تجربه تزریق ژل گونه چگونه است؟چیزهایی که باید بدانید!

0

تجربه تزریق ژل گونه

تجربه تزریق ژل گونه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تجربه تزریق ژل گونه چگونه است؟چیزهایی که باید بدانید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تجربه تزریق ژل گونه چگونه است؟چیزهایی که باید بدانید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تجربه تزریق ژل گونه چگونه است؟چیزهایی که باید بدانید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گونه های برجسته ، پوست نرم ، لب های پُر : خب بعضی آدم ها به طور طبیعی چنین ظاهری دارند در حالی که بقیه افراد برای به دست آوردن این ظاهر، به کمک پزشک و تزریق فیلر و ژل نیاز دارند.شاید برایتان جالب باشد که بدانید سلبریتی ها و افراد مشهور زیادی تزریق ژل و فیلر را انجام داده اند.

درمان های تزریقی معمولا بسیار ساده و راحت، با ماندگاری خوب و ایمنی بسیار بالا هستند.

مدتی پیش تصمیم به تزریق ژل برای گونه هایم گرفتم و پس از انجام آن ، حسرت این به دلم ماند که کاش چندین نکته را از قبل می دانستم.به همین خاطر تصمیم گرفتم که هرچه آن لازم است قبل از تریق فیلر و ژل بدانید را برای شما فهرست کرده و در اختیارتان قرار دهم. با ما همراه باشید!

58 300x225 - تجربه تزریق ژل گونه چگونه است؟چیزهایی که باید بدانید!
تجربه تزریق ژل گونه

فیلرها از هیالورونیک اسید ساخته می شود که ماده ای طبیعی در بدن است

اولین نکته : فیلرهای پوستی مثل نوروتوکسین هایی مانند بوتاکس و دیسپورت نیستند.بوتاکس عضلات را به طور موقت فلج می کند تا چین و چروک ها را کاهش دهد ، در حالی که فیلرها ، پوست را نرم کرده و چروک ها را پُر می کنند.در فیلرهای معمولی از کلاژن استفاده می شود اما امروزه بیشتر فیلرها مانند رستیلن و ژوویدرم ، حاوی هیالورنیک اسید هستند.با تشکر از خاصیت نرم کنندگی هیالورونیک اسید ، ناحیه مورد نظر برجسته شده و ظاهر مرطوبی به آن می دهد.معمولا از این ماده برای نرم کننده ها استفاده می شود اما کِرِم نمی تواند کاهش حجم پوست را جبران کند و تنها با تزریق است که این امکان وجود دارد.علاوه بر این با تزریق ژل ، می توان تولید هیالورونیک اسید در پوست را هم تحریک کرده و به این ترتیب چند سالی جوان تر به نظر برسید!

یک بار تزریق می تواند برای چند ماه ،پوست را برجسته تر و نرم تر کند

یکی از دلایل محبوبیت فراوان تزریق هیالورونیک اسید در این است که می تواند حجم اضافه ای به صورت بخشیده و چروک ها را با یک بار تزریق کاهش دهد.نتایج حاصل از تزریق این ماده معمولا 3 الی 6 ماه دوام می آورند(بسته به محل تزریق )

علاوه بر این تحقیقات نشان داده که تزریق هیالورونیک اسید می تواند تولید کلاژن را هم تحریک کرده و منجر به داشتن پوستی شفاف تر و و شاداب تر شود.

فیلرهای مختلف ، کار متفاوتی انجام می دهند.

گرچه تمام فیلرها از هیالورونیک اسید ساخته می شوند اما سایز ذرات تشکیل دهنده ی فیلر ، نتایج مختلفی را به بار می آورد.رستیلن لایفت ذرات بزرگ تری دارند .به همین خاطر برای برجسته سازی گونه ها اثر بهتری خواهد داشت در حالی که رستیلن سیلک عملکرد بهتری در رفع چین ها و برجسته سازی لب ها خواهد داشت.تجربه تزریق ژل گونه

یک پزشک خوب، برای شما توضیح می دهد که بهترین درمان برای شما چیست اما بدانید که برای کسب بهترین نتیجه ، باید دفعات تزریق خود را تکرار کنید تجربه تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه : اگر قیمت فیلر خیلی ارزان بود ، شک کنید!

دستیابی به قیمت اصلی تزریق هر نوع فیلری خیلی آسان است. شما می توانید به راحتی جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام داده و میانگین قیمت ها را به دست آورید.به همین خاطر چنان چه پزشک موردنظرتان قیمت بسیار پایین ترین به نسبت میانگین به شما ارائه کرد ، بهتر است به کیفیت و نتیجه ی تزریق خود شک کنید.تجربه تزریق ژل گونه

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برخی مواقع بهتر است که تزریق فیلر را انجام ندهید

گرچه تزریق فیلر ایمن و بدون خطر است اما چندین فاکتور وجود دارد که به خاطر آن ها نباید تزریق را انجام دهید.چنان چه باردار ، شیرده یا مبتلا به عفونت سینوسی هستید بهتر است دست نگه دارید.چرا که هرگونه عفونتی در نواحی صورت می تواند به محل تزریق سرایت پیدا کند.

یک نکته ی بسیار مهم : بلافاصله قبل از عملیات های دندانپزشکی ، تزریق فیلر را انجام ندهید.

عملیات های دندانپزشکی به صورتی هستند که نیاز به فشار و کشیدن پوست صورت دارند و این مسئله می تواند منجر به حرکت و جا به جایی فیلرها شود.بعد از تزریق فیلر چند روزی صبر کنید و سپس امور دندانپزشکی خود را پیگیری نمایید!تجربه تزریق ژل گونه

مقدار تزریق ژل گونه باید چند سی سی باشد ؟

این مسئله کاملا به تمایل شما و هم چنین نظر پزشکتان بستگی دارد. برخی مواقع شاهد این هستیم که افراد با افراط در تزریق فیلرها، چنان چهره ی وحشتناکی برای خود درست می کنند که فرسنگ ها با معیارهای زیبایی فاصله دارد.تجربه تزریق ژل گونه

گونه ها باید در تناسب با دیگر اجزای چهره تان باشد. اگر بینی کوچکی دارید ، تزریق بیش از حد فیلر به گونه ها باعث می شود که تناسب و هارمونی چهره تان از بین برود!

به همین خاطر در این مسئله به پزشک خود اعتماد کنید. او بهتر از هرکسی می داند که به چند سی سی فیلر نیاز دارید!

59 - تجربه تزریق ژل گونه چگونه است؟چیزهایی که باید بدانید!
تجربه تزریق ژل گونه

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست ؟

این هم از سوالاتی است که بیشتر افراد می پرسند. تنها نکته ای که دراین میان اهمیت دارد این است که همواره از ژل هایی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید می باشند. از بهترین ژل های موجود در بازار می تواند به ژوویدرم و رستیلن اشاره کرد. البته به خاطر داشته باشید که  در بازار کنونی ، جنس های تقلبی و چینی فراوان است و به همین خاطر به هیچ وجه سرخود اقدام به خرید فیلر نکنید.

در عوض ، تلاش کنید که بهترین پزشک و مرکزی معتبر را انتخاب کرده و به این ترتیب از کیفیت مواد استفاده شده اطمینان حاصل نمایید.

سخن آخر

اگر فیلر خود را دوست داشتید ، برای تکرار تزریق خود را آماده سازید

پس از 6 ماه ، فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک توسط بدن جذب می شوند. به همین خاطر برای حفظ کردن ظاهر کنونی تان ، باید هر سال یکی دوبار این عملیات را تکرار کنید.

گرچه عدم ماندگاری فیلرها ، خبر خوشی به حساب می آید چرا که برخی افراد ترجیح می دهند که اثرات تزریق فیلر پس از چند ماه از بین بروند.

نکته ی مهم دیگر این است که تزریق فیلر ، مانع از طی شدن روند پیری پوست نخواهد شد به همین علت ، لازم است که تزریق فیلر به طور مکرر انجام شود!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: