درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!!

0

درمان قطعی خط خنده

درمان قطعی خط خنده با بوتاکس : معجزه ای مجسم!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از قدیم گفتن که خنده بر هر درد بی درمان دواست! شاید این ضرب المثل درست باشد اما هر چیزی هزینه ای دارد.سال ها خندیدن ، لبخند زدن و حرف زدن می تواند موجب بروز چین هایی اطراف دهان شود.برای بیشتر ماها، بروز این خطوط خنده ، چیز خنده داری نیست!این خطوط از کنار بینی شروع شده و به گوشه ی دهان ختم می شوند و بیشتر مواقع به خاطر کاهش حجم صورت و انعطاف پذیری پوست و هم چنین بروز علائم پیری به وجود می آیند!

خط خنده باعث می شود ک پیرتر؛ خسته و ناراحت به نظر بیایید، حتی اگر از درون احساس جوانی بکنید!

اما نیازی نیست که این مسئله را تحمل کرده و به خاطر آن ناراحت شوید.در ادامه مطلب تصمیم داریم به دلایل اصلی بروز این خطوط و هم چنین بهترین درمان هایی که برای رفع آن وجود دارد ، اشاره ای داشته باشیم.با ما همراه باشید

173 1 - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!!
درمان قطعی خط خنده

حقیقت دردناک پشت این چروک ها چیست؟!

دو جور خط خنده وجود دارد : چین های نازولابیال و چین های پریورال!

چین های نازولابیال ،خطوطی هستند که از بینی شروع شده و به گوشه های دهان می رسد و به خاطر سال ها خندیدن و لبخند زدن به وجود می آیند.

خط های پریورال نیز چین هایی هستند که در بالای لب بالایی به وجود آمده و به علت چین دادن به لب ها و سیگار کشیدن به وجود می آیند.

هر دو چین ، به خاطر حرکت لب ها بروز پیدا می کنند و به تدریج دائمی می شوند.

اما چه کسی بیشتر در معرض بروز این چین ها قرار می گیرد؟ هر چه سن ما بالاتر می رود ، چین هایی بیشتری در نواحی مختلف صورت به وجود می آیند (مثل پیشانی ، پایین چشم ها، میان دو ابرو و اطراف دهان).

گرچه هر کسی به تدریج متوجه این چروک ها روی صورت خود می شود اما زنان بیشتر از مردان دچار چین های اطراف دهان می شوند چرا که ساختار پوستی آن ها در این ناحیه با مردان فرق دارد.مثل بیشتر چروک ها ، خطوط خنده نیز به خاطر بالا رفتن سن ، ژنتیک، قرار گیری در معرض آفتاب و سیگار کشیدن به وجود می آیند.به عنوان مثال اگر مادر، پدر و خانواده ی شما دچار این خطوط شده اند ، پس احتمالا شما نیز به زودی گرفتار بروز این چروک ها خواهید شد.

دیگر فاکتورهای ثانویه که منجر به بروز این چروک ها می شوند شامل کاهش تولید کلاژن و الاستین و هم چنین نوسانات وزنی می باشد!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

178 - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!!
درمان قطعی خط خنده

درمان قطعی خط خنده چیز خنده داری نیست !

به خاطر بروز این چروک ها ، لازم نیست که قسم بخورید که دیگر هرگز لبخند نخواهید زد (درست مثل کاری که کیم کارداشیان می کند).به جای این کارهای بی فایده بهتر است درمان های زیر را امتحان کنید :

بوتاکس چیست ؟

همه ی ما تا به حال راجع به بوتاکس چیزهایی شنیده ایم اما آیا می دانستید که این درمان برای رفع چین های پریورال بسیار موثر و مفید است ؟!

بوتاکس عضلات را استراحت می دهد تا به این ترتیب وقتی که لبخند می زنید ، پوست شما در نواحی بالای لب هایتان چین نخورد! متاسفانه بوتاکس در رفع چین های نازولابیال یا خطوط عمیقی که از گوشه ی بینی به سمت دهان کشیده می شوند چندان موثر نیست چرا که این چروک ها تبدیل به چروک های استاتیک شده اند!

بوتاکس چگونه عمل می کند ؟

بوتاکس نوعی نوروتوکسین است که از طریق اتصال به انتهای عصب عمل می کند.وقتی که این اتفاق رخ دهد ، گذرگاه های عصبی که مسئول انقباض عضلانی هستند (به نام استیلکولاین) نمی توانند رها شوند.به عبارت ساده تر ، در واقع بوتاکس به طور موقت موجب استراحت عضلات صورت می شود که موجب بروز چین و چروک می گردند.

از آن جایی که مکانیزم اثر بوتاکس از طریق تضعیف عضلات صورت است ، اثر کامل بوتاکس را می توانید در مدت 5 الی 7 روز مشاهده کنید.به مرور زمان متوجه خواهید شد که چروک های دینامیک به تدریج از بین خواهند رفت! البته اثرات اولیه ی تزریق بوتاکس را می توانید بلافاصله پس از اتمام درمان در صورت خود مشاهده کنید!

نتایج ناشی از تزریق بوتاکس به بهبود خود ادامه می دهند تا این که دو هفته از تزریق بگذرد.در این زمان ، شما بهترین ظاهر خود را خواهید داشت.

177 - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!!
بوتاکس چگونه عمل می کند ؟

پس از 4 الی 6 ماه ، اثرات ناشی از تزریق بوتاکس به تدریج از بین خواهند رفت و چروک ها به درمان مجدد نیاز خواهند داشت!

پر کردن خط خنده

اما همان گونه که گفتیم ، چین های نازولابیال (چین های خط خنده ) به همین راحتی از بین نخواهند رفت.توصیه ای که پزشکان دارند این است که برای رفع خط خنده به طور کامل ، تزریق فیلر را امتحان کنید.

ژل و فیلر یکی از بهترین گزینه های شما برای درمان قطعی خط خنده می باشد.پزشک با تزریق فیلر به نواحی مورد نظر باعث می شود که این خطوط پُر شده و به تدریج کاملا از بین بروند. البته باید در نظر داشته باشید که این درمان نیز مانند تزریق بوتاکس موقتی است و پس از 1 سال نیاز به درمان مجدد خواهید داشت!

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ژل و فیلر این مقاله را مطالعه کنید!

درمان خانگی خط اخم و لبخند

اگر سری به وب سایت های فارسی بزنید ، متوجه خواهید شد که پر از مطالبی هستند که راهکارهای خانکاری برای درمان خط اخم و خنده ارائه می کنند. اما مسئله این جاست که هیچ یک از درمان های خانگی تاثیر فوق العاده ای روی ظاهر چین ها نخواهند داشت.مصرف کرم ها و محصولات آرایشی نیز دست کمی از درمان های خانگی ندارند.

به جای صرف هزینه های فراوان روی درمان های خانگی بهتر است که درمان های علمی تر مثل تزریق بوتاکس و ژل را امتحان کنید!

174 - درمان قطعی خط خنده با تزریق بوتاکس کاملا امکان پذیر است!!
درمان خانگی خط اخم و لبخند

درمان خط خنده با طب سنتی

یکی دیگر از نکات شگفت انگیز در درمان چین های صورت ، این است که بسیاری از پزشکان طب سنتی مدعی رفع آن ها با استفاده از طب سوزنی یا زالو درمانی می باشند.

اما واقعیت این جاست که هیچ گونه تحقیق علمی و آزمایشگاهی برای اثبات تاثیر این گونه درمان ها انجام نشده است و به همین خاطر نمی توان آن ها را توصیه کرد!

پیشنهاد می کنیم که به دنبال درمان های اثبات شده و علمی تری باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: