جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم

0

جدیدترین متد جوانسازی صورت

جدیدترین متد جوانسازی صورت را بیشتر بشناسیم! 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دوستان عزیز سلام

پذیرفتن این مسئله که ممکن است ما هم روزی به درد بی درمان پیری دچار شویم ، خیلی سخت و دشوار است.مخصوصا اگر در سنین جوانی باشیم ، چنان از باد غرور سرمستیم که حتی لحظه ای تصورمان به سمت پیری هایمان و چروک افتادن روی صورت نمی رود!
اما کدام شخص را می شناسید که تا همیشه جوان مانده و توانسته که غول پیری را شکست دهد؟!

واقعیت این است که به مروز زمان و با پیرتر شدن ما ، عضلات و پوست ما رو به تحلیل می رود و دیگر شادابی و جوانی سابق را نخواهیم داشت!!

تصمیم دارم که در این مطلب به یکی از جدیدترین متدهای جوانسازی صورت اشاره کنیم و در این راستا دلم می خواهد که تجربه ی شخصی خودمان را از امتحان این روش بیان کنم.

راستش را بخواهید ، من با نزدیک شدن به سن سی سالگی ، کم کم متوجه بروز برخی چروک ها روی پیشانی و اطراف چشمانم شدم.فشاری که در محل کار به من وارد می شد و هم چنین استرس هایی که به طور روزانه با آن ها درگیر بودم ، سن مرا بیش از آن چه که بودم ، به نظر می رساند.با حسرت آلبوم های خانوادگی را ورق می زدم و از دیدن تصاویر خودم در سنین 22 سالگی بر غم و غصه ام افزوده می شد و مدام دغدغه ی این را داشتم که چرا دیگر مثل چند سال پوست درخشان و صافی ندارم! این لک و جوش های ریز از کجا روی صورتم ظاهر شده اند؟!

03 - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم
جدیدترین متد جوانسازی صورت

هر چه بیشتر می گشتم، کمتر می یافتم و افسردگی به مرور بر من غالب شد.درمان های خانگی و ترکیبات گیاهی هم فایده ای به حالم نداشت.راستش یک بار نزدیک بود که در اثر مصرف جوش شیرین در پوست اطراف چشمم به مشکل خیلی بزرگی در ناحیه ی چشمی دچار شوم.

قرص ها و پمادهایی که پزشکان پوست نیز برایم تجویز می کردند ، فایده ای نداشت چرا که اصل مهم در کسب نتیجه از این قرص ها ، این است که به صورت مداوم و مرتب از آن ها استفاده کنید اما من غمگین تر از آن بودم که منتظر بمانم و دلم می خواست که هر چه سریع تر به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنم.

در لب مرز سقوط و نا امیدی بودم که یک روز پیامکی تبلیغاتی به دستم رسید و دستگاهی را معرفی می کرد که برای جوانسازی پوست و شادابی آن به کار می رفت!

با این که هرگز به پیامک های تبلیغاتی اعتماد نکرده ام ، این بار تصمیم گرفتم که با آن مرکز تماس گرفته و شانس خودم را امتحان کنم.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

دستگاه فیس آپ : معجزه ای که به چشم دیدم!

خانمی که تلفن را پاسخ داد ، بسیار خوش برخورد و مهربان ، گفت که متد جوانسازی آن ها استفاده از دستگاه فیس آپ است که جدیدترین تکنولوژی روش میکرودرم ابریژن به حساب می آید.

اسم میکرودرم چراغی را در من روشن کرد.به نظر قبلا این نام را شنیده بودم.فورا قراری برای روز بعد تنظیم کردم و سپس اولین کار من ، جستجو به دنبال شیوه ی کار دستگاه فیس آپ در اینترنت بود.

02 - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم
دستگاه فیس آپ

بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست : فیس آپ (تکنولوژی جدید میکرودرم ابریژن)

این دستگاه که مدل جدیدتر دستگاه های میکرودرم ابریژن بود ، به جای استفاده از پودر ، چندین هد دارد که علاوه بر ،لایه برداری ،پوست صورت را نیز ماساژ می دهد. این گونه خطراتی که به هنگام استفاده از میکرودرم ابریژن های پودری وجود داشت نیز دیگر بروز پیدا نخواهند کرد.

این دستگاه دو جور تکنولوژی را با هم ترکیب می کند : میکروپالسیشن و میکرودرم ابریژن

این دستگاه یک هند پیس با هدهای قابل تغییر دارد که با توجه به نوع پوست شما از هد مخصوصی استفاده می شود. سپس به شکلی دَورانی روی پوست شما کشیده می شود و عملیات لایه برداری آغاز می گردد.

 

فرآیند ماساژی که به هنگام استفاده از این دستگاه نیز رخ می دهد ، به افزایش جریان خون در پوست کمک می کند و به این ترتیب ، کلاژن و الاستین بیشتری نیز تولید می شود.

04 300x173 - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم
بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

” شما می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی تر درباره دستگاه فیس آپ اینجا را کلیک کنید”

بعد از اتمام جلسه ی درمانی ، معجزه را به چشم های خود دیدم !!

پوستم گرچه اندکی قرمز شده بود (که پزشک مجموعه اطمینان دارد بعد از مدتی کاملا از بین خواهد رفت) اما دیگر نه خبری از جوش های سرسیاه بود و نه لکه هایی که به مرور روی صورتم نمایان شده بودند!

احساس می کردم ناگهان به چند سال قبلم جهش کرده ام و دیگر به هیچ وجه پوستی خسته و کدر نداشتم.

بعد از مدت ها لبخندهایم رنگ واقعی پیدا کردند و سر از پا نمی شناختم.وقت حساب و کتاب که رسید ؛ متوجه شدم که چقدر درمان به صرفه و ارزانی به حساب می آید.پزشک توصیه کرد که چندین جلسه و هر ماه این درمان را تکرار کنم تا به نتیجه ی دلخواه خوددست پیدا کنم.

تجربه ای که به هنگام استفاده از این روش داشتم ، مرا متقاعد کرد که احتمالا از این بعد ، تنها کاری که برای پوستم انجام می دهم ، استفاده از همین دستگاه برای لایه برداری و جوانسازی صورت است!

05 - جدیدترین متد جوانسازی صورت و تجربه ی من از جوانسازی با نسل جدید دستگاه های میکرودرم (فیس آپ) + فیلم
بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست

کدام روش جوانسازی بهتر است

با تمام این تفاصیل اگر از من سوال کنند که بهترین روش جوانسازی پوست چیست ، بدون تردید پاسخم استفاده از دستگاه فیس آپ خواهد بود.شاید اگر هر شخص دیگری جای من بود ، مردد می شد که شاید باید از روش های دیگری مثل هایفو و میکرونیدلینگ نیز استفاده کند اما به قدری این تجربه برایم لذت بخش و موثر واقع شده بود که دیگر به هیچ کدام از روش های مرسوم و رایج در جوانسازی پوست احتیاج نداشتم.

در نهایت توصیه می کنم که اگر شما هم به مشکل من دچار شده اید و دیگر نمی دانید که برای پوست خسته و پژمرده ی خود چه کاری انجام دهید ، کافیست یک بار این متد درمانی را تجربه کنید. اطمینان دارم که نتایج حاصل از دستگاه فیس آپ به قدری شما را شگفت زده خواهد کرد که مثل من سر از پا نشناسید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: