درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم

0

درمان قطعی موهای زائد

 

سلام دوستان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روز گرم تابستونی تون بخیر

روی بدن همه ما تعداد زیادی مو وجود داره به عبارتی از فرق سر تا نوک انگشتان پاهامون توسط موهای ریز و درشت نازک و ضخیم پوشانده شده که ما از دیدن بعضی هاشون مثل موهای پرپشت سر و ابرو لذت می بریم ولی از دست موهای زائد صورت، دست و پا، زیر بغل و ناحیه تناسلی کلافه شدیم و برای از بین بردن اونا به هر کاری دست می زنیم و در نهایت آرزو می کنیم که ای کاش راهی برای درمان قطعی موهای زائد وجود داشت.

برطرف کردن موهای زائد بدن قدمت خیلی زیادی داره و همه آدما در طول تاریخ به دنبال برطرف کردن موهای زائد بدن شون بودن. جالبه بدونید مردمان مصر و یونان باستان از روش های مختلفی برای این کار استفاده می کردن و حتی جالب تر اینکه توی مصر باستان نداشتن مو با سلسله مراتب اجتماعی ارتباط داشته یعنی هرچی جایگاه اجتماعی یک فرد بالاتر بوده باشه اون فرد روی بدنش هیچ مویی وجود نداشته 😄

images 30 - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم

حتما توی فیلم های قدیمی که درباره مصر یونان باستان ساخته شده دیدید که روی بدن شون هیچ مویی دیده نمیشه و این مسئله به همون جایگاه اجتماعی شون ارتباط داره. اجازه بدید از تاریخ یکم فاصله بگیریم و به زمان حال برگردیم. به احتمال خیلی زیاد شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از بس روش های مختلف رو برای برطرف کردن موهای زائدشون امتحان کردن کلافه شدن و به دنبال درمان قطعی موهای زائد بدن شون هستن.

باید بهتون این مژده رو بدیم که می تونین با یه روش جادویی و شگفت انگیز به اون چیزی که سالهاست انتظارش می کشین دست پیدا کنین. اگه شنیدن این خبر شما رو هیجان زده کرده پیشنهاد می کنیم که این مقاله رو از دست ندین.

چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد بدن وجود دارد؟

1 - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم

طبق اظهارات موسسه پوست و موی آمریکا فرایند رشد موهای زائد بدن به طور متوسط از دوران رشد یا ریزش حدود یک ماه طول می کشد البته میزان رشد موهای زائد آقایان در مقایسه با خانم ها بیشتر است و فاکتورهای متعددی بر روی میزان رشد موهای بدن تاثیر می گذارند که برخی از آنها عبارتند از تغذیه، مصرف برخی داروها و فاکتورهای ژنتیکی. با بالا رفتن سن و کاهش سوخت و ساز بدن میزان رشد موهای زائد بدن هم کاهش پیدا می کند.
به طور کلی فرآیند رشد موها یک پروسه پیچیده است که از فولیکول های مو در لایه های عمیق پوستی آغاز می شود.

رشد موها به خون و ارسال مواد مغذی به فولیکول ها بستگی دارد و در صورتی که اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی به فولیکول ها برسد رشد موها تسریع خواهد شد که این مسئله در خصوص موهای سر و ابرو یک اتفاق خوشایند است اما در خصوص موهای زائد بدن یک معضل بزرگ تلقی می شود. شیو کردن یک روش ساده برای برطرف کردن موهای زائد بدن است که در این روش فقط موهای زائد از روی سطح پوست برداشته می شوند و از آنجایی که ریشه موها از بین می رود دوباره موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد و شما مجبور می ‌شوید اقدام به شیو کردن نمایید. به احتمال خیلی زیاد شما هم سوختگی و بریدگی پوست ناشی از تیغ کشیدن را تجربه کرده اید اما ممکن است بافت اسکار ناشی از آن روی سطح پوست باقی مانده باشد.

۱۱۱۴۲۸ 300x220 - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم

پودر و کرم های موبر نیز از روش های رایج برای برطرف کردن موهای زائد هستند که برخی از افرادی که پوست حساسی دارند دچار سوختگی پوست ناشی از وجود مواد شیمیایی در این محصولات می شوند. از سوی دیگر این محصولات بوی بدی دارند و و این مسئله باعث شده است اکثر افراد برای استفاده از این محصولات دچار مشکل شوند.

اپیلاسیون نیز از جمله روش های محبوب برای برطرف کردن موهای زائد است که در این روش موهای اضافی یک قسمت از بدن از ریشه کنده می شوند. کنده شدن موها با درد بسیار زیادی همراه است و برخی از افراد که آستانه تحمل درد پایینی دارند از این روش اجتناب می‌ کنند. از آنجایی که در هیچ یک از این روش ها موهای زائد برای همیشه برطرف نمی شوند تمایل برای برطرف کردن دائمی موهای زائد افزایش یافته و این مسئله باعث شده است که یک روش جدید و خلاقانه وارد عرصه زیبایی شود که در بخش زیر به آن می پردازیم.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا راهی برای درمان قطعی موهای زائد وجود دارد؟

احتمالاً با فناوری لیزر آشنایی داشته باشید و اخبار و اطلاعات مختلفی را درباره کاربردهای آن در علم پزشکی مطالعه کرده باشید. یکی از کاربردهای جادویی لیزر به مسئله برطرف کردن موهای زائد ارتباط دارد. در این روش فولیکول های مو هدف قرار داده می شوند و نور لیزر به سمت آنها ارسال می شود و توسط رنگدانه های موجود در فولیکول ها جذب می شود. سپس نور لیزر به گرما تبدیل می ‌شود و گرمای تولید شده باعث از بین رفتن فولیکول خواهد شد. هنگامی که فولیکول از بین می رود دیگر امکان رشد موها وجود نخواهد داشت اما برای آنکه مو های زائد به صورت قطعی از بین بروند باید دوران درمان با لیزر تکمیل شود زیرا همه موهای بدن به صورت همزمان وارد فاز فعال رشد نمی شوند.

 

اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر می کنند پس از چند جلسه متوجه می ‌شوند که موهای زائد آنها را روشن تر و نازک تر شده است و در نهایت با تکمیل دوره درمان با لیزر موهای زائد آنها برای همیشه از بین خواهد رفت. برخی از افراد تصور می کنند که هزینه لیزر بسیار زیاد است اما واقعیت این است که لیزر به عنوان درمان قطعی موهای زائد قیمت مناسبی دارد و شما یک بار برای همیشه هزینه می کنید و در عوض دیگر نیازی به استفاده از روش های مختلف برای برطرف کردن موهای زائدتان نخواهید داشت.

۱۴۰۹۵۵ 300x195 - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم
لیزر موهای زائد نیز همانند سایر روش هایی که برای برطرف کردن موهای بدن مورد استفاده قرار می گیرد با عوارض جانبی متعددی همراه است. تورم، قرمزی و التهاب پوست از جمله عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد است که طی مدت چند ساعت یا نهایتا چند روز برطرف خواهد شد. در برخی موارد نادر ممکن است افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند دچار تاول پوستی یا تغییر رنگ پوست شوند. در صورت بروز تاول پوستی باید از دستکاری کردن آنها خودداری کرد و هر چه زودتر به پزشک مراجعه نمود تا فرایند درمان آنها شروع شود.

یک نکته ی بسیار مهم

695afc13b800c1beaab365658ff9d15b 1 222x300 - درمان قطعی موهای زائد| رفع موهای زائد ناحیه تناسلی| لیزر موهای زائد+ فیلم
به خاطر داشته باشید که پس از هر جلسه از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا پس از لیزر پوست شما بسیار حساس می شود و هنگامی که در مقابل نور آفتاب قرار می ‌گیرید ریسک بروز عوارض جانبی افزایش خواهد یافت.

از سوی دیگر احتمال آنکه رنگ پوست شما پس از لیزر تغییر کند و شما دچار هایپرپیگمنتیشن یا هایپوپیگمِنتِیشِن شوید بیشتر می شود. اما در صورتی که موهای زائد صورت خود را لیزر کرده اید و مجبور هستید بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا و کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید تا پوست شما دچار آسیب دیدگی نشود.

مرکز لیزر برکه با سال ها سابقه در عرصه زیبایی و برطرف کردن موهای زائد آماده پذیرایی از شما سروران گرامی است و می ‌تواند موهای زائد شما را طی مدت کوتاهی برطرف کند و به شما پوستی لطیف و تمیز و بدون مو هدیه دهد تا برای همیشه از دردسرهای شیو کردن خلاص شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: