علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد

0

آنچه که باید درباره پر مویی سینه ها بدانید

پر مویی سینه ها یک اختلال شایع در خانم ها است که میزان تراکم موهای زائد در این ناحیه در همه افراد یکسان نیست، اما در برخی از خانم ها موهای این ناحیه زبر، تیره و بلند هستند و باعث ناراحتی آنها می ‌شوند. به ندرت پر مویی سینه ها باعث نگرانی می شود و نشان دهنده یک اختلال زمینه ‌ای است اما گاهی اوقات ممکن است نشان دهنده یک مشکل جدی باشد که در این حالت مراجعه به پزشک کاملاً ضروری است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تقریبا همه نقاط پوست توسط مو و فولیکول های مو پوشیده شده است که موهای برخی از نقاط بدن از قبیل معمولاً بلندتر و ضخیم تر از سایر نقاط بدن هستند اما موهای صورت نازک و کوتاه است.

حقایقی درباره پر مویی سینه ها

۱۱۱۶۱۷ 300x210 - علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد

  • هنوز نمی ‌دانیم که پر مویی سینه ها چقدر شایع است و چه تعداد از خانم ها دچار این عارضه هستند.
  • تعداد زیادی از خانم ها برای این اختلال به پزشک مراجعه نمی ‌کنند و تلاش می ‌کنند خودشان به کنترل شرایط ایجاد شده بپردازند.
  • این احتمال وجود دارد که با بالا رفتن سن، موهای نازک و روشن روی سینه به موهای زبر و کلفت تبدیل شود.

علت پر مویی سینه های خانم ها چیست؟

دلایل متعددی برای پر مویی سینه ها وجود دارد که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

 

  • تغییرات هورمونی در خانم ها می تواند باعث به وجود آمدن علائم و نشانه های مختلف شود که یکی از آن ها تغییر در رنگ و رشد موهای زائد دور سینه است. بخشی از این تغییرات هورمونی در دوران بارداری و یائسگی به وجود می آیند. با این حال برخی از خانم ها در دهه ۲۰ و ۳۰ سالگی از عمر خود دچار تغییرات هورمونی می شوند و موهای زبر و سیاه دور سینه آنها به وجود می آید.
  • گاهی اوقات تولید بیش از حد هورمون های مردانه باعث پر مویی سینه خانم ها می شود. تستسترون یکی از هورمون های مردانه است که ترشح بیش از حد آن می تواند باعث رشد موهای زائد شود. پوست چرب که باعث آکنه می شود، توقف در چرخه قاعدگی، افزایش حجم عضلات، تاسی الگوی مردانه که باعث ریزش موی سر خانم ها می شود از جمله علائم و نشانه های شایع افزایش سطح هورمون مردانه است. اگر احساس می کنید که دچار تولید بیش از حد هورمون های مردانه شده بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا با انجام یک آزمایش ساده بتواند وجود این اختلال را تشخیص دهند.
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک اختلالی است که به علت به هم خوردن تعادل هورمونی به وجود می آید و بر نحوه عملکرد تخمدان ها تاثیرات منفی می گذارد و می تواند باعث ناباروری، نامنظم شدن چرخه قاعدگی، کیست تخمدان و افزایش رشد موهای زائد در برخی از نقاط بدن مانند دور سینه ها شود. از هر ۵ نفر خانم یک نفر از آنها دچار این اختلال است.
  • مصرف برخی از داروها باعث می شود که موهای زائد بدن شروع به رشد کنند و ظاهر ناخوشایندی را به وجود بیاورند که در این شرایط قطع مصرف آنها باعث می شود که سطح رویش موهای زائد کنترل شود.
  • سندروم کوشینگ یکی دیگر از اختلالاتی است که به علت عدم تعادل هورمونی به وجود می آید. در صورتی که این اختلال به وجود بیاید سطح هورمون کورتیزول در بدن افزایش پیدا خواهد کرد که در این حالت فرد علایم و نشانه هایی از قبیل افزایش رشد موهای زائد، بالا بودن فشار خون، نامنظم بودن چرخه قاعدگی و تجمع چربی در قفسه سینه و شکم، تجمع چربی در گردن و شانه ها، پف کردن و قرمز شدن صورت، کبود شدن بدن و مواردی از این قبیل را تجربه می کند.

چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد دور سینه وجود دارد؟

 

  • درمان موهای زائد دور سینه ضروری نیست اما برخی از خانم ها از وضعیت ایجاد شده ناراحت هستند و تلاش می ‌کنند هر طور که شده از شر موهای زائد این ناحیه خلاص شوند. برخی از خانم ها به کمک یک قیچی کوچک اقدام به کوتاه کردن موهای زائد دور سینه خود می کند که در این حالت فقط موهای زائد از روی سطح پوست برداشته می ‌شود و دوباره پس از یک یا دو روز شروع به رشد خواهد کرد.
  • کندن موهای زائد دور سینه یک روش دیگر برای برطرف کردن آنها است اما باید کاملا دقت کرد زیرا پوست اطراف سینه نازک و حساس است. باید به خاطر داشته باشید که کندن موها باعث می شود ریسک بروز عفونت و رشد موهای زائد بدن زیر پوست افزایش پیدا کند.

۱۱۱۴۲۸ 300x220 - علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد

    • شیو کردن یک گزینه ساده برای برطرف کردن موهای زائد دور سینه است که متاسفانه باعث می شود ریسک بروز عفونت و رشد موهای زائد به زیر پوست افزایش یابد.
    • برخی از خانم ها از موم برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنند اما مشکلی که در ارتباط با موم انداختن وجود دارد این است که یک روش دردناک است و برخی از افراد تحمل درد حاصل از موم انداختن را ندارند. عفونت و رشد موهای زائد به زیر پوست از جمله عوارض جانبی شایع موم انداختن است.
    • با پیشرفت علم و فناوری و ظهور فناوری لیزر و ورود آن به عرصه زیبایی پنجره ای جدید به روی افراد مختلف در سراسر جهان گشوده شد.

 

چگونه لیزر به برطرف کردن موهای زائد دور سینه کمک می کند؟

لیزر موهای زائد امروزه بسیار پیشرفته شده است و دستگاه های جدیدی که تولید شده اند مجهز به سیستم خنک کننده هستند و می توانند حس خوبی را برای شما در طول درمان با لیزر به وجود بیاورند.

برای لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می شود و نور لیزر از طریق هند پیس به سمت پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد ارسال خواهد شد. سپس رنگدانه های موجود در فولیکول های مو اقدام به جذب نور لیزر می کنند و نور لیزر به گرما تبدیل خواهد شد و گرمای تولید شده باعث تخریب فولیکول می شود.

هنگامی که فولیکول از بین برود دیگر امکان رشد موهای زاید وجود نخواهد داشت زیرا عامل تولید کننده موهای زائد از بین رفته است. لیزر موثرترین و بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد اطراف سینه به شرط آنکه دوران درمان با لیزر را تکمیل کنید.

images 3 - علت موهای زائد روی سینه زنان| لیزر موهای زائد دور سینه| درمان قطعی موهای زائد

می توان از این روش شگفت انگیز برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن از قبیل صورت، دست ها، بازوها، زیر بغل، دور سینه، روی شکم، پاها و ناحیه تناسلی استفاده کرد. حتی امروزه آقایان نیز متقاضی درمان با لیزر هستند و از آن برای برطرف کردن موهای زائد صورت، مرتب کردن خط ریش و مرتب کردن پشت گردن، موهای زبر و سیاه قفسه سینه و کمر و روی شکم و ناحیه تناسلی استفاده می کنند.

اگر تصمیم شما برای لیزر موهای زائد دور سینه قطعی است به ما اعتماد کنید. ما با سال ها تجربه در عرصه لیزر موهای زائد و با استفاده از جدیدترین دستگاه های لیزر و استخدام اپراتورهای با تجربه آماده ارائه خدمات رسانی به شما سروران گرامی هستیم و می توانیم به شما برای دستیابی به آنچه که انتظارش را دارید کمک کنیم.

در صورتی که شما در دوران بارداری یا شیردهی به سر می برید باید صبر کنید تا این دوران به اتمام برسد پس برای لیزر موهای زائد خود به مراکز تخصصی ما مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید زیرا هنوز نمی ‌دانیم که لیزر چه تاثیراتی بر روی جنین و نوزاد می گذارد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: