اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!!

0

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گرچه زیبا و جذاب بودن یکی از اولویت های اصلی بسیاری از انسان هاست اما به هر حال یک سری کارها وجود دارد که حتما باید پس از هرگونه عمل زیبایی انجام شوند.یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی که در این بازار وجود دارد ، تزریق بوتاکس است اما دانستن این که چه کارهایی باید دقیقا بعد از تزریق بوتاکس انجام دهید(یا ندهید) کلید اصلی اجتناب از هرگونه عوارض جانبی است.

138 - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!!
اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

بیشتر افراد در اواسط دهه چهارم زندگی خود(بعد از 30 سالگی) متوجه بروز علائم پیری صورت می شوند.زنان و مردانی که پوست حساسی دارند باید تزریق بوتاکس را از سنین 30 الی 40 سالگی آغاز کنند.آن دسته از افرادی که پوست تیره تری دارند ،احتمالا تا 40 سالگی متوجه بروز چین و چروک ها روی پوست خود نخواهند شد اما هر کسی پوست منحصر به فرد و سبک زندگی مخصوص به خود را دارد.به همین خاطر تصمیم به تزریق بوتاکس باید بعد از ارزیابی و معاینه شرایط پوستی صورت گیرد.بیشتر افراد نتایج فوق العاده ای از تزریق بوتاکس در سنین بعد از 30 سالگی روی پوست صورت خود مشاهده می کنند.به همین خاطر این درمان محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است.

گرچه منافع زیادی در تزریق بوتاکس وجود دارد اما اگر برخی اقدامات را بعد از درمان انجام ندهید ، احتمالا دچار برخی عوارض ناخواسته خواهید شد و نتیجه ی حاصل از تزریق بوتاکس چندان مورد پسندتان نخواهد بود.در ادامه به 8 اقدام مهم و ضروری اشاره کرده ایم که حتما باید پس از تزریق بوتاکس انجام شوند.

با ما همراه باشید

ورزش بعد از بوتاکس : به هیچ وجه صورت نگیرد

این یک هشدار جدی است.نکته ی بسیار مهمی که بعد از تزریق بوتاکس وجود دارد این است که باید مدتی به مواد آن مهلت داد که با بدن سازگار شوند .به همین خاطر لازم و ضروری است که تا 24 ساعت از هرگونه فعالیت ورزشی اجتناب کنید.اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

مالیدن صورت بعد از تزریق بوتاکس

ممکن است بعد از اتمام درمان ، اندکی احساس ناراحتی داشته باشید و بخواهید که محل تزریق دست بزنید یا آن را ماساژ دهید اما لازم است که از این کار اجتناب کنید.پوست شما به زمانی برای بهبود احتیاج دارد، به همین خاطر هرگونه حرکت غیر ضروری ممکن است به بروز عوارض جانبی و ناخواسته منجر شود.

خوابیدن بعد از بوتاکس | به پهلو خوابیدن بعد از بوتاکس

زمان عادی بهبود بعد از درمان چیزی حدود 2 الی 4 ساعت است ، به همین خاطر ممکن است وسوسه شوید که در این مدت کوتاه چرتی زده و بخوابید.اما توصیه می کنیم که در این مدت به انجام کاری دیگری مشغول شوید و از خوابیدن روی صورت و پهلوی خود خودداری کنید.

چرا بعد از بوتاکس نباید خوابید

علت اصلی چنین توصیه ای ، این است که با خوابیدن و دراز کشیدن ، دو اتفاق اساسی رخ می دهد :اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

اول این که جریان خون به سمت سَر افزایش می یابد و در نتیجه ممکن است محل تزریق را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

137 300x300 - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!!
اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

با دراز کشیدن ، جاذبه ی زمین بر روی نواحی صورت شدید تر می شود و به این ترتیب احتمال جا به جا شدن مواد بوتاکس وجود خواهد داشت.اگر مواد بوتاکس جا به جا شوند ،ممکن است دیگر نواحی صورت نیز دچار فلج موقتی گردند.

طرز خوابیدن بعد از بوتاکس

در وهله ی اول که توصیه ی اکید ما این است که به هیچ وجه نخوابید، اما در صورتی که این مسئله ضروری باشد ، می توانید روی یک مبل راحتی نشسته و پشت سر خود بالشتی قرار داده و سرتان را به آن تکیه دهید .به نحوی که سر شما از پشت مبل، آویزان نباشد.

به این ترتیب تا جایی که ممکن بوده است از تاثیر جاذبه و افزایش جریان خون جلوگیری کرده اید!

به هیچ وجه نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید

توصیه می شود که تا مدتی از مصرف مقادیر زیاد نوشیدنی های الکلی بعد از درمان خود ، اجتناب کنید تا به این ترتیب ریسک بروز واکنش هایی مثل کبودی را کاهش دهید.حداقل به مدت چند روز قبل و بعد از تزریق بوتاکس ، از مصرف این گونه نوشیدنی ها خودداری کنید!

مصرف داروهای رقیق کننده ی خون را متوقف سازید

قبل از تزریق بوتاکس ، از مصرف هرگونه مواد( فرقی نمی کند که دارو باشد یا مواد غذایی) رقیق کننده ی خون اجتناب کنید.برای شروع مصرف دوباره ی این داروها بهتر است که پیش از هر چیزی با پزشک خود مشورت کنید اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

136 - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!!
اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

اجتناب از فعالیت های فیزیکی

علاوه بر ورزش نکردن، از هرگونه فعالیت پرفشار و استرس زایی که می تواند به شما در طول این مدت آسیب بزند، خودداری کنید.قبل از این که دوباره به فعالیت های سنگین خود بازگردید، به خودتان استراحتی 24 ساعته بدهید

به هیچ وجه به محل تزریق دست نزنید

علاوه بر ماساژ ندادن محل تزریق ، بهتر است از دست زدن به آن حداقل به مدت 6 ساعت پس از تزریق خودداری کنید.بعد از این که این چند ساعت گذشت می توانید به آرامی و ملایمت محل درمان را با آب و صابون بشویید.

اثر گرما بر بوتاکس : از نور خورشید اجتناب کنید

تا زمانی که قرمزی و تورم ناشی از تزریق بوتاکس به طور کلی از بین نرفته اند ، از قرار گرفتن در محیط های گرمی مثل سونا و حمام آفتاب گرفتن اجتناب کنید

وقتی که بحث تزریق بوتاکس پیش می آید ، آن چیزی که اهمیت فراوان دارد دنبال کردن تمام دستورالعمل هایی است که توسط پزشک به شما داده می شود تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

139 - اقدامات بعد از تزریق بوتاکس را جدی بگیرید!!
اثر گرما بر بوتاکس

شستن صورت بعد از بوتاکس

همان گونه که ذکر کردیم ، هرگونه تماس با پوست بعد از تزریق بوتاکس می تواند خطرناک باشد و منجر به بروز عوارض جانبی شود.به همین خاطر توصیه می کنیم که تا حداقل 4 ساعت از شستن صورت خود بعد از اتمام درمان خودداری کنید.

اگر در اثر تزریق ، صورتتان خونی یا کثیف شده است ، می توانید با دستمال مرطوب آن را پاک کنید.به خاطر داشته باشید که این دستمال مرطوب باید بدون عطر و بو باشد.

این کار باید تا جایی که امکان دارد با ملایمت و ظریف انجام شود.بهتر است از پزشک خود در این باره کمک بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: