نگران لثه های خود نباشید، لبخندبزنید!!(اصلاح لبخند لثه ای)

0
Dentists Teeth whitening 4 300x195 - نگران لثه های خود نباشید، لبخندبزنید!!(اصلاح لبخند لثه ای)
نگران لثه های خود نباشید، لبخند بزنید!!

اصلاح لبخند لثه ای

افراد زیادی در هنگام لبخند زدن و خندیدن، لب بالا یشان از دندان های بالای آن ها بسیار فاصله گرفته و لبخندی ناگیرا برای آن ها به ارمغان خواهد داشت. این پدیده می تواند در اثر عوامل بسیار پدیدار شود. یکی از این دلایل، بیش فعال بودن عضلات لب بالایی افراد است. که بسیار از لثه ای آن ها فاصله می گیرد. گاهی در شرایطی که فرد دارای لب هایی باریک باشد. این لبخند های لثه ای بدتر از قبل نیز می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نگران لثه های خود نباشید، لبخندبزنید!!(اصلاح لبخند لثه ای) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نگران لثه های خود نباشید، لبخندبزنید!!(اصلاح لبخند لثه ای) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نگران لثه های خود نباشید، لبخندبزنید!!(اصلاح لبخند لثه ای) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حالیکه خندیدن و لبخند زدن برای عموم مردم کاری لذت بخش و شادی آور است، برای برخی بسیار نا امید کننده و افسرده کننده است. بسیاری از افراد که به لبخند لثه ای دچار هستند سعی می کنند در هنگام لبخند زدن لب های خود را کنترل کنند و یا حتی گاهی اصلا لبخند نزنند.این موضوع ممکن است یک اثر مضر بر روابط حرفه ای، اجتماعی و شخصی فرد داشته باشد.

خوشبختانه، کاهش لبخند لثه ای هم اکنون کاری ساده و موثر شده است. با استفاده از یک روش ساده و بدون جراحی، تنها با تزریق مقداری بوتاکس به لب بالایی میتوان این مشکل را برطرف کرد. از این طریق دیگر شما به راحتی و بدون کنترل لب بالایی خود به راحتی لبخند میزنید.

تزریق بوتاکس در این روش چقدر زمان می برد؟

این روش حدود 10 دقیقه طول می کشد.

اصلاح لبخند لثه ای چگونه صورت می گیرد؟

پزشکان متخصص معمولا از بیحسی ها ی موضعی و یا از یخ برای بیحس کردن محل تزریق کمک میگیرند. مقدار کمی از بوتاکس به دو طرف لب تزریق می شود تا ماهیچه های لب شما دیگر قادر به مقابله و بالا رفتن نباشند. بعد ازگذشت حدود 3 تا 4 روز، تورم لب های شما کم کم کاهش می یابد. لبخن شما تغییر میکند، لثه های شما خیلی کمتر دیده می شوند و اعتماد به نفس شما باز می گردد.

اثرات تزریق بوتاکس به لب بالا تا چه مدت باقی می مانند؟

لبخند های زیبای شما تا 4 ماه به طول می انجامد و این امر باعث می شود در این زمان از خود لذت کافی را برده باشید.( فراموش نکنید این عمل نیست تنها یک تزریق است)

آمادگی برای تزریق بوتاکس به لب بالا

قبل از عمل باید با پزشک خود مشورت های لازم را به عمل آورید و تمام نگرانی های خود را از انجام این روش با پزشک خود در جریان بگذارید. سپس پزشک شما تصمیم میگیرد که این عمل برای شما مناسب است یا خیر. به طور موقت یک هفته قبل از عمل از استعمال موادی مانند ویتامین آ و ای و همچنین آسپرین و محصولات آن مانند موترین، ایبوپروفن، ناپروکسن، Alieve خود داری کنید. با این کار شما درصد ایجاد کبودی های احتمالی را به حداقل رسانده اید.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: