خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم

0

خدمات لیزر برای آقایان

در گذشته هنگامی که از خدمات لیزر و زیبایی صحبت به میان می ‌آمد همه ما به این فکر می ‌کردیم که فقط خانم‌ ها می ‌توانند از مزایای درمان با لیزر بهره‌ مند شوند و این موضوع هیچ گونه کارایی برای آقایان ندارد. امروزه خدمات لیزر برای آقایان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و دیگر آقایان از اینکه به دنبال خدمات لیزر و زیبایی باشند احساس خجالت نخواهند کرد. ما در مراکز لیزر و زیبایی خود به شما این نوید را می ‌دهیم که همه افراد و در همه سنین می ‌توانند از خدمات ما بهره مند شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه تعداد زیادی از آقایان از لیزر برای جوان سازی پوست و رفع بافت اسکار استفاده می ‌کنند و استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی خدمات لیزر برای آقایان بپردازیم. با ما همراه باشید.

استفاده از لیزر برای جوان سازی صورت

nads for men hair removal cream 200g 1499857430 f63ac74a 1 300x300 - خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم

آقایان نیز می توانند مانند خانم ها از لیزر درمانی برای جوان سازی پوست خود استفاده کنند. صورت برخی از آقایان به دلایل متعددی خیلی زود شکسته شده است و این مسئله بر اعتماد به نفس آنها تاثیرات منفی گذاشته و زندگی کاری و فردی آنها را به چالش کشیده است. این گروه از افراد می توانند با استفاده از لیزر به برطرف کردن چین و چروک و خطوط صورت نقاط تیره روی پوست و سایر علائم و نشانه های حاصل از بالا رفتن سن بپردازند. خدمات لیزر برای آقایان می ‌تواند به بهبود پوست و زیبایی آنها کمک کند و آثار حاصل از پیری را از بین ببرد و صورتی جوان و شاداب را به وجود بیاورد.

استفاده از لیزر برای رفع بافت اسکار

روی صورت برخی از افراد به دلایل مختلفی از قبیل تصادف یا سایر انواع آسیب دیدگی ها بافت اسکار دیده می ‌شود که این مسئله زیبایی آنها را تحت تاثیر قرار داده است و حتی ظاهر چهره برخی از آقایان را بسیار خشن کرده که این وضعیت باعث ناراحتی آنها می ‌شود. تشکیل بافت اسکار روش طبیعی بدن برای ترمیم خود است و برای اینکه فرایند ترمیم به صورت طبیعی رخ بدهد پوست یک لایه محافظ به نام اسکار را روی زخم به وجود می آورد که معمولا رنگ و ظاهر آن با رنگ طبیعی پوست تفاوت دارد و هرگز به صورت طبیعی به حالت قبل بر نخواهد گشت.

یکی از مزایای لیزر این است که می ‌توان به کمک آن به برطرف کردن این مشکل پرداخت. به کمک لیزر می توان به برطرف کردن بافت آسیب دیده پوست و اصلاح مشکلات مربوط به تغییر رنگ پوست و برداشتن عروق خونی که ظاهر نامطلوبی را به وجود آورده‌ اند اقدام کرد. سپس پوست تحریک می ‌شود که فرآیند تولید کلاژن را شروع کند و در نهایت پوستی جوان تر و شاداب تر را به فرد متقاضی درمان با لیزر هدیه بدهد.

استفاده از لیزر برای برطرف کردن جای جوش

معمولاً جای جوش و ظاهر نامطلوب آن می ‌تواند باعث خجالت کشیدن برخی از آقایان شود به نحوی که برخی از آنها ترجیح می ‌دهند از ترس از مسخره شدن توسط دیگران از حضور در جمع خودداری کنند. خبر خوبی که برای این افراد داریم این است که می ‌توانند به کمک لیزر به طرز موفقیت آمیزی به اصلاح مشکل خود بپردازند. خدمات لیزر برای آقایان و مزایای بی نظیر آن باعث شده که تعداد مراجعه کنندگان به مراکز لیزر افزایش چشمگیری پیدا کند. مزایای عالی لیزر برای برطرف کردن جای جوش مورد تایید آقایانی است که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند و آنها از اصلاح تغییر رنگ پوست خود و برطرف شدن قرمزی آن کاملاً رضایت دارند.

استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد

images 10 - خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم

برخی از آقایان بدن بسیار پر مویی دارند و این وضعیت آنها را دچار دردسر کرده است چرا که مجبور هستند به طور مداوم شیو کنند. بریدگی و سوختگی پوست و رشد موها به سمت داخل از جمله عوارض جانبی شایع شیو کردن است. لیزر موهای زائد توانسته است انقلابی عظیم در زمینه برطرف کردن موهای زائد به وجود بیاورد. امروز لیزر برای آقایان بسیار پرطرفدار است زیرا علاوه بر آنکه موهای زائد آنها را از بین می ‌برد باعث صرفه جویی در زمان آنها نیز خواهد شد زیرا دیگر نیازی به شیو کردن های مکرر و حتی گاهی اوقات عجله ای ندارند.

لیزر موهای زائد برای همیشه آنها را از مشکلات مربوط به شیو کردن خلاص می کند و نتایج عالی و پایداری را به آنها هدیه می ‌دهد. لیزر موهای زائد توانسته است به یکی از روش های محبوب در میان آقایان تبدیل شود چرا که آنها دیگر از ظاهر پر موی خود خجالت نخواهند کشید. آقایان می توانند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد نقاط مختلف بدن خود از قبیل صورت، پشت گردن و قفسه سینه، کمر و شکم، ناحیه تناسلی و زیر بغل، گوش و مرتب کردن خط ریش استفاده کنند. حتی برخی از آقایانی که قسمتی از موهای سر آنها ریخته است و ظاهر نامطلوبی را به وجود آورده و باعث ناراحتی آنها شده است به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازند تا سر آنها یکدست و بدون مو باشد.
فناوری لیزر این امکان را فراهم کرده است که طی مدت کوتاهی تعداد بسیار زیادی از فولیکول های مو را هدف قرار دهیم و هیچ گونه آسیبی به پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد وارد نخواهد شد. لیزر موهای زائد یک روش بسیار سریع و ساده است و در مقایسه با روش های قدیمی برطرف کردن موهای زائد یک موفقیت چشم گیر محسوب می شود. خدمات لیزر برای آقایان با سرعت بالایی انجام می شود و می تواند آنها را طی مدت کوتاهی به آنچه که در ذهن شان می گذرد برساند.

model laser hair removal for men 1 300x200 - خدمات لیزر برای آقایان| لیزر صورت برای آقایان| آیا لیزر برای آقایان ضرر دارد؟+ فیلم

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که برخی از آقایان تصور می کنند لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بر روی توانایی باروری و جنسی آنها تاثیر منفی می گذارد. اما واقعیت این است که در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می شود و فقط فولیکول های مو هدف قرار می گیرد، به عبارتی پرتوهای لیزر توانایی نفوذ به اندام های داخلی بدن را ندارند و هیچ گونه تأثیری بر روی اندام های جنسی نخواهد گذاشت پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
ما با سال ها تجربه در زمینه برطرف کردن موهای زائد و خدمات زیبایی و جوان سازی پوست صورت مفتخریم آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی باشیم و شما را به ظاهر مورد انتظارتان برسانیم. اگر از موهای زائد صورت و بدن خود ناراحت هستید یا چین و چروکی که روی صورت شما دیده می شود باعث شده اعتماد به نفس تان را از دست بدهید و علی رغم توانایی‌ هایی که دارید با اجتماع خداحافظی کرد هیچ وقت آن رسیده از پیله ای که به دور خودتان تنیده اید رها شوید. جوان سازی پوست به شما کمک می کند اعتماد به نفس از دست رفته تان را بر گردانید و ظاهری زیبا و بدون نقص لذت ببرید. ما با افتخار آماده ارائه خدمات لیزر برای آقایان و خانم ها هستیم و با به کار گیری بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر و تیم تخصصی شما را به خواسته های تان می رسانیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: