلب در محل ها نادیدنی مانند زیر گوش، زیر گلو یا خط موها بریده می شوند، بخش هایی از پوست اضافه صورت را برداشته و پوست را روی صورت کمی می کشد تا اثر چین و چروک ها و افتادگی کاهش پیدا کند. گرچه خود این عمل چند ساعت بیشتر زمان نمی برد اما دوران نقاهت آن ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یکی از بهترین روش های زیبایی برای بالا کشیدن پوست صورت و رفع افتادگی پوست است. معمولا بعد از سن سی سالگی روند تولید کلاژن در پوست متوقف می شود و پوست صورت حالت الاستیسیته خود را از دست می دهد. در نتیجه عضلات نگهدارنده پوست رفته رفته ضعیف می شوند و دیگر تحمل آلودگی های بیرونی و اثر جاذبه را ندارند.

از این رو می توانید طی یک عمل ساده با بی حسی، نخ های مخصوص و جذب شونده ای را زیر پوست قرار دهید که کار این عضلات را انجام دهند. بعد از اینکه پزشک این نخ ها را زیر پوست قرار داد، آنها را کمی می کشد تا پوست جمع تر شده و چروک ها و اثر افتادگی آن برطرف شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مقاله لیفت صورت با نخ را مطالعه کنید

لیفت با نخ طی یک جلسه انجام می شود، اما مانند جراحی به ارزیابی های اولیه نیاز دارد و کل فرآیند آن یک روزه نیست. هرچند دوره نقاهت کوتاهی دارد. اما این روش هم موقتی بوده و بعد از یک یا یکسال و نیم اثرش کم می شود و نیاز به ترمیم دارد.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی با تزریق بوتاکس

تزریق های زیبایی، مخصوصا تزریق بوتاکس قطعا جزو سریع ترین راه جوانسازی پوست به شمار می رود. بوتاکس یک سم غیرفعال فلج کننده است که با تزریق زیر پوست ناحیه مورد نظر، عضلات زیر پوستی را موقتا فلج می کند تا دیگر باعث چروک نشوند، و با حجمی هم که دارد چین و چروک را پر می کند.

اصولا می توانید بعد از یک الی دو روز نتیجه بوتاکس را ببینید. اما باید به یاد داشته باشید که بوتاکس صرفا برای پر کردن حجم چین و چروک های عمیق پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل قابل توجهی ظاهر صورت شما را جوانتر نشان می دهد. با بوتاکس می توانید خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خط اخم، خط خنده و غیره را از میان بردارید. اما باید بدانید ک اثر بوتاکس موقتی است و حداکثر شش ماه دوام خواهد آورد.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی با تزریق ژل

 ژل های فیلر پوست هم مانند بوتاکس برای پر کردن چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرند. اصلی ترین تفاوت این ژل ها با بوتاکس در این است که از اسید هیالورونیک ساخته شده اند و خاصیت فلج کنندگی ندارند. بلکه تنها چروک ها را پر می کنند و طبیعی تر هستند. جوانسازی با تزریق فیلر هم طی یک جلسه انجام می شود و نتیجه آن خیلی زود مشخص می شود. اما آن نیز موقتی بوده و بعد از چند ماه باید دوباره تکرارش کنید.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست تزریق چربی

تزریق چربی طبیعی ترین متد جوانسازی با تزریق است. در این روش معمولا چربی ها از بخش های پرچربی بدن برداشته شده و سپس برای پر کردن چین و چروک ها، مجددا به بخش های دیگر تزریق می شوند. تزریق چربی طبیعی ترین و ایمن ترین روش جوانسازی تزریقی است که بسیار هم سریع و البته زودبازده است. اما ممکن است نتیجه نهایی آن به اندازه بوتاکس یا فیلر جالب توجه نباشد.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

روش های فوق سریع ترین راه جوانسازی پوست هستند. هرچند واقعا نمی توان جراحی و لیفت با نخ را جزو آنها به شمار آورد. اما اگر رویداد خاصی پیش روی شماست که وقت زیادی برای آماده کردن خود ندارید، می توانید از روش های جوانسازی تزریقی، سریع ترین نتایج ممکن را بگیرید.

اما آیا اینها تنها روش ها یا بهترین روش های جوانسازی پوست هم هستند؟ مشخصا نه. همانطور که اشاره کردیم روش های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارند که هرکدام هدف خاصی را دنبال می کنند. در ادامه به سایر روش های رایج و البته بسیار محبوب برای جوانسازی پوست اشاره می کنیم.

جوانسازی با هایفو

هایفو یکی از تکنولوژی های نسبتا جدید برای جوانسازی پوست به شمار می رود. هندپیس این دستگاه امواج اولتراسوند را به زیر پوست صورت می فرستد. امواجی که در لایه های مشخصی از پوست باعث ایجاد حرارت و وارد شدن یک آسیب سطحی می شوند. اتفاقی که بدن را به تولید ماده جوانساز کلاژن تحریک می کند، تا مانند دوران جوانی خودش، خودش را ترمیم کند.

هایفوتراپی می تواند اثرگذاری مطلوبی برای رفع چین و چروک ها و افتادگی پوست داشته باشد. هرچند باید حداقل چند جلسه آن را انجام دهید تا بتوانید ظرف دو تا شش ماه آینده نتیجه نهایی و نسبتا پایدار آن را مشاهده کنید.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با میکرودرم

میکرودرم با استفاده از پودرهای لایه بردار و سری الماسی، باعث لایه برداری پوست و تحریک آن به تولید کلاژن می شود. اثر لایه برداری میکرودرم بعد از هر جلسه مشهود است و طراوت زیادی به پوست می بخشد، اما بعد از چند جلسه رفته رفته باعث پر شدن ترک ها و چروک های سطحی، رفع تیرگی های ملایم و البته تا حدی لیفت صورت هم می شود.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

اصلی ترین تفاوت میکرونیدلینگ و میکرودرم در این است که میکرونیدلینگ با استفاده از سوزن های بسیار ریز  و به صورت مستقیم انجام می شود. یعنی هیچ پودر لایه برداری در این روش روی صورت قرار نمی گیرد. بلکه تنها سوزن ها به پوست یک آسیب سطحی می رسانند که باعث تحریک تولید کلاژن و در نتیجه جوانسازی و رفع جای زخم و جوش می شود. میکرونیدلینگ نیز باید چند جلسه انجام شود تا نتیجه بخش باشد.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

جوانسازی با فیس آپ

فیس آپ یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های جوانسازی پوست است که اثرگذاری فوق العاده ای برای لیفت صورت دارد. این دستگاه دارای یک هندپیس مخصوص است که علاوه بر اعمال امواج الکتریکی بر سطح پوست و ایجاد حرارت، مدام حرکت دورانی انجام داده و پوست را ماساژ می دهد. در نتیجه علاوه بر لایه برداری، با تحریک پوست به تولید کلاژن هم باعث رفع چین و چروک ها می شود، و هم طی چند جلسه کار لیفت و رفع افتادگی پوست صورت را انجام می دهد.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

فیشیال صورت

فیشیال صورت غیرتهاجمی ترین، کامل ترین ئ خلاصه بهترین روش برای مراقبت و جوانسازی پوست است. این روش ساده و ارزان به گونه ای است که باید تقریبا هر ماه طی یک روتین معمول آن را انجام دهید اما قطعا بهترین نتیجه ها را از آن می گیرید. فلسفه فیشیال این است که به جای درمان های یکباره، با مراقب های مداوم، پوست را همواره شاداب، تازه و جوان نگه دارد.

 

فیشیال یک درمان چند مرحله ای است که شامل لایه برداری، ماساژ، تخلیه پوست از جوش های زیرپوستی، بخاردهی و ماسک گذاری می شود. تا زمانی که فیشیال صورت را انجام دهید، می توانید از داشتن پوستی بدون چین و چروک، بدون افتادگی و جوان و شاداب اطمینان داشته باشید.

.jpg - سریع ترین راه جوانسازی پوست کدام است؟
سریع ترین راه جوانسازی پوست

مزوتراپی جوانسازی صورت

یکی از بهترین مراحل فیشیال حرفه ای، استفاده از کوکتل های مزوتراپی است. این آمپول ها ممکن است حاوی مواد مختلفی باشند اما بیشترشان اثرگذاری خیلی بالایی روی رفع چین و چروک های پوستی دارند.

مزوتراپی یکی از روش های بسیار شناخته شده و موثر در جوانسازی پوست صورت است. به همین دلیل است که به عنوان یکی از مراحل فیشیال صورت به کار می رود.

مزیت بسیار خوبی که در مورد مزوتراپی وجود دارد این است که بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید اثرات آن را مشاهده کنید.

اما بیشتر مواقع از مزوتراپی جوانسازی در کدام نواحی صورت استفاده می شود؟

  • رفع چین های صورت
  • از بین بردن چروک های گردن
  • رفع چین های گونه ها و پیشانی

سوال دیگری که در این میان مطرح می شود این است که کوکتل های مزوتراپی شامل چه موادی است؟

بیشتر مواقع از ترکیبات زیر برای آمپول های مزو استفاده می شود:

  • مواد کلاژن ساز
  • هیالورونیک اسید
  • آنتی اکسیدان های مختلف
  • مواد مغذی و ویتامین ها

 

بهترین مرکز جوانسازی صورت در تهران

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، بهترین روش های جوانسازی پوست هستند. هرچند ممکن است مراکز دیگری را هم پیدا کنید که خدمات دیگری را هم به شما پیشنهاد کنند، اما واقعیت این است که موارد فوق بهترین ها و قابل اعتماد ترین ها هستند. به یاد داشته باشید که متدهای زیادی در این برای جوانسازی پوست وجود دارند که عملا منسوخ شده اند.

به هر صورت اگر قصد انجام هر کدام روش های جوانسازی فوق را دارید، حتما باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا از نتیجه بخش بودن این فرآیند ها و البته ایمنی آنها اطمینان خاطر داشته باشید. مرکز زیبایی شمال تهران، از جمله بهترین مراکز زیبایی است که انواع خدمات جوانسازی صورت را با کادری متخصص و بهترین مواد اولیه انجام می دهد.

سخن آخر

در نهایت می خواهیم یک بار دیگر اشاره کنیم که سریع ترین راه جوانسازی پوست شما را خیلی فوری به نتایج دلخواهتان می رسد. اما نباید فراموش کنید که بیشتر این درمان ها موقتی هستند و بعد از مدتی دوباره به تمدید نیاز دارند.

بنابراین انجام هر یک از این درمان های اشاره شده را در روتین پوستی خود داشته باشید تا همیشه از سلامتی پوستتان را تضمین کنید.

نگارنده: ناصری

ادیت: ناصری

مطالعات تخصصی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: