رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ!

0

رفع تیرگی زانو

رفع تیرگی زانو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا به حال برایتان پیش آمده است که مراسم فرش قرمز فستیوال ها و جشن های بزرگ هنری را ببینید و متعجب شوید که چگونه ممکن است ، زنان بدون نگرانی راجع به تیرگی های مختلف بدن ، لباس های دلخواه خود را می پوشند؟!

یا این که عروسی دوست یا یکی از اقوام شما نزدیک است اما مدام نگرانید که با تیرگی زانو، زیر بغل و آرنج خود چه کنید؟ احتمالا اولین راهکاری که به ذهنتان می رسد این است که تا جایی که می توانید کرم ها روشن کننده ی مختلف به این نواحی بزنید!
اما به خوبی می دانید که نتیجه چندان جالب نخواهد بود.

26 1024x576 - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ!
رفع تیرگی زانو

چندی پیش به یک مهمانی عروسی دعوت بودم و طبق معمول این گونه مراسمات ، توجه همه به سمت عروس جلب بود.اما آن چه که بیشتر از هر چیزی توی ذوق می زد ، کرمی بود که آرایشگر روی نواحی تیره زیربغل و آرنج عروس زده بود و به خاطر گرما و فعالیت روی پوست ماسیده بود.

عروس بیچاره که لباس دوکلته ای پوشیده بود ، به راحتی نمی توانست دستان خود را بالا ببرد .چرا که از تیرگی زیربغلش خجالت می کشید!

واقعیت این جاست که بیشتر افراد از روش ها و متدهای جدیدی که برای رفع این تیرگی ها وجود دارد ، با خبر نیستند و همه فکر می کنند که خب ، بهترین راه روشن کردن این نواحی با کرم های مختلف است.

در این مطلب تصمیم داریم ، دستگاهی را به شما معرفی کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن ، این تیرگی ها را رفع می کند و هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت. علاوه بر این ، ظاهر طبیعی تری هم نسبت به هرگونه مواد آرایشی دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به این دستگاه به دست آورید.

رفع تیرگی زانو در یک هفته با دستگاه فیس آپ

یکی از دلایل اصلی تیرگی زانو می تواند به خاطر این باشد که خم و راست کردن مفصل زانو ، موجب چروک افتادن این ناحیه می شود و به همین خاطر پس از مدتی زانوها رو به تیرگی می روند و کنتراست رنگی ناجوری با دیگر نواحی بدن ایجاد می کنند.

24 1024x576 - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ!
رفع تیرگی زانو در یک هفته با دستگاه فیس آپ

اما با استفاده از دستگاه فیس آپ می توان به راحتی این معضل را رفع کرد.

فیس آپ چیست؟

دستگاه فیس آپ که نسل جدید دستگاه های میکرودرم ابریژن به حساب می آید ، عموما برای لایه برداری و جوانسازی پوست به کار می رود. اما بر خلاف دستگاه های قدیمی تر ، تنها برای پوست صورت به کار نمی رود ، بلکه یکی از مهم ترین کاربردهای آن رفع تیرگی و سیاهی نواحی مختلف بدن می باشد.

این دستگاه که از طریق ماساژ و لایه برداری عمل می کند ، موجب جوانسازی ، روشن شدن و هم چنین شادابی و طراوت پوست می گردد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برخی از مزیت های فوق العاده ی این دستگاه نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست شامل موارد زیر می باشد :

بالاترین حدّ از بهداشت و پاکیزگی را دارد. هند پیس این دستگاه دارای هدهای قابل تغییر می باشد که برای هر فردی از هد جداگانه استفاده می شود و در پایان درمان ، این هد به مراجعه کننده تقدیم خواهد شد

سطح لایه برداری در این دستگاه کاملا مشخص و دقیق خواهد بود و مثل دستگاه های میکرودرم پودری نیست که ندانیم دقیقا تا چه میزان لایه برداری می شود.

علاوه بر لایه برداری ، با ماساژ پوست ، جریان خون در آن ناحیه را افزایش داده و به این ترتیب رنگ و بافت بهتری برای پوست به ارمغان می آورد

25 - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ!
فیس آپ چیست؟

تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می کند

برخلاف روشی مثل میکرونیدلینگ، کاملا غیر تهاجمی خواهد بود. به عبارت دیگر هیچ گونه سوزنی در پوست شما فرو نمی رود!

به هیچ وجه موجب نازک شدن و پوسته پوسته شدن نخواهد شد

برای انواع پوست ها با رنگ های مختلف ، مناسب و موثر است

رفع سریع تیرگی ارنج و زیربغل

 در وهله ی اول باید بدانید که چرا برخی از نواحی پوست بدن تیره می شوند.واقعیت این جاست که دلیل مشخص و واضحی برای بروز این عارضه وجود ندارد!

اما می توان گفت که ژنتیک نقش مهمی را در این مسئله ایفا می کند. اما بر فرض مثال ، نواحی ای مثل زیربغل و بیکینی به خاطر پوشیده بودن مداوم و هم چنین عرق سوز شدن ،پس از مدتی تغییر رنگ می دهند و تیره تر از دیگر نواحی پوستی بدن می شوند.

اگر به دنبال راهی هستید که هر چه سریع تر از دست این تیرگی ها خلاص شوید، توصیه می کنیم که استفاده از کرم های مختلف یا ماسک های گیاهی را فراموش کنید. این درمان ها گرچه ممکن است در دراز مدت مفید و موثر واقع شوند اما نیاز به استفاده ی مداوم دارند و نمی توان برای هر نوع پوستی از آن ها استفاده کرد.

23 - رفع تیرگی زانو ، زیربغل ، بیکینی و قوزک پا با دستگاه فوق العاده ی فیس آپ!
رفع سریع تیرگی ارنج و زیربغل

علاوه بر این اگر رویداد مهم و بزرگی در پیش رو دارید ، قطعا باید به فکر سریع ترین و موثرترین راه ممکن باشید.

دستگاه فیس آپ به خوبی می تواند چنین خدماتی را به شما ارائه کند.در واقع با استفاده از مکانیزم اثر فیس آپ ، می توانید اطمینان حاصل نمایید که بهترین نتیجه را در رفع تیرگی نواحی مختلف بدن به دست خواهید آورد.

اما کدام نواحی بدن بیشتر در معرض بروز این تیرگی ها هستند؟

  1. زیر بغل
  2. قوزک پا
  3. زانو
  4. بیکینی

این چهار قسمت به سادگی ممکن است دچار تیرگی شوند!

آیا لیزر برای رفع تیرگی زانو موثر است ؟

در بسیاری از مراکز از دستگاه های لیزر جهت رفع این سیاهی ها استفاده می شود. به عنوان مثال در صورتی که موهای زیر بغل خود را لیزر کنید ، یکی از مزایای اضافه ای که دریافت می کنید رفع تیرگی و سیاهی آن نیز می باشد.

اما مشخصا نمی توان کارکرد چندان خوبی در رفع تیرگی زانو ندارند.توصیه می شود که در این گونه مواقع از درمان های پوستی مثل استفاده از دستگاه فیس آپ بهره ببرید

به خاطر داشته باشید که استفاده از دستگاه فیس آپ ، درمانی جدید به حساب می آید اما در رفع سیاهی ها و تیرگی ها اثبات شده است.پس چرا شما از آن استفاده نکنید ؟!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: