برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن

0

 

برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ

در این مقاله قصد داریم درباره تاریخچه برطرف کردن موهای زائد صحبت کنیم چرا که برخی از افراد تصور می ‌کنند برطرف کردن موهای اضافی بدن یک مفهوم جدید است اما واقعیت این است که این فرآیند قدمتی به طول تاریخ دارد و بشر در طول تاریخ همواره به دنبال برطرف کردن موهای سیاه و زبر خود بوده است. برطرف کردن موهای زائد به دوران مصر باستان بر می گردد چرا که مردم مصر باستان به زیبایی و تصویر بدن اهمیت بسیار زیادی می دادند و روش ‌های زیادی را برای زیبا شدن پوست خود اختراع کرده ‌اند که هنوز هم برخی از آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زنان در مصر باستان همه بدن خود از قبیل موهای سرشان را نیز برطرف می کردند. آن ها موهای زائد خود را می ‌کندند، بله درست خواندید کندن موهای زائد در میان زنان مصر باستان توسط پوسته حلزون انجام می ‌شد. حتی برخی از آنها از سنگ پا برای لایه برداری استفاده می کردند. آنها همچنین از موم و وکس هایی که بر پایه شکر قرار داشتند برای اهداف زیبایی استفاده می ‌کردند.

images 30 - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن
بگذارید سری هم به رم بزنیم. در امپراتوری روم باستان وضعیت اجتماعی در جامعه اهمیت بسیار زیادی داشت و نداشتن موی زائد روی بدن یکی از نشانه های افراد طبقه بالای جامعه بود. زنان یونان همانند زنان مصر باستان از روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زاید خود استفاده می کردند. آنها برای این کار از سنگ آتش زنه استفاده می کردند.

شاید شما هم تصاویر هنری زیادی از زنان یونان باستان دیده باشید که هیچ مویی روی بدن آنها وجود ندارد و این مسئله باعث تعجب شما باشد اما حالا که دلیلش را متوجه شده اید با دید دیگری به این تصاویر نگاه کنید به زبان ساده تر تصویر بدن برای یونانی ‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته است.

امپراتوری عثمانی و دوران رنسانس

رومیان و مصریان حمام های مخصوص خود را داشتند اما امامی که در امپراتوری عثمانی وجود داشت با انواع رومی و مصری آن متفاوت بود. جالب است بدانید که حمام مکانی برای ملاقات های خانوادگی و دوستانه و لذت بردن از دیدن یکدیگر بود. این دورهمی ها باعث شده بود که تمیزی ظاهر خانم ها اهمیت بسیار زیاد پیدا کند به همین دلیل از ترکیب موم و شکر به عنوان یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کردند تا بدنی تمیز و بدون مو داشته باشند.

در دوران رنسانس روش های جدیدی برای برطرف کردن موهای زائد اختراع شد و تمایل به داشتن بدن بدون مو افزایش بیشتری پیدا کرد. طبق مطالعات بسیار زیادی در این خصوص انجام شده است محققان متوجه شده ‌اند که برطرف کردن موهای زائد به ویژه موهای زائد ناحیه تناسلی بسیار رایج بوده است و البته باز هم تاکید می کنیم که برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی به دوران مصر باستان بر می‌ گردد.

egyptian hair removal 300x300 - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن

در قرن ۱۶ میلادی توجه به تصویر بدن و ظاهر آن افزایش بیشتری پیدا کرد و نحوی که کتاب‌ های زیادی با عناوین جذابی از قبیل ‘کتاب رمز و رازها’، ‘روش های خانگی برای برطرف کردن موهای زائد’، ‘یک بانوی تمام عیار باشید’ و موادی از این قبیل با هدف تاکید بر اهمیت ظاهر بدن منتشر شد در تاریخ قرون وسطی شاهد تضاد و اختلافات زیادی هستیم. از یک سو کلیسا به شدت مخالف برطرف کردن موهای بدن است از سوی دیگر تمایل همه افراد برای داشتن بدنی صاف و تمیز و بدون مو افزایش پیدا کرده است. حتی در نقاشی هایی که از آن دوران به جا مانده است هیچ گونه موی زائدی روی بدن افراد وجود ندارد.

تضاد و تعارض کلیسا و آنچه که مردم می خواستند به این معنا است که مردم به خواسته کلیسا توجه می ‌کنند. ملکه الیزابت اول اقدام به برداشتن موهای زائد پیشانی خود کرد تا به اصطلاح پیشانی اش بلند دیده شود. مواردی که تا کنون به آن ها اشاره کردیم از جمله اقدامات بشر در طول تاریخ برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود بوده است تا بتواند زیبایی ظاهری خود را افزایش دهد.

دوران جدید و یکه تازی لیزر موهای زائد

همانطور که می بینید در طول تاریخ از روش ‌های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد استفاده شده است تا آنکه کم کم تیغ و ژیلت وارد عرصه زیبایی و تمیز کردن بدن شدند اما بریدگی پوست از عوارض شایع استفاده از تیغ و ژیلت است و تازه این شروع ماجرای دردسرهای تیغ کشیدن بود. درد حاصل از موم انداختن هم که برای برخی از افراد واقعاً طاقت ‌فرسا بود طوری که صدای داد آنها را در می آورد.

به تدریج و با پیشرفت علم لیزر موهای زائد وارد عرصه زیبایی شد و به متقاضیان لیزر وعده داشتن پوستی سفید، تمیز و بدون مو را می داد. این مسئله باعث شد که تعداد زیادی از خانم‌ ها متقاضی درمان با لیزر شوند تا برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

page img2 384x382 300x298 - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن

در ابتدا فقط خانم هایی که پوست سفید و موی تیره داشتند می توانستند متقاضی درمان با لیزر باشند و نور لیزری تاثیری بر روی افرادی که پوست آنها سبز بود نداشت. این امر باعث شد که محققان به فکر طراحی و ساخت دستگاهی بیافتند که بتواند پاسخگوی نیازهای افرادی که پوست سبزه دارند نیز باشد.
به تدریج آقایان نیز متقاضی درمان با لیزر شدند و تصمیم گرفتند که از این فناوری جدید برای برطرف کردن موهای زائد صورت، کمر، قفسه سینه و سایر نقاط بدن خود استفاده کنند. لیزر موهای زائد انقلابی بزرگ را در عرصه زیبایی به وجود آورد. عدم نیاز به شیو کردن های دائمی و داشتن پوستی تمیز و لطیف باعث شده بود که هر روز بر تعداد افرادی که متقاضی درمان با لیزر هستند افزوده شود.
از زمانی که سلبریتی ها نیز متقاضی لیزر موهای زائد بدن خود شده اند تمایل افراد برای داشتن بدنی تمیز و بدون مو بیشتر شده است چرا که آنها نیز مایل هستند مانند سلبریتی ها زیبا و جذاب به نظر برسند.

لیزر برای برطرف کردن موهای زائد چه نقاطی کاربرد دارد؟

بدن تعداد زیادی از خانم ها و آقایان به دلایل مختلف پرمو است و این مسئله باعث شده که آنها به طور مداوم در حال شیو کردن بدن خود باشند. بریدگی و سوختگی پوست ناشی از تیغ کشیدن، درد شدید حاصل از موم انداختن و بوی بد حاصل از پودرهای موبر باعث شده که این افراد تصمیم بگیرند متقاضی درمان با لیزر باشند تا برای همیشه از دردسر های حاصل از وجود موهای زائد روی بدن خود خلاص شوند.

images 28 - برطرف کردن موهای زائد در طول تاریخ| برطرف کردن موهای زائد بدن| قیمت لیزر کل بدن

برخی از آقایان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد برخی از نقاط صورت خود استفاده می کنند و دوست دارند که ریش و سیبیل آنها یک حالت خاص داشته باشد. برطرف کردن موهای زائد پشت گردن یکی از دردسرهای بزرگ آقایان است اما امروزه به لطف لیزر از این دردسر خلاص شده اند و توانسته اند به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند.

فکر می کنم ما خیلی خوش شانس هستیم چرا که در دوره پیشرفته علم زندگی می کنیم و ظهور لیزر و ورود آن به عرصه زیبایی باعث شده که از دردسرهای حاصل از امتحان کردن روش های مختلف خلاص شویم. به شما پیشنهاد می کنیم که لیزر موهای زائد خود را امتحان کنید و ببینید که چه مزایایی عالی و حیرت انگیزی را برای پوست شما به دنبال خواهد داشت.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: