رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده

0

رفع خط خنده با ژل

رفع خط خنده با ژل و فیلر یکی از موثرترین روش های رفع این معضل است!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معجزه ی ژل و فیلر تنها روی کاهش حجم صورت تاثیر نمی گذارد بلکه یکی از اصلی ترین وظایف آن رفع چروک های اطراف دهان و پُر کردن آن هاست.

با بالا رفتن سن ، پوست و عضلات ما رو به تحلیل می روند و به خاطر انقباض طولانی مدت عضلات ، چین هایی در نواحی مختلف صورت به وجود می آیند.

گرچه درمان های متنوعی برای رفع خط خنده وجود دارد اما بهترین راهکار ممکن، استفاده از ژل های حاوی هیالورونیک اسید است.

ژوویدرم Vollure XC یک نوع فیلر پوستی حاوی هیالورونیک اسید است که چین و چروک های عمیق پوستی را درمان و ترمیم می کند و نتایج حاصل از آن نیز تا 18 ماه دوام خواهد داشت.

گرچه این نوع از فیلر به تازگی توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده است اما در اروپا و کانادا از سال 2013 از این نوع ژوویدرم استفاده می شود!

182 - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده
رفع خط خنده با ژل

این فیلر پوستی تزریقی بسیار موثر است و با تزریق آن در زیر پوست موجب افزایش حجم ، نرم شدن چین و چروک ها و هم چنین بازگشت چهره به ظاهر جوان خود می شود!

ژوویدرم Vollure XC به عنوان یکی از موثرترین روش های ممکن تایید شده است.

گرچه فیلرها و ژل های متنوعی جهت رفع خط خنده موثر و مفید هستند اما ژوویدرم Vollure XC بیشترین تاثیر ممکن را خواهد گذاشت.ژوویدرم Vollure XC نوعی فیلر پوستی سبک است که برای رفع خطوط و چین های اطراف بینی و دهان به کار می رود.نکته ی فوق العاده ای که راجع به ژوویدرم Vollure XC وجود دارد این است که به علت سبک بودن آن ، پوستتان را بیش از حد برآمده نمی کند و به همین دلیل ظاهر طبیعی تر برای شما به ارمغان خواهد آورد!

ژوویدرم Vollure XC چگونه عمل می کند ؟

برای درک مکانیزم عمل ژوویدرم Vollure XC باید در ابتدا بدانید که خطوط خنده چگونه به وجود می آیند و عمیق تر می شوند.احتمالا از نام این خطوط متوجه شوید که چگونه به وجود می آیند اما به زبان ساده تر باید بگوییم که خط خنده در اثر حرکت زیاد و مداوم بروز پیدا می کنند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

به همین دلیل ، افراد خندان و پُر صحبت بیش از دیگران در معرض بروز خط خنده ، چروک های عمیق و چین های اطراف دهان قرار می گیرند.علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هم چنین پروسه ی طبیعی پیری نیز موجب کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شوند و به این ترتیب گونه ها افتاده تر شده و خطوط اطراف دهان عمیق تر می شوند.

ژن ها نیز نقش مهمی در بروز چروک ها دارند.اگر مادر یا خانواده ی شما چین های نازوبیال(خط خنده) دارند پس احتمالا شما هم به این مشکل دچار خواهید شد.

180 1024x575 - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده
ژوویدرم Vollure XC چگونه عمل می کند ؟

جادوی تکنولوژی ویکروس!!

ژوویدرم Vollure XC فقط یک فیلر ساده ی حاوی هیالورونیک اسید نیست بلکه در فرمول آن از تکنولوژی ویکروس نیز استفاده می شود.در این تکنولوژی از هیالورونیک اسیدهای مختلف با وزن های متفاوت استفاده می شود.

در حالی که فیلرهای هیالورونیک اسید از 100 درصد وزن مولکولی بالا ساخته می شوند ، ژوویدرم Vollure XC با تکنولوژی ویکروس از 90 درصد وزن پایین مولکول و 10 درصد وزن بالا ساخته می شود.

این فرمول باعث می شود که هم تزریق این فیلر ساده تر باشد و هم بهتر با پوست شما تطبیق پیدا کند.

ترکیب وزن های مختلف مولکولی باعث می شود که ظاهری جوان تر داشته باشید که تا 18 ماه دوام خواهد داشت.به عبارت دیگر ، ژوویدرم Vollure XC هدیه ای است که منافع آن تا مدت ها ماندگاری دارد.

 

قیمت تزریق ژل خط خنده

همان گونه که گفتیم ژوویدرم Vollure XC یکی از بهترین فیلرهای موجود در بازار است که ماندگاری بسیار خوبی دارد.به همین دلیل قیمت و هزینه ی آن نسبت به دیگر فیلرهای موجود اندکی بالاتر است.البته قیمت نهایی به پزشک و تجربه ی وی نیز بستگی خواهد داشت.

فیلرهای دیگر خانواده ی ژوویدرم نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما آن چه که این نوع از فیلر را محبوب می کند ، این است که ظاهری بسیار طبیعی دارد و دوام آن نیز به نسبت دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید بیشتر است!

181 - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده
قیمت تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل خط خنده چه اتفاقی می افتد؟

نتیجه ی حاصل از تزریق فیلر را بلافاصله بعد از درمان نیز می توانید روی صورت خود مشاهده کنید.اما برای این که نتایج کامل را روی صورت خود ببینید باید تا 7 روز صبر کنید.

این نوع از درمان ، کاملا سرپایی خواهد بود و در مطب پزشک انجام می شود و بعد از اتمام آن می توانید به سرکار خود و فعالیت های روزمره تان برگردید.البته طبیعی است که اندکی دچار تورم و قرمزی شوید اما جای نگرانی نخواهد بود.چرا که این عوارض کاملا طبیعی هستند و پس از چند روز (نهایتا) خود به خود از بین خواهند رفت!

اما در هر صورت باید اقداماتی را بعد از تزریق ژل خط خنده رعایت کنید که بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره کرده ایم!

مراقبتهای بعد از تزریق ژل به خط خنده

مهم ترین نکته این است که پس از اتمام تزریق ، به هیچ وجه به محل درمان دست نزنید.اجازه دهید که مواد فیلر به خوبی با بدن شما تطبیق پیدا کند. هرگونه ماساژ یا دست زدن به آن می تواند منجر به حرکت کردن مواد فیلر شود و هزینه ای که کرده اید را به باد دهد!

مسئله ی دیگری که باید رعایت کنید این است که تا 24 ساعت از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید!حرارت باعث می شود که جریان خون به سمت محل تزریق بیشتر شده و با مواد فیلر تداخل پیدا کند. (حمام آفتاب ، سونا و سولاریوم نیز از موارد ممنوعه است)

183 - رفع خط خنده با ژل و فیلر |بهترین نوع ژوویدرم چیست؟! فیلم تزریق ژل خط خنده
مراقبتهای بعد از تزریق ژل به خط خنده

تلاش کنید که از مصرف مواد آرایشی روی محل تزریق اجتناب کنید.ممکن است مواد محصولات آرایشی به داخل پوست نفوذ کرده و موجب بروز عوارض جانبی شود.

از حرکت دادن غیر ضروری صورت خود اجتناب کنید

مصرف سیگار و نوشیدنی های الکلی را یک هفته قبل و بعد از تزریق فیلر فراموش کنید.

سخن آخر

در نهایت این که تمام موارد بالا در رفع خط خنده موثر است اما مهم ترین نکته ای که باید نسبت به آن توجه داشت ، انتخاب یک پزشک ماهر و خبره است که در زمینه ی تزریق فیلر تجربه کافی داشته باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: