آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست

0

فواید فیشیال

فیشیال صورت یکی از بهترین پروسیجرهایی است که می تواند به شادابی، طراوت و جوانسازی پوست صورت شما کمک کند. بسیاری از افراد هستند که برخلاف پروسیجرهای زیبایی دیگر، به منظور رسیدن به هدف یا نتیجه خاصی فیشیال را انجام نمی دهند! بلکه فیشیال می کنند چون واقعا حس خوبی از آن می گیرند و مطمئن هستند در کنارش از مزیت های دیگر آن هم بهره می برند. فیشیال صورت مزیت های زیادی دارد. در ادامه به بهترین فواید فیشیال صورت اشاه می کنیم تا شما هم با مزایای این پروسیجر فوق العاده آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

.jpg - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست

فیشیال چیست؟

فیشیال صورت یک عمل زیبایی نیست، بلکه یک پروسیجر یا بهتر است بگوییم یک فرآیند است. فیشیال در واقع یک فرآیند چند مرحله ای است که برای اهداف مختلفی همچون جوانسازی پوست، آب رسانی، رفع چین و چروک، رفع جای اسکار و زخم، رفع جای جوش و از بین بردن جوش های سرسیاه و زیر پوستی انجام می شود. به همین خاطر افراد مختلف با اهداف و رویکردهای مختلفی سراغ فیشیال می روند؛ و به قول معروف هرکس از این باغ میوه خودش را می چیند.

مراحل فیشیال

قبل از آشنایی با فواید فیشیال بهتر است کمی با این پروسیجر فوق العاده آشنا شوید. فیشیال یک فرآیند مرحله به مرحله است که در مراکز زیبایی معتبر انجام می شود. مراحل شش گانه فیشیال عبارتند از:

.jpg - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست

  1. پاکسازی

در این مرحله ابتدا متخصص زیبایی وضعیت پوست صورت شما را بررسی کرده و سپس با پاک کننده های اسفنجی مخصوص و پدهای بهداشتی اقدام به پاکسازی صورت شما می کند. به این مرحله آماده سازی هم گفته می شود.

  1. بخاردهی

در این مرحله صورت را در معرض بخار گرم قرار می دهند تا منافذ پوستی باز شده و جوش ها آماده تخلیه شوند. این مرحله بسیار آرامش بخش خواهد بود و به پوست شما استراحت می دهد.

  1. لایه برداری

بعد از باز شدن منافذ پوستی با بخار، نوبت به لایه برداری می رسد. در این مرحله متخصص زیبایی با دستگاه های لایه بردار مخصوص (میکرونیدلینگ یا میکرودرم یا هر وسیله دیگر مناسب با شرایط پوست شما) به آرامی لایه رویی از سلول های مرده را از پوست شما برمی دارد تا طراوت و شادابی را به آن باز گرداند.

  1. استخراج

برای افرادی که هدفشان از انجام فیشیال خارج کردن جوش های زیرپوستی است، استخراج اصلی ترین مرحله به شمار می رود. در این مرحله پوست کاملا آماده پاکسازی است و جوش های زیر پوستی به راحتی بیرون می آیند و از بین می روند.

  1. ماساژ صورت

بعد از مرحله استخراج که کمی به پوست صورت فشار می آورد، نوبت به ماساژ صورت می رسد. ماساژ صورت برای بازگرداندن آرامش به پوست صورت، و با کرم ها یا روغن های مخصوص انجام می شود. این ماساژ ویژه علاوه بر ریلکسینگ پوست صورت، چین و چروک های صورت را نیز تا حد زیادی تعدیل می کند.

  1. ماسک صورت

در مرحله آخر متناسب با نوع پوست صورت هر فرد، ماسک های آبرسان، تونرهای پوستی و کرم های ضدآفتاب روی صورت قرار داده می شوند تا ضمن بسته شدن منافذ پوستی فرآیند آبرسانی هم به خوبی انجام شود و پوست دوباره احیا  و با طراوت گردد.

.jpg - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست
فواید فیشیال

فیشیال برای چه کسانی مناسب است؟

هرکس به نوبه خود از فیشیال سود می برد. بسته به هدفی که از انجام فیشیال دارید، ممکن است به همه مراحل آن احتیاج نداشته باشید. به عنوان مثال افرادی که از فواید فیشیال به دنبال جوانسازی پوست هستند و صورتشان جوش زیر پوستی ندارد، نیازی به مرحله استخراج ندارند. همچنین بسیاری از افراد هستند که صرفا برای پاکسازی و آرامش پوست این پروسیجر را انجام می دهند و صرفا برای بهره مندی از مرحله ماساژ مخصوص صورت، فیشیال را انجام می دهند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

فاصله جلسات فیشیال

همانطور که اشاره کردیم فیشیال یک عمل زیبایی نیست، بلکه یک فرآیند است. بنابراین اثر دائمی ندارد، چراکه پوست بعد از پروسیجر مدام در معرض آسیب و خطر قرار می گیرد و اثر فیشیال رفته رفته از میان می رود. به همین خاطر اگر می خواهید از فواید فیشیال به صورت کامل بهره مند شوید و از آن نتیجه بگیرید، باید به صورت مداوم آن را انجام دهید. بنابراین بهتر است حداقل هر سه ماه یکبار این فرآیند را انجام دهید. هرچند حالت ایده آل، ماهی یکبار است.

مزیت های فیشیال صورت

فواید فیشیال صورت بسیار گوناگون هستند. با آشنایی با مراحل این پروسیجر احتمالا خودتان متوجه برخی از این فواید شده اید، اما در زیر به صورت مشخص به اصلی ترین مزایای فیشیال صورت اشاره می کنیم:

.jpg - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست
فواید فیشیال

رفع پیری پوست

فیشیال صورت با دارا بودن مرحله لایه برداری از طریق دستگاه های لایه بردار همچون میکرودرم، همچنین مرحله ماساژ پوست صورت باعث تحریک پوست به تولید کلاژن و در نتیجه جوانسازی و رفع چین و چروک می شود. کلاژن ماده ای طبیعی است که در سنین جوانی به شکل مداوم در پوست تولید می شود و آن را مستحکم نگه می دارد. اما با بالاتر رفتن سن رفته رفته تولید آن محدود شده و تنها برای برطرف کردن آسیب های پوستی ترشح می شود. فیشیال با تحریک تولید کلاژن می تواند پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه کند.

پاکسازی پوست

پاکسازی خود فرآیندی است که به تنهایی طرفداران زیادی دارد. پاکسازی مداوم پوست و برداشتن سلول های مرده باعث پاکیزگی، افزایش کیفیت و درخشندگی پوست صورت می شود.

خون رسانی

فیشیال به واسطه مرحله ماساژ صورت باعث می شود تا جریان خون در زیر پوست افزایش پیدا کند و از این طریق روند تغذیه اکسیژن به سلول های پوستی بهبود یابد.

کاهش استرس

همانطور که اشاره کردیم فیشیال یک فرآیند بسیار آرامش بخش است. آرامشی که خودتان و پوست صورتتان در حین فرآیند فیشیال تجربه می کنید مثال زدنی است. اصولا بسیاری از مراجعین به خاطر تجربه همین آرامش است که مرتب برای فیشیال به مرکز مراجعه می کنند.

درمان جوش صورت

رفع جای جوش و خالی کردن جوش های زیر پوستی یکی از مهمترین خواص فیشیال صورت به شمار می رود. همچنین فیشیال یکی از بهترین و کم خطرترین روش ها برای از بین بردن جوش های صورت است.

رفع جای زخم و اسکار

فیشیال فرآیندی است که اگر به صورت مرتب آن را انجام دهید می تواند موجب پاکسازی و جوانسازی پوست شود. لایه برداری های مداوم و تأثیر جوانسازی فیشیال رفته رفته می توانند جای زخم و اسکار یا چاله های عمیق پوستی را برطرف نمایند.

8فخ - آشنایی با فواید فیشیال | مزایای جذاب ترین پروسیجر زیبایی پوست
فواید فیشیال

از دیگر فواید فیشیال صورت می توان به این موارد هم اشاره کرد:

  • کمک به رفع تیرگی زیر چشم
  • سم زدایی پوست
  • لطافت پوست
  • بهترین روش مراقبت از پوست

قیمت فیشیال صورت

هزینه نهایی فیشیال به عوامل متعددی بستگی دارد. اول از همه اینکه تعرفه مراکز مختلف برای انجام پروسیجر فیشیال با هم متفاوت است. دوم اینکه تعداد مراحلی که برای فیشیال صورت به آنها نیاز دارید می تواند رو هزینه تأثیر بگذارد. و سوم اینکه دستگاه ها و موادی که برای فیشیال استفاده می شوند (مانند ماسک، دستگاه لایه برداری، کرم ها و غیره) همگی بسته به برندهای مورد استفاده، قیمت های متفاوتی دارند.

بهتری مراکز فیشیال در تهران

توصیه ما به شما این است که اگر قصد انجام فیشیال صورت را دارید، حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. مراکز زیبایی خوب آنهایی هستند که با قیمت منصفانه، باالاترین کیفیت را به شما ارائه می کنند. این مراکز برای مراجعین خود وقت می گذارند و از بهترین مواد موجود برای این فرآیند بهره می برند. همچنین دارای متخصصان حرفه ای و باتجربه ای هستند که می دانند چه فرآیندی برای کدام نوع از پوست مناسب است.

مرکز زیبایی شمال تهران واقع در خیابان شریعتی، از جمله بهترین و قدیمی ترین مراکز زیبایی در تهران است که از پیشگامان فیشیال در ایران به شمار می رود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: