تمام روشهای جوانسازی پوست صورت!

0

جوانسازی پوست صورت

جوانسازی پوست صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تمام روشهای جوانسازی پوست صورت! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تمام روشهای جوانسازی پوست صورت! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تمام روشهای جوانسازی پوست صورت! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست ما ارزش مندترین دارای ماست. ما هر چقدر هم که زیبا باشیم، بدون داشتن یک پوست سالم و صاف نمی توان انتظار داشت که این زیبایی ها نمود داشته باشند. به همین دلیل است که روش های جوانسازی پوست صورت تا این حد گسترش پیدا کرده اند.

اما از جدیدترین روش های جوانسازی پوست صورت چه می دانید؟ به نظر شما کدام یک از این روش ها، بهترین جوابدهی را برای مشکل پوستی تان دارند؟ از عوارض و مشکلات این روش ها خبر دارید؟

در این مقاله از وبسایت زیبان، می خواهیم به سراغ معرفی برخی از این روش های جوانسازی پوست صورت برویم. روش هایی که تجربه نشان داده نتایج خوبی از خود به جا می گذارند.

با ما همراه باشید.

راه های جوانسازی پوست صورت

روش های جوانسازی پوست بسیار متنوع و گسترده هستند. همه چیز به شرایط پوست فرد و نیاز وی بستگی دارد. با توجه به این دو فاکتور، متد جوانسازی انتخاب می شود. در ادامه برخی از مهم ترین راه های جوانسازی پوست صورت را با هم مرور می کنیم:

جوانسازی پوست صورت با هایفوتراپی

یکی از برترین روش های جوانسازی، هایفوتراپی پوست صورت است. این روش که از امواج رادیویی متمرکز با شدت بالا استفاده می کند، در واقع با حرارت دادن لایه ی عمیق پوست (SMAS) می تواند منجر به تحریک آن برای تولید کلاژن و الاستین بیشتر شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این درمان مقاله هایفوتراپی را مطالعه کنید.

Summer Sale 48 - تمام روشهای جوانسازی پوست صورت!

فیشیال پوست صورت

یکی دیگر از روش های جامع و همه جانبه ی جوانسازی پوست صورت، استفاده از مراحل مختلف فیشیال پوست صورت است. در این روش، ابتدا پوست فرد بررسی می شود و مشکلات آن شناسایی می گردند. سپس با توجه به شرایط پوست فرد، مراحل زیر برای وی در نظر گرفته خواهند شد:

  • لایه برداری پوست
  • پاکسازی پوست
  • ماساژ پوست با دستگاه
  • مزوتراپی
  • نور درمانی
  • استفاده از ویتامین ها و مکمل های پوستی
  • استفاده از ماسک های آبرسان و…

ممکن است این مراحل برای هر شخصی متفاوت باشد. اما در نهایت می توان چنین گفت که بعد از اتمام مراحل فیشیال پوست صورت می توان شفافیت و جوانی پوست را مشاهده کرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

میکرونیدلینگ پوست صورت

گرچه روش میکرونیدلینگ مدت هاست که استفاده می شود و نامی تازه نیست، اما هنوز هم کارایی های فوق العاده ی خود را دارد. در این روش، از یک دستگاه کوچک اما بسیار کاربردی استفاده می شود که مجهز به ده ها سوزن بسیار ظریف است.

شاید برایتان جالب باشد که یکی از روش های تولید کلاژن و الاستین در پوست، تخریب عمدی آن است. زمانی که پوست تخریب می شود یا آسیبی به آن وارد می گردد، سلول های آن برای بهبود و ترمیم نقاط آسیب دیده ناچار هستند که کلاژن و الاستین بیشتری تولید کنند. فرآیندی که در طول میکرونیدلینگ صورت می گیرد، دقیقا همین است.

به همین خاطر است که این روش، کاملا طبیعی است و برای پوست می تواند مزایای زیادی داشته باشد. البته توصیه می شود که افراد دارای پوست های حساس که به سرعت لک می زنند، به سراغ روش هایی مثل میکرونیدلینگ نروند.

لیفت پوست

یکی دیگر از روش های فوق العاده ای که برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد، لیفت پوست است.

حالا ممکن است که لیفت پوست به روش های مختلفی صورت بگیرد:

Summer Sale 50 - تمام روشهای جوانسازی پوست صورت!

  • جراحی لیفت پوست صورت و گردن: در این روش، از جراحی برای برش پوست و چربی های اضافه استفاده می شود تا پوست تنگ تر و سفت تر به نظر بیاید و لیفت شود.
  • لیفت پوست با نخ: یکی از راه های جدید و کاربردی برای لیفت پوست صورت، استفاده از نخ های جذب شونده است که بعد از الیاف سازگار با بدن انسان ساخته شده اند و عوارض خاصی را به همراه نخواهند داشت. معمولا نخ های جذب شونده تا زمان جذب کامل توسط بدن، اثر خود را نگه می دارند.

تزریق بوتاکس

یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست صورت، تزریق بوتاکس است که هنوز هم طرفداران بسیار زیادی در کل دنیا دارد و به عنوان یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست صورت بدون جراحی به حساب می آید.

بوتاکس نوعی ماده است که از سم بوتولینوم A مشتق شده است و می تواند به طور موقت، عضلات را فلج کند و به این ترتیب پوست را صاف و بدون چروک نشان دهد.

تزریق فیلر

همچنین می توان به تزریق فیلر اشاره کرد. گرچه اصلی ترین کاربرد فیلر در نظر خیلی از افراد، برجسته سازی بخش های مختلف صورت است، اما در رفع چین و چروک های خاصی از پوست نیز می تواند اثرگذاری خیلی خوبی داشته باشد. مثلا برای رفع خط خنده و افتادگی گونه ها در اثر کاهش حجم، می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

Summer Sale 49 - تمام روشهای جوانسازی پوست صورت!

فیلرها معمولا از ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته می شوند که به طور طبیعی در بدن تولید می شود. اما با افزایش سن، تولید آن کمتر می شود. هیالورونیک اسید، مسئولیت جذب آب و رطوبت در بافت های پوست را به عهده دارد. به همین دلیل است که کاهش آن، باعث افتادگی بخش های مختلف پوست و کاهش حجم آن می شود.

به همین خاطر است که تزریق فیلر را می توان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست صورت در نظر گرفت.

تزریق چربی برای جوانسازی

یکی دیگر از روش های فوق العاده ای که برای جوانسازی پوست صورت به کار می رود، تزریق چربی است.

در این روش، بخشی از چربی های بدن برداشته شده و بعد از آماده سازی، به صورت تزریق می شود تا چین و چروک ها برطرف شده و حجم از بین رفته ی پوست، برگردد.

تزریق چربی برای کسانی مناسب است که منبع چربی کافی در بدن خود دارند. در این روش، به دلیل عدم استفاده از مواد خارجی، عوارض خاصی پدید نمی آید.

در واقع، بدن ما خیلی زود با چربی تطابق پیدا کرده و وضعیت آن بهتر می شود.

مزوتراپی صورت

احتمالا با مزوتراپی پوست آشنایی دارید. روشی که واقعا می تواند در جوانسازی و بهبود وضعیت پوست کمک کند.

در این روش، از کوکتل های خاصی استفاده می شود که حاوی مواد معدنی، ویتامین های مختلف و …هستند. از اصلی ترین موادی که در کوکتل های مزوتراپی استفاده می شود، هیالورونیک اسید است. ماده ای که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

زمانی که تزریق مزوتراپی به پوست انجام می شود، هیالورونیک اسید و ویتامین های دیگر جذب پوست می شوند و در نتیجه، کلاژن و الاستین بیشتری در آن تولید می شود.

در کمتر از چند روز می بینید که اثر مزوتراپی را روی پوست خود خواهید دید.

بهترین روش جوانسازی صورت

در واقع سوال اصلی این جاست که شما می خواهید کدام یک از مشکلات پوستی خودتان را درمان کنید؟

  • آیا دچار افتادگی شدید پوست صورت و گردن هستید؟ توصیه می کنیم جراحی لیفت پوست را انجام دهید.
  • آیا می خواهید چروک های پیشانی تان را برطرف کنید؟ توصیه می کنیم تزریق بوتاکس انجام دهید
  • آیا می خواهید پوست شاداب تر و شفاف تری داشته باشید؟ توصیه می کنیم فیشال پوست صورت داشته باشید.

هر یک از مشکلات پوستی ما نیازمند یک راهکار ویژه هستند.

در ادامه به برخی از مشکلات پوست و راه های رفع آن اشاره کرده ایم:

رفع تیرگی های پوست

در صورتی که پوست شما دچار تیرگی شده است و می خواهید شادابی و طراوت را به پوست خود برگردانید، توصیه می کنیم که به سراغ استفاده از دستگاه فیس آپ بروید. این دستگاه که مخصوصا برای رفع تیرگی زانو، زیربغل، آرنج، باسن و …به کار می رود، کارایی خیلی زیادی دارد و برای رفع تیرگی های پوست نیز بسیار موثر است.

معمولا از دستگاه فیس آپ، در طول مراحل فیشیال پوست صورت استفاده می شود. بنابراین اگر می خواهید نتیجه ای کامل داشته باشید، حتما فیشال پوست را انجام دهید.

سفت شدن پوست صورت

برای سفت شدن پوست صورت هیچ یک از روش های رایج به اندازه ی هایفوتراپی مناسب نیست. البته هایفو برای افرادی مناسب است که سنشان از 35 گذشته باشد. هایفو با استفاده از امواج حرارتی خود، لایه های عمیق پوست را دچار تخریب کرده و به این ترتیب، مشکل را از ریشه حل می کند.

جهت سفت شدن پوست صورت و گردن، می توان با خیال آسوده از هایفوتراپی استفاده کرد. البته همواره دقت داشته باشید که دستگاه هایفو نیز در تعیین نتیجه بسیار موثر است.

سوالات رایج در مورد جوانسازی پوست صورت

حالا که با انواع روش های جوانسازی پوست صورت آشنا شدید، احتمالا سوالات زیادی در مورد این روش ها به ذهنتان خطور می کند. در ادامه به برخی از رایج ترین سوالات شما پاسخ داده ایم:

  • ارزان ترین روش جوانسازی پوست صورت چیست؟

در میان تمام روش های جوانسازی پوست، استفاده از دستگاه فیس آپ، ارزان تر است. این موضوع در کنار کارآمدی و عملکرد فوق العاده ی این دستگاه باعث شده که انجام فیس آپ صورت خیلی به صرفه باشد.

  • تزریق فیلر بهتره یا تزریق بوتاکس؟

قبل از هر چیزی باید وضعیت پوست بررسی شود. اگر می خواهید چروک های یک سوم بالایی صورت(نواحی پیشانی و اطراف چشم) را برطرف کنید، استفاده از بوتاکس بهتر است. برای نواحی گونه ها و یک سوم پایینی صورت نیز بهتر است به سراغ تزریق فیلر بروید.

  • کدام پکیج فیشیال صورت بهتر است؟

قبل از انتخاب پکیج فیشیال، وضعیت پوست شما توسط پزشک پوست و زیبایی بررسی می شود. سپس با توجه به آن، بهترین پکیج انتخاب خواهد شد.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که جوانسازی پوست صورت معمولا با روش های مختلفی صورت می گیرد. بهترین نتیجه زمانی حاصل می شود که:

  • به نزد بهترین پزشک رفته باشید
  • با توجه به نیاز خود، یکی از این روش ها را انتخاب کرده باشید

در نتیجه، اولین قدم این است که مشکل پوستی خود را شناسایی کرده و سپس با توجه به آن، بهترین روش جوانسازی پوست صورت را انتخاب کنید.

در این مسیر، مفتخریم که همراه شما باشیم. مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، از قدیمی ترین و بهترین مراکز زیبایی در کل کشور است که سال هاست در این حوزه مشغول به کار می باشد. بهترین پزشکان و جراحان زیبایی را گرد هم آورده ایم تا مطمئن باشیم که شما بهترین نتیجه را می گیرید.

نگارنده: ناصری

ادیت: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: