هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟

0

هزینه عمل بلفاروپلاستی

هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی پلک یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی در کل دنیاست. این جراحی که به خصوص در میان زنان میانسال رایج است، در ایران نیز محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

بر اساس گزارش ها و آمارهایی که در این خصوص وجود دارد از هر هشت میانسال، یکی از آن ها دچار افتادگی پلک شده و تمایل به انجام جراحی بلفاروپلاستی یا همان عمل جراحی پلک دارد.

اما در این میان نمی توان هزینه عمل بلفاروپلاستی را نیز نادیده گرفت. با توجه به این که هزینه های جراحی پلک در جاهای مختلف، متفاوت است خیلی از متقاضیان این جراحی گیج و سردرگم شده اند که بلاخره هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم به موضوع هزینه عمل بلفاروپلاستی و فاکتورهای موثر در آن بپردازیم. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

Summer Sale 29 - هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟
هزینه عمل بلفاروپلاستی

به طور کلی فاکتورهای زیر در تعیین قیمت جراحی پلک موثر هستند:

  • دستمزد جراح: اصلی ترین فاکتور در خصوص هزینه عمل بلفاروپلاستی، دستمزد جراح است. چرا که خیلی از آن ها دارای سطح مهارت و تجربه ی متفاوتی هستند. به همین دلیل طبیعی است که دستمزدشان متفاوت است.
  • شرایط فرد: برخی مواقع پلک های بیمار، وضعیت ناخوشایندی دارند که شرایط جراحی را سخت تر می کند یا ریسک بیشتری دارد. در چنین شرایطی طبیعی است که هزینه های عمل بلفاروپلاستی نیز بالاتر برود.
  • جراحی پلک بالا یا پایین: خیلی مهم است که عمل بلفاروپلاستی روی کدام پلک انجام می شود. معمولا هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک بالا گران تر است. چرا که در طول آن عضله، پوست و چربی های بیشتری برداشته می شود.
  • هزینه های جراحی: فرقی نمی کند که چه عملی داشته باشید چرا که بلاخره باید هزینه هایی را برای انجام آن صرف کنید. هزینه هایی مثل پول آزمایشات قبل از جراحی، هزینه های کلینیک، لباس عمل و …
  • شهر محل زندگی پزشک: به هرحال تهران شهر گران قیمتی است و طبیعتا دستمزد جراح پلک در تهران بیشتر از شهرستان های دیگر است. بنابراین اگر می خواهید که جراحی افتادگی پلک خود را توسط یک متخصص جراح تهرانی انجام بدهید باید به فکر هزینه های مضاعف آن نیز باشید.

 

هزینه بلفاروپلاستی بدون جراحی

آیا بدون جراحی بلفاروپلاستی هم راهی برای لیفت پلک و رفع افتادگی آن وجود دارد؟

علم پزشکی به قدری پیشرفت کرده است که پاسخ این سوال مثبت باشد.

راه های دیگری نیز برای رفع افتادگی پلک و مشکلات آن وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

لیفت پلک با نخ

یکی از راه های رایج لیفت پلک، استفاده از نخ های مخصوص جذب شونده است. این روش که به صورت درمان سرپایی انجام می شود، می تواند اثرگذاری خیلی خوبی در رفع افتادگی پلک داشته باشد. البته همان طور که مشخص است، این نخ بعد از مدتی جذب می شوند و اثرگذاری آن ها نیز به اتمام می رسد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در نتیجه می توان چنین گفت که ماندگاری لیفت پلک با نخ کمتر از 2 سال خواهد بود و دوباره نیازمند تکرار آن خواهید بود. بنابراین اگر به دنبال نتایج موقت هستید، لیفت پلک با نخ می تواند گزینه ی خوبی باشد.

 

هزینه لیفت پلک با نخ چقدر است؟

این نخ ها قیمت چندان بالایی ندارند و به طور کلی برای هر پلک، هزینه ی کمی دریافت می شود. اگر به دنبال روشی به صرفه و اقتصادی برای رفع افتادگی پلک هستید و نمی خواهید هزینه عمل بلفاروپلاستی را پرداخت کنید، لیفت پلک با نخ توصیه می شود.

پلاسماجت پلک

یکی دیگر از روش های غیر جراحی لیفت پلک، استفاده از پلاسماجت است. پلاسما در واقع حالت چهارم ماده است که بیشتر شبیه به گازی با درجه حرارت بالاست. پلاسما به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و مواد جامد را به گاز تبدیل می کند. در نتیجه پوست و چربی اضافه ی روی پلک را از بین می برد.

Summer Sale 30 - هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟
هزینه عمل بلفاروپلاستی یا لیفت نخ

این روش نیز عملکردی موقتی دارد و بعد از مدتی شاهد افتادگی مجدد پلک خواهید بود.

هزینه پلاسما جت پلک چقدر است؟

در این میان، سوال واضحی مطرح می شود که آیا هزینه ی پلاسماجت پلک خیلی بالاست؟ در پاسخ باید بگوییم که هزینه های آن در قیاس با هزینه عمل بلفاروپلاستی و حتی لیفت با نخ نیز پایین تر است. معمولا هزینه پلاسما جت پلک از 700 هزار تومان شروع می شود و بسته به مهارت پزشک و فاکتورهای دیگر، بالاتر می رود.

به طور کلی اگر دنبال روشی موقت اما به صرفه برای رفع افتادگی پلک هستید، توصیه می کنیم پلاسماجت پلک را نیز در نظر داشته باشید.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در 1401

بحران اقتصادی تمام بخش های جامعه را در بر گرفته است. بنابراین طبیعی است که هزینه جراحی های زیبایی نیز بالاتر برود. به خصوص با توجه به اینکه بیشتر وسایل مورد نیاز این جراحی ها از خارج وارد می شوند و قیمت دلاری دارند.

هزینه عمل بلفاروپلاستی در 1401 نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است. به طور کلی هزینه جراحی پلک در مطب های مختلف پزشکان سراسر کشور از 4 میلیون تومان شروع شده و تا 20 میلیون تومان نیز می رود.

در صورتی که می خواهید مرکز جراحی پلک مورد نظرتان را انتخاب کنید، حتما حواستان به این نکات نیز باشد:

  • مهارت پزشک آن جا را بسنجید
  • سوابق کاری پزشک جراح مرکز زیبایی را به دست آورید
  • از مرکز مورد نظرتان، آلبوم نمونه کار بخواهید
  • هزینه جراحی پلک در آن مرکز را در نظر داشته باشید: هزینه ی خیلی پایین یا خیلی بالا، نشان از وجود یک مشکل است.
  • در صورتی که می توانید از پزشک خودتان بخواهید که یک جراح پلک خبره و ماهر را به شما معرفی کند.

تمام این نکات باعث می شود که در نهایت بهترین نتیجه را از جراحی بگیرید.

Summer Sale 31 - هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است؟
هزینه عمل بلفاروپلاستی در سال 1401

هزینه جراحی بلفاروپلاستی با بیمه

یکی از سوالات رایجی که در مورد جراحی بلفاروپلاستی پرسیده می شود این است که آیا تحت پوشش بیمه قرار دارد یا خیر؟ در حقیقت از آن جایی که عمل بلفاروپلاستی، نوعی جراحی زیبایی پلک در نظر گرفته می شود، معمولا توسط بیمه های مختلف پوشش داده نمی شود.

در ضمن مراکز خیلی کمی این جراحی را با پوشش بیمه انجام می دهند. به طور کلی هزینه جراحی بلفاروپلاستی با بیمه، چندان زیاد نخواهد شد.

اما معضل اصلی این جاست که بیشتر مراکزی که چنین جراحی هایی را با دفترچه بیمه انجام می دهند، کیفیت لازم را ندارند. جراحان بی تجربه ای در آن جا حضور دارند و به دلیل تعدد مراجعه کنندگان، وقت و ظرافت کافی برای انجام عمل بلفاروپلاستی صورت نمی گیرد.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم که چنین عمل هایی را حتما در مطب ها و کلینیک های معتبر انجام دهید تا از بروز هرگونه عوارضی اجتناب کرده باشید.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که بهترین جراح پلک در تهران را می توانید در مرکز زیبایی شریعتی پیدا کنید. همین الان تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان با جراح پلک بگیرید.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه عمل بلفاروپلاستی توصیه می کنیم حتما با مجموعه تماس بگیرید.

منبع

نگارنده: ناصری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: