با تزریق بوتاکس به زیر چشم دوباره جوان شوید!!!

1
Kims brow 300x200 - با تزریق بوتاکس به زیر چشم دوباره جوان شوید!!!
با تزریق بوتاکس به زیر چشم دوباره جوان شوید!!

تزریق بوتاکس به زیر چشم 

ابتلا به بیماری دو بینی باعث افزایش چین و چروک در اطراف چشم ها می شود ، پیرتر به نظر می رسید و چهره ای خسته را برای شما به ارمغان می آورد. تزریق بوتاکس، که سم بوتولونیم است، این چروک ها را تا حدی به طور موقت رفع می کند و باعث زیباتر و جوانتر دیده شدن شما می گردد.به گفته متخصص پوست ، دکتر آرنولد کلین (که هم اکنون در بورلی هیلز مشغول به کار است)،  بوتاکس یک راه نسبتا امن برای کاهش ظهور چین و چروک زیر چشم است ، البته زمانی که توسط یک دکتر و یا پزشکی آموزش دیده و حرفه ای اداره می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - با تزریق بوتاکس به زیر چشم دوباره جوان شوید!!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - با تزریق بوتاکس به زیر چشم دوباره جوان شوید!!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - با تزریق بوتاکس به زیر چشم دوباره جوان شوید!!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عملکرد و کاربرد

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن ،تعریق بیش از حد، اسپاسم های عضلانی و چین و چروک مورد استفاده قرار میگیرد که این کار را از طریق مسدود کردن پاسخ عصب ها به محل تزریق بوتاکس انجام می دهد و در نتیجه این اعصاب به طور موقت فلج می شوند و اجازه ی ایجاد چین و چروک در این قسمت ها را به عضلات داده نمی شود. بسته به نوع و مقدار ماده مصرفی و هر شخص درمان فرد متفاوت است. که در این درمان عضلات به دلیل استفاده کم و فلج موقت، تا حد زیادی ضعیف می شوند.

اثرات جانبی شایع

شایعترین اثرات جانبی پس از تزریق بوتاکس، کبودی در محل تزریق ، پژمرده گی در پلک ها و یا گوشه های چشم، سر درد، خستگی و خشکی دهان است. در حالی که نادر است، همیشه این خطر که بوتاکس می تواند فراتر از محل تزریق پخش شده و باعث یک واکنش جدی تر شود، وجود دارد. به منظور جلوگیری از این پیش آمد توصیه می شود تا از مالش ناحیه ی تزریق بوتاکس جدا خودداری کنید.

شیوه کار

برای درمان چین و چروک زیر چشم، پزشکان 1تا 3 سی سی بوتاکس رقیق شده توسط محلول نمک را به عضلات زیر چشم تزریق می کنند. شما تنها درد بسیار خفیفی را در هنگام تزریق تجربه خواهید کرد، و باید بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس قادر به از سرگیری فعالیت های روزانه خود باشید. دوره ی در مان بوتاکس می تواند از 7 تا 14 روز باشد تا شما بتوانید نتیجه ی آن را در چهره خود به راحتی تشخیص دهید.

ملاحظات

بر طبق نظریات متخصص پوست دکتر گریس لیو، پزشکان باید تنها مقدار کمی از بوتاکس را در منطقه زیر چشم برای درمان چین و چروک تزریق کنند. تزریق بیش از حد بوتاکس باعث افتادگی پلک پایین به طور موقت می شود، ولی برای چندین ماه قابل رویت است. دکتر لیو همچنین هشدار می دهد که بوتاکس ممکن است یک گزینه خوب برای افراد مبتلا به چربی با حجم زیاد درزیر چشم، نباشد. زیرا با تزریق بوتاکس چربی ها متورم تر و در نتیجه زیر چشم پف آلودی خواهند داشت.

هشدار

با توجه به آکادمی درماتولوژی آمریکا، سازمان FDA هشدار می دهد که، با وجود نادر بودن، برخی از مردم ممکن است عوارض جانبی جدی پس از درمان با بوتاکس را تجربه کنند. اشکال در تنفس، ضعف در عضلات، مشکلات بلع، دو بینی، مشکلات گفتار، یبوست، از دست دادن کنترل مثانه و از دست دادن صدا تماما می تواند رخ دهد. در حالی که این مشکلات بیشتر در افرادی که به دنبال درمان برای مشکلات عضلانی هستند نسبت به افرادی که استفاده از بوتاکس برای مقاصد زیبایی  استفاده می کنند، رخ می دهد، این علایم ممکن است در هر کسی رخ دهد. اگر شما یک تزریق بوتاکس دریافت کرده و هر یک از این مشکلات را دارید، مهم است که بلافاصله با یک دکتر مشورت کنید.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گرد آورنده: میترا کرمانیان

 

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    واقعا عالی و مفید!!!!!!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: