برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل

0

برطرف کردن موهای زائد زیر بغل

تا حالا براتون پیش اومده به علت مشغله کاری زیاد یادتون بره شیو کنین؟ یا به یه مهمونی دعوت بشین و دلتون بخواد یکی از لباساتون که از همه قشنگ تره رو بپوشین بعد ببینین که ای وای من😩 دلم می خواد اینو بپوشم ولی وقت ندارم برم اپیلاسیون😩 بعضی از خانم ها و حتی آقایون به تیغ کشیدن برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل حساسیت دارن و پوست شون ملتهب می شه و این مسائل باید شده همیشه به دردسر بیفتن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید ندونین که لیزر چه انقلابی در زمینه برطرف کردن موهای زائد زیر بغل و صد البته همه نقاط بدن از فرق سر تا پنجه پا به وجود آورده. شاید جالب باشه براتون که بدونین بعضی از آقایون که یه قسمتی از موهای سرشون ریخته میرن همه موهای باقیمونده سرشون رو لیزر می کنن تا به قول خودشان ظاهر بهتری بسازن. اگه برطرف کردن موهای زائد زیر بغل برای شما به یه معضل بزرگ تبدیل شده پیشنهاد می ‌کنم تا آخر این مقاله با من همراه باشید تا بهتون بگم که چاره کارتون چیه😊

لیزر موهای زائد زیر بغل

Underarm Laser Hair Removal 300x199 - برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل

آیا تاکنون به لیزر موهای زائد زیر بغل فکر کرده اید؟ معمولا موهای زائد زیر بغل مخصوصاً در هوای گرم تابستان یک معضل بزرگ محسوب می شود به ویژه زمانی که می ‌خواهید تاپ بپوشید یا در فعالیت های ورزشی شرکت کنید. در این شرایط لیزر موهای زائد زیر بغل بهترین روش برای رها شدن از این دغدغه فکری است.

امروزه استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل در میان خانم ها و آقایان بسیار محبوب شده است و برای همیشه موهای اضافی این ناحیه را از بین می ‌برد. سایر روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل و سایر نقاط بدن وقت ‌گیر، دردناک و موقت هستند و مجدداً موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند.

امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه فناوری لیزر انجام شده است لیزر موهای زائد بدن به یک روش ایمن و مناسب و مقرون به صرفه تبدیل شده که نتایج حاصل از آن دائمی است و اکثر افراد می ‌توانند پس از چند جلسه شاهد نتایج حیرت ‌انگیز اولیه باشند.

آنچه که باید درباره لیزر موهای زائد زیر بغل بدانید

تعداد بی شماری از افراد مختلف در سراسر جهان از حس تمیزی پوست و برطرف کردن موهای زائد زیر بغل به صورت دائمی لذت می برند. آیا شما هم دوست دارید یکی از این افراد باشید؟

ساناز یکی از مراجعینی است که به لیزر موهای زائد زیر بغل خود پرداخته است و از این که دیگر نیازی به شیو کردن موهای زبر و سیاه خود ندارد بسیار خوشحال و راضی است. او می ‌گوید که پوست حساسی دارد و هر بار پس از شیو کردن پوستش به شدت قرمز می ‌شده است و بارها سوختگی و بریدگی حاصل از تیغ کشیدن را تجربه کرده است اما حالا دیگر نه دغدغه برطرف کردن موهای زائد زیر بغل خود را دارد و نگران التهاب پوست خود است.

 

چگونه لیزر موهای زائد زیر بغل را برطرف می کند؟

۱۵۳۶۴۱ - برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل

در فناوری لیزر از نور لیزر برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل و سایر نقاط بدن استفاده می شود. دستگاه لیزر پرتو های نور را با یک طول موج مخصوص به سمت فولیکول ‌های مو ارسال می ‌کند. هنگامی که نور لیزر به ریشه موها برخورد می ‌کند به گرما تبدیل می ‌شود و این گرمای تولید شده باعث از بین رفتن فولیکول ‌های مو خواهد شد به نحوی که دیگر امکان رشد آنها وجود نخواهد داشت.

در واقع هنگامی که پالس های لیزر توسط فولیکول ‌های مو جذب می ‌شوند بدون آنکه به پوست آسیب برسانند باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شوند. در صورتی که از لیزر به درستی استفاده شود هیچ گونه خطری متوجه بافت پوست نخواهد بود. لیزر دقیقاً نور را با طول موج مناسبی که برای تخریب موها لازم است تولید می کند.

در هر جلسه از لیزر موهای زائد فقط موهای هدف قرار داده می ‌شوند که در فاز فعال رشد هستند و از آنجایی که همه موهای بدن و به ویژه زیر بغل در این مرحله قرار ندارند بیش از یک جلسه درمان با لیزر لازم است تا بهترین نتایج احتمالی به دست بیاید. به طور کلی برای برطرف کردن موهای زائد زیر بغل شما به ۵ تا ۷ جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا نتایج مطلوب را به دست بیاورید. البته فاکتورهای متعددی وجود دارد که می تواند بر نتایج حاصل از لیزر موهای زائد تاثیر بگذارند که برخی از آنها عبارتند از ضخامت موها و رنگ آنها، سطح هورمون ها و سن شما و رنگ پوست. به همین دلیل تعداد جلسات لازم برای کسب نتایج دلخواه در همه افراد یکسان نیست.

انواع مختلف لیزر

انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارد که برای پوست های سفید و تیره طراحی شده ‌اند و می توان از آن ها برای لیزر موهای زائد صورت، دست و پا، زیر بغل، ناحیه بیکینی، کمر، شکم، قفسه سینه و هر نقطه دیگری که فکرش را بکنید استفاده کرد. لیزر موهای زائد یک روش ایمن و موثر است که جز روش های غیر تهاجمی برای پیشگیری از رشد موهای زائد محسوب می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

۱۶۱۴۰۴ 241x300 - برطرف کردن موهای زائد زیر بغل| لیزر موهای زائد زیر بغل| فیلم برطرف موهای زائد زیر بغل

اکثر مراجعین می توانند پس از پنج جلسه شاهد نتایج دائمی حاصل از لیزر باشند البته برخی دیگر از افراد سریع ‌تر می ‌توانند نتایج حاصل از لیزر را مشاهده کنند. یکی از مزایای عالی لیزر موهای زائد این است که علاوه بر برطرف کردن موهای اضافی از رشد آنها به سمت داخل پیشگیری می کند و به این ترتیب زمینه بروز مشکلات بعدی به وجود نخواهد آمد.

از لیزر الکساندرایت برای برطرف کردن موهایی که نازک هستند و رنگ روشنی دارند استفاده می شود. این نوع لیزر نیز فولیکول ها را از ریشه موها هدف قرار می دهد و زمینه کسب نتایج عالی را فراهم می نماید. از لیزر به عنوان یک روش عالی و سریع برای برطرف کردن موهای زائد به صورت دائمی یاد می ‌شود که طی مدت کوتاهی حدود ۸۰ تا ۹۸ درصد از موها را برای همیشه از بین می برد.

از دستگاه لیزر ان دی یاگ برای برطرف کردن موهای زائد در افرادی که پوست تیره دارند یا پوست خود را برنزه کرده اند استفاده می کنند. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده است و حس خوبی را در طول درمان برای فرد به وجود می آورد. انتخاب کردن یک مرکز لیزر عالی در زمینه لیزر موهای زائد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا هر اتفاقی که قرار است رخ دهد روی پوست شما به وجود می ‌آید پس در خصوص انتخاب مرکز لیزر کاملا هوشیار باشید.

ما در مرکز لیزر خود از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می ‌کنیم و به شما این اطمینان را می دهیم که می توانید پس از مدت کوتاهی از مزایای بی نظیری لیزر بهره مند شوید و دیگر نگران دیده شدن موهای زائد زیر بغل و یا سایر نقاط بدن خود نباشید.
آیا دوست دارید در پول، انرژی و زمان خود صرفه جویی کنید و با درد و ناراحتی حاصل از موم انداختن، سوختگی پوست ناشی از شیو کردن و بند انداختن و بروز تاول پوستی یا رشد موها به سمت داخل خداحافظی کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پس چرا منتظر هستید ما در مراکز لیزر خود با به کارگیری جدیدترین دستگاه های لیزر و استفاده از بهترین متخصصین آماده ارائه خدمات رسانی به شما سروران گرامی هستیم تا تجربه تمیزی و لطافت پوست را به شما هدیه بدهیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: