لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟

0

برطرف کردن موهای زائد در بارداری

در دوران بارداری به خاطر تغییراتی که در سطح هورمونهای بدن به وجود می آید برخی از خانم ها دچار پرمویی می شوند و این مسئله آنها را با یک مشکل جدی مواجه خواهد کرد. برطرف کردن موهای زائد در بارداری برای خانم های باردار اهمیت زیادی دارد زیرا بدن پر مو باعث ناراحتی آنها می ‌شود. این گروه از خانم‌ ها از روش ‌های مختلفی برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنند تا موهای زبر و سیاه شان را از بین ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از تیغ و ژیلت یک روش ساده برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو است اما مشکلی که در این روش وجود دارد این است که پس از یک یا دو روز دوباره موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد و شیو کردن ضرورت خواهد یافت. استفاده از پودر و کرم های موبر یکی دیگر از روش هایی است که برای برطرف کردن موهای زائد در دوران بارداری مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با توجه به مواد شیمیایی موجود در این محصولات برخی از خانم هایی که پوست حساسی دارند دچار عوارض جانبی از قبیل قرمزی و تاول پوستی می شوند به همین دلیل سعی می کنند که از این محصولات برای برطرف کردن موهای زائد خود اجتناب کنند.

۱۱۱۴۲۸ 300x220 - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟

اپیلاسیون یک روش دیگر برای برطرف کردن موهای زائد بدن است که موها را از ریشه برطرف می کند. مشکلی که در خصوص اپیلاسیون وجود دارد این است که موهای زائد دوباره شروع به رشد می ‌کنند و ارزش تحمل درد ناشی از کندن موها از ریشه را ندارد. مسئله مهمی که باید خانم های باردار به آن توجه کنند این است که اگر قصد دارند از اپیلاسیون برای برطرف کردن موهای زائد در بارداری استفاده کنند به مراکز مراجعه نمایند که از وسایل بهداشتی و تمیز استفاده می ‌کنند و سلامت آنها را به خطر می ‌اندازند.

مشکلات و دردسرهای ناشی از این روشها باعث شده که یک روش جدید و خلاقانه وارد عرصه زیبایی شود. لیزر موهای زائد یک روش عالی و بی نظیر برای برطرف کردن دائمی موهای زائد است و پوست تمیز لطیف و زیبا را به وجود می آورد به نحوی که دیگر نیازی به شیو کردن های مکرر نخواهید داشت. در این روش از نور لیزر استفاده می شود و به سمت فولیکول های مو ارسال خواهد شد. رنگدانه هایی که در فولیکول های مو وجود دارند به جذب نور لیزر می ‌پردازند و هنگامی که نور لیزر جذب شد به گرما تبدیل می گردد گرمای تولید شده باعث می شود که فولیکول ها آسیب ببینند و به این ترتیب امکان تولید موهای جدید وجود نخواهد داشت.

۱۴۰۹۵۵ 300x195 - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟

به طور کلی همه افراد می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و از این روش شگفت انگیز برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند اما خانم های باردار نمی توانند متقاضی درمان با لیزر باشند زیرا هنوز تحقیقات چندانی در خصوص لیزر موهای زائد و تأثیرات آن بر روی جنین انجام نشده است و ما نمی ‌دانیم که آیا لیزر سلامت جنین را به خطر می اندازد یا خیر. به همین دلیل پزشکان به خانم های باردار توصیه می ‌کند که تا اتمام دوران بارداری خود صبر کنند سپس برای لیزر موهای زائدشان به مراکز تخصصی لیزر مراجعه نمایند.

چه مدت پس از زایمان می توان موهای زائد را لیزر کرد؟

انجمن زنان و زایمان آمریکا به خانمها توصیه می ‌کند که باید از مراقبتهای بعد از دوران زایمان غافل نشوند و تصور نکنند که زایمان کرده اند و کار خود را به اتمام رسانده اند بلکه در ماه های اول پس از زایمان باید به طور منظم با متخصص زنان و زایمان در ارتباط باشند و با او در خصوص نحوه تغییر کردن بدن خود صحبت کنند.

متخصص زنان و زایمان بهترین منبع قابل اعتمادی است که می تواند اطلاعات لازم را در خصوص شرایطی که تجربه می ‌کنید در اختیارتان قرار دهد و زمان دقیق طبیعی شدن سطح هورمون های بدن را برای شما مشخص کند تا بدانید آیا زمان مناسب برای لیزر موهای زائد فرا رسیده است یا خیر.

gettyimages 508727173 300x231 - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟

برخی از خانم هایی که اپراتور لیزر هستند ممکن است تصور کنند که لیزر سلامت جنین آنها را به خطر می ‌اندازد اگرچه تاکنون هیچ ‌گونه شواهد و مدارکی در این خصوص به دست نیامده است، این افراد می ‌توانند برای اطمینان خاطر خود را از اتمام دوران بارداری مرخصی بگیرند تا ریسک بروز هرگونه عوارض احتمالی به صفر برسد.

رشد موهای زائد در دوران بارداری

بارداری باعث بروز تغییرات متعددی در بدن می ‌شود که یکی از آنها رشد موهای زائد در نقاطی است که قبلا هیچ گونه مویی در آنجا وجود نداشته است. اگرچه اکثر تغییراتی که در دوران بارداری به وجود می ‌آید چند ماه پس از زایمان برطرف خواهد شد برطرف کردن موهای زائد در بارداری یک چالش بزرگ برای خانمها محسوب می ‌شود.

در این دوران تعداد بسیار زیادی موی زائد روی صورت، بازو، شکم، پا ناحیه بیکینی، زیر بغل و کمر رشد می کند که اکثر خانم ها مجبور هستند به طور مداوم شیو یا اپیلاسیون کند تا موهای زائد خود را از بین ببرند. حتی برخی از آنها به منظور برطرف کردن موهای زائد در بارداری به مراکز لیزر مراجعه می کنند تا برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوند اما از آنجایی که داده‌ های علمی کمی در خصوص تاثیرات لیزر بر جنین وجود دارد باید تا تمام دوران بارداری خود صبر کنند سپس برای لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن شان اقدام کنند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

نوسانات بسیار گسترده در دوران بارداری و افزایش سطح استروژن باعث می شود که موهای زائد بدن افزایش پیدا کند به نحوی که خانم‌ های باردار متوجه می ‌شوند که تعداد بسیار زیادی موی زبر و سیاه روی بازوها، صورت، قفسه سینه، روی شکم، گردن، پاها، ناحیه تناسلی و زیر بغل آنها به وجود آمده است. این وضعیت در برخی از خانم ها آنقدر شدید است که باعث شوکه شدن آنها می شود.

pregnant woman in a field 300x200 - لیزر موهای زائد در بارداری| لیزر موهای زائد و ناباروری| آیا لیزر قبل از بارداری ضرر دارد؟
Woman with long hair standing in field with hands on abdomen.

موهای زائدی که در دوران بارداری شروع به رشد کرده اند پس از زایمان از بین می روند و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد اما در صورتی که این موهای زائد از بین نرفتند یا آن که رشد آنها افزایش پیدا کرد باید ابتدا از عدم وجود یک اختلال زمینه ای که باعث رشد موهای زائد شده است اطمینان حاصل کرد و در صورتی که هیچ گونه مشکلی در ارتباط با رویش بی رویه موهای زائد یافت نشد می توان برای لیزر موهای زائد اقدام کرد.

آیا لیزر موهای زائد باعث ناباروری می شود؟

برخی از افراد تصور می کنند که لیزر موهای زائد باعث می شود شانس باروری آنها کاهش پیدا کند اما واقعیت این است که طول موج پرتوهای لیزر بسیار کوتاه است و اصلاً توانایی نفوذ به درون اندامهای داخلی بدن را ندارد و فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و آنها را از بین می برد.

آنچه که در باره ارتباط بین لیزر موهای زائد و ناباروری بیان می شود شایعه ای بیش نیست پس اصلا نگران نباشید.

اما اگر قصد بارداری دارید بهتر است که لیزر موهای زائد خود را به پس از دوران بارداری موکول کنید زیرا در دوران بارداری سطح هورمون های بدن افزایش پیدا می ‌کند و این مسئله باعث رشد موهای بدن خواهد شد. به همین دلیل بهتر است پس از اتمام بارداری موهای زائد خود را لیزر کنید تا نتیجه بهتری از درمان با این روش جادویی به دست بیاورید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: