بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟!

0

دستگاه فیشیال صورت

بهترین دستگاه فیشیال صورت چیست؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا به حال نام فیشیال صورت را شنیده اید؟ به نظرشما در میان تمام روش های جوانسازی پوست کدام یک بهتر است؟

اگر برای انجام فیشال صورت به یکی از مراکز زیبایی مراجعه کرده باشید، پس به خوبی می دانید که در طول مراحل فیشیال صورت از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. اما سوال اصلی این جاست که کدام یک از دستگاه های فیشیال صورت بهتر است؟

برای پاسخ به این سوال باید چند مسئله روشن شود:

  • کدام یک از پکیج های فیشال صورت را انتخاب کرده اید؟
  • مشکل پوستی شما چیست؟

بعد از مشخص شدن شرایط و وضعیت فرد، از بهترین دستگاه های زیبایی پوست استفاده می شود. در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم در مورد انواع دستگاه های فیشیال صورت صحبت کنیم. اگر تصمیم به انجام هر یک از انواع فیشیال صورت را دارید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید!

دستگاه فیس آپ پوست

یکی از بهترین دستگاه هایی که در مراحل فیشیال استفاده می شود، دستگاه فیس آپ پوست است. این دستگاه کاربردهایی متفاوتی دارد و برای مشکلات پوستی فراوانی استفاده می شود. اما اجازه بدهید اندکی در مورد جزئیات عملکرد این دستگاه صحبت کنیم:

Summer Sale 92 - بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟!
دستگاه فیشیال صورت

تا همین چند سال پیش، هر بار که نام فیس آپ را می شنیدم فورا به یاد اپلیکیشنی می افتادیم که عکس صورت را تغییر می داد و آن را جوان یا پیر می کرد. اما امروزه فیس آپ را به نام دستگاهش نیز می شناسند. دستگاهی که نسل جدید میکرودرم ابریژ های قدیمی تر بود.

این دستگاه که سایز کوچکی هم دارد، برای جوانسازی و روشن کردن پوست استفاده می شود. اگر با دقت به این دستگاه نگاه کنید، متوجه می شوید که دارای یک هندپیس کوچک شبیه به قلم است. سر این هندپیس قابل تعویض است و می توان هدهای مختلفی روی آن سوار کرد.

هر یک از این هدها می توانند تا عمق خاصی از پوست نفوذ کرده و میزان لایه برداری را تغییر دهند. نحوه ی کار با این دستگاه نیز به این صورت است که اپراتور، هندپیس را به صورت دورانی روی پوست فرد می کشد و با این کار، چند اتفاق در پوست رخ می دهد:

  • به دلیل حرکت دورانی هندپیس روی پوست، ماساژ نیز انجام می شود. ماساژ می تواند پوست را تحریک به تولید کلاژن و الاستین بیشتر کند و در نتیجه، روشن تر و شفاف تر خواهد شد.
  • حرکت هندپیس روی پوست، جریان خون را بهبود بخشیده و اکسیژن رسانی را تقویت می کند
  • به عمق دلخواه، لایه هایی از پوست برداشته می شود و پوست زیرین که صاف تر و شفاف تر است، نمایان می شود

کاربردهای دستگاه فیس آپ

اما کاربرد دستگاه فیس آپ چیست؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در صورتی که در روند فیشیال صورت خود از دستگاه فیس آپ استفاده کنید، مزایای زیر را به دست خواهید آورد:

  • جوانسازی پوست
  • رفع تیرگی پوست ( از این دستگاه برای رفع تیرگی زانو، زیربغل، آرنج، قوزک پا و حتی باسن نیز استفاده می شود)
  • رفع ترک های پوستی ( ناشی از بارداری یا کاهش وزن شدید)
  • رفع اسکارهای خفیف ( به خصوص اسکارهایی که عمر زیادی ندارند)
  • رفع جوش های سرسیاه و آکنه
  • از بین بردن چین و چروک های پوستی

این ها بخش کوچکی از مزایای دستگاه فیس آپ است. بی جهت نیست که در بیشتر پکیج های فیشیال صورت از دستگاه فیس آپ نیز استفاده می شود.

دستگاه نور درمانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از دستگاه های خاصی در روند فیشیال استفاده می شود که کار اصلی شان، تابش نورهای رنگی است. نورهای رنگی می توانند اثرات عمیقی روی پوست به جای بگذارند و وضعیت آن را تا حد زیادی بهبود ببخشند. به همین دلیل است که اگر بخواهیم یک دستگاه فیشیال صورت را نام ببریم، قطعا باید از دستگاه لایت تراپی نیز اسم برد.

Summer Sale 91 - بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟!

این دستگاه معمولا مجهز به نورهای قرمز و آبی هستند که هر یک از آن ها برای مشکلات خاصی از پوست استفاده می شوند. اما به طور کلی می توان چنین گفت که به عنوان یکی از آخرین مراحل فیشیال صورت استفاده می شوند و نقش مکمل را دارند.

نکته: لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه نور درمانی در تمام پکیج های فیشال ضرورت ندارد. در صورتی که مشکلات پوستی عمیق مثل آکنه یا جوش فعال دارید می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

دستگاه بخور صورت

یکی دیگر از دستگاه های لازم و ضروری در هر فیشالی، دستگاه بخور صورت است. بخور گرفتن برای انجام درمان های مختلف پوستی بسیار لازم و ضروری است. چرا که منافذ پوست صورت را باز کرده و باعث می شود که جذب مواد مغذی و ویتامین ها بهتر صورت بگیرد.

به همین دلیل است که در همان مراحل اول فیشیال صورت، یک بار پوست را بخور می دهند. حال می توان علاوه بر آب، مواد مختلفی مثل بابونه اضافه کرد که شفافیت پوست را نیز افزایش می دهند.

دستگاه آکوا فیشیال

یکی دیگر از بهترین دستگاه هایی که در روند فیشال استفاده می شود، دستگاه آکوافیشیال است. بیشتر این دستگاه ها چند کاره هستند و به طور همزمان، چند خدمات را ارائه می کنند.

معمولا برای کاربردهای زیر طراحی شده اند:

  • جوانسازی پوست صورت
  • بستن منافذ باز پوست
  • ماسک های ال ای دی
  • آبرسانی پوست

و…

Summer Sale 89 - بهترین دستگاه فیشیال صورت کدومه؟!

از آن جایی که روند فیشیال صورت، یک درمان همه جانبه است که روی رفع مشکلات پوستی تمرکز دارد، استفاده از این دستگاه چندکاره می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.

بهترین مارک دستگاه فیشیال صورت

در میان تمام دستگاه های فیشیال پوست که در بازار موجود است، برخی از آن ها محبوب تر هستند و طرفداران بیشتری دارند. مثلا دستگاه فیس آپ که به عنوان نسل جدید میکرودرم ابریژن ها شناخته می شود، برندی قابل اطمینان و کاربردی است که مزیت های خود را اثبات کرده است.

بنابراین توصیه می کنیم اگر به دنبال دریافت نتایج قطعی از درمان خود هستید، حتما از پزشک درمانگر خود بخواهید که استفاده از این دستگاه و آکوا فیشیال را نیز در طول درمانتان، لحاظ کند.

عوارض دستگاه فیشیال صورت

درست مثل هر دستگاه دیگری، دستگاه های فیشیال صورت نیز عوارض مخصوص به خود را دارند.

به عنوان مثال اگر از میکرونیدلینگ می خواهید استفاده کنید و پوست حساسی هم دارید، توصیه می کنیم که تجدید نظر کنید. چرا که ممکن است لکه های عمیقی روی پوست شما به جای بگذارد.

اما به طور کلی می توان عوارض زیر را برای بیشتر دستگاه های فیشیال صورت برشمرد:

  • قرمزی پوست ( در اثر لایه برداری ممکن است پوست شما حساس و قرمز شود)
  • ایجاد عفونت ( در صورتی که بهداشت کلی به هنگام استفاده از دستگاه رعایت نشود، ریسک انتقال بیماری های پوستی وجود خواهد داشت. اما خوشبختانه به هنگام استفاده از دستگاهی مثل فیس آپ، هر یک از افراد، سَری های جداگانه و مخصوص به خود دریافت می کنند و به این ترتیب ریسک عفونت و بیماری های پوستی به صفر می رسد)
  • کبودی و تورم
  • التهاب پوست

بیشتر این عوارض پوستی، در کمتر از 24 ساعت از بین می روند. در صورتی که بعد از گذشت چند روز، این عوارض برطرف نشدند بهتر است با پزشک درمانگر خود تماس بگیرید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که هر یک از دستگاه های فیشیال صورت کاربردها و مزایای خاص خود را دارند. بهتر است انتخاب یکی از این دستگاه ها را به عهده ی پزشک خود بگذارید. چرا که برای انجام درمان فیشیال صورت، پیش از هر چیزی پوست شما بررسی و معاینه می شود و بهترین درمان ممکن پیشنهاد می گردد.

در مرکز زیبایی شریعتی، همواره تلاش کرده ایم که بهترین خدمات فیشیال صورت را ارائه کنیم و رضایت شما را جلب نماییم.

در انتها امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. چنان چه هرگونه سوالی دارید می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید یا این که سوالتان را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

منبع مقاله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: