تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید!

0

تجربه تزریق فیلر ژوویدرم 

تجربه تزریق فیلر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سلام به همه ی دوستان عزیز

اگر شما هم مثل من ،متاهل هستید و به سن 40 سالگی نزدیک شده اید ، پس احتمالا به خوبی می دانید که این دوره ی سنی به خصوص برای زنان تا چه حدّ سخت و چالش برانگیز می تواند باشد!

سر و کلّه زدن به شکل مداوم با فرزندانم و هم چنین رسیدگی به امور منزل ، بیش از آن چه تصورش را می کردم بر روی ظاهر پوستم تاثیر گذاشته است!

بعد از سن 33 سالگی بود که به تدریج ، تیرگی های زشتی دور چشمم به وجود آمد ، گونه هایم افتاده تر شد و در کل اولین نشانه های پیری روی صورتم ظاهر شدند!

تمام فکر و ذکرم این بود که جوانی ام به هدر رفته و دیگر نمی توانم ظاهر شاد و با طراوت قدیمی ام را داشته باشم.

59 1024x576 - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید!
تجربه تزریق فیلر

همین مسئله مرا هر روز افسرده تر و ناراحت تر می کرد و دیگر دل و دماغ رسیدگی به امور بچه ها و خانه را نداشتم.

به اصرار همسرم ، تصمیم گرفتم که در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنم و اگر به یکی از این باشگاه ها سری زده باشید ، به خوبی می دانید که چنین جمع های زنانه ای ، خوراک بحث های زیبایی است.

در ان جا بود که با خانمی آشنا شدم که با وجود 50 ساله بودن ، ظاهری مثل زنان 35 ساله داشت!

واقعا برایم جذاب بود که بدانم چگونه به این موفقیت بزرگ دست پیدا کرده !

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آن خانم برایم توضیح داد که سال هاست از تزریقات مختلف زیبایی استفاده می کند. لب هایش برجسته و زیبا بودند ، کمترین اثری از چین و چروک روی صورتش دیده نمی شد و به هیچ وجه مثل من، افتادگی گونه نداشت.

وقتی که داستان شگفت انگیز او را شنیدم ، تصمیم قطعی گرفتم که من هم یک بار این درمان ها را امتحان کنم. به همین خاطر آدرس مرکزی که در آن تزریق را انجام داده بود پرسیدم و با یک تماس ساده ، برای هفته ی بعد نوبت گرفتم.

پس از گذشت یک هفته ی استرس زا و پر از نگرانی ، بلاخره نوبتم رسید و به مرکز مراجعه کردم. محیط بسیار صمیمانه ای داشت.از آن جایی که سال ها زندگی سخت ، مرا به انسانی مشکوک تبدیل کرده بود ،اول از همه از خانم منشی آن جا سراغ گواهی نظام پزشکی پزشک آن جا را گرفتم که با خوشرویی به دیوار اشاره کرد.

تابلوی نظام پزشکی در قابی زیبا به دیوار زده شده بود و تا حدّ خیلی زیادی خیالم را راحت کرد.

وقتی که به ملاقات پزشک رفتم ، در وهله ی اول ، آناتومی چهره ام را بررسی کرد و مکان دقیق چروک هایی که روی صورتم جاخوش کرده بودند را علامت گذاری کرد.

نقاط زیر در صورت من نیاز به تزریق فیلر دارند:

خط خنده

لب ها

زیر چشم

گونه ها

در ابتدا ، وحشت زیادی مرا در برگرفت!

62 - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید!
تجربه تزریق فیلر

مگر تا چه اندازه پیر شده ام که نیاز به این حجم از تزریق فیلر دارم؟! اما پزشک خیال مرا آسوده کرد که تمام این ها برای محکم کاری است و بعد از درمان متوجه خواهم شد که تا چه حدّ ظاهرم تغییر کرده است.

پس از آن به من توصیه کرد که از فیلر ژوویدرم استفاده کنم.این فیلر که از موادی طبیعی به نام هیالورونیک اسید ، تولید شده است ، یکی از بهترین برندهای ژل می باشد که علاوه بر کیفیت بالا ، هیچ گونه عوارض جانبی هم به همراه نخواهد داشت.

پس از ان روند درمان آغاز شد و پزشک شروع به تزریق فیلر در نواحی مختلف صورتم کرد و هم زمان تلاش می کرد که به سوالات من پاسخ مناسبی بدهد

درمان گلوله شدن ژل خط خنده

یکی از سوالات اصلی من این بود که در اینترنت عکس های زیادی دیده بودم که تزریق فیلر ژوویدرم ممکن است موجب گلوله گلوله شدن سطح پوست شود.

اما پزشک به من اطمینان داد که با یک تزریق درست و مناسب ، امکان چنین مسئله ای وجود ندارد. در واقع هم زمان با تزریق فیلر ، با دست دیگرش ، به طور مداوم ناحیه تزریق را ماساژ می داد تا سطح پوستم یک دست شود و معضل گلوله گلوله شدن پیش نیاید!

علاوه بر این ، پزشک به من گفت که فیلر ژوویدرم ، ژل بسیار سبکی است که به خوبی با بدن تطبیق پیدا می کند و با یک تزریق صحیح و در نقطه ی مناسب اطیمنان پیدا می کنیم که هیچ گونه عوارض جانبی یا نافرمی به وجود نخواهد آمد.

60 - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید!
درمان گلوله شدن ژل خط خنده

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

هنگامی که تزریق فیلر را برای زیر چشمان و رفع سیاهی آن ها انجام می داد  ، ناخودآگاه ترس و وحشت فراوانی از پیامدهایی مثل کوری یا تورم مرا در برگرفت.

اما باز هم پزشک به داد من رسید و توصیه کرد با انجام مراقبت های زیر به هیچ وجه دچار چنین عوارضی نخواهم شد:

در ابتدا توصیه کرد که به هیچ وجه به محل تزریق دست نزنم. هر گونه دستمالی ممکن بود  باعث جا به جایی مواد فیلر شود. ژوویدرم نیاز به زمانی دارد تا با بدن سازگار شود.

سپس پزشک گفت که تا 24 ساعت از انجام هرگونه فعالیت سنگین یا ورزش خودداری کنم. افزایش فشار و جریان خون می تواند موجب سوخت و ساز مواد فیلر شود و تمام زحمات مرا به باد دهد.

توصیه ی دیگری که داشت این بود که به هیچ وجه تا 24 ساعت روی نقاط تزریق از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنم

قرار گرفتن در معرض گرما و آفتاب (تا 24 ساعت) نیز ممنوع بود

پس از اتمام تزریق که حدودا 30 دقیقه به طول انجامید ، متوجه شدم که هیچ گونه دردی را احساس نکرده ام.وقتی علت را از پزشک جویا شدم ، گفت که در ابتدا مقداری ژل بی حسی به صورتم زده است و علاوه بر این ، خود فیلر ژوویدرم نوعی مواد بی حسی (غالباً لیدوکائین ) دارد که باعث می شود بیمار به هیچ وجه دردی را احساس نکند.

هزینه تزریق ژل لب من چقدر شد ؟

بعد از اتمام درمان ، آینه ای را در برابرم قرار دادند. به راستی که از دیدن شخصی که از درون آینه به من خیره شده بود ، متعجب شده بودم. تمام چین و چروک ها رفع شده بود و احساس می کردم که حجم سابق صورتم را دوباره به دست آورده ام.

63 - تجربه تزریق فیلر ژوویدرم برای من فوق العاده بود، شما هم امتحان کنید!
هزینه تزریق ژل لب

اشک شوق بی اختیار در چشمم جمع شد و به زحمت جلوی آن را گرفتم.با هر مصیبتی که بود از چهره ی درون آینه دل کندم و به سراغ حساب و کتاب رفتم.

مدام نگران بودم که مبادا هزینه تزریق ژل لب من زیاد شده باشد.اما به هیچ وجه این طور نبود و با وجود مرغوبیت فیلر ژوویدرم ، به هیچ وجه قیمت آن برایم سنگین و کمرشکن نبود.

تجربه تزریق فیلر به قدری برایم شیرین و جذاب بود که تصمیم گرفتم این مطلب را برای شما بنویسم و اگر شما هم مانند من از ظاهر خود خسته شده اید و به دنبال روش های جدیدی برای یافتن شادابی و نشاط چهره تان می گردید ، حتما تزریق فیلر ژوویدرم را به عنوان گزینه ای بسیار مناسب در نظر بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: