استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران

4

استفاده از کرم موبر یا لیزر موهای زائد؟ کدام یک بهتر است؟

۰۸۳۷۲۴ 300x243 - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران

از شیو کردن های مکرر موهای زائد بدنت خسته شدی؟ همه روش هایی که به ذهنت رسیده رو امتحان کردی و نتیجه ای نگرفتی؟ دیگه نمی دونی باید چیکار کنی؟ خبر خوبی برات دارم😊 لیزر موهای زائد یه روش قطعی برای برطرف کردن موهای بدن محسوب میشه که برای همیشه موهای زائد قسمت های مختلف بدن را از بین می بره و بهت حس لطافت و تمیزی میده؟ لبخند روی لبت نشست با شنیدن این خبر؟ خب پس این مقاله رو تا آخر بدون تا بدونی لیزر موهای زائد چیه و چه نتیجه ای می گیری.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

۱۴۱۳۲۶ 300x190 - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران۹

سالیان سال است که از کرم موبر، شیو کردن، موم انداختن، بند انداختن و روش های متعدد دیگر برای برطرف کردن موهای زائد در نقاط مختلف بدن از قبیل پاها، دست ها، بازو، پشت لب، صورت، اندام های خصوصی، کمر و سایر نقاط بدن استفاده می شود. هریک از این روش ها با مزایا و معایب متعددی همراه هستند و تعداد بسیار زیادی از افراد در سراسر جهان از این روش ها برای داشتن پوست تمیز و بدون مو استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی استفاده از کرم موبر و لیزر موهای زائد بپردازیم و در خصوص مزایا و معایب لیزر موهای زائد و استفاده از پودر و کرم های موبر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

کرم موبر برای برطرف کردن موهای زائد

کرم موبر با پودرهایی که در بازار وجود دارد دارای ساختار شیمیایی هستند که بر بافت پروتئینی مو تاثیر می گذارند به برطرف کردن موهای زائد موضع مورد نظر کمک می کنند. استفاده از کرم موبر یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد بدن است و تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند که به جای وکس از آن استفاده کنند تا متحمل درد شدید حاصل از کنده شدن موهای زائد نشوند.

کرم یا پودرهای موبر متعددی در بازار وجود دارد که هر یک فرمول شیمیایی منحصر به فردی دارند و می توانند به برطرف کردن موهای زائد بدن فرد کمک کند اما مشکلی که در خصوص این محصولات وجود دارد این است که به طور موقت باعث برطرف شدن موهای زائد می شوند و مجددا پس از مدتی موها شروع به رشد خواهند کرد. مکانیسم اثر کرم های موبر بر پایه تخریب ساختار کراتین مو قرار دارد و به این ترتیب طی مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باعث برطرف شدن آنها از سطح پوست می شود.

۱۵۳۶۴۱ - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران

همان طور که در قسمت بالا گفتیم استفاده از کرم موبر به سرعت باعث برطرف شدن موهای زائد می شود و یک روش ساده است اما اکثر افرادی که از این روش استفاده می ‌کنند از نتایج به دست آمده رضایت ندارد. برخی از معایب استفاده از کرم و پودرهای موبر به شرح زیر می باشد:

  • به خاطر مواد شیمیایی استفاده شده در کرم ها و پودرهای موبر برخی از افراد دچار التهاب یا سوختگی پوست می شوند و این موضوع در مواردی که از پودر برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی استفاده می شود شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.
  • همه افراد نمی توانند از کرم های موبر استفاده کنند اگر شما نیز پوست حساسی دارید نباید از کرم یا پودر موبر استفاده کنید زیرا ممکن است باعث بروز واکنش آلرژیک شود و شما را با مشکلات زیادی مواجه کند.
  • مشکل بزرگتری که در خصوص استفاده از کرم های موبر وجود دارد این است که در هنگام استفاده بوی بدی را از خود تولید می ‌کنند به نحوی که روی آن علاوه بر خود فرد باعث آزرده شدن سایر اعضای خانواده می ‌شود چرا که بوی آن در خانه می پیچد.
  • مشکل دیگری که در خصوص کرم های موبر وجود دارد این است که نمی توان از آنها برای همه قسمت های بدن استفاده کرد زیرا باعث آسیب دیدن پوست و سوختگی آن می شود از سوی دیگر پس از گذشت چند روز مجددا از موها شروع به رشد می کنند و دوباره روز از نو روزی از نو.

لیزر برای برطرف کردن موهای زائد

لیزر جدیدترین روش برای برطرف کردن موهای زائد نقاط مختلف بدن است و چند دهه است که از آن برای به وجود آوردن پوستی تمیز و بدون مو استفاده می ‌شود و هر روز تعداد بسیار زیادی از افراد از لیزر برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود استفاده می کنند. در این روش از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو هدایت می گردد سپس انرژی لیزر به گرما تبدیل خواهد شد و فولیکول های مو به جذب آن می ‌پردازند. این فرآیند باعث می شود که موها به تدریج شروع به ریزش کنند و در مرحله بعدی موها نازک تر و روشن تر شدن نمایند.

۰۹۴۸۲۸ 300x168 - استفاده از کرم موبر یا لیزر؟| کدومش بهتره؟| بهترین مرکز لیزر تهران

هنگامی که دوران درمان با لیزر کامل شود دیگر موهای زائد رشد خواهد کرد و شما نیازی به استفاده از سایر روش های قدیمی برای برطرف کردن موهای زائد خود نخواهید داشت. به خاطر داشته باشید که باید دوران درمان با لیزر را تکمیل کنید تا فولیکول های مو به طور کامل از بین بروند و امکان رشد مجدد آنها وجود نداشته باشد. می ‌توانید از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد صورت و همه نقاط بدن استفاده کنید و از داشتن پوستی تمیز و لطیف بهره مند شوید و دیگر نگران دیده شدن موهای زائد خود نباشید.

مقایسه لیزر موهای زائد با استفاده از کرم موبر

در قسمت‌ های بالا با معایب استفاده از کرم موبر برای برطرف کردن موهای زائد آشنا شده اید و متوجه شدید که به طور دائمی باعث برطرف شدن موهای زائد نمی ‌شوند اما در عوض لیزر موهای زائد هیچ گونه عوارضی ندارد و می تواند طی مدت کوتاهی همه موهای زائد شما را برطرف کند. در لیزر موهای زائد ریسک بروز سوختگی و التهاب پوست به صفر می رسد اما هنگام استفاده از کرم مو بر ریسک التهاب و بروز مشکلات پوستی وجود دارد.

مشکلی که در خصوص استفاده از کرم یا پودر موبر وجود دارد این است که همه افراد نمی توانند از آن استفاده کنند زیرا باعث بروز حساسیت پوستی می ‌شود اما لیزر برای همه افراد حتی آقایان کاربرد دارد و می توانند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خط ریش، پشت گردن، پشت، کمر، پهلو ها و اندام های خصوصی استفاده نمایند. شما نمی توانید پس از لیزر موهای زائد از کرم موبر استفاده کنید زیرا احتمال بروز مشکلات پوستی وجود دارد. بهترین کار این است که در فواصل بین جلسات لیزر به شیو کردن موهای زائد خود بپردازید تا به تدریج همه موهای زائد در جلسات لیزر برطرف شود و در نهایت پوستی تمیز و لطیف داشته باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

4 نظرات
  1. شکوفه می گوید

    سلام
    آیا قبل از لیزر میشه از پودر موبر ب جای ژیلت استفاده کرد یا اینکه پودر ریشه ی مو رو از بین میبره؟

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست عزیز
      بهترین روش استفاده از ژیلت می باشد. ولی چنانچه از کرم موبر استفاده می کنید باید مطمئن شوید که مویی روی پوست باقی نمانده و فقط سطح موها از پوست برداشته شود نه اینکه از ریشه خارج شود.

  2. سعید می گوید

    سلام
    میخواستم سطح پوست بعد از لیزر رو بدونم با افراد طبیعی که تقریبا مویی ندارند تفاوت دارد؟

    1. فرزانه جعفری می گوید

      سلام دوست گرامی
      سوالتان گویا نمی باشد. لطفا مجدد مطرح نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: