تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!!

0

تزریق بوتاکس کف دست | درمان عرق دست و پا با بوتاکس

تزریق بوتاکس کف دست معمولا برای درمان تعریق بیش از حد به کار می رود!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کف دست هایتان به شدت عرق می کند ،پس به خوبی می دانید که این مسئله تا چه اندازه می تواند سخت و چالش برانگیز باشد.شما نمی توانید به راحتی با دوستان و آشنایان خود دست بدهید چرا که چهره ی منزجر آن ها از عرق کف دست هایتان می تواند روحیه ی شما را تضعیف کند و باعث عدم اعتماد به نفستان شود.

احتمالا در راه رفع این مشکل ، تلاش های زیادی هم کرده باشید اما آن چه که احتمالا هیچ اطلاعی راجع به آن ندارید ، مزایا و منافع بوتاکس در درمان عرق کف دست و پا می باشد.

44 - تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!!
تزریق بوتاکس کف دست

در این مطلب تصمیم داریم به این مطلب بپردازیم که بوتاکس چگونه می تواند موجب درمان معضل عرف کف دست شود.با ما همراه باشید.

یکی از درمان هایی که برای رفع عرق کف دست استفاده می شود این است که بوتاکس در آن ها تزریق کنند.یک پزشک متخصص بوتاکس را در کف دست تزریق می کند و به این ترتیب تا میزان قابل توجهی تعریق آن ها کاهش پیدا می کند.اثرات ناشی از تزریق بوتاکس ماندگاری خوبی دارند (تقریبا 6 ماه) اما تزریق می تواند اندکی دردناک باشد.برای این که درد ناشی از درمان کم شود ، پزشکتان ممکن است از بسته های یخ یا تکنیک های ارتعاشی استفاده کند اما به هر حال در نظر داشته باشید که این درد اجتناب ناپذیر است و به هر حال با تزریق بوتاکس ممکن است اندکی دچار ناراحتی و درد شوید.

اگر تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست ، توسط یک پزشک متخصص و دوره دیده انجام شود ، نتایج حاصل از آن می تواند شگفت انگیز و بسیار موثر باشد.

اساسا عرق بیش از حد کف دست به خاطر مشکلات ناشی از تیروئید پُر کار می باشد.برخی مواقع غده های تعریق در بعضی از نقاط بدن فعالیت بیشتری دارند (مثل کف دست، کف پا و زیربغل).

برای این که تزریق بوتاکس انجام شود ، پزشک شما قبل از هر چیزی ، با ماژیک محل تزریق را نشانه گذاری می کند.

بعد از آن در حدود 50 الی 100 تزریق در کف دست انجام می شود.دوز مصرفی نیز به مقدار نیاز شما و هم چنین شدت عارضه بستگی خواهد داشت.

43 - تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!!
تزریق بوتاکس کف دست

اما اصولا بوتاکس کف دست چگونه عمل می کند؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

همان گونه که می دانید ، بوتاکس نوعی ماده مشتق شده از سم بوتولونیوم است.وقتی که این ماده در محلی از بدن تزریق شود ، سدّی در برابر پیام های مغزی ایجاد می کند.این سیگنال ها از گذرگاه های عصبی عبور کرده و به عضلات مورد نظر دسترسی پیدا می کند.به عنوان مثال در بوتاکس زیبایی ، سیگنال های ارسال شده به عضلات مسدود می شوند و دیگر دستورات مغز برای حرکت کردن ، به عضلات نخواهد رسید.

در بوتاکسی که برای درمان تعریق نیز به کار می رود ، مکانیزم به همین صورت خواهد بود.با این تفاوت که بوتاکس به جای این که در عضلات صورت تزریق شود ، در غده های تعریق کف دست که در عمق پوست قرار دارند تزریق خواهد شد(به همین دلیل است که درد ناشی از تزریق بوتاکس کف دست بیشتر از بوتاکس زیبایی است)

مراقبت بعد از بوتاکس کف دست

پس از این که درمان کاملا شد ، می توانید به منزل خود بازگشته و فعالیت های روزمره ی خود را از سر بگیرید.اما دانستن چند نکته ضروری است :

بعد از اتمام درمان ، از شستن دست های خود خودداری کنید.برای انجام این کار توصیه می شود که چند ساعتی را صبر کنید.

از ورزش های سنگین و اموری که موجب تعریق بیش از حد می شود خودداری کنید

از استعمال مواد آرایشی روی کف دست خودداری کنید

تا جایی که برایتان امکان دارد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید (حداقل تا 24 ساعت)

کف دست های خود را تا جای ممکن بالا بگیرید .این گونه از جا به جایی مواد بوتاکس پیشگیری خواهید کرد

در هر صورت مواد بوتاکس به زمانی احتیاج دارند تا بتوانند با بدن تطبیق پیدا کنند.بعد از آن می توانید کاملا به انجام فعالیت های روزمره ی خود بازگردید.

نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بوتاکس تنها برای کف دست استفاده نمی شود بلکه هر نقطه از بدنتان که دچار تعریق فراوان است می تواند از این ماده بهره مند شود.

واقعیت این است که روش هایی که در گذشته استفاده می شد ، اثر چندانی بر روی درمان تعریق بیش از حد نداشت.داروهایی که برای این مشکل تجویز می شدند ، نه تنها اثرگذار نبودند بلکه برخی مواقع منجر به بروز برخی عوارض جانبی ناگواری نیز می شدند.

دیگر روش هایی مثل جراحی نیز به خاطر پیامدهای ناشی از عمل و دیگر عواقب خطرناک چندان میان افراد محبوبیت نداشت.

بوتاکس تمام این مشکلات را به طور کامل برطرف کرده است و راهی فوق العاده در برابر کسانی قرار می دهد که مشکل تعریق بیش از حد دارند.

41 - تزریق بوتاکس کف دست برای درمان تعریق بیش از حد!!
تزریق بوتاکس کف دست

بهترین برند بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد چیست ؟

بوتاکس ها انواع و اقسام فراوانی دارند و همین مسئله انتخاب را برای شما سخت تر خواهد کرد.در ادامه به چندین برند مشهور و با کیفیت اشاره خواهیم کرد:

دیسپورت : دیسپورت نیز از سم بوتولونیوم ساخته می شود و مکانیزم اثر آن مشابه بوتاکس است.اگر تمایل دارید که مقاله ای راجع به تفاوت بوتاکس و دیسپورت بخوانید اینجا را کلیک کنید. دیسپورت در رفع چین و چروک های پیشانی و میان دو ابرو بسیار موثر و مفید است. ماندگاری این نوع از بوتاکس تا 6 ماه خواهد بود. نتایج حاصل از تزریق دیسپورت بسیار رضایت بخش است!

پ.ن بسیار مهم : اخیرا در بازار نوعی از دیسپورت رواج پیدا کرده که با برچسب پرچم کشور کانادا عرضه می شود.به محض برخورد با چنین مواردی بهتر است به خاطر داشته باشید که این بوتاکس کاملا چینی و تقلبی بوده و هیچ گونه کیفیتی نخواهد داشت.گزارشاتی که در باب مصرف این نوع بوتاکس وجود دارد ، دلخراش و ناگوار است.

مصپورت : نوع ایرانی بوتاکس که مسپورت هم نامیده می شود ، جایگزین ارزان قیمت تری برای دیسپورت به حساب می آید. این نوع از بوتاکس که کاملا توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است ، ایمن و بی خطر بوده و اثرات فوق العاده ای در رفع چین و چروک ها و هم چنین تعریق بیش از حد دارد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: