لیزر موهای زائد در مردان

0

images 9 300x132 - لیزر موهای زائد در مردان

ممکن است  برای برخی مردم خبری شگفت آور باشد ، اما با توجه به بررسی های اخیر انجام شده است، مشخص شده است که 50٪ از مردان در صدد از بین بردن موهای زائد بدنشان توسط لیزر درمانی هستند و این مطلب در حال قوت است  و این درست است که روزی برسد مردان بیش از زنان به انجام لیزر موهای زائد بپردازند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد در مردان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد در مردان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد در مردان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مغایر باروش های دیگر ، لیزر درمانی در مردان سریعترین ، امن ترین و بدون بازگشت ترین روش محسوب می شود . اپیلاسیون موهای زائد  یک روش بسیار دردآور و به علاوه  مو  مجددا رشد می کند و حتی در برخی موارد موها ضخیم تر از قبل نیز رشد می کنند . تراشیدن موها نیز روش موثری نیست .

روش دیگری که می توان از آن استفاده نمود الکترولیز است ، اما تا به حال از خود پرسیده اید که آیا می شود همزمان ده ها هزار مور را یک جا از بین برد ؟ عیب الکترولیز آن است که با هر بار درمان فقط 20 تا 30 درصد فولیکول موها از بین می رود و در هر جلسه ناحیه کوچکی را می توان درمان کرد. در هنگام درمان با الکترولیز درد زیادی به خصوص در مناطق حساس مثل  پشت لب ایجاد می شود و همچنین عوارضی مانند به جا ماندن اسکار یا جوش و لک های تیره وجود دارد. همچنین انتقال بیماری هایی مثل هپاتیت و ایدز در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی با این روش وجود دارد.

لیزر موهای زائد در مردان تنها به قفسه سینه و کمر محدود نمی شود بلکه می توان تمامی موهای زائد  را با لیزر از بین برد . موهای صورت معمولا از مستثناهایی هستند که اغلب مردان آنرا اجام نمی دهند . لیزر موهای زائد موثر، دائمی  و بدون درد است . درد ناشی از لیزر درمانی بسیار خفیف است .

در روش درمانی لیزر موهای زائد شدت بالا اشعه لیزر با قدرت بالا به پیاز مو آن ها را از بین می برد. پیگمنت های موجود در مو اشعه را جذب می کند و موها را درون پیاز مو از بین میبرد . تنها با انجام یک جلسه لیزر درمانی موها به راحتی از بین نمی روند و باید حداقل سه جلسه و به طور دائم اینکار را انجام داد . به خاطر داشته باشید که این روش ممکن است برای همه ایده آل نباشد  و توصیه می شود قبل از تصمیم به انجام لیزر درمانی حتما با یک متخصص پوست مشورت نمایید به خصوص برای لیزر موهای صورت.

در اینجا این سوال بوجود می آید که چرا باید اینکار را انجام داد  ؟  زیرا این روش ممکن است برای تمامی رنگ پوستها و رنگ موها و یا افرادی که از برخی داروها استفاده می کنند موثر واقع نشود .

اما این دلیل نگران کننده ای نیست و این چیزها لزوما به این معنی نیست که نمی توانید موهای زائد را لیزر کنید .اما برای انجام لیزر درمانی باید برخی اقدامات احتیاطی در نظر گرفته شود و یا از دستگاه لیزر متناسب با پوست و مو استفاده شود . اگر به دنبال نتایج بلند مدتی می گردید هیچ روشی بهتر از لیزر برای از بین بردن موهای قفسه سینه  و کمر  نیست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: