بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند!

0

بهترین روش لایه برداری پوست

بهترین روش لایه برداری پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید اگر بگوییم که عزیزترین و مهم ترین چیزی که به عنوان انسان در اختیار داریم ، پوستمان است ، چندان بیراه نگفته باشیم.

هرچه پوست صاف تر و شفاف تری داشته باشیم ، زیبایی دیگر اجزای صورتمان بیشتر به چشم می آید.شاید برایتان جالب باشد که بدانید از گذشته تا به کنون ، پوست و طراوت آن یکی از دغدغه های اصلی انسان بوده است.

بانوان و حتی آقایان مرفه و اشراف زاده  در فرانسه ی قرن 17 ، برای این که پوستی زیبا داشته باشند ، اولین کار صبحگاهی شان این بود که مقدار زیادی پودر روشن کننده به خود بزنند و هرچه قدر که پوستشان سفید تر و روشن تر بود، احتمالا به معیارهای زیبایی نزدیک تر می شدند.

43 - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند!
بهترین روش لایه برداری پوست

گرچه در حال حاضر دیگر کسی در دنیا پیدا نمی شود که این همه پودر به صورت خود بزند ، اما هم چنان طراوت و شادابی پوست ، مسئله ی مهمی تلقی می شود. اما واقعیت این جاست که با این حجم از آلودگی های شهری و غبارهایی که هر روزه بر روی پوستمان می نشینند و قادر به دیدن آن ها نیستیم ، داشتن پوستی زیبا و سالم کار چندان راحتی نیست!

اما این مسئله فقط یک روی سکه است ، روی دیگر این می باشد که پیشرفت علم و فناوری در حال حاضر می تواند کمک های شایانی به متدهای مراقبت از پوست بکند و شاید بهترین آن ها ، استفاده از دستگاه هایی است که بدون هیچ گونه خطر خاصی ، لایه های مرده و مشکل دار پوست را برمی دارند و موجب ظهور لایه ی زیرین و شاداب پوست می شوند.

اما بازار متنوعی در پیش روی ماست و همین انتخاب را سخت تر می کند.به راستی کدام روش بهترین روش لایه برداری پوست به حساب می آید ؟!

خیلی ها می گویند به جای استفاده از دستگاه ها ، بهتر است به سراغ درمان های گیاهی و سنتی برویم!

این عقیده چندان هم بد نیست و گیاهان در این عرصه بارها خود را ثابت کرده اند اما مشکل این جاست که برای کسب نتیجه از درمان های سنتی ، نیاز به صبر و مداومت زیادی وجود دارد.

اما دستگاه های پیشرفته می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، نتیجه ی دلخواه فرد را به دست آورند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

45 - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند!
بهترین روش لایه برداری پوست

در ادامه تصمیم داریم به یکی از بهترین دستگاه های لایه برداری و جوانسازی پوست صورت اشاره کنیم.با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید

دستگاه فیس آپ : روشی نوین برای داشتن پوستی شفاف

در حال حاضر ، کمتر کسی پیدا می شود که نام دستگاه های میکرودرم را نشنیده باشد. همه می دانند که این دستگاه ها ، با استفاده از پاشیدن پودرهای خاص ، اقدام به لایه برداری می کردند و علاوه بر جوانسازی ، مشکلات پوستی زیادی (مثل اسکار و لکه های خفیف) را نیز برطرف می کردند.

اما علم و فناوری ، منتظر کسی نمی ماند و با سرعت در حال حرکت است. همین مسئله موجب شد که کمپانی ها نسل جدیدی از دستگاه های میکرودرم به نام فیس آپ را به بازار عرضه کنند که علاوه بر مزیت های دستگاه های پیشین ، منافع بیشتری را نیز ارائه می کند.

خیلی ها فکر می کنند که این دستگاه هم مثل میکرودرم های قدیمی از پودر کریستال یا الماس استفاده می کند.

47 - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند!
دستگاه فیس آپ

واقعیت این جاست که این تصور از اساس اشتباه است و دستگاه فیس آپ از هیچ کدام این پودر ها استفاده نمی کند.واقعیت این جاست که این دستگاه مجهز به یک هندپیس است که هدهای آن قابل تغییر می باشند.

این هدها برای هر بیمار ، منحصر به فرد هستند و پس از اتمام درمان به وی تقدیم خواهند شد. به این ترتیب ریسک انتقال بیماری از یک فرد به فرد دیگر کاهش پیدا کرده و دستگاه فیس اپ را ایمن ترین و بهترین روش لایه برداری و جوانسازی پوست می کند.

” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات علمی تر درباره ی دستگاه فیس آپ این مقاله را مطالعه کنید “

لایه برداری پوست دست

نکته ی شگفت انگیزی که درباره ی دستگاه فیس آپ وجود دارد این است که فقط برای پوست صورت استفاده نمی شود.بلکه در رفع مشکلات پوستی نقاط دیگر بدن از جمله دست ها نیز موثر و مفید است.

شاید شما هم افرادی را دیده باشید که روی نواحی بازو و آرنج خود لکه های تیره ای دارند.حتی شاید خودتان نیز به این مشکل دچار شده باشید.

سیاهی آرنج می تواند مسئله بسیار آزار دهنده ای باشد چرا که قدرت انتخاب فرد برای پوشیدن لباس های مختلف را محدود می کند.

خانمی را می شناختم که به خاطر لکه های زیادی که روی بازو و آرنج خود داشت ، حتی در گرم ترین روزهای تابستان مجبور بود که لباس های آستین بلند بپوشد ، چرا که از این لکه ها خجالت می کشید.

اما دستگاه فیس آپ به خوبی قادر است این مشکل را رفع کند.مکانیزم اثر فیس آپ علاوه بر لایه برداری ، موجب تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود و به این ترتیب اثر شگفت انگیزی از خود بر جای خواهد گذاشت.

46 1024x618 - بهترین روش لایه برداری پوست : هالیوودی ها هم از دستگاه فیس آپ استفاده می کنند!
لایه برداری پوست دست

لایه برداری پوست بدن با دستگاه فیس آپ

همان گونه که در بالا ذکر کردیم ، دستگاه فیس آپ برای نواحی مختلف بدن استفاده می شود. از جمله :

  • پوست صورت
  • آرنج و دست ها
  • قوزک پا
  • زانو
  • کشاله ی ران و بیکینی
  • زیر بغل

واقعیت این جاست که در روزهایی که فستیوال اسکار در لس آنجلس برگزار می شود ، حتی یک مرکز هم پیدا نمی کنید که وقت خالی برای انجام لایه برداری توسط فیس آپ را داشته باشد و بیشتر افرادی که در این مراسم بزرگ حضور پیدا می کنند ، از 3 ماه قبل وقت می گیرند.

برای این که درک بهتری نسبت به جادویی بودن این روش داشته باشید ، کافیست قدرت میکرودرم ابریژن را در ترکیب با ماساژ درمانی تصور کنید و آن وقت مزیت اصلی دستگاه فیس آپ برایتان روشن خواهد شد.

همان گونه که گفتیم ، این شیوه ی درمانی تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می کند.علاوه بر این اثرات ابریژن را با میکروماساژ (به شکل همزمان) ترکیب می کند.

اگر راجع به درد آن هم نگرانی دارید ، این نوید را به شما می دهیم که هیچ گونه دردی نخواهید داشت.

دستگاه فیس آپ مثل دستگاه های قدیمی تر میکرودرم ، ابزار مکنده ای ندارد و در نتیجه سفتی ناخوشایند پوست و واکنش های پوستی ناخواسته را به همراه نخواهد داشت

اگر می خواهید که از دست چین و چروک ها، آفتاب سوختگی ، اسکارهای آکنه ای و بدرنگی پوستی خلاص شوید ، احتمالا هیچ درمانی بهتر از استفاده از فیس آپ نخواهد بود. چرا که هم نتایج حاصل از آن به سرعت قابل رویت می باشند و هم کاملا بی خطر است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: