بهترین روش های جوانسازی صورت

0

جوانسازی صورت

پیری اجتناب ناپذیر است. هیچ روش یا پروسیجر زیبایی نیست که بتواند مانع پیر شدن شما بشود. اما برخی از فرآیندها هستند که می‌ توانند پیری را عقب بیندازند. یا حداقل کاری کنند تا جوانتر و شاداب تر به نظر برسید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش های جوانسازی صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش های جوانسازی صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش های جوانسازی صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه با علائم و نشانه های پیری پوست صورت آشنا هستیم. پس بدون اتلاف وقت به بهترین پروسیجرهای زیبایی که در بهترین مراکز زیبایی، برای جوانسازی صورت شما انجام می شوند اشاره می کنیم. در این مقاله از وبسایت زیبان با ما همراه باشید.

علت پیری پوست چیست؟

پیش از هرچیز باید با علت اصلی مشکل آشنایی داشته باشید تا بتوانید درک بهتری از عملکرد پروسیجرهای زیبایی داشته باشید. واقعیت این است که با بالاتر رفتن سن، بدن تولید ماده ای به نام کلاژن را متوقف می کند.

کلاژن یک جوانساز طبیعی است که بافت پوست را ترمیم کرده و سلول های مرده پوست را حذف می کند.

با توقف ترشح کلاژن به صورت مداوم و طبیعی، پوست کم کم حالت کشسانی خود را از دست داده و دچار چین و چروک و افتادگی می شود، و دیگر دوام و استحکام سابق را نخواهد داشت.

.jpg - بهترین روش های جوانسازی صورت
جوانسازی صورت

در این بین عواملی همچون استعمال دخانیات، تغذیه نامناسب، سبک زندگی ناسالم و غیره می توانند روند پیری پوست را تشدید و تسریع کنند.

بهترین روش جوانسازی پوست صورت کدامند؟

گرچه روش های مختلفی وجود دارند که همگی ادعا می کنند می توانند موجب جوانسازی صورت شما شوند، اما در واقع بهترین عمل های زیبایی آنهایی هستند که به صورت طبیعی، و با کمک خود بدن این کار را انجام می دهند.

این فرآیندهای زیبایی نه تنها عوارض و خطرات کمی دارند، بلکه نتیجه طبیعی تر، سالم تر و بهتری را هم به شما ارائه می کنند.

بهترین مرکز جوانسازی صورت در تهران

بهترین مراکز لیزر آنهایی هستند هستند که علاوه بر پیشکش انواع متدهای جوانسازی صورت، قابلیت ها، فرآیند اثرگذاری، مزیت ها و معایب همه آنها را نیز با شما در میان می گذارند. این مراکز گرچه خدمات متنوعی دارند اما برای اعتبار کار خودشان هم که شده، سعی در ارائه بهترین خدمات زیبایی به شما را خواهند داشت.

مرکز لیزر شریعتی، به عنوان یکی از خوش سابقه ترین و با سابقه ترین مراکز لیزر در شمال تهران، بهترین خدمات جوانسازی پوست صورت را به شما ارائه می کند. خدماتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

.jpg - بهترین روش های جوانسازی صورت
جوانسازی صورت

جوانسازی صورت با فیس آپ

دستگاه فیس آپ در حقیقت نسل جدید دستگاه های محبوب میکرودرم ابریژن است. اکثر مردم فیس آپ را به عنوان دستگاهی برای لایه برداری پوست با سَری الماس می شناسند اما قابلیت های این دستگاه فراتر از این حرف هاست.

فیس آپ با ارسال میکروپالس های الکتریکی عمیق، علاوه بر ماساژ صورت، در واقع پوست را به ترشح دوباره کلاژن تحریک می کند و از این طریق علاوه بر لیفت صورت، باعث رفع کامل چین و چروک های ریز، مخصوصا در ناحیه دور چشم می شود.

نکته مهمی که باید در مورد این دستگاه بدانید این است که بهتر است از دستگاه فیس آپ در طول فرآیندی به نام فیشیال پوست استفاده کنید تا نتیجه بسیار بهتری از آن بگیرید.

فیشیال صورت چیست

پروسیجر فیشیال صورت طبیعی ترین و بهترین کاری است که می توانید برای جوانسازی و شادابی پوست صورت خود انجام دهید. فیشیال یک فرآیند چند مرحله ای است که به بهترین نحو کار جوانسازی پوست صورت شما را انجام می دهد.

در این پروسه ابتدا پوست پاکسازی شده و سپس بخار دهی می شود تا آمده لایه برداری شود. در مرحله بعدی پوست که بعد از بخار دهی منافذش باز شده، وارد مرحله استخراج می شود تا جوش های زیر پوستی خارج شوند.

سپس نوبت به لایه برداری می رسد که بهترین نوع آن با استفاده از دستگاه فیس آپ انجام می شود. بعد از آن، التهاب پوست با یک ماساژ تخصصی از بین می رود و سپس بهترین ماسک های تقویتی روی صورت گذاشته می شوند.

.jpg - بهترین روش های جوانسازی صورت
جوانسازی پوست صورت

فیشیال پروسیجری ارزن و به صرفه است که بهتر است هر ماه آن را انجام دهید. با اینکار علاوه بر جوانسازی پوست، به صورت مداوم پوست خود را پاکسازی هم می کنید تا رفته رفته هیچ جای جوش، آکنه، لکه، فرو رفتگی و چین چروکی روی صورت شما باقی نماند.

جوانسازی پوست با اندولیفت

از دست رفتن استحکام پوست باعث جمع شدن چربی در زیر پوست صورت می شود و این خود یکی از عوامل اصلی افتادگی و چین و چروک صورت محسوب می شود.

اندولیفت یک جور دستگاه لیزر است که با اشعه هایی با طول موج 1470 نانومتر دارد. این اشعه ها که بیشتر شبیه امواج مادون قرمز هستند، برخلاف لیزر موهای زائد، با استفاد فیبرهایی که ضخامتشان به اندازه یک تار مو است وارد نواحی عمیق پوست می شوند.

هدف اصلی اشعه های اندولیفت از بین بردن بافت های ریز چربی در زیر پوست صورت، و تحریک آن به تولید کلاژن است.

این روش اثرگذاری بسیار خوبی برای لیفت یا بالا کشیدن پوست صورت دارد.

جوانسازی صورت با هایفو

هایفوتراپی یکی از روش های نوین برای جوانسازی پوست است. در هایفوتراپی از امواج فراصوت یا اولتراساوند استفاده می شود.

این امواج فراصوت با طول موج مشخص، ناحیه و عمق معینی از پوست را هدف گرفته و با متمرکز کردن انرژی یک آسیب داخلی بسیار جزئی به پوست وارد می کنند تا پوست را به تولید کلاژن و جوانسازی طبیعی تحریک کنند.

.jpg - بهترین روش های جوانسازی صورت
جوانسازی پوست صورت

هایفوتراپی یکی از ایمن ترین روش های جوانسازی صورت است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. اما دقت داشته باشید که برای نتیجه گرفتن از آن باید بهترین متخصص و اپوراتور، با بهترین دستگاه آن را برای شما انجام دهد.

جوانسازی با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ در واقع دستگاهی برای لایه برداری پوست است. برخلاف میکرودرم ابریژن که از الماس های تیز و پودرهای مخصوص برای لایه برداری پوست استفاده می کند، میکرونیدلینگ روش مستقیم تری را در پیش می گیرد.

همانطور که از نامش هم پیداست، میکرونیدلینگ دستگاهی متشکل از چندین سوزن بسیار ریز است که آن را روی پوست می کشد و لایه پوست مرده صورت را برمی دارد. در همین حین یک آسیب سطحی هم به پوست وارد می کند تا با تحریک آن به تولید کلاژن موجب جوانسازی پوست صورت هم بشود.

.jpg - بهترین روش های جوانسازی صورت
جوانسازی با میکرونیدلینگ

گرچه دستگاه میکرونیدلینگ کوچک بوده و کار کردن با آن به نظر ساده می آید، اما بهتر است به جای خرید مستقیم دستگاه و انجام فرآیند در خانه، به یک مرکز زیبایی تخصصی مراجعه کنید تا فرآیند لایه برداری و جوانسازی پوست با این دستگاه به درستی و بدون آسیب انجام شود.

بسیاری از افراد با نابلدی و استفاده ناصحیح از این دستگاه به پوست صورت خود بعضا آسیب های جدی می زنند.

هزینه جوانسازی پوست صورت

حالا که با انواع روش های جوانسازی پوست صورت آشنا شدید، احتمالا بخواهید که یکی از آن ها را امتحان کنید. اما آیا چیزی در مورد قیمت هر یک از این پروسیجرها می دانید؟

به طور کلی این روش ها هزینه های متفاوتی دارند. در هر درمانی ممکن است از ابزارها و مواد مختلفی استفاده شود. بنابراین طبیعی است که هزینه ی درمان آن ها نیز متفاوت باشد.

به طور کلی سعی کرده ایم که میانگین هزینه های جوانسازی پوست با روش های مختلف را برایتان تخمین بزنیم:

  • هزینه فیس آپ: این درمان معمولا بین 300 الی 500 هزار تومان هزینه خواهد داشت
  • هزینه فیشیال صورت: درمان فیشیال پوست بسته به پکیج های آن از 350 الی 800 هزار تومان است.
  • هزینه میکرونیدلینگ: این درمان معمولا به عنوان ارزان ترین روش جوانسازی پوست شناخته می شود و بین 200 الی 400 هزار تومان هزینه دارد
  • هزینه اندولیفت: به دلیل استفاده از دستگاه پیشرفته ی اندولیفت، ممکن است هزینه های آن بالاتر از 1 میلیون تومان باشد.
  • هزینه هایفوتراپی: با توجه به ناحیه ای که تصمیم به هایفوتراپی آن دارید ممکن است هزینه ای بین 2 الی چند میلیون تومان بپردازید.

به طور کلی، هزینه روشهای جوانسازی پوست به دستمزد پزشک، مواد به کار رفته، نوع دستگاه و شدت عارضه ی پوستی فرد بستگی دارد.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که تمام روش های ذکر شده در این مقاله می توانند اثرگذاری خیلی بالایی در رفع مشکلات پوستی داشته باشند. توصیه مان این است که نوع درمان خود را با توجه به نظر پزشک پوست انتخاب کنید.

ما در مرکز زیبایی شریعتی، مشاوره رایگان با متخصص پوست داریم تا شما عزیزان بتوانید بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید. کافیست همین امروز با همکاران ما در مرکز تماس گرفته و نوبت خود را رزرو کنید.

در نهایت امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

نگارنده: ناصری

ادیت: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: