تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟!

0

تزریق فیلر بهتر است یا چربی

تزریق فیلر بهتر است یا چربی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اجازه بدهید که با این حقیقت رو به رو شویم : شما می خواهید که بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید اما هر چه روند پیری جلوتر می رود ، مبارزه با چروک های عمیق و ظاهر خسته سخت تر و دشوار تر می شود.

کاملا قابل درک است که شما بخواهید از طریق گزینه های درمانی بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید.اما واقعا کدام گزینه برای افراد مختلف مناسب تر است ؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان با خیالی آسوده دست به انتخاب یکی از متدهای درمانی زد ؟تزریق فیلر بهتر است یا چربی

تصمیم داریم در این مطلب مزایا و معایب تزریق فیلر و چربی را فهرست کنیم و در نهایت انتخاب یکی از این روش ها را به عهده ی خودتان و هم چنین پزشک بگذاریم. با ما همراه باشید

65 1 1024x356 - تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟!
تزریق فیلر بهتر است یا چربی

تزریق ژل بهتره یا چربی واسه صورت ؟

مسئله ی اصلی و مهم در رابطه با پیر شدن صورت ، کاهش حجم و چربی های پوستی است.اگر به دنبال کاهش چروک ها و بازگرداندن حجم صورت خود هستید ، راه های زیادی وجود دارد

دو تا از بهترین روش های ممکن شامل تزریق چربی و تزریق فیلر های حاوی هیالورونیک اسید است.هر دو عملیات می توانند نتایج فوق العاده ای را به همراه داشته باشند خصوصا اگر توسط یک پزشک ماهر و متخصص صورت بگیرند.تزریق فیلر بهتر است یا چربی

اما با این حال ، بسیار مهم و حیاتی است که تفاوت میان این دو روش را درک کرده و سپس دست به انتخاب یکی از آن ها بزنید.

با این توضیح مختصر اجازه بدهید به سراغ مزایا و منافع هر کدام از این ها برویم و بگوییم که کدام روش برای شما مناسب تر است تزریق فیلر بهتر است یا چربی

مزایا و معایب تزریق چربی

مزایای تزریق چربی شامل موارد زیر است :

  • چربی بدن شما ، ایمن ترین و طبیعی ترین فیلر موجود و در دسترس است.به همین خاطر ، منطقی تر است که از چربی بدن خودتان برای جایگزینی چربی از دست رفته ی صورت استفاده شود !
  • این عملیات نه تنها حجم از دست رفته را باز می گرداند بلکه شواهدی وجود دارد که نشانگر این است که سلول های بنیادینی که در چربی وجود دارد ،اثرات جوانسازی فوق العاده ای بر روی ظاهر پوست خواهد داشت!
  • چربی هایی که در پروسه تزریق سالم می مانند ، خود به نوعی بافت زنده تبدیل شده و نتایج حاصل از آن دوام بیشتری نسبت به هرگونه فیلری خواهند داشت!
  • از آن جایی که چربی باید از خود بدن برداشته باشد ، این عملیات فرصتی را در اختیار شما قرار خواهد داد که چربی های سرسختی که به همین راحتی از بین نمی روند را از محل مورد نظر بردارید!
  • مزایای طولانی مدت تزریق چربی به نسبت تزریق فیلر دوام بیشتری خواهند داشت!
66 1 - تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟!
تزریق فیلر بهتر است یا چربی

معایب تزریق چربی

تزریق فیلر بهتر است یا چربی

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • تزریق چربی معمولا شامل جراحی و تزریق میزان کمی از مواد بیهوشی می باشند
  • هزینه های آن نسبت به تزریق فیلر بیشتر خواهد بود
  • دوره نقاهت پس از تزریق چربی به نسبت فیلرها بیشتر خواهد بود چرا که زمان بیشتری طول می کشد تا کبودی و تورم ناشی از این درمان از بین برود
  • خطراتی که راجع به این درمان وجود دارد ( از جمله بروز برآمدگی و نا منظمی در محل تزریق ) به نسبت تزریق فیلر به سختی برطرف می شوند
  • تزریق چربی به این معنی است که باید در بخش دیگری از بدن شما هم جراحی صورت بگیرد و این مسئله همواره با خطراتی همراه است. گرچه برداشت چربی در مقایسه با روش هایی مثل لیپوساکشن عوارض جانبی کمتری خواهد داشت!

مزایا و معایب تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید

مزایای تزریق فیلر شامل موارد زیر است :

  • رستیلن و ژوویدرم که دو فیلر بسیار محبوب حاوی اسید هیالورونیک هستند ، به هیچ وجه خطراتی را برای بیمار به همراه نخواهند داشت.علاوه بر این تزریق این فیلرها می تواند به داشتن پوستی بسیار نرم و طبیعی منجر شود!
  • درمان های موضعی تنها به بی حسی موضعی نیاز خواهند داشت و می توان آن ها را در مطب پزشک و در مدتی کوتاه انجام داد.
  • گرچه احتمال بروز کبودی و تورم وجود دارد اما دوره ی نقاهت آن به نسبت تزریق چربی بسیار کمتر خواهد بود و در غالب مواقع اصلا نیازی به استراحت نیست!
  • هزینه ی آن نسبت به تزریق چربی بسیار کمتر و پایین تر خواهد بود
  • هیالورونیک اسیدی که تزریق می شود به راحتی قابل رفع است.در صورتی که از نتیجه ی تزریق فیلر راضی نیستید می توان با تزریق نوعی آنزیم به راحتی و با سرعت اثرات آن را از بین برد!

معایب تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید

  • احتمال کمی برای بروز واکنش های آلرژیک وجود دارد در حالی که به هنگام تزریق چربی بدن، به هیچ وجه دچار حساسیت نخواهید شد
  • تمام فیلرها موقتی هستند و به مروز زمان باید مرتب آن ها را تزریق کنید
  • هزینه های مربوط به تزریق مداوم فیلرها می تواند بسیار بالا باشد
67 1 - تزریق فیلر بهتر است یا چربی ؟!
تزریق فیلر بهتر است یا چربی

عوارض تزریق چربی زیر چشم

یکی از بزرگ ترین معایب مربوط به تزریق چربی ، مشکلاتی است که احتمالا برای چشم ها به همراه می آورد. با یک حرکت اشتباه به هنگام تزریق چربی زیر چشم ، احتمال این وجود دارد که اختلالاتی در بینایی فرد به وجود آید.

به خاطر داشته باشید که این مسئله برای همه رخ نخواهد داد و تنها با انتخاب یک پزشک غیر ماهر و ناشی ، احتمال بروز این مشکل وجود دارد.

علاوه بر این ، با تزریق غلط چربی زیر چشم ، ممکن است بافت های چربی در زیر پلک پایینی تجمع پیدا کرده و منجر به بروز کیسه شود.نامنظمی و برآمدگی نیز یکی دیگر از مشکلات تزریق چربی زیر چشم است.

سخن آخر

با تمام مزایا و معایبی که برای هر کدام از این روش ها برشمردیم ، باز هم باید بگوییم که بیشتر بیماران پس از انجام این درمان ها هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.در هر صورت همه چیز به انتخاب شما باز می گردد.به خاطر داشته باشید که :

  • همواره پزشکی معتبر انتخاب کنید که از مهارت وی مطمئن باشید
  • مراقبت های پس از تزریق را جدی بگیرید
  • تا چند ساعت به محل تزریق دست نزنید
  • از قرار گیری در معرض آفتاب خودداری کنید
  • ورزش های سنگین انجام ندهید

و در نهایت فراموش نکنید که از نتیجه ی به دست آمده لذت ببرید.

پیروزکام باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: