از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

0

چکیده مطلب لیفت با نخ

درباره

لیفت با نخ یا ترد لیفت (Thread lift) یک روش حداقل تهاجمی جایگزین برای جراحی لیفتینگ به شمار می رود. این روش بر این اساس است که با وارد کردن مواد درجه پزشکی توسط نخ، پوست صورت را سفت و محکم کرده و همچنین پوست خود را به سمت بالا می کشد.

ایمنی

لیفت با نخ یکی از کم خطر ترین روش ها با حداقل دوره ریکاوری در نظر گرفته می شود، اما بروز عوارض جانبی همچون قرمزی، کبودی و تورم امکان پذیر است.

سهولت

این روش در حدود 45 دقیقه انجام شود و در صورت تمایل می توانید پس از آن به فعالیت های روزمره خود برگردید. یافتن یک متخصص باتجربه و دارای مجوز، کلید انجام یک لیفت با نخ ایمن و مؤثر است.

هزینه لیفت با نخ

لیفت نخ ارزان تر از جراحی لیفت صورت است، اما تحت پوشش بیمه نیست. هزینه ها با توجه به عوامل متعددی متغیر است.

اثربخشی و ماندگاری لیفت با نخ

مطالعات چندانی در مورد اثربخشی بلند مدت لیفت با نخ وجود ندارد. نتایج حاصل از لیفت نخ بین 1 تا 3 سال به طول می انجامد. برای بهترین نتیجه، جراحان توصیه می کنند که لیفت با نخ را با انواع روش های ضد پیری دیگر ، مانند مزوتراپی ترکیب کنید.

لیفت با نخ چیست؟

9 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

لیفت نخ ، که به آن لیفت با نخ بخیه خاردار نیز گفته می شود، یک پروسیجر زیبایی است که هدف آن کشیدن و بالا بردن پوست و شکل دادن به صورت یا گردن است. نخ های مورد استفاده، نخ بخیه موقت با درجه پزشکی هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نخ های مورد استفاده در لیفت از دهه 1990 وجود داشته است، اما نوآوری در مواد مورد استفاده در آنها باعث افزایش محبوبیت این روش در سالهای اخیر شده است.

همه افرادی که در اواخر دهه 30 تا اوایل دهه 50 عمر خود به سر می برند، می توانند از این روش بهره مند شوند. به طور کلی هر کسی که از وضعیت سلامت خوبی برخوردار است و به تازگی متوجه علائم پیری شده، می تواند بیشترین بهره را از تأثیر لیفت با نخ ببرد.

کسانی که به دلیل مشکلات پزشکی نمی توانند جراحی صورت شوند (به دلیل مخاطرات ناشی از بیهوشی عمومی)، می توانند لیفت با نخ را به عنوان یک جایگزین ایمن تر در نظر بگیرند.

 

هزینه لیفت صورت با نخ چقدر است؟

3 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

هزینه لیفت با نخ بسته به مکانی که در آن زندگی می کنید، تجربه ارائه دهنده خدمات تان و اینکه چه تعداد مناطقی از صورت را می خواهید درمان کنید، متفاوت خواهد بود.

با این حال، بر اساس محاسبات ما، هزینه لیفت به این روش معمولاً 40 درصد هزینه ای که جراحی لیفت صورت در بر دارد را شامل می شود. به عبارت دیگر، شما 60% در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

پیشانی، گونه، ناحیه زیر چشم و ابرو همه قسمت هایی از صورت هستند که شما می توانید برای لیفت به این روش در نظر بگیرید. می توانید با کاهش هزینه ها در مقایسه با جراحی، به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که تنها یک منطقه یا چندین نقطه هدف را برای کشیدن و جوانسازی انتخاب کنید.

نقطه قوت لیفت نخ در این است که نیازی به بیهوشی عمومی ندارند، بنابراین شما یک گام دیگر در جهت صرفه جویی در هزینه ها بر میدارید. همچنین لازم نیست که دوره بهبودی را در خانه طی کنید و کار نکنید. دوره ریکاوری بسیار کوتاه مدت است – تا جایی که حتی می توانید این پروسیجر را در وقت ناهار انجام دهید.

ممکن است پزشک تان توصیه کند که برای افزایش اثرات لیفت بر روی خود، روش های درمانی دیگری یا روش های زیبایی دیگر مانند بوتاکس را نیز انجام دهید. حتما اطمینان حاصل کنید که از قبل از هزینه های مرتبط با این پروسیجرها آگاهی کامل دارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه لیفت با نخ به این صفحه مراجعه کنید.

 

لیفت با نخ چگونه عمل می کند؟

6 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

این پروسیجر دو روش دارد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اولین مورد نسبتاً سر راست است. پزشک با قرار دادن نخ بخیه های نازک و قابل حل در زیر پوست تان، می تواند پوست صورت یا گردن شما را محکم کند و بکشد. این رشته های نخ کاملا غیر قابل مشاهده و بدون درد هستند و به پوست شما می چسبند.

به محض اینکه نخ وارد پوست شود، پاسخ شفای بدن تحریک می شود. حتی اگر شما به واسطه نخ های زیر پوست تان آسیب نبینید، بدن تان ماده بخیه را تشخیص داده و شروع به تولید کلاژن در ناحیه مورد نظر می کند. کلاژن می تواند شکاف هایی ناشی از افتادگی پوست را پر کند و خاصیت ارتجاعی بیشتری به صورت شما برگرداند.

یک مطالعه کوچک در سال 2017 نشان داد که اثر اولیه روش لیفتینگ با نخ، پوست را محکم تر و ساختار یافته تر می کند. بعد از گذشت یک سال، با جذب شدن نخ ها، این اثر کاهش می یابد. همچنین مشخص شد یک اثر “جوان سازی” ثانویه نیز دارد که تا مدت ها باقی می ماند و بعد از 3 سال یا بیشتر همچنان قابل لمس است.

مطالعه دیگری در سال 2019 به این نتیجه رسید که تحقیقات بیشتری برای درک تأثیرات بلند مدت لیفت نخ ضروری است ، زیرا فناوری ها و روش های ارائه لیفتینگ توسط نخ همچنان در حال تکامل است.

 

آموزش لیفت با نخ

بسته به ناحیه مورد نظر و همچنین ترجیحات و اولویت های پزشک تان، روش لیفت ممکن است کمی متفاوت باشد. با این حال، تکنیک اصلی، معمولاً یکسان است.

  1. از شما خواسته می شود تا در اتاقی که پروسیجر انجام می شود، بر روی تخت دراز بکشید. درست مانند آمادگی برای عمل جراحی، الکل و همچنین بی حس کننده موضعی روی پوست تان اعمال می شود.
  2. از یک سوزن یا کانولای بسیار نازک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست استفاده خواهد شد. درج نخ ها می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.
  3. بعد از درج نخ ها، ممکن است فشار مختصر یا سفت شدگی زیر پوست تان احساس کنید.
  4. ظرف چند دقیقه پس از بیرون کشیدن سوزن ها، پروسیجر تان کامل خواهد بود و شما آزادید که به خانه یا محل کارتان بروید.

 

فیلم لیفت با نخ

فیلم لیفت ابرو با نخ و فیلم لیفت صورت با نخ در ایران را در ویدئوی زیر ببینید:

 

مناطق هدف برای لیفت صورت با نخ

8 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

بسیاری از افراد برای جوانسازی برخی از نواحی صورت که شل و آویزان شده یا به نظر می رسد استحکام خود را از دست داده، لیفت نخ را انتخاب می کنند. این مناطق شامل موارد زیر است:

  • ناحیه فک
  • خط ابرو
  • ناحیه زیر چشم
  • پیشانی
  • گونه ها
  • گردن
  • بینی

از نخ لیفت همچنین برای لیفت و سفت کردن سینه ها خصوصاً بعد از بارداری و کاهش وزن استفاده می شود که در این بحث به آن پرداخته نمی شود.

لیفت با نخ بینی | لیفت بینی با نخ نی نی سایت

تا چند وقت پیش، اگر می ‌خواستید حالت و مشخصات بینی خود را بهبود ببخشید، مجبور بودید که به جراحی زیبایی بینی متوسل شوید. اما خوشبختانه این روزها جایگزین های مناسبی برای دور زدن جراحی روی کار آمده که حداقل تهاجمی یا غیر تهاجمی هستند. یکی از این روش های بسیار عالی، لیفت بینی با نخ است. البته این کار توسط تزریق فیلر به بینی (ژل یا بوتاکس) نیز میسر است.

در این روش، نخ ‌های کوچکی در داخل بینی قرار می ‌گیرد تا شکل، ارتفاع و حالت بهتری به بینی ببخشد. نخ مخصوص این کار بسیار نازک می ‌باشد، در حدود ۰٫۱۲ میلی متر و از آن برای لیفت و تیز کردن بینی استفاده می ‌شود. این نخ ساخته شده از پلی دی اکسانون (Polydioxanone) یا PDO است.

هنگامی که مواد به پوست تزریق می ‌شوند، مانند داربست عمل می ‌کنند که به متخصص پوست اجازه می ‌دهد بینی شما را مطابق فرم دلخواه تان فرم دهد. این فناوری برای افرادی مفید است که می ‌خواهند فرم چهره خود را بدون جراحی تهاجمی بهبود بخشند.

لیفت گوشه چشم با نخ

از جمله راهکار هایی که برای رفع چین و چروک ها یا پف زیر چشم برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد، لیفت نخ زیر چشم می باشد که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان یک راه حل قطعی برای رفع نواقصی از جمله خطوط اطراف چشم و پف زیر چشم محسوب می شود.

در این روش، پزشک نخ های موجود در داخل سرنگ ها را در نواحی و نقاطی که از قبل مشخص و تعیین کرده است با دقت قرار می دهد و اضافی نخ ها را با استفاده از قیچی قطع می کند. انجام این پروسیجر به صورت سرپایی است و معمولا حدود 1 ساعت به طول می انجامد.

لیفت ابرو با نخ | لیفت پیشانی با نخ

لیفت ابرو که به لیفت پیشانی نیز معروف است با استفاده از نخ بسته به عواملی چون فاصله ابرو تا چشم، شدت چین و چروک های پیشانی و غیره به روش های مختلفی انجام می شود. با این حال، کلیت آن مشابه سایر لیفت سایر نقاط صورت است. به این شکل که نخ ها توسط سوزن های بسیار ریز و نازکی به داخل پوست پیشانی و اطراف ابرو هدایت می شوند، نخ اضافی بریده می شود و تمام.

ماندگاری لیفت ابرو و پیشانی با نخ بین 1 تا سال ماندگاری دارد. لیفت ابرو می تواند به بالا رفتن پوست بافت کمک کند و به شما کمک کند جوانتر به نظر برسید.

لیفت چانه، فک و گردن با نخ

جوانسازی گردن معمولا از طریق جراحی انجام می شود. با این حال به لطف نخ های بخیه شما دیگر نیازی ندارید برای شلی و افتادگی پوست تان در ناحیه فک و چانه و گردن زیر تیغ جراحی و داروی بیهوشی پر خطر بروید. در روش لیفت با نخ شلی و افتادگی پوست برطرف می شود و پوست تان محکم تر و صاف تر از قبل می گردد.

تکنیک جوانسازی و لیفت با نخ، بر مبنای جاگذاری نخ‌ های آهسته جذب ‌شونده در زیر پوست هست. این نخ‌ ها به ‌تدریج و طی چهار تا شش ماه تحلیل رفته و سرانجام ناپدید خواهند شد،  پس از انجام عمل لیفت صورت با نخ تا ناپدید شدن نخ ها ، تکثیر سلول‌ های فیبروبلاست (سلول ‌های سازنده الیاف کلاژن و الاستین که مسئول ایجاد و حفظ شکل و استحکام بافت ‌ها هستند) و ساخت ‌و ساز کلاژن و الاستین و گسترش و نوسازی عروق را در پیرامون خود به ‌شدت تحریک می ‌کنند و از روش های لیفتینگ صورت بدون جراحی می باشد.

لیفت گونه ها با نخ

لیفت گونه با نخ به ما اجازه می دهد که گونه ها را بالا ببریم و جوانی را به گونه ها بازگردانیم . بالا کشیدن گونه با نخ یک روش غیر جراحی و کمتر تهاجمی است که باعث برطرف شدن ظاهر تو رفته قسمت میانی صورت می شود.

در این روش، نخ های مخصوص لیفتینگ به کمک سوزن وارد بافت می شوند و در یک جهت خاص، پوست و چربی افتاده را به بالا می کشند. از انواع مختلفی از نخ های PDO برای انجام لیفتینگ گونه استفاده می شود. جنس این نخ ها به گونه ای است که با گذشت زمان و طی ۲ ماه جذب ناحیه شده و باعث سفت شدن گونه می شود.

محل ورود سوزن ها به هیچ وجه قابل تشخیص نیست و هیچ زخم و اسکاری بر جای نمی ماند. کبودی یا تورم در لیفت گونه با نخ محتمل است که معمولا در عرض ۳ الی ۷ روز برطرف می شود.

لیفت لب با نخ نی نی سایت

افرادی که به دنبال تاثیرات غیر معمول فیلر لب نیستند و نمی خواهد لب هایی بزرگ و باد کرده داشته باشند، یا افراد مسن که به علت بالارفتن سن از نازکی لب خود رضایت ندارند و به دنبال روشی به نسبت دائمی و طبیعی هستند. این گونه افراد می توانند از لیفت لب با نخ استفاده کنند.

لیفت لب یکی از روش های زیبایی کم تهاجم به شمار می رود که توسط بسیاری از پزشکان تایید شده و در سراسر دنیا از آن برای فرم دهی و بالا کشیدن لب ها استفاده می شود.

لیفت لب با نخ یک پروسیجر سرپایی بدون بیهوشی است که فضای بین بینی و بالای لب را کوتاه می کند و اصطلاحا آن را بالا می کشد. این عمل باعث می شود لب های تان کامل تر و برجسته تر به نظر برسند و چهره جوان تری داشته باشید. این روش همچنین می تواند گوشه های لب ها را به روشی لیفت کند که چهره خندان تر و شاداب تری داشته باشید. البته این روش تا حدودی نیز سبب افزایش حجم و برجستگی نیز در لب های تان خواهد شد، که البته این افزایش حجم به شکلی کاملا طبیعی است و افراد دیگر متوجه انجام لیفت نخ در لب های تان نخواهند شد.

 

خطرات و عوارض لیفت با نخ

5 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

به طور کل، لیفت پوست با نخ، روشی کم خطر محسوب می شود، اما عوارض جانبی و خطرات خود را دارد. در رابطه با اینکه آیا لیفت با نخ درد دارد یا خیر، باید بگوییم این موضوع به آستانه تحمل شما بستگی دارد. اما عموما شکایت عمده ای از این بابت ثبت نشده است.

پس از لیفتینگ با نخ، غیر معمول نیست که موارد زیر را تجربه کنید:

  • کبودی
  • تورم
  • خون ریزی
  • درد جزئی در محل تزریق نخ

احتمال بروز این عوارض جانبی 15 تا 20 درصد است. این عوارض بسیار جزئی هستند و به سرعت و راحتی قابل اصلاح هستند.

عوارض جدی تری که به مراقبت نیاز دارند، عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک به مواد موجود در مواد نخ
  • خونریزی در نتیجه آسیب و جراحتی که در پشت پوست شما ایجاد شده
  • ایجاد چال یا کشش مشهود در جایی که نخ ها در آن کشیده شده است
  • حرکت ناخواسته نخ ها از محل که منجر به برآمدگی پوست می شود
  • درد در زیر پوست به دلیل این که نخ خیلی “محکم” کشیده شده یا در جای نامناسبی قرار گرفته است
  • عفونت در محل تزریق نخ

از بین همه خطرات مذکور، عفونت موضوعی است که باید با دقت بیشتری مراقب آن بود. در صورت مشاهده علائم زیر فوراً با پزشک تماس بگیرید:

  • ترشحات سبز، سیاه، قهوه ای یا قرمز در محل تزریق نخ
  • تورم بیش از 48 ساعت
  • سردرد های مداوم
  • تب

 

زمان تاثیر لیفت با نخ

ریکاوری پس از یک لیفت موفقیت آمیز بسیار کوتاه است. اگرچه ممکن است تورم و کبودی قابل مشاهده باشد، اما در صورت تمایل می توانید فورا پس از آن به محل کار خود برگردید.

نتایج باید بلافاصله پس از قرار دادن موضوعات آشکار باشد، اما ممکن است در روزها و هفته های بعد از قرار گرفتن نخ ها در پوست بیشتر متوجه اثرات آن شوید، زیرا تورم و کبودی شروع به فروکش کردن می کند.

 

لیفت با نخ چقدر دوام دارد

2 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

لیفت نخ به معنای دائمی بودن نتایج نیست. در بهترین حالت، اثرات آن بین 1 تا 3 سال ماندگار است. مانند سایر پرکننده های پوستی قابل جذب مانند بوتاکس، نخ هایی که در این روش استفاده می شوند در نهایت توسط بافت زیر پوست تان جذب می شوند.

 

مراقبت بعد از لیفت با نخ

4 - از سیر تا پیاز لیفت با نخ برای صورت، گردن، بینی، پیشانی، ابرو و گونه

بعد از لیفتینگ با نخ، می توانید روال عادی خود را از سر بگیرید. پزشک ممکن است به شما توصیه کند که صورت خود را با شدت مالش ندهید و در هفته های اول پس از عمل از خوابیدن به پهلو خودداری کنید.

همچنین توصیه می شود برای چند هفته اول بعد از لیفت نخ از مصرف مرطوب کننده های روزانه خودداری کنید و با سر رو به بالا خواب بکشید تا مشکلی برای نخ های بخیه تازه قرار گرفته در پوست تان پیش نیاید.

همچنین توصیه می شود بعد از انجام این پروسیجر از رفتن به سونا و یا انجام تمرینات ورزشی با شدت بالا بپرهیزید.

 

آمادگی های لازم برای لیفت صورت یا گردن با نخ

پس از مشورت با متخصص و رزرو روز ملاقات تان، ممکن است دستورالعمل هایی به شما داده شود تا برای روز لیفت آمادگی لازم را داشته باشید. این موارد از این قرار اند:

بایدها

  • قبل از عمل، پزشک خود را از مصرف هرگونه داروی خاص مطلع کنید
  • شب قبل از مراجعه، سعی کنید آرامش داشته باشید و از استرس بپرهیزید
  • از مصرف هرگونه محرک التهابی شناخته شده در رژیم غذایی خود خودداری کنید

نبایدها

  • به هیچ وجه شب قبل از لیفت الکل ننوشید
  • 1 هفته قبل از لیفت نخ خود داروهای رقیق کننده خون یا NSAID ها (مانند ایبوپروفن) مصرف نکنید

 

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ | کیا لیفت صورت با نخ انجام دادن

ترد لیفت، نتایج چشمگیری مشابه جراحی صورت به شما ارائه نمی دهد. اگر قصد انجام این پروسیجر را دارید، مهم است که انتظارات واقع بینانه ای در مورد آن داشته باشید.

لیفت با نخ اثر دائمی ندارد و نمی تواند روند پیری را به طور کامل متوقف کند، اما نتایج آن تا چندین سال به طول می انجامد. نتایج لیفت صورت با نخ معمولاً در حدود 2 سال ماندگار است.

برای طولانی تر شدن نتایج، ممکن است نیاز به تزریق فیلر یا سایر روش های درمانی داشته باشید که هزینه و وقت بیشتری را نیز در بر دارد.

از سوی دیگر، خطرات و عوارض ناشی از جراحی لیفت صورت بسیار زیاد است. و اگر از بروز این پیامدها نگران هستید به راحتی می توانید لیفت نخ را جایگزین کنید.

لیفت نخ از جراحی بسیار ارزانتر است. همچنین شما می توانید پس از انجام این پروسیجر به روال عادی زندگی خود برگردید و همچنین دوره ریکاوری آن کوتاه مدت است.

اگر علائم پیری را در خط فک یا زیر چشم خود مشاهده می کنید، اما تمایلی به انجام جراحی ندارید یا از پس مخارج ان بر نمی آیید، لیفت نخ راهی کم خطر است که می توانید به واسطه آن جوان تر و شاداب تر به نظر برسید و در عین حال، هزینه کمتری متحمل شوید.

 

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران | بهترین جراح لیفت با نخ

چنانچه به دنبال یک پزشک یا جراح بسیار خوب برای انجام ترد لیفت هستید و با در نظر گرفتن نکات مهمی که در مورد این پروسیجر عنوان شد، به شما یکی از بهترین مراکز زیبایی را برای انجام این کار معرفی می کنیم.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص به این صفحه مراجعه کنید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: