تزریق بوتاکس برای میگرن :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!!

0

تزریق بوتاکس برای میگرن | تزریق بوتاکس میگرن

تزریق بوتاکس برای میگرن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سردردهای روزانه می تواند یکی از چالش برانگیز ترین بیماری هایی باشد که برای فرد اتفاق می افتد.واقعیت این است که فرد مبتلا به میگرن در تمام ابعاد زندگی دچار مشکل شده و نمی تواند به راحتی و آسودگی دیگر افراد از مزایای زندگی طبیعی لذت ببرد.شاید در اطرافیان شما هم شخصی وجود داشته باشد که مبتلا به میگرن است و حتما دیده اید که واکنش آن ها نسبت به حملات سردرد چگونه است!!

165 1024x314 - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!!
تزریق بوتاکس برای میگرن

بیمار شروع به جیغ زدن از سردرد می کند و هرگونه محرکی می تواند سردرد وی را تا مرز دیوانگی تشدید کند. واقعیت این است که راه های زیادی برای درمان این عارضه به کار گرفته می شود اما تعجب خواهید کرد اگر بگوییم که بوتاکس نیز یکی از شیوه های فوق العاده برای درمان میگرن به حساب می آید.

اگر تا به حال تصور می کردید که از بوتاکس تنها برای رفع چین و چروک های پوستی استفاده می شود ، کاملا در اشتباه هستید.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به فواید تزریق بوتاکس برای میگرن اشاره کنیم.با ما همراه باشید.

بوتاکس برای میگرن چگونه عمل می کند ؟

گرچه هنوز لازم است که تحقیقات بیبشتری راجع به تزریق بوتاکس برای میگرن صورت بگیرد و پزشکان مطمئن نیستند که چرا بوتاکس برای تسکین میگرن موثر است ، اما برخی نظرات وجود دارد.کار بوتاکس اصولا فلج کردن گذرگاه های عصبی است.اساسا، گذرگاه های عصبی درد را تحریک می کنند اما در عین انجام این کار ، مواد درد را نیز تولید خواهند کرد و کاملا این فرآیند را فلج خواهند کرد.

در واقع این کار الگوی تولید درد را متوقف کرده و هم چنین موجب ریلکس شدن عضلات می شود.

 

طبق گزارشاتی که از بیماران دریافت شده است ، تزریق بوتاکس جهت میگرن بسیار موثر است و به خوبی موجب تسکین درد ناشی از این بیماری می شود.حتی برخی بیماران گفته اند که تزریق بوتاکس نیاز آن ها به دارو را کم کرده است که پیشرفت بزرگی به حساب می آید.

گرچه 7 الی 10 درصد بیماران هم هیچ گونه تاثیری از تزریق بوتاکس جهت میگرن دریافت نمی کنند و حتی موجب بدتر شدن درد آن ها شده است.مثل هرگونه عملیات پزشکی دیگری ، تزریق بوتاکس نیز در افراد مختلف ، به شکل متفاوتی اثر می گذارد و به همین خاطر بهتر است که قبل از هر گونه تصمیمی با پزشک خود مشورت کنید و سابقه ی پزشکی تان را در اختیار وی قرار دهید تا بهترین نتیجه ی ممکن به دست آید.

164 - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!!
بوتاکس برای میگرن چگونه عمل می کند ؟

عوارض تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

نکته ی مهمی که در این باره وجود دارد این است که عوارض جانبی تزریق بوتاکس معمولا در دوزهایی که برای میگرن توصیه می شوند، رخ نخواهند داد و عوارضی که در اینترنت می بینید (مثل فلج یک سمت از بدن و افتادگی پلک) برای مواقعی است که تزریق در جای دیگری صورت می گیردو

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

به همین خاطر تزریق بوتاکس جهت میگرن به هیچ وجه خطرناک نیست و 4 الی 6 ماه دوام خواهد داشت.

بیشتر افراد به خاطر اثر آمپول تزریق ، اندکی دچار درد می شوند و برخی مواقع ممکن است پس از اتمام درمان دچار اندکی سردرد شوند.

شاید راجع به افتادگی پلک چیزهایی شنیده باشید اما این اتفاق معمولا به هنگام تزریق بوتاکس جهت میگرن رخ نخواهد داد.

گرچه با تمام این تفاصیل باز هم درصد احتمال اندکی برای وقوع این عارضه وجود دارد اما یک پزشک متخصص تمام تلاش خود را خواهد کرد که به هیچ وجه این مشکل رخ ندهد.

بیشتر مواقع سردردی که بیمار پس از اتمام تزریق احساس می کند ، بیش از این که به خاطر درمان باشد ، به علت اضطراب و استرسی است که به خاطر تزریق تحمل می کند.این مسئله در روز بعد کاملا برطرف خواهد شد.

162 - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!!
عوارض تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

بوتاکسی که برای میگرن و زیبایی استفاده می شود دقیقا به یک شکل هستند.اساسا ،زنان جوان و میانسالی که برای زیبایی ،بوتاکس تزریق می کنند (که البته درصد بالای افراد مبتلا به میگرن همین دسته هستند) به خوبی می دانند که اثرات این ماده چقدر بالاست.

زنانی که برای میگرن خود بوتاکس تزریق می کنند ، علائم خوبی را در جهت بهبود بیماری خود مشاهده می کنند .به همین خاطر پزشکان توجه ویژه ای به بوتاکس جهت درمان این بیماری می کنند.

در واقع زنان بیش از مردان مبتلا به میگرن می شوند (زنان در حدود 85 درصد مبتلایان به میگرن را تشکیل می دهند).

تنها فرقی که بین این دو نوع درمان وجود دارد این است که میزان شات های (تزریق) بوتاکس میگرن بیشتر است و در نواحی ای که درد دارد، صورت می گیرد.معمولا هر بیمار مبتلا به میگرن 30 الی 40 شات دریافت می کند که در سمت راست سر (جایی که درد بروز می کند) انجام می شود.

بوتاکس برای میگرن در واقع اثرات بوتاکس زیبایی را هم دارد و در حقیقت افرادی که برای درد میگرن خود بوتاکس تزریق می کنند با یک تیر دو نشان زده و چین و چروک های پوستی خود را نیز رفع خواهند کرد.

نقاط تزریق بوتاکس برای میگرن

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تزریق بوتاکس معمولا در پیشانی انجام می شود. پزشک شما بسته به دوز تزریق ، نقاطی را روی پیشانی مشخص خواهد کرد.این نقاط عموما منتهی به گذرگاه های عصبی عضلات می شوند و با تزریق بوتاکس در آن ها ، از عبور سیگنال های درد به عضله ی مربوطه جلوگیری می شوند.

163 - تزریق بوتاکس برای میگرن  :دستورالعملی جادویی برای رفع سردرد!!
نقاط تزریق بوتاکس برای میگرن

در طول درمان ، پزشک با استفاده از ماژیک این نقاط را پر رنگ کرده و تزریق را دقیقا در آن جا انجام می دهد.بیشتر مواقع علاوه بر پیشانی ، تزریق بوتاکس در نواحی گردن و شانه ها نیز انجام می شود.چرا که درد میگرن بر این نقاط نیز اثرگذار است.

هزینه تزریق بوتاکس برای میگرن

هزینه تزریق بوتاکس در واقع به میزان دوز و هم چنین برند استفاده شده خواهد داشت.همان گونه که گفتیم ، برای تسکین درد میگرن با استفاده از بوتاکس ، نیاز به دوزهای بیشتری است و این مسئله منجر به بالا رفتن قیمت خواهد شد.

اما جای نگرانی نیست چرا که امروزه با وجود بوتاکس ایرانی مصپورت (که توسط سازمان غذا و دارو هم تایید شده ) قیمت نهایی این درمان بسیار پایین آمده است و همه می توانند از نتایج شگفت انگیز بوتاکس بهره مند شوند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: