لیزر موهای زائد بدن مردان- چرا لیزر برای مردان از تیغ زدن بهتر است؟

0

لیزر موهای زائد بدن مردان

سلام دوستان عزیز! آیا می دانستید لیزر موهای زائد بدن مردان، می تواند موثرترین راه برای حذف موهای زائد باشد، و جالب تر اینکه  امروزه در تکنولوژی لیزر، لیزر  موهای زائد بدن مردان از محبوبیت خاصی در بین جامعه مردان برخوردار است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد بدن مردان- چرا لیزر برای مردان از تیغ زدن بهتر است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد بدن مردان- چرا لیزر برای مردان از تیغ زدن بهتر است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد بدن مردان- چرا لیزر برای مردان از تیغ زدن بهتر است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله زیبان قصد داره نکات مهمی را در رابطه با لیزر موی زائد بدن مردان برای شما عنوان کنه. پس از شما دعوت می کنیم که با زیبان همراه باشید.

به جهت کسب اطلاعات بیشتر سایت تهران اسکین به عنوان یک مرجع مهم می تونه نکات مهمی رو در رابطه با لیزر و مسائل مربوط به پوست و مو در اختیار شما بگذاره.

لیزر موی زائد بهترین راه حل ساده و قابل اطمینان در حذف موهای دائمی است و در حالی که بعضی از افراد ادعا می کنند که این کار شبیه سحر و جادو است،  اما واقعیت این است که حذف موی لیزر صرفا علم است.

 چگونگی انجام لیزر موهای زائد بدن مردان 

انجام لیز موهای زائد بدن مردان به دو صورت است:

لیزر موهای زائد بدن مردان برای پوست های رنگ روشن

انجام لیزر بر روی پوست های روشن شامل یک لیزر سبک، از نظر زیبایی شناسی نوع لیزر، لیزر درجه یک است، که پرتو نور به طور مستقیم به رنگدانه فولیکول مو انتقال می یابد.

علت افزایش موهای زائد در بدن مردان

به طور طبیعی مردان موهای بیشتری نسبت به زنان دارند. موهای بدن بیش از حد در مردان اغلب ناشی از سطوح بالای تستوسترون است.
هر چه میزان هورمون تستوسترون بیشتر باشد، تعداد موهای زائد نیز بیشتر است.گاهی اوقات به دیل مصرف بعضی از مکمل ها برای ورزشکاران و یا استفاده از داروهای خاص نیز ممکن است موی زائد در مردان بیشتر شود.

لیزر موهای زائد بدن مردان برای پوست های تیره

در لیزر موهای زائد بدن در پوست های تیره، لیزر جذب ذخیره خونی می شود و پس از آن لیزر از بین می رود و مانع رشد مو می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

نکته مهم: انجام چنین فرایندی به طور کلی بدون درد است.

حذف دائمی موها از طریق لیزر موهای زائد بدن مردان

حذف موهای زائد بدن از طریق لیزر موهای زائد بدن مردان، یکی از روش های دائمی و سریع است که پس از انجام لیزر شما می توانید حدود 24 ساعت بعد به انجام کارهای عادی خود بپردازید.

لیزر موهای زائد بدن مردان در چه مناطقی اتفاق می افتد؟ 

نواحی متناسب برای انجام عمل لیزر در لیزر موهای زائد بدن مردان، شامل موارد زیر است.

پشت بدن به صورت کامل

گونه ها و خط فک

شانه ها و ناحیه گردن

شکم و قفسه سینه

ناحیه تناسلی

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد بدن مردان چند جلسه طول می کشد؟

زمانی که شما برای اولین بار به یک مرکز درمانی یا کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه می کنید، در جلسه مشاوره به شما خواهند گفت که روند درمان به چه شکل است و چند جلسه درمان برای لیزر مورد نیاز است.

به طور کلی از نقطه نظر پزشکان و متخصصان حدود 8 تا 12 جلسه برای لیزر موهای زائد بدن مردان مورد نیاز است.

در این بخش این هشت جلسه به اختصار برای شما توضیح داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

جلسه اول لیزر موهای زائد بدن مردان

در جلسه اول پس از انجام عمل لیزر ،شما مو ها را پس از گذشت 7 تا 14 روز خواهید دید. و دوباره شاهد رشد موها خواهید بود.

جلسه دوم لیزر موهای زائد بدن مردان

در جلسه دوم لیزر ، رشد موها کم می شود و تقریبا می توان گفت موها خیلی کند تر از قبل رشد می کنند.

جلسه سوم لیزر موهای زائد بدن مردان

در جلسه سوم لیزر موهای زائد، باز هم موها رشد می کنند اما موها هم نازک شده و هم سبک تر می شوند.

جلسه چهارم لیزر موهای زائد بدن مردان 

در جلسه چهارم می توان گفت رشد موها بسیار بسیار کند تر شده و پس از گذشت 6 هفته شما ممکن است تنها یک بار نیاز به شیو کردن داشته باشید.

جلسه پنجم لیزر موهای زائد بدن مردان

در مورد جلسه پنجم می توان با قاطعیت گفت که رشد موها به طور کلی متوقف می شود و اندازه فولیکول های مو به حداقل می رسند و شما احساس لطافت و نرمی بهتری در پوست خود می کنید.

جلسه ششم لیزر موهای زائد بدن مردان

اندازه رشد موها خیلی کم شده است و می توان گفت شما پس از انجام لیزر در جلسه ششم دیگر نیازی به شیو کردن داشته باشید.

جلسه هفتم لیزر موهای زائد بدن مردان

در جلسه هفتم لیزر موهای زائد بدن، تقریبا دیگر رشد مویی وجود ندارد و فاصله بین جلسات نیز بیشتر می شود.

جلسه هشتم لیزر موهای زائد بدن مردان

در جلسه هشتم لیزر شما با وجود پوستی لطیف و نرم و بدون مو، تقریباً به نتیجه دلخواه خود رسیده اید و در صورت صلاحدید پزشک متخصص خود، تکرار این جلسات ممکن است مورد نیاز باشد.

66پ - لیزر موهای زائد بدن مردان- چرا لیزر برای مردان از تیغ زدن بهتر است؟
لیزر موهای زائد بدن مردان

آمادگی قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد بدن مردان

همانطور که قبلا هم گفته شد، بهتر است قبل از انجام عمل لیزر جلساتی را در رابطه با شناخت نوع پوست خود و نحوه چگونگی انجام عمل لیزر با متخصصان و مشاوران مرکز درمانی داشته باشید.

اقدامات خاصی را به جهت آمادگی قبل از انجام لیزر موهای زائد لازم است انجام دهید: از جمله اینکه بهتر است همان روز یا یک روز قبل دوش بگیرید ، شستن پوست و پاک کردن پوست از آلودگی ها نکته مهم و حائز اهمیتی قبل از انجام لیزر است.

مورد دوم نیز این است که لازم است قبل از لیزر موهای خود را بتراشید. شیو کردن و تراشیدن مو قبل از انجام عمل لیزر یکی از توصیه های مهم برای لیزر موهای زائد بدن مردان است. استفاده از کرم ضد آفتاب را نیز فراموش نکنید.

در حقیقت در این جلسات به شما در مورد تعداد جلساات و نوع دستگاه لیزر انتخابی بر روی پوست شما و همچنین هزینه مربوط به انجام عمل لیزر صحبت هایی صورت خواهد گرفت. در این جلسات مشاوره به شما خواهند گفت که قبل از انجام لیزر می توانید موهای بدن خود را بتراشید یا خیر؟

آمادگی پس از انجام عمل لیزر موهای زائد بدن مردان

پس از انجام عمل لیزر برای گرفتن نتیجه مطلوب تر اقدامات زیر لازم است:

استفاده از یخ بر روی ناحیه قرمز شده توسط لیزر

اگر احساس درد دارید بهتر است بر روی ناحیه مورد نظر از یک کیسه یخ استفاده کنید تا درد شما کمتر شده و برطرف شود.البته در بسیاری از موارد درد در ناحیه لیزر شده کمتر اتفاق می افتد.

استفاده از ژل آلوئه ورا

قرمزی و تورم بر روی ناحیه لیزر شده امری طبیعی است که گاهی اوقات این قرمز شدن به سمت پوسته پوسته شدن نیز پیش می رود . این علائم پس از گذشت چند ساعت بهبود می یابد، اما استفاده از خنک کننده هایی مانند ژل آلوئه ورا به تسکین و روند درمان سریع تر کمک می کند.

کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب را پس از انجام لیزر جدی بگیرید!به دلیل اینکه پس از لیزر موهای زائد پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید آسیب پذیر تر می شود، و مستعد تیره شدن می شود و یا منجر به غیر یکنواخت شدن رنگ پوست در ناحیه لیزر شده با دیگر نواحی می شود. برای جلوگیری از چنین آسیب هایی به پوست استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF30 برای شما لازم و ضروری است.

 حرارت زیاد برای پوست ممنوع

تا حدود 48 ساعت پس از انجام عمل لیزر از رفتن به سونا، اتاق بخار و دوش آب داغ شدیدا ً پرهیز کنید. به دلیل اینکه وجود حرارت برای پوست شما مضر است.

پس از گذراندان حدود 6 جلسه درمان احتمالا شما انتظار دارید که نتیجه مورد نظر خود را بگیرید، اما ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب شما تا حدود 8 جلسه درمان را نیز تحمل کنید.بنابراین باید در طول روند درمان صبور باشید .

شرایط پوستی مورد نظر قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد بدن مردان

همان طور که گفته شد، بهتر است قبل از انجام عمل لیزر در مورد نوع پوست خود آگاهی پیدا کنید، که این نوع آگاهی را در جلسه مشاوره به نحو مطلوب و موثر از طریق کارشناسان دریافت خواهید کرد. در مورد نوع پوست نکات مهمی وجود دارد که در ادامه آن را بیان می کنیم.

در مورد بعضی از انواع پوست نمی توان از لیزر درمانی استفاده کرد.برای مثال لیزر درمانی بر روی پوست های آفتاب سوخته و برنزه شده موثر نمی باشد. بنابراین اگر شما به تازگی حمام آفتاب گرفته اید و یا پوست خود را برنزه کرده اید، نمی توانید از تکنولوژی لیزر برای درمان لیزر موهای زائد استفاده کنید.

مرد 2 - لیزر موهای زائد بدن مردان- چرا لیزر برای مردان از تیغ زدن بهتر است؟
لیزر موهای زائد بدن مردان

شرایط موها قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد بدن مردان چگونه باید باشد؟

به دلیل اینکه لیزر بر روی رنگدانه فولیکول مو تاثیر می گذارد، بهتر است که اگر به تازگی وکس کرده اید نمی توانبد عمل لیزر را انجام دهید. حتی کوتاه کردن موها هم نمی توان مانند تراشیدن مو موثر باشد.

بنابراین اگر برای انجام عمل لیزر مصمم هستید، بهتر است قبل از جلسه اول لیزر موهای خود را بتراشید، و با موهای زیاد و نتراشیده هرگز برای این کار اقدام نکنید!

زمان بندی لیزر برای هر جلسه لیزر موهای زائد بدن مردان چقدر است؟

مدت زمان لازم برای هرجلسه لیزر به ناحیه مورد نظر برای لیزر بستگی دارد، به عنوان مثال لیزر پاها و پشت بدن بیشتر از بقیه نواحی طول می کشد ولی لیزر قسمت هایی مثل بیکینی و زیر بغل از نواحی است که زمان کمتری را برای انجام عمل لیزر نیاز دارد. در واقع طول هرجلسه از می تواند از 20 دقیقه تا 1 ساعت باشد.

آیا درمان بر روی تمام پوست ها و موها در لیزر موهای زائد بدن مردان به یک شکل است؟ 

به دلیل اینکه لیزر رنگدانه مو را هدف قرار می دهد، فولیکول های موهای تیره به درمان با لیزر بهتر پاسخ می دهند. معمولا رنگدانه های قرمز، بور و خاکستری و سفید نسبت به درمان واکنش سخت تری را نشان می دهند. به علاوه ممکن است برای پوست های تیره لیزر ND:YAG مناسب ترین نوع لیزر باشد،

ولی باز هم بهترین کار این است که در جلسه مشاوره ای که با پزشک و متخصص مربوط خود دارید تمامی این موارد را در سوالات خود بگنجانید تا نکته مبهمی برای شما به جهت گرفتن نتیجه بهتر باقی نماند.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع :

 

 

 

  

 

 

 

     

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: