بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران

در این مطلب به ارائه روش هایی جهت رفع خشکی و رفع تیرگی قوزک پا پرداخته ایم. در انتها بهترین کلینیک پوست تهران برای درمان این مشکل را معرفی می کنیم.

0

رفع تیرگی قوزک پا

a2a7f5d8 4013 4f5e 85a4 2875b58b43a4 300x300 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
رفع تیرگی قوزک پا

تیرگی قوزک پا هنگامی اتفاق می افتد که در این ناحیه از پوست شما رنگ تیره تری به نسبت بقیه پای تان تجمع پیدا می کند. این امر می تواند ناشی از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • تجمع سلول های مرده پوست
  • افزایش هیپرپیگمنتاسیون یا تیرگی پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • مصرف قرص های ضد بارداری
  • ملاسما (لکه های تیره) ناشی از بارداری اخیر
  • لک های ناشی از افزایش سن
  • برخی از بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما
  • التهاب ناشی از آسیب قبلی

در حالی که چنین عواملی می تواند بر روی هر بخشی از پوست شما تأثیر بگذارد، اما به دلیل عدم توجه و مراقبت در مقایسه با سایر قسمت های مهم تر بدن مانند صورت، قوزک پا آسیب پذیرتر است.

افرادی که رنگ پوست شان به طور طبیعی تیره تر است، در خصوص تیرگی قوزک پا در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

بهترين روش براي روشن كردن پوست

علیرغم علل و عوامل بیشمار تیرگی قوزک پا، اقدامات متعددی وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن اثرات به کار بگیرید.

 

درمان های خانگی برای رفع تیرگی قوزک پا

درمان های خانگی برای رفع تیرگی قوزک پا مطلوب ترین روش ها به شمار می روند. در وهله اول این که این درمان ها نسبتاً ارزان هستند. آنها همچنین عوارض جانبی درمان های دارویی را ندارند. در ادامه چندین درمان خانگی را معرفی می کنیم. یک یا چند روش زیر را امتحان کنید:

آلوئه ورا

4 6 300x225 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
آلوئه ورا

بر اساس پژوهشی که در سال 2012 صورت گرفت، مشخص شد که آلوئه ورا می تواند پوست را روشن تر کند. این امر به دلیل فرآیندی به نام تحریک “گیرنده آدرنرژیک آلفا” است که هنگام استفاده از این ماده طبیعی روی پوست شما اتفاق می افتد. آلوئه ورا را در قالب ژل یا لوسیون و روزانه دو بار مصرف کنید.

 

جوش شیرین

1 8 300x199 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
جوش شیرین

جوش شیرین هم خاصیت لایه برداری و هم خاصیت روشن کنندگی پوست را داراست که ممکن است به رفع تیرگی قوزک پا کمک کند. یک قاشق چایخوری جوش شیرین را به یک کاسه آب اضافه کنید. آن را به خوبی مخلوط کنید. سپس مستقیماً روی قوزک پای خود بمالید.

از این مخلوط مشابه ماسک صورت استفاده کنید و آن را حدود 10 تا 15 دقیقه روی موضع قرار دهید و سپس بشویید. هفته ای دو بار این کار را تکرار کنید. از مصرف جوش شیرین روی پوست صورت خودداری کنید.

 

استفاده از آب مرکبات

1 5 235x300 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
ماسک لیموترش

یک مطالعه در سال 2014 پیشنهاد کرد که مکمل های خوراکی حاوی عصاره مرکبات به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب در رفع تیرگی لکه های تیره پوست و سفید شدن آن ها به طور ویژه ای مفید هستند.

با این حال، شما به طور معمول می توانید با استفاده از لیمو ترش یا سایر مرکبات موجود در آشپزخانه خود، بدون استفاده از مکمل از این مزایا برخوردار شوید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

نحوه استفاده بسیار ساده است؛ آب مرکبات را بگیرید و درون یک فنجان بریزید. سپس با استفاده از یک تکه پنبه یا حوله تمیز آب مرکبات را مستقیماً روی قوزک پای خود بمالید. شما می توانید روزانه این کار را تکرار کنید.

 

جو دوسر پرک و ماست

4 3 300x191 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
ماست

جو دوسر پرک و ماست هر دو خاصیت تسکین دهنده دارند که می توانند رطوبت اضافی به پوست خشک شما ببخشند. این دو ماده نیز مانند جوش شیرین، به شکل ماسک بهتر عمل می کنند.

مقدار مساوی جو دوسر پرک و ماست را با هم ترکیب کنید تا خوب مخلوط شوند، سپس روی قوزک پا خود بمالید. حداکثر تا 20 دقیقه زمان دهید تا ماسک تان به خوبی عمل کند.

 

زردچوبه

8 1 300x200 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
زردچوبه

این ماده از یک گیاه ریشه ای هندی تهیه می شود که همانند زنجبیل است. طبق اعلام مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه، استفاده از پودر زردچوبه به شکل خمیر می تواند به درمان انواع مختلفی از مشکلات پوستی کمک کند.

تنها کافی است پودر زردچوبه را با آب مخلوط کرده و مستقیماً روی قوزک پای تان بمالید. اجازه دهید این خمیر حداکثر 10 دقیقه روی پوست قوزک پا بماند و سپس بشویید.

 

درمان های مراقبت از پوست روزانه

در کنار درمان های خانگی جهت رفع تیرگی قوزک پا همچنین توصیه می شود اندکی وقت و کوشش خود را به طور روزانه در جهت امور مراقبت از پوست خود بگذارید. اقدامات روزانه ای مانند پاکسازی، رطوبت رسانی و محافظت از پوست می تواند امکان بروز لکه های تیره روی پوست که به مرور زمان پدیدار می شوند را کاهش دهد و در عین حال پوست را سالم نگه دارد.

 

پاکسازی و رطوبت رسانی جهت رفع تیرگی قوزک پا

6 300x200 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
استفاده از مرطوب کننده

حتما در حین استحمام، قوزک پا خود را به دقت شستشو دهید و پس از خارج شدن از حمام همیشه با مرطوب کننده موضع را ماساژ دهید.

همچنین می توانید یک ماده مرطوب کننده غلیظ تر مانند روغن نارگیل یا آلوئه ورا را در روی لوسیون روزانه بدن خود به کار برید.

به گفته آکادمی پوست آمریکا، محصولاتی که حاوی سویا، لیگنین، اسید الاژیک و ویتامین B-3 هستند نیز می توانند پوست را روشن تر کنند.

 

لایه برداری قوزک پا

9 3 300x300 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
اسکراب

علاوه بر رطوبت رسانی از قوزک پا لازم است برای خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست و جلوگیری از تجمع آنها نیز قدم هایی بردارید. شما می توانید این کار را با هفته ای یک یا دو بار لایه برداری انجام دهید.

برای شدت بیشتر می توانید از یک شوینده بدن لایه بردار و یا اسکراب شکر استفاده کنید. حتماً محصول را به طور مستقیم و به صورت دورانی روی قوزک پا خود مالش دهید.

همچنین لازم به ذکر است که از مالش خشن و محکم موضع خودداری کنید؛ این امر تنها منجر به تحریک پوست اطراف قوزک پا شما می شود و هرگونه مشکل قبلی را برجسته تر و بدتر می سازد.

 

استفاده از کرم ضد آفتاب

6 6 300x200 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
ضد آفتاب مخصوص اگزما

همچنین باید به طور روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. چنانچه قوزک پا شما در معرض آفتاب است، حتما 15 دقیقه قبل از قرار گیری در معرض، از کرم ضد آفتاب طیف گسترده استفاده نمایید. آکادمی پوست و مو آمریکا، محصولاتی که دارای SPF حداقل 30 هستند را توصیه می کند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که کرم ضد آفتاب نه تنها از پوست شما محافظت می کند، بلکه به شما در حفظ اثرات هر نوع درمانی که در حال حاضر استفاده می کنید نیز کمک می کند.

طبق اعلام دانشکده درماتولوژی آمریکا، تنها یک روز عدم محافظت از پوست در برابر نور خورشید می تواند چندین ماه تلاش برای درمان را خنثی و بی نتیجه سازد.

 

درمان قطعی تیرگی قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران

cf510b23 2106 4fe6 8751 b31051c7d670 300x300 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
درمان قطعی تیرگی قوزک پا

اگر راهکارهای طبیعی و راه حل های درمانی مختلف قادر نبوده اند کاری در زمینه رفع تیرگی قوزک پا برای تان انجام دهند، فن آوری به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری این نیاز شما محقق گردد. دستگاه فیس آپ یک روش قطعی برای رفع تیرگی قوزک پا و خشکی قوزک پا به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمانی کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست قوزک پا را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

تخفیف میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ (Face Up)

 

ویژگی ها و عملکرد دستگاه فیس آپ

1 195x300 - بهترین روش رفع تیرگی قوزک پا | فیس آپ قوزک پا در بهترین کلینیک پوست تهران
دستگاه لایه بردار فیس آپ

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را نرم و روشن تر سازد.

به طور همزمان میکرو پالس ها پوست قوزک پا را ماساژ می دهند ، بنابراین گردش خون را در بافت ها تحریک کرده و بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو فناوری که در یک هندپیس واحد تجهیز شده است، باعث تولید کلاژن جدید می شود. دستگاه فیس آپ، آسان و راحت، کوچک و با کاربری ساده از سرهای یک بار مصرف با اندازه های مختلف استفاده می کند تا بالاترین سطح بهداشت و ایمنی را ارائه دهد و نیاز هر پوست را مطابق با نوع آن برطرف سازد.

چنانچه از درمان های خانگی خسته شده اید و در صدد لایه برداری، پاکسازی، رفع خشکی و رفع تیرگی قوزک پا با یک روش قطعی و دائمی خود هستید و به دنبال یک راه حل موثر می گردید، به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: