لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

0

لیزر برزیلی و خط بیکینی

اگر شما قصد انجام لیزر برزیلی و خط بیکینی را دارید اما اطلاعاتی که در این باره به دست آورده اید کم است و علی رغم جستجو های متعدد نیز نتوانسته اید اطلاعات کامل و جامعی را در این خصوص به دست بیاورید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که به طور دقیق به بررسی همه حقایق مربوط به لیزر برزیلی و خط بیکینی می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در دنیای امروز لیزر موهای زائد صورت و ناحیه تناسلی بسیار رایج شده است و تعداد زیادی از افراد متقاضی برطرف کردن موهای زائد این اندام ها توسط لیزر هستند. افرادی که هر ماه برای برطرف کردن موهای زائد خود به مراکز اپیلاسیون مراجعه می کنند علاوه بر تحمل درد زیاد متحمل صرف هزینه نیز می شوند. لیزر به صورت دائمی موهای زبر و تیره اندام های خصوصی را برطرف می ‌کند.

از سال ۱۹۹۸ تا کنون از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بدن استفاده می شود که در ابتدا فرد با درد بسیار زیادی مواجه می ‌شد اما در سال ۲۰۱۶ با پیشرفت علم و فناوری لیزر از میزان درد حاصل از آن کاسته شد و لیزر موهای زائد با سرعت بیشتری انجام شد. در همین چند سال اخیر لیزر برزیلی یا لیزر هالیوودی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی خواستار برطرف کردن موهای زائد خود با این روش هستند.

۲۳۴۴۳۶ 300x146 - لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

استفاده از دستگاه لیزر در نواحی تناسلی کار دشواری نیست و شبیه برطرف کردن موهای زائد در سایر نقاط بدن است. البته لیزر موهای زائد این قسمت باعث حساسیت بیشتر پوست می ‌شود که معمولاً طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. برخی از افراد دغدغه هزینه لیزر برزیلی و خط بیکینی را دارند و تصور می ‌کند که لیزری ناحیه هزینه زیادی را به آنها تحمیل می نماید اما واقعیت این است که برطرف کردن موهای زائد این نواحی به کمک لیزر مقرون به صرفه تر از هزینه ای است که برای اپیلاسیون صرف می شود و شما یک بار برای یک عمر هزینه می ‌کند و در عوض همیشه بدنی تمیز و بدون مو خواهید داشت.

چگونه برای لیزر برزیلی و خط بیکینی آماده شویم؟

آماده شدن برای لیزر برزیلی و خط بیکینی یک عامل کلیدی در کسب نتایج عالی حاصل از درمان با لیزر و کاهش ریسک بروز التهاب پوست و موارد مرتبط با آن است. شما باید حدود ۴ تا ۶ هفته قبل از لیزر موهای زائد از اپیلاسیون این نواحی خودداری کنید تا موهای زائد شما به طور کامل رشد کند و ریشه موها وجود داشته باشد تا امکان جذب نور لیزر را داشته باشند.

شیو کردن بهترین و تنها روشی است که قبل از لیزر پیشنهاد می شود. برای این کار باید شب یا روز قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد خود را شیو کنید و حتماً از تیغ یا ژیلت تازه استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که تحت هیچ شرایطی از موم یا اپی لیدی یا روش‌ های مشابه استفاده نکنید تا ریشه موها از بین نروند. رعایت نکات زیر قبل از لیزر اندام های تناسلی را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • قبل از مراجعه به مرکز لیزر به طور کامل شیو کنید و دقت داشته باشید که همه موهای زائد خود را به طور کامل برطرف نمایید.
  • بهتر است از کرم مخصوص اصلاح استفاده کنید تا پوست شما دچار التهاب نشود.
  • از لباس زیر ۱۰۰% نخی استفاده کنید تا پس از لیزر پوست شما دچار التهاب بیشتر نشود.
  • اصلا خجالت نکشید چرا که در مراکز لیزر در طول سال هزاران نفر برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود مراجعه می کنند پس کاملاً راحت باشید.

برای لیزر برزیلی و خط بیکینی به چند جلسه درمان نیاز داریم؟

imgbin laser hair removal intense pulsed light bikini waxing hair woman sitting and wearing purple and pink flower ring art XH0g8ivXLiSpjc7nbDMEC5HLm 300x213 - لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

معمولاً تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی توسط اپراتور لیزر مشخص می شود اما معمولا شما به ۶ تا ۱۰ جلسه درمان با لیزر نیاز خواهید داشت و پس از آن همه موهای زائد شما برای همیشه از بین خواهد رفت.

تنها عاملی که می تواند باعث تداخل در نتیجه حاصل از لیزر شود این است که شما دچار مشکلات هورمونی باشد که در این شرایط باید ابتدا مشکل شما برطرف شود سپس نتیجه مناسب از لیزر به دست خواهد آمد. اکثر افراد پس از لیزر کامل اندام های خصوصی به سال یک یا دو بار شارژ نتیجه به دست آمده نیاز دارند تا به طور کامل از رشد موهای زائد آنها بیشتر شود.

عوارض جانبی لیزر برزیلی و خط بیکینی چیست؟

التهاب و قرمزی ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است از عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد محسوب می ‌شود. برخی از افراد دچار مقداری خارش می ‌شوند که معمولاً تا چند روز پس از درمان با لیزر کاملا طبیعی است. شما می توانید پس از اتمام هر جلسه لیزر موهای زائد حذف ژل آلوئه ورا که دارای خاصیت خنک کنندگی است استفاده کنید تا عوارض جانبی حاصل از لیزر به حداقل برسد.

images 26 - لیزر برزیلی و خط بیکینی| مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

در برخی موارد نسبتاً نادر ممکن است فرد دچار تاول پوستی شود که در این حالت باید از دستکاری کردن پوست خودداری کرد و برای درمان مشکل ایجاد شده به پزشک مراجعه نمود. هایپرپیگمنتیشن یکی دیگر از عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد است که موضعی که تحت درمان قرار گرفته است تیره می ‌شود و معمولاً این اختلال پس از چند روز برطرف خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

چرا به لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی لیزر برزیلی گفته می ‌شود؟

عبارت برزیلی به موم انداختن بیکینی گفته می ‌شود که در سال ۱۹۸۷ توسط هفت خواهر از برزیل انجام شد. این هفت خواهر سالنی را در منهتن افتتاح کردند و به اپیلاسیون ناحیه تناسلی پرداختند و به سرعت به شهرت جهانی رسیدند. اگرچه برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی که اقدام جدید نبود و قرن ها پیش توسط مردم یونان و مصر باستان مورد استفاده قرار می ‌گرفت، اپیلاسیون موهای زائد ناحیه تناسلی به سرعت مورد استقبال همه افراد قرار گرفت.

به تدریج و با پیشرفت علم، لیزر جای پلاسیون را گرفت و از این فناوری جدید برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده شد. اگر مایل هستید با پیشینه برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ آشنا شوید می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

در لیزر، نور لیزر به سمت فولیکول ‌های مو ارسال می شود و رنگدانه های موجود در آن به جذب نور لیزر می پردازند این امر باعث می شود که فولیکول های مو پس از مدتی از بین بروند و دیگر امکان رشد مجدد موهای زائد وجود نداشته باشد.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یک روش بدون خطر است و هیچ گونه تأثیری بر روی توانایی باروری خانم ها نخواهد گذاشت. پس اگر مایل هستید به برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود بپردازید با خیال راحت به مرکز ‌لیزر مورد نظر خود مراجعه کنید و یک عمر از شر موهای زائد این ناحیه خلاص شوید.

علاوه بر خانم ها و آقایان نیز می توانند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی خود استفاده کنند و اصلاً نگران هیچ مسئله ای نباشند زیرا نور لیزری تأثیری بر روی توانایی باروری یا فعالیت جنسی آنها نخواهد گذاشت. به طور کلی از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش ایمن در عرصه زیبایی نام برده می شود زیرا پرتوهای لیزر در طول موج کوتاهی دارند که قابلیت نفوذ به درون اندام های داخلی بدن را ندارند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: