ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر

0

ژل چاقی صورت

ژل چاقی صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چال زنخدان و چشم های شهلا و لبخند زیبا را فراموش کنید.همه ی این ها وقتی در یک صورت لاغر و دراز قرار گرفته باشند هیچ جلوه ای نخواهند داشت.به همین خاطر توصیه می کنیم در ابتدا به فکر داشتن صورت توپُر و متناسب باشید !

در حال حاضر بهترین روشی که برای چاق شدن صورت به کار گرفته می شود، تزریق ژل های زیبایی است.هر آن چه راجع به کپسول های چاقی و گیاهان معجزه آسا شنیده اید را دور بریزید.این دسته مواد تنها کاری که انجام می دهند ، پف دادن به صورت شماست!

اما اگر واقعا می خواهید که صورتی شکیل و متناسب داشته باشید، توصیه می کنیم تزریق ژل و فیلر را امتحان کنید.

در ادامه به معرفی انواع فیلرهای پوستی و هم چنین چگونگی عملکرد آن ها پرداخته ایم.با ما همراه باشید

86 - ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر
ژل چاقی صورت

درمان با فیلرهای تزریقی صورت

برای مشاهده ی نتایج فوق العاده با کمترین زمان استراحت ، تزریق فیلرها، جایگزین بسیار خوبی جهت جراحی های زیبایی هستند.

یکی از تغییرات مهمی که با بالا رفتن سن شکل می گیرد، کاهش حجم و چربی های صورت است.پوست ما نازک تر شده و اثرات جاذبه ی زمین بر روی چهره مان مشخص می شود.

بازگرداندن حجم صورت به روش غیر جراحی و با کمترین تهاجم ممکن از طریق تزریق ژل و فیلر یکی از بهترین تکنیک های جوانسازی پوست و صورت می باشد!

فیلرها برای نرم کردن چروک های عمیق پوستی مخصوصا در اطراف بینی و لب ها بسیار موثر و مفیدند!علاوه بر این جهت بازگرداندن حجم به استخوان گونه ها، لب ها و چانه نیز استفاده می شوند.فیلرهای پوستی در واقع ابزار بسیاری فوق االعاده ای جهت جوانسازی و بهبود ویژگی های صورت بدون جراحی به حساب می آیند

فیلرهای پوستی چه هستند ؟ | کلاژن برای چاقی صورت چه اهمیتی دارد ؟

فیلرهای پوستی می توانند موقتی یا دائمی باشند.بسته به نوع و برند فیلر، ممکن است با ژل های طبیعی یا مصنوعی ترکیب شده باشند و حاوی پولیمرهای مختلف ،یا عصاره کلاژن انسانی یا حیوانی باشند!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

87 - ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر
ژل چاقی صورت

هیالورونیک اسید به طور طبیعی در پوست تولید می شود تا ساختار و الاستیسیته ی پوست را تنظیم کند.

اسید هیالورونیک ساختارهای بین سلولی را تثبیت کرده و شبکه ویسکوالاستیک را برای اتصال کلاژن و الاستین به یکدیگر را تولید می کند.

با بالا رفتن سن و آسیب های ناشی از نور خورشید؛ این اتصال از بین می رود و به همین خاطر ساختار کلاژن و الاستین در پوست بر هم می خورد!تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید نه تنها موجب افزایش حجم صورت می شوند بلکه آب را نیز به خود جذب کرده و پوست را مرطوب و تازه نگه می دارند.

به همین خاطر تزریق فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید ، انتخاب بسیار فوق العاده ای جهت بازسازی بافت های نرم به حساب می آید

چه انتظاری می توان پس از تزریق داشت ؟

  • کبودی خیفیف در اطراف محل تزریق : این عارضه تا 2 الی 3 روز باقی می ماند و می توان با آرایش سبک به خوبی آن را پوشاند!
  • تورم محل تزریق : تورم معمولا خفیف است و پس از 48 الی 72 ساعت از بین می رود
  • بی حسی در محل تزریق یا دیگر بخش های صورت : معمولا فیلرها حاوی اندکی مواد بی حسی هستند که ممکن است منجر به بروز بی حسی در محل تزریق شوند.حس لامسه بعد از 2 الی 3 ساعت باز می گردد!
  • قرمزی پوست : این مسئله بیشتر به خاطر تزریق ؛ماساژ قوی و واکنش خفیف پوست می باشد که پس از 2 الی 3 روز (نهایتا) از بین خواهد رفت

عوارض جانبی محتمل چیست ؟

  • واکنش های آلرژیک
  • نامنظمی و بی قاعدگی در تزریق ژل
  • تغییرات نامطلوب در حجم صورت
  • گرانولومای خارجی بدن
  • عفونت
  • کبودی طولانی مدت
  • آسیب بافتی در تزریق غیر عمدی به شریان ها ( این مورد نادر است )
85 - ژل چاقی صورت | تزریق فیلر برای صورت های لاغر
ژل چاقی صورت

تزریق ژل به صورت لاغر

در مراکز زیبایی ، معمولا چندین نوع فیلر برای برطرف کردن چروک ها و هم چنین افزایش حجم صورت های لاغر ارائه می گردد!این فیلر ها ، تولید طبیعی هیالورونیک اسید را در بدن تقویت می کنند تا به این ترتیب حجم صورت افزایش پیدا کرده و اگر چروکی هم روی آن وجود داشته است به خوبی برطرف شود و ظاهر جوان تری به فرد ببخشد!

چاقی تضمینی صورت با فیلرهای هیالورونیک اسید

ژوویدرم : به خوبی چروک های موجود در کناره های بینی و دهان را برطرف می کند.اصولا این نوع ژل بیشتر برای بخش های از بدن استفاده می شود که عضلات آن بیشترین کار ممکن را انجام می دهند ( و در نتیجه بیشترین میزان چروک ها را پیدا می کنند).ژوویدرم اثرات شگفت انگیز خود را از طریق ترکیب هیالورونیک اسید و لیدوکائین به دست می آورند.با مصرف لیدوکائین ، میزان درد و ناراحتی نیز کاهش پیدا خواهد کرد!

همان گونه که از نامش پیداست ، ژل بالترو تعادل را به صورت برمی گرداند ( از طریق افزایش حجم و هم چنین نرم کردن چروک ها).این نوع ژل برای رفع چروک های ناشی از سیگار کشیدن در اطراف لب نیز بسیار موثر و مفید است

ژل ولوما بهترین فیلر معرفی شده توسط سازمان غذا و دارو جهت افزایش حجم صورت و گونه هاست.این نوع ژل به صورت های پیر حجم اضافه می کند و همزمان پوست صورت را لیفت نیز می دهد.این ژل ها ظاهر جوان تری برای فرد به ارمغان آورده و نتیجه ی طبیعی آن تا دو سال دوام خواهد داشت

دکتر متخصص چاقی صورت

عموما پزشکان متخصص زیبایی ، تزریق ژل را انجام می دهند.به خاطر داشته باشید که تزریق سرخود این ژل ها و هم چنین درمان در سالن های زیبایی، به هیچ وجه راهکار مناسبی نخواهد بود!

ارزش پوست صورت شما بسیار بالاست، پس درمان های این چنینی را به دست هر کسی نسپارید!

سخن آخر

در نهایت این که باید عنوان کنیم ، زیبایی امری نسبی است اما واقعیت موجود در جامعه ما را وادار می کند که خود را به معیارهای زیبایی نزدیک تر کنیم! به همین خاطر توصیه می شود که همواره بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: