بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

0

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی با اهداف مختلفی از قبیل مسائل مرتبط با سلامت و کاهش میزان تعریق، کاهش ریسک بروز عفونت و مواردی از این قبیل انجام می شود. رسیدن به دوران بلوغ و تغییر در سطح هورمون ها، موهای بدن نیز شروع به رشد می ‌کنند و در برخی از نواحی بدن از قبیل زیر بغل و ناحیه تناسلی به صورت زبر و سیاه دیده می ‌شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی در دوران نوجوانی شروع می ‌شود و به عبارتی دردسرهای دختران و پسران با رسیدن به دوران بلوغ آغاز خواهد شد. شیو کردن یکی از رایج‌ ترین روش‌ های موجود برای برطرف کردن موهای زائد از که به سادگی همه موهای زبر و سیاه را برطرف می ‌کند اما متاسفانه باعث می شود که موهای زائد ناحیه تناسلی در مراحل بعدی زبرتر باشند.

images 1 1 - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

این مسائل باعث شده است که اکثر افراد به دنبال یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زائد خود باشند و روش ‌های مختلفی را امتحان کنند. حتی اقدام به خرید محصولاتی نمایند که سازندگان آنها ادعا می کنند موهای زائد را برای همیشه از بین می ‌برند اما هیچ یک از این روش ها با نتایج دائمی همراه نیستند و دوباره موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد.

درمان قطعی موهای زائد ناحیه تناسلی

تلاش بشر برای برطرف کردن دائمی موهای زائد باعث شده است که به تدریج و روش ‌های مختلفی از قبیل موم انداختن و بند انداختن و دستگاه‌ هایی نظیر اپی لیدی مورد استفاده قرار بگیرد. اما امتحان کردن این روش ها نیز نتوانسته بود موهای زائد را برای همیشه برطرف نماید و بشر همچنان در ناامیدی به سر می ‌برد.

با پیشرفت علم و فناوری نیز توانست علاوه بر اهداف پزشکی وارد عرصه زیبایی شود و از آن برای برطرف کردن موهای زائد استفاده گردد. این فناوری خلاقانه مسیری طولانی را طی کرد تا به شکل فعلی رسیده است. در ابتدا فقط افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای داشتند می توانستند متقاضی درمان با لیزر باشند، از سوی دیگر برای لیزر موهای زائد یک روش دردناک بود که این موارد باعث شده بود افراد زیادی متقاضی درمان با لیزر نباشند.

رفته رفته این فناوری خلاقانه پیشرفت کرد و دستگاه های جدید طراحی شد تا افرادی که رنگ پوست شان سبزه است نیز بتوانند از خدمات لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند. امروزه افرادی که پوست سبزه یا گندمی دارند نیز از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می ‌کنند و دیگر مانند گذشته پشت درهای بسته لیزر نمی مانند.

695afc13b800c1beaab365658ff9d15b 222x300 - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

لیزر یک روش ایمن است که می تواند پس از چند جلسه موهای زائد شما را برطرف نماید و به شما پوستی تمیز، لطیف و بدون مو هدیه دهد. در این روش اپراتور دستگاه را روی پوست ناحیه ای که قرار است لیزر شود قرار می ‌دهد و آن را روی پوست به حرکت در می آورد تا همه فولیکول های موجود در آن ناحیه هدف قرار بگیرند.

در این فناوری خلاقانه از پرتوهای نور لیزر استفاده می شود که توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شوند. هنگامی که نور لیزر توسط رنگدانه‌ ها جذب شد به گرما تبدیل می ‌شود و گرمای تولید شده باید تخریب فولیکول خواهد شد. تخریب فولیکول به این معنا است که دیگر توانایی تولید موهای جدید را ندارد.

از آنجایی که موهای بدن در سه مرحله رشد می ‌کنند و همه آنها به صورت همزمان وارد فاز فعال رشد نمی ‌شوند شما به چند جلسه درمان با لیزر قرار دارید همه موهای بدن شما وارد مرحله فعال شوند و امکان درمان آنها با نور لیزر وجود داشته باشد. به همین دلیل برای داشتن پوستی تمیز و برطرف کردن موهای زبر و سیاه باید دوران درمان با لیزر را تکمیل کنید.

الکترولیز نیز یک روش مشابه لیزر است اما در این روش از یک دستگاه که اپیلاتور نام دارد استفاده می گردد و امواج رادیویی به سمت پوست ارسال می ‌شود تا فولیکول های مو را از بین ببرد. در الکترولیز فولیکول های مو به صورت مجزا هدف قرار داده می شوند و این مسئله باعث می شود که فرایند درمان با الکترولیز طولانی شود اما در لیزر می توان در آن واحد تعداد زیادی از فولیکول های مو را به صورت همزمان هدف قرار داد و آنها را از بین برد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی توسط لیزر با مزایای متعددی همراه است که یکی از مهم‌ترین مزایای آن این است که مو های زائد شما برای همیشه برطرف می شوند و شما دیگر نیازی به شیو کردن نخواهید داشت و به این ترتیب ریسک بروز سوختگی و بریدگی پوست، رشد موهای زائد به سمت داخل پوست، فولیکولیت و عفونت پوست به حداقل خواهد رسید.

bigstock Happy Woman Receiving Epilatio 90028781 másolata - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در مقایسه با اپیلاسیون با درد بسیار کمی همراه است و اصلاً بهتر است بگویم درد آن قابل مقایسه با اپیلاسیون نیست. اگر شما هم قصد دارید که برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوید می توانید از لیزر به عنوان درمان قطعی موهای زبر و سیاه خود استفاده کنید.

بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که پوست حساسی دارند و از بریدگی و سوختگی های مکرر و مداوم پوست خود خسته شده اند به شما پیشنهاد می کنیم که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود استفاده کنید تا یک عمر از دردسرهای شیو کردن خلاص شوید. اگر شما پوست روشن و موهای تیره ای دارید بهترین متقاضی برای لیزر موهای زائد هستید البته اگر رنگ پوست شما سبز است اصلا نگران نباشید چرا که می توانید از لیزر مخصوص پوست تیره استفاده کنید و از مزایای لیزر بهره مند شوید.

چنانچه تصمیم خود را برای لیزر گرفته اید بهتر است به یک مرکز لیزر معتبر و خوشنام مراجعه کنید تا فرایند لیزر موهای زائد به طور صحیح انجام شود و ریسک بروز عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد به حداقل برسد.

عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد هم مانند همه روش‌ های زیبایی و عوارض خاص خود همراه است. اکثر افرادی که موهای خود را لیزر کرده اند دچار تورم، قرمزی و التهاب پوست می شوند که معمولا طی مدت چند ساعت یا نهایتا چند روز برطرف خواهد شد و اصلا جای نگرانی ندارد. اگر شما قبلا سابقه انجام اپیلاسیون را داشته باشید به خوبی می دانید که پس از اپیلاسیون نیز دچار تورم و التهاب پوست می شوید با این تفاوت که مجددا پس از دو تا سه هفته موهای زائد شما درباره شروع به رشد می کند.

african woman 200x300 - بهترین روش برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با کمترین درد| لیزر موهای ناحیه تناسلی| بهترین مرکز لیزر در شمال تهران

در برخی موارد نادر برخی از افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند دچار تاول پوستی می شوند که در این شرایط باید از دستکاری کردن آنها خودداری کرد و هرچه زودتر به پزشک مراجعه کرد تا فرآیند درمان آنها را شروع کند. به طور کلی مزایای لیزر بسیار بیشتر از معایب و عوارض جانبی موقت آن است و می تواند شما را به آنچه که انتظارش را دارید برساند پس نگرانی و تردید را کنار بگذارید و برای برطرف کردن موهای زائد خود اقدام کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: