از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر

0

treat tattoo2 300x165 - از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر

 

پاک کردن تاتو یا خالکوبی در اغلب موارد توسط لیزر صورت میگیرد. در این روش، ذرات جوهر شکسته میشوند. سپس دستگاه ایمنی بدن با ذرات شکسته شده جوهر مقابله کرده و با بکار گیری سیستم محو طبیعی خود، حین قرار گیری در معرض نور خورشید خالکوبی یا تاتو را از بین میبرد. همه رنگدانه های تاتو و خاکوبی، طیف جذب نور خاصی دارند. لیزر بکار رفته در پاکسازی تاتو و خاکوبی باید انرژی کافی جهت طیف جذبی داده شده به رنگدانه ها را دارا باشد تا بتواند درمان موثرتری ارائه دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

hqdefault 300x225 - از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر

 

برخی از رنگدانه های تاتو و خالکوبی، مانند سبز، زرد و جوهر فلورسنت مقاوم تر از رنگ های تیره تری چون سیاه و آبی هستند. اخیرا، جوهرهای رنگی پاستلی دارای دی اکسید تیتانیوم دارای غلظت بالایی هستند که به شدت منعکس کننده میباشند. در نتیجه چنین جوهرهایی سخت تر پاک میشوند و این بدان علت است که این جوهرها، یک مقدار قابل توجهی از انرژی تابشی را از پوست منعکس میکنند.

 

tattoo removal  300x208 - از بین بردن تاتو و خالکوبی توسط لیزر

 

چگونگی اثر لیزر

لیزر با هدف قرار دادن باکس های رنگ در بدن که محل تجمع رنگدانه ها میباشد و از بین بردن آن توسط پالس های نور ، منجربه لیز شدن، پاره شدن رنگدانه ها و خرد شدن آنها میگردد. از اینروز در محل التهاب ایجاد میشود و هجوم ماکروفاژها و سلولهای بیگانه خوار نیز سبب میشود که رنگدانه های مورد نظر توسط سلول های ماکروفاژ که وظیفه پاکسازی بدن از عناصر خارجی را دارند، بلعیده و نابود شوند. تاتوهایی که توسط کربن و جوهر سیاه رنگ تیره در آن بکار رفته شده و عمدتا رنگ خالکوبی را سیاه و تیره نشان میدهند از جمله تاتوهایی هستند که به طول موج های ارسالی از طرف لیزر پاسخ مطلوب داده و در مقایسه با سایر رنگ ها طی جلسات درمانی کمتری، نتایج مطلوبی از خود نشان میدهند.

انواع لیزهایی که برای این اقدام درمانی بکار گرفته می شوند عبارت اند از :

1-       لیزر  Q-Switched ND:YAG

2-       لیزر فراکشنال CO2

3-       لیزر  Q-Switched Rubby  که به دلیل هدف قراردادن دقیق رنگدانه ها نتایج بسیار خوبی حاصل کرده است.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: