تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید!

0

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه کار چندان پیچیده ای نیست اما قطعا نیاز به کسب اطلاعات کافی دارد. با ما همراه باشید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شعر و ادب پارسی اگر در دنیا اول نباشد ، قطعا در زمره ی بهترین هاست.اما اشتباه بزرگ شعرای ما این بود که به هنگام وصف یار، فقط از چال زنخدان و لب و چشمان شهلا نام می بردند و آن چه که به نظر از چشمان عاشق آن ها پنهان مانده ؛، گونه ها و لُپ هایی است که اگر نباشند ،نه چشم شهلا درخشش دارد و نه چال زنخندان!!

به همین خاطر با تمام احترامی که برای شعرای بزرگمان قائلیم ، باید عنوان کنیم که احتمالا مهم ترین بخش صورت ما ، گونه هاست! اگر گونه های ما آویزان و شُل باشند ، ساختار کلی چهره مان به هم می خورد و دیگر زیبایی دیگر اجزای صورت به چشم نمی آید.

به نظر می رسد بانوان امروزی ، نسبت به شاعران ما دقت بیشتری داشته اند و به همین خاطر است که تزریقات زیبایی برای افزایش حجم گونه ها روز به روز در حال افزایش است!

09 - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید!
تزریق ژل گونه

در این مطلب تصمیم داریم به انواع روش هایی که برای تزریق ژل گونه وجود دارد اشاره ای داشته باشیم و بگوییم که کدام شیوه برای شما مناسب تر است! اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش حجم گونه ها و یا رفع افتادگی شان می گردید ، پس توصیه می کنیم که مطلب زیر را از دست ندهید!

چگونگی تزریق ژل گونه

ژل و فیلرها امروزه در بازار خدمات زیبایی ، جایگاه ویژه و منحصر به فردی دارند.به خاطر قیمت پایین آن و سرعت انجام کار ، محبوبیت زیادی در میان بانوان و آقایانی پیدا کرده است که از عوارض جانبی جراحی خسته شده اند.

ژل صورت چیست ؟

ژل (اصطلاحا به آن فیلر هم می گویند) نوعی ماده طبیعی است که حاوی هیالورونیک اسید می باشد.این ماده که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود ، مسئولیت جذب و نگه داری آب در سلول های پوست را بر عهده دارد.اما با افزایش سن یا مسائل ژنتیکی تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند و به این ترتیب ، به مرور پوستمان دچار افتادگی و چروک می شود.علاوه بر این حالتی خشک و کدر نیز پیدا می کند.

اگر تصمیم به تزریق ژل در گونه هایتان دارید ، در ابتدا با پزشک خود مشورت کنید! پزشک ساختار چهره ی شما را بررسی کرده و به شما خواهد گفت که چه میزان ژل و فیلر باید در گونه هایتان تزریق شود تا به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید.

بعد از آن پزشکتان محل تزریق را با ماژیک مشخص خواهد کرد.سپس با استفاده از یک نوع سوزن بسیار ریز ، مواد ژل را به ترتیب در نقاط مشخص شده تزریق می کند.

10 - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید!
ژل صورت چیست ؟

هم زمان با انگشت خود، محل تزریق را به آرامی ماساژ خواهد داد تا مواد ژل به خوبی به پوست نفوذ کرده و حالت یکدستی داشته باشند.

مقدار تزریق ژل گونه باید چقدر باشد

سوالی که مدام از پزشکان متخصص زیبایی پرسیده می شود این است که چه مقدار ژل باید برای گونه ها تزریق شود تا به حالت دلخواه شما برسند؟!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برای پاسخ به این سوال باید شما را ارجاع دهیم به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی!!

کافیست سری به اینستاگرام بزنید و با انبوهی از زنانی مواجه شوید که با انتخاب اشتباه مقدار ژل گونه ، چهره ای برای خود ساخته اند که نه تنها زیبا نیست بلکه به نوعی ترسناک و نافرم هم است!

واقعیت این است که برخی افراد از سَر وسواس بیش از حد برای داشتن گونه هایی توپُر به اندازه ای ژل و فیلر تزریق می کنند که تناسب و هارمونی کلی را میان اجزای صورت خود بر هم می زنند!

به عنوان مثال بانویی که بینی کوچکی دارد و چشم هایش بادومی هستند ، چرا باید گونه هایی بسیار بزرگ و حجیم داشته باشد؟! مشخص است که این دسته از عزیزان ،به هیچ وجه با معیارهای زیبایی آشنایی ندارند و نمی دانند مهم ترین اصل برای زیبا به نظر رسیدن ؛ هارمونی و تناسب است! نظرات مردم را هم در عکس زیر می توانید ببینید:

 

06 - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید!
مقدار تزریق ژل گونه

به همین خاطر توصیه ی اول و آخر ما به شما این است که به سراغ پزشکی ماهر و خبره بروید که به خوبی با ساختارهای چهره و تناسب آن آشنایی دارد.به حرف های او گوش کنید و بدانید که هر کسی را بهر کاری ساخته اند! با انتخاب اشتباه مقدار تزریق ژل گونه ، زیبایی خود را خدشه دار نکنید!

مراقبت بعد از تزریق ژل گونه را جدی بگیرید

البته همان گونه که در مطالب پیشین هم ذکر کردیم ، تزریق ژل و فیلر عوارض جانبی خیلی کم و محدودی دارد و با مراقبت صحیح بعد از اتمام درمان می توانید از همین عوارض نیز پیشگیری کنید.

مهم ترین نکته در این است که بعد از اتمام تزریق ، به هیچ وجه به محل درمان دست نزنید.هرگونه دستمالی ناحیه می تواند منجر به جا به جایی مواد شده و فرم کلی صورتتان را تغییر دهد!

زیر نور آفتاب قرار نگیرید.گرما باعث افزایش جریان خون در بدن می شود و به این ترتیب مواد فیلر که هنوز به خوبی با بدن تطبیق پیدا نکرده اند ، ممکن است تجزیه شوند

تا چندین ساعت بعد از تزریق ، ورزش نکنید.تحرک و فعالیت های سنگین مصداق بارز افزایش جریان و فشار خون است

07 - تزریق ژل گونه و تمام چیزهایی که باید راجع به این عملیات زیبایی بدانید!
مراقبت بعد از تزریق ژل گونه

بهترین مارک ژل برای تزریق در صورت چیست؟

اما در نهایت ممکن است برخی ها سوالاتی تخصصی تر هم در زمینه ی تزریقات زیبایی داشته باشند.مثل :

کدام مارک ژل از همه بهتر است؟!

واقعیت این است که انتخاب ژل و فیلر هم به پزشک شما بستگی دارد اما تعدادی برند معروف و با کیفیت در بازار موجود است که اثرات شگفت انگیزی روی صورت بر جای می گذارند.

از مهم ترین این ژل و فیلرها می توان به نام های زیر اشاره کرد:

ژل های خانواده ی ژوویدرم

ژل های رستیلن

ژل های استایلج

ژل های رووفیل

هرکدام از این محصولات مزایا و منافع مخصوص به خود را دارند. اما مهم ترین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید ، استفاده از ژل هایی است که حاوی هیالورونیک اسید (انسانی) می باشند. چرا که این ماده کاملا طبیعی بوده و ورود آن به بدن هیچ گونه عوارضی را بر جای نخواهد گذاشت.

” شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به بهترین ژل های موجود در بازار روی این لینک کلیک کنید”

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: