لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز

خانم های شیرازی خیلی به زیبایی و نظافت خودشان اهمیت می دهند.

0

لیزر موهای زائد صورت در شیراز | بهترین مراکز لیزر در شیراز

لیزر موهای زائد صورت در شیراز از طرف خانم ها خیلی پر طرفدار است.  چون خانم های شیرازی خیلی به زیبایی و نظافت خودشان اهمیت می دهند.  اینکه یک خانم مجبور باشد هر دو هفته یکبار برای بند انداختن به آرایشگاه برود ، کار راحتی نیست.  و هزینه ای را هم که هر بار باید پرداخت کنیم باید درنظر بگیریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور کلی خانم های جنوبی به علت تابش آفتاب سوزان ، موهای تیره و زیادی روی صورت شان دارند که اگر این موها از روی صورت حذف بشود ، پوست شان خیلی روشن تر دیده می شود.

شما موهای همه بدن تان را می توانید زیر لباس مخفی کنید حتی موهای دست ها و گردن تان را.  اما موهای زائد صورت تان را چطوری پنهان می کنید؟ هیچ راهی برای پنهان کردن موهای صورت وجود ندارد مگر این که آنها را از بین ببریم.

البته که روش ها و گزینه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد صورت وجود دارد. اما همه موقتی هستند و همین که موها شروع به رشد می کنند ، پوست تیره تر دیده می شود.  اما مزیت لیزر موهای زائد این است که رنگدانه مو را در زیر پوست از بین می برد و حتی سایه آن هم از روی پوست دیده نمی شود.

برای همین پیشنهاد ما به شما خانم ها و حتی آقایان خوش رو و خوش برخورد شیرازی این است که موهای زائد صورت تان را لیزر کنید.  فقط لیزر! 

آنوقت از ما ممنون می شوید که این پیشنهاد را به شما دادیم.  چون دیگر برای همیشه از شر موهای زائد صورت تان راحت می شوید.

 

لیزر موهای زائد صورت در شیراز  

laser hair removal  357x210 - لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز
لیزر موهای زائد صورت در شیراز | بهترین مراکز لیزر در شیراز

لیزر موهای زائد صورت در شیراز با هدف قرار دادن ملانین در فولیکول مو با نور لیزر انجام می شود که این انرژی به  فولیکول مو آسیب می زند.  بنابراین فولیکول ها از تولید موهای بیشتر جلوگیری می کنند.

جدید ترین لیزرهای موجود در بازار اکنون توانایی از بین بردن ملانین را در ریشه مو دارند ، بدون اینکه نور آن در پوست اطراف پراکنده شود و به پوست آسیب برساند.  حتی برای افرادی که پوست تیره دارند و پوست شان دارای ملانین بیشتری می باشد ،  لیزر به طور موثر عمل می کند.

لیزر موهای زائد صورت بطور مؤثر هم برای موهای نرم و هم برای موهای زبر برای افراد زیر کار می کند :

  • افرادی با صورت روشن ،
  • افرادی با صورت گندمی ،
  • افرادی با پوست تیره رنگ.

 

در بهترین مرکز لیزر شیراز از چه لیزری استفاده می شود؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لیزر موهای زائد صورت برای پوست های تیره به راحتی و آسانی لیزر پوست های روشن با موهای تیره نیست.  پوست شیرازی های عزیز ما جزء پوست های آسیایی است.  هر چند که قاره آسیا خیلی بزرگ است ، اما تفاوت چندانی در پوست های آسیایی در کشورها و مناطق مختلف آسیا دیده نمی شود.

در حال حاضر چندین نوع لیزر مختلف برای انواع پوست ها وجود دارد. اما یکی از لیزرهایی که ما برای پوست های سبزه  بیشتر توصیه می کنیم ، لیزری است که به عمق پوست نفوذ می کند و فقط رنگدانه موها را نشانه می گیرد و هیچ اثری بر روی پیگمنت های پوست یا همان رنگدانه ها ندارد.

مزیت دیگر لیزر موهای صورت و مناطق دیگر بدن این است که خیلی سریع عمل می کند و تا بخواهید بگویید آخ تمام شده.  البته لیزرهای مدرن امروزی مانند لیزر اسکلپیون بدون درد است.

لینک مقاله لیزر بدون درد  کلیک کنید.

اصطلاح بکش و خوشگلم کن یک اصطلاح قدیمی است که کاربردهای زیادی برای زیبایی داشت.  اما حالا دیگر با لیزرهای جدید نیازی به درد کشیدن نیست.  لیزرهای ما سریع و بدون درد است.

درد لیزر مثل احساس برخورد یک باند لاستیکی به پوست است که قابل تحمل است.  اما کسانی که موهای درشت و تیره تر دارند ، ممکن است کمی احساس سوزش داشته باشند.  به طور کلی هر چه ترشح تستوسترون در بدن شما  بیشتر باشد ، موها تیره تر و ضخیم تر خواهند بود.

هشدار: لیزر موهای زائد اطراف چشم ها می تواند خطرناک باشد.  اگر نور لیزر با چشم تماس پیدا کند ،  چشمتان آسیب می بیند.  بنابراین ، شما نیاز به پوشیدن محافظ چشم دارید.  نه تنها برای لیزر موهای صورت ، بلکه برای جلوگیری از هر گونه تماس لیزر با چشم های تان ، در تمام جلسات لیزر مربوط به هر منطقه از بدن که باشد ، باید از عینک محافظ اسفاده کنید.

 

قیمت لیزر موهای زائد در شیراز

full face permanent painless laser hair removal 3 357x210 - لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز
قیمت لیزر موهای زائد در شیراز

لیزر موهای زائد صورت معمولاً ارزان تر از الکترولیز است و نیاز به زمان و جلسات درمان کمتری دارد.  لیزر ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد در صورتی که  راضی هستید که بیشتر موهای شما از بین بروند.  چون بعد از لیزر موهای زائد ، شما ممکن است موهایی را ببینید که رشد کرده اند اما خیلی ظریف و کمرنگ می باشند.

قیمت لیزر موهای زائد با توجه به محل و اندازه منطقه ای که درمان می شود ، تعیین می گردد.  لیزر موهای زائد ارزان نیست اما دائمی است.

 

عوارض لیزر موهای زائد

رشد مجدد موها و زخم شدن پوست از عوارض لیزر موهای زائد است که به ندرت پیش می آید.   حذف موهای زائد با لیزر توسط FDA برای کاهش دائمی موها تأیید شده است. اما چون رنگ موهای صورت زنان اغلب روشن تر از موهای بدن است ممکن است به جلسات بیشتری برای لیزر درمانی نیاز داشته باشید.    برای به دست آوردن بهترین نتیجه نیاز به درمان های متعدد است.

 

لیزر موهای زائد در مرکز شیراز چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر موهای زائد در شیراز دستگاهی پیشرفته و مدرن است.  هر پالس لیزر چندین مو را هدف قرار می دهد و فولیکول مو را ضعیف می کند. مو در عرض 10 تا 14 روز بعد از درمان شروع به ریزش خواهد کرد.

مو در مراحل مختلف رشد می کند : مرحله رشد ، مرحله استراحت و مرحله ریزش . از آنجایی که رشد مو در زمان های مختلفی انجام می شود ، درمان مؤثر برای حذف موهای زائد موها با لیزر در فاز رشد مؤثر است.

 

جوانب مثبت لیزر موهای زائد در شیراز

LaserHairRemoval 2 357x210 - لیزر موهای زائد صورت در شیراز |بهترین مراکز لیزر در شیراز
جوانب مثبت لیزر موهای زائد در شیراز

نکته اول : کاهش مو می تواند دنیا را برای شما زیباتر کند. در حالی که موهای صاف و ابریشمی روی سرشما خیلی شما را جذاب تر نشان می دهد و جلوه صورت تان را چند برابر می کند ،  لیزر موهای زائد صورت اعتماد به نفس شما را بالا می برد و دیگر نیازی به اصلاح کردن ندارید. طبق گفته  Clinic Mayo ،  لیزر می تواند موهای صورت شما را تا 80 درصد  کاهش دهد.

نکته دوم : بلند بودن موها به هیچ وجه برای درمان با لیزر ضروری نیست.  در فاصله بین جلسات لیزر شما می توانید موهای زائد خود را شیو کنید.  از جمله در روز درمان.

نکته سوم : لیزر موهای زائد صورت وقت گیر نیست.  موهای صورت در زمانی در حدود  10 لیزر می شود.  مناطق بزرگ را می توان به طور همزمان درمان کرد.  درمان لیزر برای کمر در زمانی در حدود 20 تا  30 دقیقه انجام می شود.

 

عوارض لیزر موهای زائد صورت

هشدار : اگر لیزر موهای زائد صورت توسط افراد بی تجربه و آموزش ندیده انجام بشود ، می تواند خطرناک باشد و عوارضی ایجاد می کند.  از جمله تاول ، زخم و سوختگی که البته بسیار رایج نیست و به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد.

 

تعداد جلسات لیزر در مرکز لیزر شیراز

درمان های متعددی مورد نیاز است. برای از بین بردن موهای زائد توسط لیزر معمولاً 4 تا 6 جلسه درمان مورد نیاز است.  فاصله حدود یک ماه بین جلسات لیزر درمانی برای رسیدن به بهترین نتایج لازم است.

همه افراد کاندید مناسب برای لیزر موهای زائد نیستند.  از آنجایی که لیزر رنگدانه های تیره را هدف قرار می دهد ، افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند برای درمان با لیزر مناسب هستند.  اما افرادی که پوست خیلی تیره دارند حتماً قبل از لیزر درمانی باید با پزشک مشورت کنند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی می باشد.  برای ارتباط با مراکز لیزر موهای زائد اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: