تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟!

0

 

تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟

تزریق ژل به بینی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جه بخواهیم ، چه نخواهیم ، امروزه زیبایی حرف اول را در ارتباطات اجتماعی می زند.وقتی که با شخص جدیدی آشنا می شوید ، با چهره تان می توانید تاثیر اولیه را روی وی بگذارید. واقعیت این است که همین مسئله موجب شده که افراد زیادی به دنبال نزدیک شدن به معیارهای زیبایی باشند و در نتیجه بازار عمل های زیبایی نیز رونق زیادی پیدا کرده است!

زیبایی بینی هم یکی از مهم ترین دغدغه های افراد به حساب می آید و روش های متنوع فراوانی برای متعادل سازی آن وجود دارد.

41 1024x576 - تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟!
تزریق ژل به بینی

در این مطلب تصمیم داریم به یکی از رایج ترین روش هایی که برای اصلاح فرم کلی بینی به کار می رود اشاره ای داشته باشیم با ما همراه شوید!

برای بیشتر افرادی که نژاد آسیایی دارند ، می توان چهره های اشخاص را به این صورت توصیف کرد که همگی دارای چهره هایی عریض،چشمان کوچک و قوس کوچک بینی هستند.

برای اصلاح فرم کلی چهره ، معمولا آسیایی ها اولین کاری را که انجام می دهند عمل جراحی رینوپلاستی (عمل بینی) می باشد

در دنیایی که ما زندگی می کنیم ، بیشتر افراد به دنبال روش های غیر جراحی جایگزینی هستند تا بتوانند به چهره ی مورد علاقه خود دست پیدا کرده و کمترین میزان عوارض را داشته باشند.

در ادامه تصمیم داریم به دو روش فوق العاده که می توانند جایگزین عمل بینی شوند اشاره ای داشته باشیم :

  • لیفت بینی و تزریق ژل بینی
43 - تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟!
تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی چیست ؟

این عملیات معمولا شامل تزریق فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید به پوست می باشد.این روش بینی را از طریق اضافه نمودن حجم به آن فرم دهی می کند.این فیلرها از ژل HA ساخته می شوند که کاملا با بدن تطبیق پذیر است.

بعد از این که کِرِم بی حسی یا بی هوشی موضعی به محل درمان زده شد ، پزشک فیلر های HA را به پُل و نوک بینی تزریق می کند تا ارتفاع و هم چنین ظاهر آن را اصلاح نماید!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا تزریق ژل بینی عوارض جانبی دارد ؟

ممکن است اندکی دچار تورم و قرمزی در محل تزریق شوید.علاوه بر این ، احتمال بروز کبودی هم وجود دارد.گرچه این عوارض جانبی بعد از یکی دو روز از بین می روند!

در صورتی که تزریق فیلر توسط یک پزشک غیر حرفه ای صورت بگیرد ، امکان بروز عفونت و هم چنین عارضه های عروقی مانند نکروسیس پوستی و حتی کوری وجود خواهد داشت.

گرچه این اتفاقات به ندرت رخ می دهند اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری با پزشک خود مشورت کرده و ریسک ها و خطرات انجام این عمل را بدانید!

ماندگاری تزریق ژل به بینی چقدر است ؟

فیلرهای تزریق شده به بینی تا 12 ماه دوام خواهند داشت.در صورتی که این عمل به طور منظم ، تکرار شود ، می توان انتظار داشت که حتی تا 36 ماه هم دوام داشته باشند ( البته این مسئله به شرایط خاص هر فرد بستگی دارد )

لیفت بینی با نخ چیست ؟

با تشکر از تکنولوژی های جدید پزشکی ، امروزه امکان لیفت بینی با نخ هایی از جنس پولی دیوکسانون (PDO ) نیز وجود دارد.

این نخ ها کاملا طبیعی بوده و 100 درصد توسط بدن جذب می شوند!

این درمان را می توان زیر 1 ساعت انجام داد ،به خاطر این که هیچ گونه دوره ی نقاهتی نخواهد داشت ، بیماران می توانند بلافاصله بعد از عمل به فعالیت های روزمره ی خود با زگردند!

پس از بی حسی و استعمال بی حسی موضعی، پزشکتان نخ های مرغوب را روی پل بینی قرار داده تا آن را بالا بکشد و فرم کلی آن را اصلاح کند.

این نخ ها زیر پوست گذاشته می شوند و علاوه بر بالا کشیدن پل و نوک بینی ، تولید کلاژن را نیز در این محل تحریک می کنند!

تعداد نخ های استفاده شده برای هر فردی متغیر است.قبل از این که عمل لیفت بینی با نخ را انجام دهید ، بهتر است که با پزشک خود جلسه ی مشاوره داشته باشید تا راجع به نتیجه دلخواه و هم چنین تعداد نخ های مورد نیاز صحبت کنید!

نتیجه را می توانید بلافاصله بعد از لیفت بینی با نخ مشاهده کنید !

کدام روش بهتر و ایمن تر است : تزریق ژل بینی یا لیفت بینی با نخ ؟

این یک سوال همیشگی است که همواره افراد مختلف از پزشکان می پرسند؟واقعیت این است که خطرات و منافع زیادی در انجام هر کدام از این روش های درمانی وجود دارد

گرچه می توان هر کدام از این درمان ها را به شکل موثری به کار برد ، اما خیلی از پزشکان ترجیح می دهند که ترکیبی از هر دو عمل را به کار گیرند تا بهترین نتیجه ی ممکن عاید شود!

39 - تزریق ژل به بینی یا لیفت بینی با نخ ؟!
تزریق ژل به بینی

هزینه تزریق ژل به بینی چقدر است | قیمت ژل بینی

این مسئله به نوع ژل و فیلری که استفاده می کنید خواهد داشت.به عنوان مثال ژل های حاوی هیالورونیک اسید قیمت بالاتری دارند چرا که دوام و کیفیت آن ها بالاتر است. از جمله این ژل ها می توان به ژل ژوویدرم و رستیلن اشاره کرد.

علاوه بر این مقدار ژل تزریق شده ( بر واحد سی سی ) نیز بر قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

تزریق ژل به نوک بینی | تزریق ژل به بینی استخوانی

همان گونه که گفتیم تزریق ژل می توانید به قسمت های مختلف آن انجام شود. به عنوان مثال برای بینی های استخوانی باید این ژل به پُل بینی تزریق شود تا قوز آن گرفته شود!

یا برای بینی های که نوک آن سر پایین است ترجیح داده می شود که فیلرها به نوک بینی تزریق شود تا آن را بالا کشیده و فرم کلی آن را اصلاح کنند!

تزریق ژل بینی در تهران

مراکز مختلفی در تهران وجود دارند که خدمات تزریق ژل بینی را انجام می دهند. به خاطر داشته باشید که مهم ترین اقدام شما ، انتخاب یک مرکز معتبر و پزشک ماهر است.به این ترتیب شما می توانید از نتیجه ی به دست آمده آسوده خاطر باشید و نگران بروز عوارض جانبی هم نباشید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکزی که تزریق ژل بینی را انجام می دهند به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: