تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم

0

تزریق ژل لب ارزان

تزریق ژل لب ارزان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب ارزان چیزی جزء دست کم گرفتن سلامتی بدن و لطمه به زیبایی پوست نیست!

بدون شک تزریق ژل بهترین گزینه برای حجم دهی و ایجاد تقارن و زیبایی لب هاست. با این وجود، چرا یک سری افراد از تزریق ژل لب خود رضایت ندارند؟ طبق تحقیقات میدانی ما، اغلب این افراد در اثر تزریق ژل لب ارزان دچار یک سری عوارض شده بودند.

نتایج و مزایای تزریق ژل باکیفیت با نتایج تزریق ژل قیمت پایین تفاوت زیادی دارند. در مطلب زیر قصد داریم شما رو با مهمترین عوارض و خطرات تزریق ژل ارزان قیمت آشنا کنیم.

ژل لب ارزان - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم

تجربه تزریق ژل لب ارزان قیمت

خانمی تزریق ژل برای لب هایش انجام داده اما دچار عوارض ورم و کبودی بلند مدت، بدشکلی و برجستگی بیش از حد لب ها شده. ظاهرا در خیابان با نگاه به یک تراکت تبلیغ یک پزشک به مرکزی برای تزریق ژل لب مراجعه کرده.

ایشان از دقیقه ی اول درمان، احساس درد و ناراحتی می کرده و پس از پایان تزریق، درد و ورم شدیدی داشته که بیش از دو هفته طول کشیده. پزشک آن مرکز به او اطمینان داده که این مسئله کاملا طبیعی ست.
در نهایت، به علت ورم و بدشکلی بلند مدت لب ها به دکتر دیگری مراجعه کرده. این خاطره تلخ نتیجه ای چیزی جز پیشمانی این خانم از تزریق ژل نداشته! من برایشان توضیح دادم که اشتباه در تزریق ژل لب ارزان قیمت بوده و اینکه چگونه می توانند به جای پیشمانی اینبار بهترین نتایج رو کسب کنند.

 

ژل اسید هیالورونیک - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم

هیالورونیک اسید چیست ؟

یکی از مهم ترین مواد طبیعی بدن برای حفظ رطوبت و شادابی پوست هیالورونیک اسید می باشد. اما نکته اینجا ست که با بالا رفتن سن، تولید این ماده ی حیاتی در بدن کمتر و کمتر می شود.
در واقع هیالورونیک اسید نوعی قند طبیعی است. این ماده همراه با تولید کلاژن پروتئینه و الاستین منشاء جوانی و حجم دهی به پوست ما می باشد. به زبان ساده تر، با کاهش تولید اسید هیالورونیک، پوست تحلیل رفته و گودی ها و چین و چروک ها ظاهر می شوند.

بهترین برندهای ژل هیالورونیک اسید

مزیت فوق العاده ی ژل ها در این است که دارای اسید هیالورونیک می باشند. با تزریق این فیلرها در پوست، بدن دوباره به این ماده ی جادویی دست پیدا می کند و می تواند شادابی و رطوبت خود را حفظ کند.

بهترین برندهای ژل اسید هیالورونیک:

  • ژوویدرم فرانسه
  • رستیلن
  • استایلج
  • رووفیل کره
  • آلاینا آلمان

فیلرهای پوست با تزریق به چین و چروک ها، اثرات آن ها بر روی پوست را کاهش می دهند. این فیلرها علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی کلاژن نیز می باشند؛ هر دوی این مواد به طور طبیعی در بافت های همبند پوست یافت می شوند.
این مواد آب را به خود جذب کرده، حجم بیشتری به پوست داده و در نهایت موجب رفع چین و چروک ها می شوند.
اما بدن انسان در طول چند ماه، به طور کامل این مواد را جذب می کند و اثرات فیلر از بین خواهد رفت. به همین خاطر نیاز به تزریق مجدد می باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ژل اصل اسید هیالورونیک - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم

چرا چین و چروک ها به وجود می آیند ؟

همه ی ما با پروسه ی پیری آشنایی داریم اما شاید به طور علمی و دقیق ندانیم که چرا با گذشت زمان، پوست ما رو به تحلیل رفته و چین و چروک ها ظاهر می شوند. واقعیت این است که پیری و بروز چین و چروک ها دو دلیل اصلی دارد :

  1. تولید مواد حیاتی پوست (مثل کلاژن، هیالورونیک اسید و الاستین) در بدن کاهش پیدا می کند.
  2. با تکرار حالات بیانی چهره (مثل اخم کردن) عضلات رو به تحلیل رفته و به تدریج چروک ها ظاهر می شوند.

در واقع با رسیدن به سنین 40 سالگی، چربی های صورت تحلیل رفته که به نوبه خود به چروک افتادن روی پوست منجر می شود!

اثر تزریق ژل بر چین و چروک های صورت

دلایل بروز علائم پیری در پوست:

  • بالا رفتن سن
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • سبک زندگی نا سالم

به مرور زمان تولید هیالورونیک اسید در پوست کاهش پیدا می کند و به همین علت پوست رطوبت، الاستیسیته و فرم خود را از دست می دهد. درمان های مبتنی بر تزریق هیالورونیک اسید امکان بازگشت زیبایی را به پوست فراهم می آورند. همچنین، تزریق این ماده به بهبود نازکی پوست، حجم از دست رفته صورت و ظاهر چروک ها کمک می کند.

نواحی تزریق ژل صورت

معمولا از تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید برای نواحی زیر استفاده می شود:

  • رفع چین و چروک های میان دو ابرو
  • اطراف بینی
  • لب ها
  • گوشه های چشم ها

پس از این که تزریق ژل انجام شد، پوست صورت نرم تر شده و حالات طبیعی به آن باز خواهند گشت!

فیلرهای تزریق شده دارای هیالورونیک اسید استریل شده و سازگار با بدن هستند.
هدف اصلی تزریق فیلرهای حاوی هیالورونیک این است که

  • رطوبت را به پوست برگرداند،
  • حجم از دست رفته پوست را جبران کند،
  • چین و چروک ها را برطرف،
  • پوست را شاداب تر،
  • و انعطاف و الاستیسیته ی پوست را بیشتر کند.

ماندگاری تزریق ژل لب ارزان و ژل باکیفیت

بیشتر از ماندگاری ژل بایستی به درصد ایمنی و سلامت ماده ی ژل حساس باشیم. بهتر است ژل های موقتی اسید هیالورونیک تزریق کنیم تا ژل های دائمی یا نیمه دائمی مانند اسکالپترا!
ماندگاری اغلب برندهای ژل به طور میانگین بین 6 تا 12 ماه می باشد. در مورد برندهای مرغوبی مانند ژوویدرم، رووفیل، رستیلن و غیره، این ماندگاری می تواند تا 18 ماه باشد.
به طور کلی، ماندگاری ژل بستگی به موارد زیر دارد:

تزریق ژل صورت - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم

نحوه ی تزریق فیلر چگونه است؟

برای تزریق فیلر هیالورونیک اسید از سوزن های بسیار ریزی استفاده می شود. این فیلرها محتوی اندکی مواد بی حسی نیز می باشند. برای نواحی حساس صورت (مثل اطراف چشم) از کرم های بی حسی نیز استفاده می شود. قبل از تزریق ژل لب، پزشک نواحی و نقاط تزریق رو بر طبق مدل لب جدید و هدف و با توجه به رعایت تناسب بین اندازه پیشانی، فک و چانه با اندازه و حجم لب رو در نظر می گیرد.

در کل، تمام عملیات تزریق فیلر حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید.

پس از تزریق فیلر چه اتفاقاتی می افتد ؟ | مراقبت های بعد از تزریق ژل چیست ؟

  • ممکن است در محل تزریق اندکی دچار تورم شوید که البته پس از چند روز به طور کامل از بین می روند! (در صورتی که این علائم پس از دو هفته از بین نرفت، فورا به پزشک مراجعه کنید)
  • نتایج حاصل از تزریق بلافاصله مشخص خواهند شد اما برای امشاهده ی نتایج نهایی 10 روز صبر کنید
  • جهت افزایش ماندگاری ژل لب، هر 6 الی 12 ماه تزریق رو تکرار کنید.

خرید ژل لب از داروخانه: درست یا نادرست ؟

نکته:
به هیچ وجه اقدام به خرید سرخودانه ی ژل لب از داروخانه نکنید! اگر لحظه ای به سرتان زد که تزریق ژل را خودتان در منزل انجام دهید یا به دست کسی بسپارید که تزریق بلد است، فورا این مسئله را فراموش کنید! عواقب ناشی از این تصمیم می تواند تا همیشه گریبان شما را بگیرد.

آیا می دانید برندهای تقلبی آنچنان شبیه برند اصل روانه بازار شده اند که تنها یک فرد خبره و پزشک باتجربه می تواند آن ها رو از هم تمایز دهد. بهتر است بدانید که مراکز معتبر زیبایی همیشه با سازندگان اصلی فیلر و ژل در تماس بوده و مستقیم از خود آن ها خریداری می کنند.
یک مرکز زیبایی معتبر دارای وب سایت های رسمی همیشگی و آنلاین، شبکه های اجتماعی برتر، آدرس مکانی معتبر، نقشه گوگل، مراجعین راضی و مشترین ثابت و دسترسی همیشگی می باشد. 

چرا ژل و فیلر از داروخانه نخریم؟

اول اینکه، یک فرد عادی و غیر متخصص ژل های مرغوب و با کیفیت را نمی شناسد. ممکن است تحت تاثیر فروشنده یا قیمت ارزان آن قرار بگیرد!

دوم این که، تزریق ژل گرچه کار ساده ای به نظر می رسد اما به هیچ وجه راحت نیست. این مسئله نیاز به تجربه و مهارت دارد. تنها پزشک است که می داند دقیقا باید در چه نواحی ای تزریق را انجام دهد. هرگونه اقدام سرخودانه می تواند منجر به بروز عوارض جانبی خطرناکی شود.
متاسفانه در حال حاضر پزشکان کم تجربه زیادی اقدام به تزریقات زیبایی می کنند. مراقب این دسته از پزشکان نیز باشید. تزریق ژل تنها باید توسط پزشک متخصص زیبایی یا پوست و مو باتجربه یا به روز و آشنا با بهترین تکنیک های تزریق انجام شود.

عوارض تزریق ژل لب ارزان

تزریق ژل لب ارزان قیمت بیشتر به بدن و زیبایی لب ها آسیب می رساند تا سود. طبق گزارش بهترین مراکز تزریق ژل در کشور، در سال تعدادی از هم وطنان به علت تزریق ژل ارزان قیمت دچار عوارض شده و برای درمان مراجعه می کنند. این عوارض شامل موارد زیر می شوند:

  • عفونت، جابجایی و گلوله شدن ژل،
  • مرگ بافت سلولی در پوست لب و بدشکلی لب ها،
  • مشکلات لبخند، بلع و تکلم و غیره.

بر خلاف عوارض فوق، افرادی که سه اصل حرفه ای بودن دکتر، برند اصل و مراقبت ها رو مد نظر دارند، خاطره بسیار خوشی از تزریق ژل لب دارند.

تزریق ژل لب ارزان در تهران

در حال حاضر در هر چند قدم به مراکز و مطب هایی بر می خورید که تزریق ژل انجام می دهند اما واقعیت این است که تعداد کمی از آن ها اعتبار و تجربه کافی دارند.

سایت تخفیفان یا نت برگ را هم که باز کنید، تخفیف های جالبی راجع به تزریق ژل لب خواهید دید که حتی تا 90 درصد هم در خدمات خود تخفیف قائل می شوند. اما به محض خرید بُن تخفیف و مراجعه به مرکز، با انواع و اقسام هزینه ها مواجه خواهید شد که چه بسا از قیمت اصلی تزریق ژل لب نیز گران تر شود.

عکس تزریق ژل لب قبل و بعد

ژل لب عکس قبل و بعد مرکز شریعتی تهران - تزریق ژل لب ارزان | چرا ژل لب ارزان قیمت تزریق نکنیم

هشدارها درباره علت تزریق ژل ارزان قیمت در مراکز نامعتبر

هشدار 1:
خیلی مواقع علت تخفیف های بالا و یا قیمت های پایین این است که مواد تزریقی ژل رو به انقضاء هستند! تزریق فیلرهای تاریخ گذشته و یا رو به انقضاء عوارض ناخوشایندی دارد!

هشدار 2:
احتمالا در مرکز مربوطه از مواد بی کیفیت یا تقلبی استفاده می شود.
برای آشنایی بیشتر شما دو نوع ژل رایج و معتبر را معرفی می کنیم:

ژوویدرم بهترین ژل لب

یکی از بهترین برندها برای تزریق به لب، ژل های خانواده ی ژوویدرم مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) این برند فیلر رو تایید کرده.

ژوویدرم به خوبی لب ها را برجسته کرده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

علاوه بر حجم دهی لب ها، ژوویدرم برای رفع چین و چروک های پوست (پیشانی و خط اخم)، خط خنده و هم چنین حجم دهی به گونه ها نیز کاربرد دارد.

نتایج حاصل از تزریق ژل ژوویدرم کاملا طبیعی است و ماندگاری خوبی دارد (6 الی 12 تا 18 ماه)!

معرفی برند ژل لب رستیلن یا رستیلان

رستیلن نیز یکی از فیلرهای اسید هیالورونیک کاملا ایمن است که سازمان FDA تایید کرده. رستیلن برای رفع چین چروک های (خفیف تا شدید) صورت مثل چین های میان دو ابرو نیز کاربرد خوبی دارد.
این فیلر برای افراد حساس به مواد گوشت، گوشت مرغ و تخم مرغ، به خوبی جواب می دهد. بنابراین، برای تزریق رستیلن نیازی به هیچ گونه تست حساسیت پوستی قبل از درمان نخواهید داشت.

رستیلن مولکول های آب در زیر پوست را در خود نگه داشته و شروع به حجم دهی می کند. به همین دلیل، ژل های اسید هیالورونیک آبرسان نیز می باشند. رستیلن به تدریج و طی چند ماه طی مکانیزم های طبیعی جذب بدن می شود. ماندگاری حداقل 6 ماه و برای بعضی افراد بیشتر است.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه ی واقعی تزریق ژل لب چقدر است؟ قیمت ژل لب بستگی به موارد زیر دارد:

  • برند فیلر و میزان مرغوبیت آن
  • تجربه و تخصص پزشک
  • مقدار سی سی مورد نیاز برای تزریق

مهم ترین نکته در تزریق ژل لب دو چیز است:

  • انتخاب یک ژل مرغوب و با کیفیت
  • انتخاب یک مرکز و پزشک ماهر و معتبر

تزریق ژل لب برای مردان

کلیشه های ذهنی تان را دور بریزید و فکر نکنید که تنها زنان می توانند از مزایای تزریق ژل لب بهره مند شوند. در حال حاضر، مردان زیادی تمایل به تزریق ژل لب دارند. از سلبریتی های معروف گرفته تا سیاستمداران و ورزشکاران زن و مرد! همه و همه به دنبال کاربردهای شگفت انگیز تزریق فیلر هستند.

مرکز زیبایی شریعتی (مجموعه تهران اسکین) افتخار دارد که بهترین خدمات تزریق ژل لب را برای آقایان نیز انجام دهد.با تهران اسکین در تماس باشید و از آفرهای جدید تزریق ژل و فیلر با خبر شوید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

منبع 3

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: