هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج!

0

هزینه پاکسازی صورت

هزینه پاکسازی صورت چقدر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست ما، ارزشمندترین چیزی است که ما در اختیار داریم. این پوست قرار است تمام ارگان ها و اندام های داخلی بدن ما را از گزند هر چیز خارجی محافظت کند. اما در صورتی که خود پوست سالم و سرحال نباشد، مشکلات و دردسرهای زیادی به وجود خواهد آمد.

یکی از بهترین روش هایی که برای سلامت پوست در نظر می گیرند، پاکسازی پوست است. در مطالب قبلی وب سایت زیبان در مورد پاکسازی پوست توضیحات خیلی زیادی ارائه کرده ایم. اما در این مطلب می خواهیم به 7 سوال متدوالی که در مورد هزینه پاکسازی پوست دارید پاسخ بدهیم.

اگر تصمیم دارید که این پروسیجر را انجام بدهید اما خبری از هزینه پاکسازی صورت ندارید، توصیه می کنیم ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید.

پاسخ به سوالات رایج درباره هزینه پاکسازی صورت

در ادامه می خواهیم به برخی از مهم ترین سوالاتی که در مورد هزینه پاکسازی صورت وجود دارد پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید.

هزینه فیشیال صورت 1401 چقدر است؟

دوره های آموزش آنلاین 82 - هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج!
هزینه پاکسازی صورت

همه چیز بستگی به روند درمان شما دارد. اگر در روند فیشیال پوست از مراحل و روش های مختلفی برای درمان و پاکسازی پوست استفاده شود، احتمالا هزینه های شما نیز بالاتر خواهد بود. اما به طور کلی ممکن است هزینه ی فیشیال صورت از 200 هزار تومان آغاز شود و با توجه به پروسیجرهایی که صورت می گیرد، بالاتر برود. خوشبختانه در حال حاضر درمان های بسیار زیادی برای افزایش سلامت پوست صورت می گیرد که پاکسازی صورت تنها یکی از این روش هاست.

قیمت پاکسازی صورت در آرایشگاه زنانه ارزان تر از کلینیک است؟

لزوما نمی توان پاسخ مثبتی به این سوال دارد. خیلی از سالن های آرایشگری زنانه اقدام به انجام پاکسازی پوست صورت می کنند اما واقعیت این جاست که این کار را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام نمی دهند. شاید هزینه پاکسازی صورت در آرایشگاه از کلینیک و مرکز پزشکی تخصصی ارزان تر باشد، اما باید در نظر داشته باشید که:

  • از ماسک های مرغوبی برای آبرسانی و …استفاده نمی شود
  • در یک مرکز زیبایی از دستگاه های پیشرفته ای مثل فیس آپ برای پاکسازی و لایه برداری استفاده می شود اما در سالن های زیبایی این کار توسط بخوردهی و ابزارهای دستی صورت می گیرد.
  • تشخیص محصولات مغذی مناسب برای پوست فرد در مراکز زیبایی توسط پزشک متخصص صورت می گیرد در حالی که در سالن های آرایشی، برای تمام افراد با شرایط پوستی مختلف، یک نوع محصول ثابت استفاده می شود.

تمام این دلایل باعث می شود که هزینه پاکسازی صورت در سالن های آرایشی به دردسرهایش نیارزد.

دوره های آموزش آنلاین 83 - هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج!

هزینه پاکسازی پوست در مطب چقدر است؟

باز هم باید اشاره کنیم که هزینه پاکسازی صورت بستگی به عوامل زیادی دارد. از جمله:

  • شرایط پوستی بیمار
  • مواد و ماسک هایی که برای پوست فرد استفاده می شود
  • تعدد پروسیجرهای درمانی برای جوانسازی و سلامت پوست فرد
  • مهارت و تخصص پزشک درمانگر

با توجه به تمام این نکات، ممکن است هر مرکزی، قیمت متفاوتی داشته باشد. اما توصیه می کنیم روند پاکسازی پوست صورت را سر سری نگیرید و حتما به سراغ بهترین روش های جوانسازی پوست بروید. بیشترین قیمتی که برای جوانسازی پوست صورت در یک مرکز با کیفیت عرضه می شود، بیشتر از 800 هزار تومان (در سال 1400) نخواهد بود. قیمتی که برای سلامت و زیبایی پوست، رقم ناچیزی است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هزینه پاکسازی صورت مردانه با صورت زنان متفاوت است؟

فرقی نمی کند که خدمات پاکسازی صورت برای مردان انجام شود یا زنان! چرا که قیمت و هزینه های آن یکسان خواهد بود. البته متاسفانه در برخی از مراکز زیبایی، به دلایل واهی و غیرمنطقی این رقم را برای آقایان افزایش می دهند اما با مراجعه به یک مرکز زیبایی معتبر و مناسب، می توانید بهترین خدمات پوست را از پوست خود دریافت کنید. بدون توجه به این که مرد هستید یا زن!

پاکسازی صورت تو خونه به صرفه تر نیست؟

شما خودتان هم می توانید هر دو روز یکبار، بخور بگیرید و سپس با ماسک های ساده یا ترکیبات گیاهی مثل گلاب و ماست و…پوست خود را پاکسازی کنید. اما واقعیت این جاست که این روش های خانگی تنها برای مدت کوتاهی جوابگو هستند و بعد از چند ساعت، پوست به حالت اولیه ی خود باز می گردد. در ضمن روش هایی مثل ماسک های خانگی نمی توانند به لایه های عمیق پوست نفوذ کنند و به همین دلیل است که پاکسازی آن ها به صورت سطحی خواهد بود. در حالی که آلودگی ها هم چنان در لایه های عمیق تر پوست حضور خواهند داشت.

دوره های آموزش آنلاین 84 - هزینه پاکسازی صورت و پاسخ به 7 سوال رایج!
هزینه پاکسازی صورت

آیا به عکس های قبل و بعد پاکسازی صورت می توان اطمینان کرد و هزینه نمود؟

همه چیز به خودتان بستگی دارد. ما در این مقاله تصمیم نداریم شما را به انجام یکی از روش های پاکسازی صورت متقاعد کنیم. اما بهتر است با خودتان صادق باشید و قبل از هر چیزی به آینه نگاه کنید. اگر پوست صورتتان پژمرده و افسرده شده است، شاید زمان آن رسیده که هزینه پاکسازی صورت را بپردازید. خیلی از تصاویری که در اینترنت می بینید ممکن است نتیجه ی یک فوتوشاپ کار قوی باشند. اما به هرحال، نمی توان علم را هم زیر سوال برد و گفت که تمام روش های جوانسازی پوست بی نتیجه هستند.

اگر به دنبال بهترین روش های پاکسازی و جوانسازی پوست صورت هستید، حتما به سراغ یک مرکز زیبایی معتبر بروید که پزشک ماهری هم داشته باشد. در این صورت می توان گفت که نتیجه ی خوبی از پاکسازی صورت در انتظارتان خواهد بود. در غیر این صورت چندان امیدوار نباشید که با روش های خانگی یا پاکسازی صورت در آرایشگاه، بتوانید بهترین نتیجه ی ممکن را دریافت کنید.

هزینه پاکسازی صورت با فیس آپ چقدر است؟

در واقع فیس آپ یکی از مراحل فیشیال پوست صورت است. روندی که از صفر تا صد پوست شما را جلا خواهد داد و جوان می کند. اما به هرحال فیس آپ یکی از مهم ترین مراحل است. این دستگاه می تواند در وهله ی اول لایه های مرده ی پوست را بردارد و به سطوح عمیق تر دسترسی داشته باشد. سپس با استفاده از یک هندپیس و ماساژ دورانی، جریان خون را بهتر می کند و به این ترتیب پوست را برای دریافت مواد مغذی آماده می سازد. فیس آپ را می توان برای رفع تیرگی های زانو، زیربغل، آلت تناسلی و…نیز به کار برد. بنابراین نمی توان قیمت مشخصی را تعیین کرد.

در نهایت باید عنوان کنیم که اگر سوال دیگری هم دارید که در این مقاله پاسخ داده نشده است، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و با همکاران ما در تماس باشید. یا این که سوال خود را در زیر همین مطلب کامنت کنید.

قیمت پاکسازی پوست با میکرودرم

یکی از بهترین دستگاه هایی که برای پاکسازی پوست صورت وجود دارد، دستگاه میکرودرم است.

نسل های قدیم میکرودرم با استفاده از پودر کریستال کار می کردند. اما این دستگاه ها، چند عیب اساسی داشت:

  • اول از همه این که عمق لایه برداری توسط این پودرهای کریستال مشخص نبود. به همین دلیل گاهی مواقع ممکن بود که لایه برداری خیلی بیشتر شود و پوست را نازک کند.
  • دومین مسئله ی این دستگاه های قدیمی میکرودرم، اینجا بود که برخی از پوست های حساس نسبت به پودرهای کریستال، حساسیت نشان می دادند. به همین دلیل دچار آسیب می شدند.

به همین دلیل است که قیمت پاکسازی پوست با میکرودرم، چندان بالا نیست و شما می توانید هر زمانی که تمایل دارید با صرف هزینه های کم، این درمان را برای خود انجام دهید.

اما با وجود نسل جدید دستگاه های میکرودرم که با نام فیس آپ شناخته می شود و در پاراگراف بالا به طور کامل، عملکرد آن را توضیح دادیم، دیگر لازم نیست که نگران پاکسازی پوست خود باشید. شما می توانید از دستگاه فیس آپ استفاده کنید و هیچگونه آسیبی هم به پوست شما وارد نشود.

هزینه پاکسازی پوست توسط پزشک

یکی دیگر از سوالاتی که بارها پرسیده می شود این است که آیا هزینه پاکسازی پوست صورت توسط پزشک فرق دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که بیشتر مراکز زیبایی از حضور یک تکنیسین پوست برای انجام این درمان ها استفاده می کنند.

اما در مراکز معتبر، تمام روند پاکسازی پوست زیر نظر پزشک متخصص پوست و زیبایی انجام می شود. در ابتدا شرایط پوست بررسی شده و با توجه به نیاز فرد، روند درمان و مراحل فیشال پوست صورت مشخص می شود.

به همین دلیل است که معمولا نتیجه ای که فرد از درمان خود دریافت می کند، بسیار بهتر و مناسب تر است. در چنین شرایطی طبیعی است که قیمت و هزینه پاکسازی پوست توسط پزشک نیز کمی بالاتر باشد.

فیشال پوست صورت برای چه کسانی مناسب تر است؟

قبل از این که هرگونه هزینه ای برای انجام درمان های مختلف زیبایی بکنید، باید در ابتدا ببینید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر!

در مورد هزینه پاکسازی صورت نیز همین مسئله برقرار است. در ابتدا باید ببینید که چه کسانی برای انجام درمان پاکسازی صورت کاندیدای مناسبی به حساب می آیند.

به طور کلی چنین گفته می شود که انجام پاکسازی صورت از سن 20 سالگی مفید است و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری می کند. البته در صورتی که مشکلات پوستی شما مثل جوش و آکنه از دوران بلوغ شروع شده است، بهتر است هر چه سریع تر به فکر انجام درمان های پوستی باشید.

فیشال صورت بهترین راهی است که برای درمان جوش و آکنه می توانید داشته باشید و از سن 20 سالگی نیز قابل انجام است.

در صورتی که بین 18 الی 25 سال سن دارید، توصیه می کنیم هر 2 ماه یک بار، پاکسازی صورت را انجام دهید.

در صورتی که بالاتر از 30 سال دارید و علائم مشکلات پوستی مثل لکه های پوستی ( ناشی از بارداری، آفتاب سوختگی، پیری زودرس و…) دارید، برنامه ی پاکسازی پوست صورت باید در روتین ماهانه تان قرار بگیرد و هر یک ماه، آن را انجام بدهید.

همچنین در صورتی که پوستتان شرایط زیر را دارد، حتما درمان فیشال صورت یا پاکسازی را انجام بدهید:

  • به خاطر شغل یا محل زندگی تان، به طور مداوم در معرض آلودگی های محیطی هستید.
  • زیاد در معرض نور آفتاب قرار می گیرید.
  • پوست خشکی دارید.
  • چین و چروک های دور چشمتان بیشتر شده است
  • پوست صورتتان پر از کک و مک است.

به طور کلی، فاصله میان جلسات فیشال صورت به نوع پوست و شرایط فرد بستگی دارد. اما حتما تلاش کنید که یک روتین منظم ماهانه برای انجام پاکسازی پوست داشته باشید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

حداقل 4 بار در سال و با آغاز فصل، فیشال صورت را انجام بدهید. در صورت عدم رسیدگی به اوضاع پوستتان؛ ممکن است که مشکلات پوستی قدیمی تر شده و از بین بردنشان نیز سخت تر شود.

پاکسازی صورت چقدر طول می کشد؟

همه چیز به مراحل پاکسازی و فیشال پوست بستگی دارد. به طور کلی این درمان ممکن است از 30 دقیقه تا 2 ساعت هم طول بکشد. در صورتی که خدمات فیشال پوست vip دریافت می کنید، طبیعی است که کار روی پوست صورتتان بیشتر طول بکشد. اما در صورتی که پاکسازی صورت شما به استفاده از دستگاه فیس آپ خلاصه می شود، احتمالا کارتان چندان طول نخواهد کشید.

پکیج های پاکسازی پوست در مرکز زیبایی شریعتی

برای این که با پکیج های پاکسازی پوست صورت مرکز ما آشنا بشوید، به خواندن ادامه بدهید:

پکیج شماره 1
پاکسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ
بدون استفاده از محصولات زیبایی و آبرسان ها
محدوده قیمت: اقتصادی

 

پکیج شماره 2
پاکسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم فیس آپ
اسکراب پوست با بهترین اسکراب ها
درما اف
ماسک گذاری
آبرسانی

(بهترین محصولات پوستی استفاده می شود)

محدوده قیمت: ارزان

 

پکیج شماره 3
پاکسازی پوست صورت با میکرودرم فیس آپ
ماساژ با سنگ مخصوص گواشا
درما اف
استفاده از درما رولر
ماسک گذاری عادی و تخصصی( ماسک پودری)
آبرسانی با محصولات معتبر و مرغوب
محدود قیمت: متوسط

 

پکیج شماره 4
پاکسازی پوست صورت با میکرودرم فیس آپ
ماساژ با سنگ مخصوص گواشا
ماساژ با دست
ماساژ گوی یخی
درما اف
استفاده از درما رولر
ماسک گذاری عادی و تخصصی( ماسک پودری)
خدمات تخصصی ( دور چشم، رفع چین و چروک، ضد لک، ضد جوش)

هایفرکوئنسی

استفاده از کوتل ها و مزوهای پوستی

محدوده قیمت: VIP

 

شما می توانید همین امروز، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. کافیست با شماره های این مرکز تماس گرفته و نوبت خودتان را رزرو کنید.

 

مقالات مرتبط:

هزینه جوانسازی و پاکسازی پوست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: