ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید!

0

ژل لب با ماندگاری بالا

ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید ؟ مطلب زیر را از دست ندهید!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به خوبی خاطرم هست که بعد از به شهرت رسیدن آنجلینا جولی ، بازیگر مطرح هالیوود در اوایل سال 2002 ، همه ، از پیر و جوان دلشان می خواست که لب هایی مثل این بازیگر زیبا داشته باشند.به نظر می رسید در آن سال ها این مسئله ، کاملا غیرممکن و نشدنی باشد اما سال ها گذشت و با ورود به سال 2010 ، تزریق ژل و فیلر و هم چنین پروتز لب ، رواج زیادی میان مردم پیدا کرد!

این روزها کمتر کسی را پیدا می کنید که حداقل یکی از عملیات های زیبایی را انجام نداده باشد.اما با تمام این تفاصیل نکته ی تاسف برانگیز ماجرا این جاست که هنوز انسان نتوانسته به اکسیری جادویی دست پیدا کند که تا همیشه ، روند پیری را به تاخیر بیاندازد.

بله، شما می توانید که با تزریق ژل و فیلر لب های خود را برجسته کنید ، اما نمی توان تا ابد نتایج حاصل از تزریق فیلر را ثابت نگه داشت.در این مقاله تصمیم داریم به شما چندین نوع ژل و فیلر معرفی کنیم که دوام نسبتا خوبی دارند و بیش از دیگر انواع ژل اثرگذارند.

با ما همراه باشید.

38 - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید!
ژل لب با ماندگاری بالا

 

وقتی که صحبت از زیبایی باشد ، تزریق فیلر و ژل می تواند انتخابی بسیار هوشمندانه و موثر باشد.اگر عنوان می کنیم که تزریق فیلر ، گزینه ی خوبی است تنها به این خاطر نیست که موقتی هستند و اگر دلتان برای ظاهر طبیعی لب هایتان تنگ شد می توانید ، بعد از چند ماه دوباره آن ها را داشته بلاشید ، بلکه علاوه بر این ، موجب می شوند که ظاهر لب هایتان نرم تر و طبیعی تر نیز به نظر بیایند.

پس از سال ها تحقیق در آزمایشگاه های معتبر جهان ، پزشکان به این نتیجه رسیدند که بهترین و طبیعی ترین فیلرهای موجود ، آن دسته ای هستند که حاوی هیالورونیک اسید می باشند.اجازه بدهید کمی جزئی تر به چرایی این مسئله بپردازیم!!

هیالورونیک اسید چیست ؟

قبل از این که به این بپردازیم چرا فیلرهای هیالورونیک اسید بهترین انتخاب شما هستند ،بسیار حائز اهمیت است که بدانید اصولا هیالورونیک اسید چیست ؟!

هیالورونیک اسید تقریبا در تمام گونه ها و موجودات زنده (هم چنین انسان) یافت می شود.شما می توانید در بافت های همبند و مایعات اطراف چشم ،غضروف ها و مفاصلتان ، هیالورونیک اسید را پیدا کنید.

وقتی که هیالورونیک اسید در لب ها تزریق شود ، مثل کوسن عمل کرده و حجم بیشتری را به لب ها برمی گرداند.علاوه بر این ، یکی دیگر از مزایای هیالورونیک اسید این است که آب بیشتری به لب ها جذب کرده و آن ها را برجسته تر می کند.

دو تا از بهترین ژل های حاوی هیالورونیک اسید شامل موارد زیر هستند :

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • ژوویدرم
  • رستیلن
36 - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید!
هیالورونیک اسید چیست ؟

چرا فیلرهای هیالورونیک اسید با دوام بالا را توصیه می کنیم؟

به چندین دلیل ، تزریق این دسته از فیلرها را به شما توصیه می کنیم :

اول از همه این که هیالورنیک اسید در حال حاضر نیز در بدن شما یافت می شود به همین خاطر به ندرت پیش می آید که بدن فیلر را پَس بزند.

دوما ، حجم کوسن شکلی که فیلرهای هیالورونیک اسید روی لب ها به وجود می آورند ،ظاهری بسیار طبیعی دارند!

سوما ،هیالورونیک اسید آب را به لب هایتان جذب می کند.این مزیت به قدری ، به لب هایتان ظاهری برجسته و شاداب می دهد که هیچ فیلر دیگری قادر به انجام آن نیست.

انواع مارکهای ژل لب

ژوویدرم یا رستیلن ؟ مسئله این است!

الان که می دانید فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید، بهترین نوع ژل برای لب هایتان هستند ، پس شاید از خودتان سوال کنید که کدام یک از برندهای موجود در بازار را انتخاب کنید؟!

دو تا از محبوب ترین فیلرهای هیالورونیک اسید : ژوویدرم و رستیلن

یکی از اصلی ترین و بزرگ ترین فرق هایی که میان ژوویدرم و رستیلن وجود دارد در جنس بافتی است که برای لب ها به وجود می آورند!

ژوویدرم بافت نرم تری به همراه دارد در حالی که رستلن دانه دانه تر (گرانول) است!

برخی مواقع دوام ژوویدرم نسبت به رستیلن بیشتر خواهد بود ( البته باید این مسئله را عنوان کنیم که دوام هر کدام از این فیلرها به شرایط خاص فرد بستگی دارد. برخی مواقع پیش می آید که دوام رستیلن در بدن فرد بیشتر خواهد بود)

اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری راجع به انواع مارک ژل لب مطالعه کنید ، اینجا را کلیک بفرمایید!

40 - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید!
انواع مارکهای ژل لب

قیمت و هزینه ژل هیالورونیک اسید

نکته ی دیگری که در این میان وجود دارد این است که قیمت و هزینه ی ژل های حاوی هیالورونیک اسید چقدر خواهد بود ؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت نهایی بستگی به نوع محصولی که استفاده می کنید خواهد داشت.به خاطر داشته باشید که برندها و نام های تجاری زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارند.اما با اطمینان می گوییم که صرف هزینه برای تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید کاملا به صرفه است و نتایجی که از انجام این عملیات به دست خواهید آورد کاملا شما را شگفت زده می کند!

درد تزریق ژل لب چقدره ؟زیاد یا قابل تحمل؟!

یکی دیگر از سوالات رایجی که در این باره وجود دارد این است که آیا تزریق ژل لب درد دارد ؟!

نگران هیچ گونه درد و ناراحتی نباشید ، چرا که تزریق ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن هیچ گونه دردی نخواهند داشت چرا که حاوی اندکی مواد بی حسی (غالبا لیدوکائین) هستند .در صورتی که بیمار هم چنان از درد تزریق شکایت داشت ، پزشک اندکی کرم بی حسی موضعی به لب ها خواهد زد تا درصد درد را تقریبا به صفر برساند!

39 - ژل لب با ماندگاری بالا می خواهید؟توصیه ی ما را از دست ندهید!
درد تزریق ژل لب چقدره

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

در نهایت و پس از انتخاب نوع برند ، مسئله ی انتخاب پزشک پیش می آید.همواره به خاطر داشته باشید که بهترین مواد و محصولات ، در دستان یک فرد بی تجربه و ماهر ممکن است به فاجعه تبدیل شوند.به همین خاطر در انتخاب یک پزشک زیبایی دقت داشته باشید.

پزشکی که برای تزریق ژل در لب هایتان انتخاب می کنید باید به قدر کافی تجربه و مهارت تزریق داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به پزشکان و مراکز معتبر در تهران و شهرستان ها اینجا را کلیک کنید!

در نهایت و با در نظر گرفتن تمام جوانب بالا ، اطمینان خاطر می دهیم که بهترین نتیجه ی ممکن برای شما حاصل شود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: