جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم)

0

جدیدترین دستگاه زیبایی پوست

جدیدترین دستگاه زیبایی پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از قدیم الایام ، مهم ترین چیزی که در ظاهر فرد اهمیت دارد ، پوست و شادابی آن است. به همین خاطر از گذشته تا به کنون ، روش های زیادی برای زیبایی پوست به کار گرفته می شد تا بتوانند به جذاب ترین شکل آن دست پیدا کنند.

در حال حاضر دیگر نیازی نیست که برای زیبایی پوست خود به قله ی کوهی برویم و گیاهی مخصوص بچینیم یا به اکسیری جادویی دست پیدا کنیم. حقیقت این جاست که با وجود تولید دستگاه های مختلف و با پیشرفت علم دیگر نیازی به این همه زحمت نخواهد بود.

پیشرفت این روش ها به جایی رسیده است که همه ی افراد می توانند این دستگاه ها را در منزل خود داشته باشند و بدون نیاز به پزشک یا متخصص ، خودشان اقدام به درمان کنند. البته این کار توصیه نمی شود اما در هر صورت منظورمان این است که مسیر توسعه و تولید این دستگاه ها به نقاط جذاب و فوق العاده ای رسیده است.

65 - جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم)
جدیدترین دستگاه زیبایی پوست

اما اگر تمام این بحث ها را کنار بگذاریم ، سوالی که ممکن است برای همه مطرح شود این است که اصولا جدیدترین دستگاه زیبایی پوست چیست؟!

واقعیت این جاست که پاسخ این سوال مدام در حال تغییر است چرا که هر روز دستگاه جدید و متد جدیدتری به بازار عرضه می شود.

اما اگر منحصراً بازار ایران را در نظر بگیریم ، جدیدترین دستگاه زیبایی پوست ، نسل جدید میکرودرم هاست که با نام فیس آپ شناخته می شود.

فیس آپ چیست ؟

فیس آپ نوعی دستگاه میکرودرم است که به جای استفاده از پاشش پودرهای کریستالی و الماس ، از نوعی هد لایه بردار استفاده می کند و در واقع عملیات لایه برداری را با ماساژ درمانی ترکیب می کند و بهترین نتیجه ی ممکن را به دست می آورد.

66 - جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم)
جدیدترین دستگاه زیبایی پوست
” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این دستگاه به این مقاله مراجعه کنید “

دستگاه های جوانسازی پوست

دستگاه های جوانسازی پوست انواع و اقسام دارند و هرکدام مکانیزم عمل متفاوتی ممکن است داشته باشند.انتخاب دقیق یک دستگاه برای پوست فرد ، تا حدّ زیادی به عارضه ی پوستی و هم چنین شرایط بیمار بستگی دارد.

اما اصولا دستگاه فیس آپ برای انواع پوست ها مناسب است و استفاده از آن مزیت های زیر را به دنبال دارد :

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

جوانسازی پوست صورت ، دست ها و قوزک پا

رفع تیرگی زانو ، زیر بغل و خط بیکینی

لایه برداری از سطح پوست آسیب دیده به خاطر آفتاب سوختگی

رفع جای جوش و اسکارها

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی

لیفت صورت و شادابی آن

این دستگاه علاوه بر مزیت هایی که برای پوست صورت دارد ، برای دیگر نقاط بدن نیز استفاده می شود.

تیرگی هایی که برای نواحی زیر بغل ، بیکینی ، زانو و آرنج به وجود می آید ، به سادگی با این دستگاه قابل رفع هستند.

بهترین دستگاه جوان سازی پوست

با تمام مزیت هایی که برای دستگاه فیس آپ برشمردیم ، دیگر جای تردیدی باقی نمی ماند که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست به حساب می آید.

این دستگاه جدید که ایرادات نسل های قدیمی تر میکرودرم را برطرف کرده است ، می تواند زیبایی و طراوت را به پوست شما بازگرداند.

البته لازم به ذکر است که هنوز مراکز چندان زیادی در تهران به این دستگاه مجهز نشده اند و هنوز هم در این مطب های پزشکی ، از نسل های قدیمی میکرودرم استفاده می شود.

68 - جدیدترین دستگاه زیبایی پوست (فیس آپ ) در مقایسه با نسل قدیمی میکرودرم ابریژن!(فیلم)
بهترین دستگاه جوان سازی پوست

اما میکرودرم های قدیمی عیب و ایرادات زیادی داشتند.از جمله :

سطح لایه برداری در آن ها مشخص نبود اما در دستگاه فیس آپ با تغییر هد می توان به سطح مورد نظر از لایه برداری دست پیدا کرد.

استفاده از میکرودرم های پودری در حوالی چشم ، کار چالش برانگیزی به حساب می آید چرا که ورود این پودرها به چشم می تواند موجب بروز عوارض جانبی شود.

خطر انتقال بیماری های پوستی نیز در دستگاه های میکرودرم قدیمی ،هم چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. اما در دستگاه فیس آپ ، برای هر بیمار ، هد جداگانه ای استفاده می شود و بعد از اتمام جلسه ی درمانی این هد به فرد تقدیم می شود و این گونه ریسک انتقال بیماری های پوستی تقریبا به صفر می رسد.

بهترین روش جوان سازی پوست صورت

تمام این توضیحاتی که درباره روش های جوانسازی پوست برشمردیم ، دلیل بر این نمی شود که باور داشته باشیم همه ی افراد برای زیبایی پوست خود از دستگاه استفاده می کنند.

هنوز هم افرادی وجود دارند که اعتقاد دارند با طب سنتی و گیاهی می توان طراوت و زیبایی را به پوست برگرداند.اما واقعیت این جاست که محصولاتی که تحت عنوان کرم ها یا پمادهای گیاهی به بازار عرضه می شوند ، با مصرف کنندگان خود چندان صادق نیستند.

خیلی از پزشکان طب سنتی ، مصرف انواع و اقسام ترکیبات گیاهی (مثل جوش شیرین ، بابونه ، عسل و …) را به بیمار پیشنهاد می کنند اما به نظر می آید که این دسته از پزشکان هیچ گونه اطلاعی راجع به روند پیری یا بروز چین و چروک ها روی پوست ندارند.

مسئله این جاست که از دست دادن حجم صورت ، چین افتادن روی پوست و حتی افتادگی آن ، به چیزی بیبشتر از خود پوست برمی گردد. بلکه تحلیل رفتن عضلات و چربی ها هم در بروز این عارضه های پوستی نقش خیلی مهمی ایفا می کنند.

به همین خاطر باید از روش هایی استفاده شود که به شکل عمیق تری روی پوست تاثیر می گذارند .هم چنین توصیه ی خیلی از پزشکان پوست و زیبایی این است که علاوه بر استفاده از دستگاه های جوانسازی ، بهتر است متدهای دیگری مانند تزریق ژل و بوتاکس را نیز امتحان کنید. چرا که این مواد به شکل عمیق تری به داخل پوست نفوذ می کنند و مشکلات آن را رفع می نمایند

سخن آخر

به هیچ وجه صحبت ما این نیست که در واقع تنها روشی که برای جوانی پوست کارساز است ، استفاده از دستگاهی مانند فیس آپ می باشد بلکه در این مطلب تنها مقصود ما معرفی جدیدترین دستگاه زیبایی پوست می باشد.

در نهایت انتخاب بر عهده ی شماست! تنها توصیه ای که وب سایت زیبان به شما دارد این است که همواره بهترین انتخاب را داشته باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: