میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه

فیس آپ جدید ترین نسل دستگاه میکرودرم ابریژن می باشد؛ با این تفاوت که در این محصول، استفاده از پودر کریستال حذف می شود و به جای آن از یک هندپیس با حرکت دورانی استفاده می شود.

0

میکرودرم برای جای جوش و پاکسازی صورت

300x157 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
میکرودرم

در میکرودرم از کریستال های لایه بردار ریزی استفاده می شود که به شکل پودر بر روی پوست اسپری می شوند. این روش، بیشتر مناسب مشکلاتی از قبیل جای جوش، تیرگی پوست، لک های قهوه ای و لکه های ناشی از افزایش سن می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرودرم برای انواع پوست با هر نوع رنگی مناسب است. این روش، با تغییرات ظریفی که ایجاد می کند موجب بروز هیچ گونه اسکار یا تغییر رنگی نمی گردد. میکرودرم برای مشکلات عمقی تر پوست، از قبیل جای زخم، ترک های پوستی، چین و چروک یا اسکار های عمیق آکنه مناسب نیست.

میکرودرم، دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد. پس از انجام این فرایند، پوست به طور موقت دچار قرمزی می شود، اما پس از 24 ساعت، به طور کامل برطرف خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید: میکرونیدلینگ چیست ؟

 

اقدامات پیش از درمان با میکرودرم

300x158 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
میکرودرم ابریژن

پیش از هر چیز لازم است با متخصصی که این فرایند را انجام خواهد داد، به طور مفصل مشورت کنید.

در جلسه مشاوره، در خصوص اهداف و انتظارات تان، مزایا و خطرات این فرایند و نوع بی حسی مورد نظر به طور کامل بحث و گفتگو می شود. همچنین ممکن است پزشک، یک سری اقدامات را به شما توصیه کند که قبل و بعد از این درمان انجام دهید تا شاهد نتایج بهتری باشید. توصیه می شود پیش از انجام میکرودرم، از صورت خود یک عکس بگیرید و آن را با بعد از درمان مقایسه کنید.

 

عملکرد میکرودرم ابریژن چیست ؟

300x200 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
لایه برداری صورت با دستگاه

در میکرودرم ابریژن، به منظور لایه برداری سطح پوست، کریستال های ریزی بر روی پوست اسپری می شوند. این تکنیک، در مقایسه با درم ابریژن کمتر تهاجمی است؛ از این رو به دریافت داروی بی حسی نیازی نخواهید داشت. این روش، اساسا روشی برای لایه برداری و جوانسازی است که پوست را صاف تر و روشن تر می سازد.

 

پس از درم ابریژن و میکرودرم ابریژن چه اتفاقی می افتد؟

پس از میکرودرم پوست تان دچار التهاب و قرمزی خواهد شد و حدود 24 ساعت احساس خشکی و کشیدگی (مانند آفتاب سوختگی) در پوست تان خواهید داشت. در این شرایط توصیه می شود به طور مستمر از مرطوب کننده استفاده کنید. 24 ساعت پس از درمان میکرودرم نباید از لوازم آرایش استفاده کنید.

 

مضرات میکرودرم چیست؟

عوارض جانبی میکرودرم عبارتند از:

  • تحریک چشم ناشی از کریستال ها در صورت عدم حفاظت
  • التهاب و قرمزی پوست
  • سوزش و احساس کشیده شدن پوست

 

مراقبت بعد از میکرودرم

توصیه می شود پس از درمان میکرودرم از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. تا چند روز پس از درمان از قرار گیری در معرض نور خورشید خودداری کنید. زمانی که قصد خارج از منزل را دارید، از کرم ضد آفتاب طیف گسترده با SPF 30 به بالا یا یک کلاه لبه دار استفاده کنید.

بسیار خوب، حال که با کلیات میکرودرم آشنا شدید، قصد داریم شما را با یک روش جدیدتر، کم عارضه تر و مفید تر به نام “فیس آپ” آشنا کنیم که در حقیقت نسل جدید میکرودرم محسوب می شود. پس مطالعه این مطلب را ادامه دهید…

 

فیس آپ چیست ؟

1 195x300 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
دستگاه لایه بردار فیس آپ

اگر یک رژیم غذایی متعادل و راه حل های درمانی مختلف قادر نبوده اند کاری در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست تان انجام دهند ، فن آوری به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن ، به ویژه برای جوانسازی ، سفت شدن پوست ، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری این نیاز شما محقق گردد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از هر قسمت از صورت از بین برود و پوست را درخشان و مستحکم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات صورت در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک ، که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

این خدمت جدید در مرکز زیبایی برکه قابل ارائه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً کلیک کنید.

 

ویژگی ها و عملکرد دستگاه فیس آپ

2 195x300 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
فیس آپ صورت

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریژن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است ، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از هر قسمت از صورت ، حتی نواحی کوچک تر از بین برود و پوست را درخشان و مستحکم سازد.

به طور همزمان میکرو پالس ها پوست و ماهیچه های صورت را ماساژ می دهند ، بنابراین گردش خون را در بافت ها تحریک کرده و بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو فناوری ، که در یک هندپیس واحد تجهیز شده است ، باعث تولید کلاژن جدید می شود. دستگاه فیس آپ ، آسان و راحت ، کوچک و با کاربری ساده ، از سرهای یک بار مصرف با اندازه های مختلف استفاده می کند تا بالاترین سطح بهداشت و ایمنی را ارائه دهد و نیاز هر پوست را مطابق با نوع آن برطرف سازد.

 

مزایای لایه برداری صورت با دستگاه فیس آپ

Rejuvenate Your Skin  300x236 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
پاکسازی پوست توسط پزشک
  • جوان سازی پوست
  • استحکام پوست
  • کاهش چین و چروک
  • لایه برداری عمقی
  • درمانی سریع (کمترین معطلی در مطب پزشک)
  • استفاده از جدیدترین فناوری مجهز به یک هندپیس مداری که میکرودرم ابریژن مکانیکی را با میکرو پالس فراهم می کند
  • حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از هر قسمت از صورت ، حتی نواحی کوچک تر که با دستگاه های معمولی دیگر قابل دستیابی نیست ، درمان شود و در عین حال باعث می شود که پوست کاملاً روشن و مستحکم شود
  • سیستم میکرو پالس به طور همزمان عضلات پوست و صورت را ماساژ می دهد ، بنابراین گردش خون را در بافت ها تحریک کرده و بهبود می بخشد
  • عمل هم افزایی این دو فناوری باعث تولید کلاژن جدید می شود
  • همه افراد با هر نوع جنسیت ، سن ، انواع پوست ، با مشکلات پوستی خفیف تا متوسط ​​ که به لایه برداری عمقی ، جوان سازی و بازسازی سلول ها نیاز دارند ، کاندید ایده آلی برای این درمان هستند.
  • قابل ارائه با نوک بهداشتی ویژه در اندازه های مختلف
  • صاف شدن ، مستحکم تر و درخشان به نظر رسیدن پوست از همان جلسه درمان اول

 

میکرودرم یا فیس آپ صورت؟ کدام بهتر است؟

3 195x300 - میکرودرم صورت چیست؟ فیس آپ چیست؟ کدامیک بهتر است؟! | مرکز برکه
لایه برداری صورت با دستگاه

به طور قطع و با اطمینان می توان گفت روش نوین فیس آپ به مراتب بسیار بهتر از میکرودرم است. زیرا میکرودرم کمی حالت تهاجمی دارد و نیاز است جهت بهبودی کامل، دوره درمان طی شود. همچنین میکرودرم برای مشکلات عمقی تر پوست، از قبیل جای زخم، ترک های پوستی، چین و چروک یا اسکار های عمیق آکنه مناسب نیست. در حالی که با استفاده از روش فیس آپ همگی این مشکلات پوستی مرتفع می گردند.

دستگاه فیس آپ (Face Up) کاربری دستی و بسیار راحتی دارد. سری های این دستگاه یک بار مصرف و در اندازه های مختلف می باشد و با هر نوع پوستی سازگار است. فیس آپ جدید ترین نسل دستگاه میکرودرم ابریژن می باشد؛ با این تفاوت که در این محصول ، استفاده از پودر کریستال حذف می شود و به جای آن از یک هندپیس با حرکت دورانی و سری الماس جهت لایه برداری عمقی پوست استفاده می شود.

درمان فیس آپ با استفاده از سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است ، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از هر قسمت از صورت ، حتی نواحی کوچک تر از بین برود و پوست را درخشان و مستحکم سازد. در حالی که در روش سنتی میکرودرم ابریژن، به منظور لایه برداری سطح پوست، کریستال های ریزی بر روی سطح پوست اسپری می شوند که این تکنیک، کمی تهاجمی است.

درمان فیس آپ بسیار سریع است و شما می توانید پس از پایان جلسه، فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. اما پس از درمان میکرودرم، پوست کمی ملتهب شده و ممکن یکی دو روز طول بکشد تا این عارضه برطرف گردد. در این فاصله بسیار حساس و آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت نیز دارد. در حالی که درمان فیس آپ به مراقبت های خاصی نیاز ندارد.

به طور کلی، دستگاه فیس آپ با طراحی جدید و کاربری آسان، روشی جدید در درمان انواع مشکلات پوستی ارائه می دهد.

چنانچه در صدد لایه برداری، پاکسازی و جوانسازی پوست خود هستید و به دنبال یک راه حل موثر می گردید، به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد علیرغم این درمان، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

زیبا و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: